-
Αφορμή για το δημοψήφισμα αυτό είναι η παρουσίαση στους 4Τ Μαρτίου του υβριδικού Honda Civic IMA και η αναπόφευκτη σύγκριση με το Toyota Prius II. Πέρα από θέματα απόδοσης (στα οποία το Prius μάλλον είναι πολύ ανώτερο), μια βασική διαφορά των δύο αυτοκινήτων είναι ότι το ένα (Prius) είναι ένα ξεχωριστό μοντέλο στη γκάμα της Toyota ενώ το άλλο (Civic) είναι μια ειδική έκδοση του σεντάν Civic.
Και ερωτώ λοιπόν: Αν σκεφτόσασταν την αγορά ενός υβριδικού αυτοκινήτου θα θέλατε να κάνει 'μπαμ' ότι είναι τέτοιο όπως το Prius ή να μοιάζει με ένα συμβατικό μοντέλο της γκάμας του κατασκευαστή (Civic) ώστε να περνάει απαρατήρητο το ότι είναι υβριδικό;
-
Αφορμή για το δημοψήφισμα αυτό είναι η παρουσίαση στους 4Τ Μαρτίου του υβριδικού Honda Civic IMA και η αναπόφευκτη σύγκριση με το Toyota Prius II. Πέρα από θέματα απόδοσης (στα οποία το Prius μάλλον είναι πολύ ανώτερο), μια βασική διαφορά των δύο αυτοκινήτων είναι ότι το ένα (Prius) είναι ένα ξεχωριστό μοντέλο στη γκάμα της Toyota ενώ το άλλο (Civic) είναι μια ειδική έκδοση του σεντάν Civic.
Και ερωτώ λοιπόν: Αν σκεφτόσασταν την αγορά ενός υβριδικού αυτοκινήτου θα θέλατε να κάνει 'μπαμ' ότι είναι τέτοιο όπως το Prius ή να μοιάζει με ένα συμβατικό μοντέλο της γκάμας του κατασκευαστή (Civic) ώστε να περνάει απαρατήρητο το ότι είναι υβριδικό;
-
Αφορμή για το δημοψήφισμα αυτό είναι η παρουσίαση στους 4Τ Μαρτίου του υβριδικού Honda Civic IMA και η αναπόφευκτη σύγκριση με το Toyota Prius II. Πέρα από θέματα απόδοσης (στα οποία το Prius μάλλον είναι πολύ ανώτερο), μια βασική διαφορά των δύο αυτοκινήτων είναι ότι το ένα (Prius) είναι ένα ξεχωριστό μοντέλο στη γκάμα της Toyota ενώ το άλλο (Civic) είναι μια ειδική έκδοση του σεντάν Civic.
Και ερωτώ λοιπόν: Αν σκεφτόσασταν την αγορά ενός υβριδικού αυτοκινήτου θα θέλατε να κάνει 'μπαμ' ότι είναι τέτοιο όπως το Prius ή να μοιάζει με ένα συμβατικό μοντέλο της γκάμας του κατασκευαστή (Civic) ώστε να περνάει απαρατήρητο το ότι είναι υβριδικό;
-
Πέρα από θέματα απόδοσης (στα οποία το Prius μάλλον είναι πολύ ανώτερο)
Μόνο σε επιδόσεις είναι ανώτερο το prius, σε κατανάλωση (οπου βρίσκεται και το νόημα) υστερεί του civic έστω και λίγο.
Πιστευω το civic με CVT θα είναι ακόμα καλύτερο.
-
Δεν θα ηθελα να ειναι διαφορετικα απο τα κανονικα μοντελα. Εκτος βεβαια αν οι διαφορες ειναι για να αυξηθει η οικονομια. Κατα τα αλλα και τα δυο ειναι νορμαλ αμαξωμα. Το Prius δεν ειναι κοινο αμαξωμα με κανενα αλλο Toyota οπως ειναι το Civic. Αν επαιρνα θα τα επαιρνα παντα σε αυτοματο για να μην ανησυχω για αλλαγες ταχυτητων.
Νικος
-
Η απάντηση 'ναι' στο δημοψήφισμα προϋποθέτει ότι θεωρούμε πιο χαρισματικό
το Prius από το Civic ή άλλα υβριδικά.. -
εμενα προσωπικα δεν με απασχολει αρκει να ηταν εμφανισιμο. Και ναι θα επαιρνα υβριδικο αυτοκοκινητο!
-
Δεν με νοιάζει αν ξεχωρίζει ή όχι , αρκεί να μου αρέσει.
Θα αγόραζα υβριδικό αν ήθελα αυτοκίνητο για τέτοια χρήση αλλά οι τωρινές επιλογές είναι ελάχιστες και ακόμα ακριβές. -
Δε μ'απασχολεί καθόλου. Αν έχει τα πρακτικά χαρακτηριστικά χρήσης του Prius (σοβαρές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση, επαρκείς χώρους, καλή συμπεριφορά στο δρόμο και να μην ταλαιπωρεί τη μπαταρία), το παίρνω ΧΑΛΑΡΑ. Α, και να μ'αρέσει κιόλας, ε;
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Δεν με νοιάζει αν ξεχωρίζει ή όχι , αρκεί να μου αρέσει.
Θα αγόραζα υβριδικό αν ήθελα αυτοκίνητο για τέτοια χρήση αλλά οι τωρινές επιλογές είναι ελάχιστες και ακόμα ακριβές.Συμφωνώ στο πρώτο σκέλος, διαφωνώ ως προς το ακριβές...
Δεν πιστεύω ότι 26.000 ευρώ για ένα Prius είναι και τόσο πολλά... Εντάξει δεν είναι και η ευκαιρία της χρονιάς... Σκεφτείτε όμως ότι τόσα περίπου κάνει ένα φορτωμένο Mondeo, που καταναλώνει αρκετά περισσότερο (το Prius είναι στα 7lt/100km (στην χειρότερη), το Mondeo χαλαρά στα 10+), πληρώνει τέλη κυκλοφορίας (δεν κυκλοφορεί όλες τις ημέρες στον δακτύλιο για όσους από Αθήνα) και έχει πάνω κάτω τους ίδιους χώρους. Θα μου πείτε το Mondeo στρίβει. Ναι, αλλά δεν γίνεται να τα έχει κανείς όλα...προς το παρόν τουλάχιστον (μέχρι να βγάλει η Honda εκείνο το supercar με υβριδικό κινητήρα 300+ίππων... )
Για οικογενειακό αυτοκίνητο προσωπικά θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά εάν έδινα ένα τέτοιο ποσό...
-
Και το Prius δεν είναι κακό από πλευράς οδικής συμπεριφοράς. ΟΚ, δεν είναι το GTI, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι βάρκα στο γιαλό όπως το Avensis.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ναι, αλλά δεν γίνεται να τα έχει κανείς όλα...προς το παρόν τουλάχιστον (μέχρι να βγάλει η Honda εκείνο το supercar με υβριδικό κινητήρα 300+ίππων... )Για οικογενειακό αυτοκίνητο προσωπικά θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά εάν έδινα ένα τέτοιο ποσό...
Η Toyota το έβγαλε με 400 ίππους και λέγεται Volta
Στο θέμα τώρα, ποτέ δεν με απασχόλησε η εμφάνιση, άρα ούτε και στα υβριδικά. Αυτό που βρίσκεται κάτω από το όποιο αμάξωμα μετράει
-
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Η απάντηση 'ναι' στο δημοψήφισμα προϋποθέτει ότι θεωρούμε πιο χαρισματικό
το Prius από το Civic ή άλλα υβριδικά..Όχι, από πού το συμπέρανες αυτό; Σημαίνει ότι θέλεις το πολυμορφικό σου να είναι ξεχωριστό μοντέλο.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Η απάντηση 'ναι' στο δημοψήφισμα προϋποθέτει ότι θεωρούμε πιο χαρισματικό
το Prius από το Civic ή άλλα υβριδικά..Όχι, από πού το συμπέρανες αυτό; Σημαίνει ότι θέλεις το πολυμορφικό σου να είναι ξεχωριστό μοντέλο.
Ρωτάς 'θέλετε να είναι ξεχωριστό το υβριδικό σαν το Prius ή όχι,σαν το Civic;'.Αυτό σημαίνει πως το Prius είναι ξεχωριστό,σε αντίθεση με το Civic.
Τέλος πάντων,απλά ήθελα να δω αν αυτό πιστεύεις. -
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Η απάντηση 'ναι' στο δημοψήφισμα προϋποθέτει ότι θεωρούμε πιο χαρισματικό
το Prius από το Civic ή άλλα υβριδικά..Όχι, από πού το συμπέρανες αυτό; Σημαίνει ότι θέλεις το πολυμορφικό σου να είναι ξεχωριστό μοντέλο.
Ρωτάς 'θέλετε να είναι ξεχωριστό το υβριδικό σαν το Prius ή όχι,σαν το Civic;'.Αυτό σημαίνει πως το Prius είναι ξεχωριστό,σε αντίθεση με το Civic.
Τέλος πάντων,απλά ήθελα να δω αν αυτό πιστεύεις.ΟΚ, διόρθωσα την ερώτηση.
Λες να ήμουν τόσο πολύ υπέρ του Prius που να χρησιμοποιούσα το χαρακτηρισμό 'ξεχωριστό' ως κοσμητικό επίθετο; -
Βρέ παιδιά,νά ρωτήσω κάτι;
Δέν είναι καλύτερα νά αγοράσει κάποιος πετρέλαιο από υβριδικό;
Δέν είναι καθαρότερο καί οικονομικότερο;
Μήπως γίνεται τζάμπα 'ντόρος' γιά τά υβριδικά; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Βρέ παιδιά,νά ρωτήσω κάτι;
Δέν είναι καλύτερα νά αγοράσει κάποιος πετρέλαιο από υβριδικό;
Δέν είναι καθαρότερο καί οικονομικότερο;
Μήπως γίνεται τζάμπα 'ντόρος' γιά τά υβριδικά;Οικονομικότερα είναι τα αντίστοιχης ιπποδύναμης diesel, αν και εξαρτάται και από τη χρήση.
Καθαρότερα με τίποτα, ειδικά το Prius που καλύπτει 'καλιφορνέζικες' προδιαγραφές ρύπων
-
Prius turbodiesel
-
Τα θέλγητρα είναι μειωμένα για κάποιον εκτός Αθήνας που δεν έχει δακτύλιο και απαγόρευση πετρελαίου. Παρόλα αυτά θα έπαιρνα αμάξι αυτής της κατηγορίας. Όσο για την εμφάνιση θα προτιμούσα μάλλον κάτι που να μην διαφέρει από τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου. Δεν καταλαβαίνω γιατί να γίνει ξεχωριστή σχεδίαση για να βάλεις άλλο μέσω κίνησης. Για να διαδοθούν όμως τέτοια αμάξια θα πρέπει να γίνουν τα κίνητρα που δίνει η πολιτεία τουλάχιστον στην αρχή ποιο ελκυστικά.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω γιατί να γίνει ξεχωριστή σχεδίαση για να βάλεις άλλο μέσω κίνησης.Ένας λόγος είναι ότι πολλοί θα τα προτιμήσουν για να επιδείξουν τις εχμμμ... οικολογικές τους ανησυχίες. Δεν είναι και κακό αυτό αν σκεφτούμε ότι το αποτέλεσμα θα είναι καλό για όλους.
Υβριδικά αυτοκίνητα: Θέλετε να ξεχωρίζουν;