-
Επίσης δεν έχουν όλοι λεφτά να αγοράσουν καινούργιο αμάξι όσο φτηνό και να είναι αυτό... Τουλάχιστον στο παλιό αμάξι κάνεις τις επιδιορθώσεις με μεταχειρισμένα ανταλακτικά και όταν έχεις σε σχέση με την μηνιαία δόση που πρέπει να την δώσεις αλλιως μπορείς να χάσεις το σπίτι σου... Και στο κατω κάτω , με την αγορά του οποιου αυτοκινήτου δεν σου λένε ότι έχει ημερομηνία λήξς και ότι πρέπει σε 10 - 15 χρόνια να το γυρίσεις πίσω. Αν ήταν έτσι ας έδινε το κράτος την δυνατότητα για leasing τα έξοδα αυτά να πέρναγαν στα έξοδα του σπιτιου. Έτσι και τα σερβις θα ήταν στην ώρα τους, όλα τα αμάξια θα είχαν ασφάλεια και θα γινόταν η ανανέωση στην ώρα τους... Αμ δε.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εγώ πάντως εντελώς απλοϊκά σκέφτομαι τα παρακάτω. Αποτελεί την δική μου πλήρη οικονομική άποψη της Ελλάδας! (για την απόσυρση, την ύφεση, την οικονομία, από όλα έχει μέσα).
Στην Ελλάδα, σαν γεωγραφικό χώρο υπάρχουν συγκεκριμένα λεφτά.
Από αυτά κάποια έχει το κράτος. Το κράτος στηρίζει τις υποδομές (υγεία, παιδεία, συντάξεις, δρόμους κλπ) και πληρώνει τους δημόσιους υπάλληλους και συνταξιούχους.
Οι δημόσιοι υπάλληλοι αγοράζουν αντικείμενα και υπηρεσίες.
Έτσι πληρώνονται οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι ιδιωτικοί υπάλληλοι και βγάζουν κέρδος οι επιχειρήσεις (που πληρώνουν τους ιδιώτες που αγοράζουν κλπ).
Όλοι πληρώνουν φόρο στο κράτος για να πληρώσει πάλι του δημ. υπάλληλους και συνταξιούχους κοκ.
Η πορεία του χρήματος θα ήταν ο παραπάνω απλός κύκλος αλλά δεν είναι κλειστός...- τα περισσότερα αντικείμενα που αγοράζονται από όλους (φτηνά ή ακριβά) είναι εισαγόμενα οπότε φεύγουν λεφτά εκτός χώρας και
- πολλά από τα λεφτά χάνονται χωρίς αντίκρυσμα (με μίζες, μοιρασιές, κουμπαριλίκια κλπ που δεν παράγουν θέσεις εργασίας) ή απλά χωρίς να φορολογηθούν (παραοικονομία, μαύρα λεφτά).
Έτσι λοιπόν φεύγουν λεφτά από την χώρα και λιγοστεύουν και τα λεφτά του κράτους (που πρέπει να πληρώσει τους ΔΥ για να πληρώσουν τους ιδιώτες κλπ) που στην Ελλάδα είναι -δυστυχώς- ο βασικός κινητήρας του κύκλου.
'Αρα πρέπει να μπουν λεφτά στο σύστημα. Λεφτά μπαίνουν από την **φορολογία **αντικειμένων και προσώπων και από τις εξαγωγές.
Μπορείς λοιπόν να αυξήσεις την φορολογία αλλά αυτό μπορείς μέχρι ένα σημείο γιατί 'ουκ αν λάβεις παρά του μή έχοντος'. Και η γραμμή πέρα από την οποία καραδοκεί η εξέγερση ή η νέκρωση είναι λεπτή και μάλλον είμαστε κοντά... Οπότε τί γίνεται; Το κράτος αναγκάζεται εδώ και πολλά χρόνια να **δανείζεται **για να βάλει στον κύκλο το χρήμα που χάνεται αλλά δεν αντικαθόσταται αλλιώς. Και όσο περισσότερα χρήματα φεύγουν εκτός ή κρύβονται-βγαίνουν από τον νόμιμο κύκλο που χρησιμοποιούνται και φορολογούνται τόσο περισσότερα πρέπει να δανειστεί το κράτος για να πληρώσει τους ΔΥ κλπ και μετά έχει χρέη που δυσκολεύεται να ξεχρεώσει εκτός του ότι πρέπει να δανειστεί ξανά....
Άρα πρέπει να γίνουν προσπάθειες **αύξησης των εισροών **και μείωσης των εκροών.
Ποιοι στην Ελλάδα φέρνουν λεφτά από έξω? Πόσες βιομηχανίες κλπ καταφέρνουν να έχουν προϊόν που να αγοράζεται στο εξωτερικό. Ελάχιστες, βασικά ο τουρισμός μας είναι η κύρια πηγή εισροής χρημάτων. Δυστυχώς κάθε προσπάθεια παραγωγής και εξαγωγής σκοντάφτει στο ότι είναι πιο αποδοτικό να εισάγουν ξένα (δεν χρειάζεται επένδυση κεφαλαίου για τους σχετικούς ενδιάμεσους και θα κονομήσουν και όσοι λαδώνονται για να προτιμηθούν διευκολυνθούν οι προηγούμενοι).
Τότε να μειώσουμε τις εκροές. Να μην αγοράζουμε ξένα προϊόντα (μια κουβέντα είναι αφού εισάγουμε ακόμα και το γάλα των ελληνικών εταιρειών) και γενικά αποφυγή εισαγωγών (να μην φύγει το υπάρχον χρήμα έξω, άσχετο το ότι το κράτος θα πάρει φόρο, εδώ κολλάει το μείον της απόσυρσης). Βέβαια δεν μπορείς να αναγκάσεις τους εισαγωγείς να κλείσουν.... ζόρικο....
Ψιλοαδιέξοδο λοιπόν η κατάσταση. Απαραίτητα λοιπόν προσοχή στα δημόσια έξοδα (αλλά όχι τόσο που να σου κοστίζει το ίδιο σε ταμείο ανεργίας), υποστήριξη των λίγων πραγματικά εξαγωγικών εταιρειών και του τουρισμού, και τέλος αυτό που ανέκαθεν έπρεπε να είχε γίνει.... σταθερό θετικό κλίμα με εξασφάλιση και διευκόλυνση για την ίδρυση σοβαρών εταιρειών που δεν επιβιώνουν λαδώνοντας αλλά φτιάχνοντας και εξάγοντας και βέβαια έλεγχος της διαφθοράς... από ποιον όμως, ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέττω....
Μέχρι τότε λοιπόν τα κεφάλια μέσα και αποφυγή αγοράς ξένων προϊόντων. Ίσως να βγει και σε καλό γιατί όσες ελληνικές επιχειρήσεις μπορέσουν να επιβιώσουν θα είναι δυνατότερες και μάλλον πιο υγιείς.Ώρε Onyx, οικονομολόγος είσαι βρε;
Κοίτα ρε που υπάρχουν και σκεπτόμενοι ακόμα...
-
Απόσπασμα από δημοσίευμα της εφημερίδας 'Ημερησία'. Το υπόλοιπο βρίσκεται σε post μου στο θέμα 'Ύφεση στην αγορά αυτοκινήτου'
'Απόσυρση τέλος!
Μια ιδιαίτερα κρίσιμη συνάντηση πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί στο υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών μεταξύ στελεχών από τον Σύνδεσμο Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) και τον γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών κ. Σιδηρόπουλο ώστε να συζητήσουν για θέματα που απασχολούν τον κλάδο του αυτοκινήτου ο οποίος έχει βρεθεί σε δεινή θέση εξαιτίας της αμείλικτης στάσης των τραπεζών αλλά και της διεθνούς οικονομικής κρίσης. Σύμφωνα με πληροφορίες ο γ.γ. του υπουργείου κ. Σιδηρόπουλος μεταξύ άλλων διαβεβαίωσε τα στελέχη του ΣΕΕΑΕ πως σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να επιδοτηθεί η απόσυρση από το υπουργείο Οικονομίας καθώς δεν το επιτρέπουν τα οικονομικά του κράτους και κάτι τέτοιο θα έπλητε τα έσοδα ενώ αντίστοιχα θα εκτόξευε και το εμπορικό ισοζύγιο της χώρας. Οσον αφορά στα δάνεια με εγγυητή το Δημόσιο (ΤΕΜΠΜΕ) ο κ. Σιδηρόπουλος τους εξέφρασε την επιθυμία του υπουργού να μειώσει τα κριτήρια έγκρισης των δανείων προς τους επιχειρηματίες από 3 κερδοφόρες χρήσεις που είναι σήμερα σε 2 ώστε να μπορέσουν να διευκολυνθούν περισσότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα.
Τέλος στο τραπέζι «έπεσε» και το θέμα των υπαίθριων παζαριών αυτοκινήτων που έχουν στηθεί παράνομα σε διάφορες περιοχές της χώρας και ειδικότερα στο Σχιστό Αττικής όπου οι ενδιαφερόμενοι πωλητές καταβάλουν 10 ευρώ ώστε να μπορέσουν να εισέλθουν στο χώρο επίδειξης των αυτοκινήτων.'
-
Θα κλείσει 30ετία δηλαδή η νισσανάρα
-
εγω αγορασα toyota carina ii του 89 με 1000 ευρω και 380,000 χλμ εκανα μια επισκευη στο καρμπυρατερ
και καιει 7,5 λιτρα στα 100 χλμ και αμα το πατησω χτυπαει τα 200.
τα λεφτα που θα εδινα σε δοσεις για καινουργιο τα τρωμε μπριτζολες με τα παιδια καθε σαβατοκυριακο.!!
αντι να τα τρωει ο γιαπωνεζος. -
Ο χρήστης tsekgr έγραψε:
τα λεφτα που θα εδινα σε δοσεις για καινουργιο τα τρωμε μπριτζολες με τα παιδια καθε σαβατοκυριακο.!!
αντι να τα τρωει ο γιαπωνεζος. -
Ο χρήστης tsekgr έγραψε:
εγω αγορασα toyota carina ii του 89 με 1000 ευρω και 380,000 χλμ εκανα μια επισκευη στο καρμπυρατερ
και καιει 7,5 λιτρα στα 100 χλμ και αμα το πατησω χτυπαει τα 200.
τα λεφτα που θα εδινα σε δοσεις για καινουργιο τα τρωμε μπριτζολες με τα παιδια καθε σαβατοκυριακο.!!
αντι να τα τρωει ο γιαπωνεζος.Επειδή όμως αυτή είναι η μία πλευρά αν τύχει και έρχομαι από την άλλη με το Puntακι μου του 2000 και κάνουμε μία μετωπική πιθανότατα εγώ θα ζήσω.
-
δεν θα έρχεσαι όμως γιατί όλη την εβδομάδα είναι μέσα για σέρβις και το Σ/Κ που εμείς πάμε στη ταβέρνα να φάμε παϊδάκια εσύ είσαι σπίτι και περιμένεις τη παραγγελία σουβλάκια που παίρνεις με το ρέστα απο το μπουγιουρντί του ιταλού.
άσε που, όταν έρθει η ώρα της απόσυρσης, αυτουνού θα εμπίπτει ενώ το δικό σου λόγω νεότητας μάλλον θα είναι εκτός.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
τα λεφτα που θα εδινα σε δοσεις για καινουργιο τα τρωμε μπριτζολες με τα παιδια καθε σαβατοκυριακο.!!
αντι να τα τρωει ο γιαπωνεζος.μιλαμε για τρελη χοληστερινη...τα μικρα μαμουθ θα ναι...
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
δεν θα έρχεσαι όμως γιατί όλη την εβδομάδα είναι μέσα για σέρβις και το Σ/Κ που εμείς πάμε στη ταβέρνα να φάμε παϊδάκια εσύ είσαι σπίτι και περιμένεις τη παραγγελία σουβλάκια που παίρνεις με το ρέστα απο το μπουγιουρντί του ιταλού.άσε που, όταν έρθει η ώρα της απόσυρσης, αυτουνού θα εμπίπτει ενώ το δικό σου λόγω νεότητας μάλλον θα είναι εκτός.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
εγω αγορασα toyota carina ii του 89 με 1000 ευρω και 380,000 χλμ εκανα μια επισκευη στο καρμπυρατερ
και καιει 7,5 λιτρα στα 100 χλμ και αμα το πατησω χτυπαει τα 200.
τα λεφτα που θα εδινα σε δοσεις για καινουργιο τα τρωμε μπριτζολες με τα παιδια καθε σαβατοκυριακο.!!
αντι να τα τρωει ο γιαπωνεζος.Επειδή όμως αυτή είναι η μία πλευρά αν τύχει και έρχομαι από την άλλη με το Puntακι μου του 2000 και κάνουμε μία μετωπική πιθανότατα εγώ θα ζήσω.
Μπααα μην ορκιζεσαι...
-
Ο χρήστης Ασπρουλης έγραψε:
εγω αγορασα toyota carina ii του 89 με 1000 ευρω και 380,000 χλμ εκανα μια επισκευη στο καρμπυρατερ
και καιει 7,5 λιτρα στα 100 χλμ και αμα το πατησω χτυπαει τα 200.
τα λεφτα που θα εδινα σε δοσεις για καινουργιο τα τρωμε μπριτζολες με τα παιδια καθε σαβατοκυριακο.!!
αντι να τα τρωει ο γιαπωνεζος.Επειδή όμως αυτή είναι η μία πλευρά αν τύχει και έρχομαι από την άλλη με το Puntακι μου του 2000 και κάνουμε μία μετωπική πιθανότατα εγώ θα ζήσω.
Μπααα μην ορκιζεσαι...
Έχεις στοιχεία για το αντίθετο;
-
Κάτι άκουσα χτες στο mega, ότι απόσυρση δεν θα γίνει, αλλά ίσως να μειώσουν ή και να καταργήσουν εντελώς τα τέλη ταξινόμησης. Ακούσατε τίποτα σχετικό ? Πότε άραγε ?
-
Παιδιά (έχω καιρό να μπώ στο forum )
Μια απορία και πρόταση για την 'απόσυρση'
α) Το κράτος ΘΕΛΕΙ λεφτά
β) Οι έμποροι θέλουν τόνωση της αγοράς
γ) Η Ε.Ε θέλει καθαρότερο περιβάλλονΓιατί δεν επιτρέπουν την απόσυρση σε οχήματα π.χ μέχρι και του 2000 που ο ενδιαφερόμενος
που το αποσύρει ΤΟ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ το λιγότερο ΕΝΑ χρόνο πρίν και έχει πληρώσει
τέλη 2008 και 2009?-
Έτσι θα κόψουν τις αποσύρσεις-μαιμούδες αυτοκινήτων με μεταβιβάσεις (θυμάστε?)
που ήταν σε μάντρες και ΔΕΝ κυκλοφορούσαν. Θα σώσουν και το περιβάλλον, θα αφαιρέσουν
αυτοκίνητα που πραγματικά κυκλοφορούσαν δημιουργώντας ανάγκη αντικατάστασης. -
Έτσι θα επιτρέψουν απόσυρση απείρων αυτοκινήτων (ξέρετε πόσα αυτοκίνητα πρό του 2000
υπάρχουν στους δρόμους?
Ένας αυθαίρετος υπολογισμός
Υπολογίστε απόσυρση σε 200.000 αυτοκίνητα με Α.Κ ως 2000 από κατόχους που τα έχουν το
λιγότερο ένα χρόνο στην κατοχή (δεν είναι δηλαδή μαιμούδες) να φύγουν από τους δρόμους
(=πραγματική ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ και όχι πλασματική ακινήτων). Άνθρωποι που δεν μπορούσαν να
πουλήσουν το αυτοκίνητο τους ούτε 3000€ θα κερδίσουν π.χ -3000€ αυτομάτως. Οι έμποροι
καινούριων αυτοκινήτων χαρούμενοι (τα μεταχειρισμένα... βλέπουμε). -
-
Καλά όλα αυτά αλλά λείπουν και κάποια άλλα σημαντικά.
Πράγματι το κράτος θέλει λεφτά, αλλά δεν θέλει να εκτιναχτεί στα ύψη το εμπορικό έλλειμα. Επίσης με δεδομένο ότι 4 στις 5 αγορές γίνονται με χρηματοδότηση και οι τράπεζες έχουν κόψει τα δάνεια, ποιός θα χρηματοδοτήσει το όλο εγχείρημα?
Και στο φινάλε εκτός από το περιβάλλον που το αναφέρουν όλοι εντελώς προσχηματικά, ειλικρινά ποιός θα ωφεληθεί εκτός από π.χ. 10.000 άτομα που ασχολούνται με την εμπορία αυτοκινήτου? Και λοιπόν τι έγινε? Τόσα δις για λίγους, όταν χιλιάδες άλλοι χάνουν τη δουλειά τους και μένουν άνεργοι.
Πραγματικά εμένα θα με χαροποιούσε μια απόσυρση διότι έχω όχημα του 1989 έτοιμο για σουτ και μετρητά για νέο, αλλά ειλικρινά αυτό που μας λείπει είναι να θεσπιστεί μια απόσυρση όταν γίνεται χαμός στο ίσιωμα παντού? -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Παιδιά (έχω καιρό να μπώ στο forum )[b]Γιατί δεν επιτρέπουν την απόσυρση σε οχήματα π.χ μέχρι και του 2000
Κάντο 2003 να μας πιάνει.
Καλώς μας ήρθες και πάλι, είχα ξεχάσει τη μορφοποίηση!
-
Ο χρήστης tsekgr έγραψε:
εγω αγορασα toyota carina ii του 89 με 1000 ευρω και 380,000 χλμ εκανα μια επισκευη στο καρμπυρατερ
και καιει 7,5 λιτρα στα 100 χλμ και αμα το πατησω χτυπαει τα 200.
τα λεφτα που θα εδινα σε δοσεις για καινουργιο τα τρωμε μπριτζολες με τα παιδια καθε σαβατοκυριακο.!!
αντι να τα τρωει ο γιαπωνεζος.σα πολλα δεν εδωσες??αυτο κανονικα επρεπε να στο χαρισουν...
-
-
Δεν είναι υπερβολικό να λέμε απόσυρση, για αυτοκίνητα μέχρι το έτος 2000;
-
Καλησπέρα φίλοι μου!
Πριν από λίγο πέτυχα στο Mega στο δελτίο ειδήσεων ένα ρεπορτάζ που έλεγε για μείωση στα τέλη ταξινόμησης των αυτοκινήτων,σαν μέτρο για την τόνωση της αγοράς. Δυστυχώς πέτυχα το ρεπορτάζ στο τέλος του και έτσι δεν έμαθα λεπτομέρειες... Ξέρει κανείς τίποτα παραπάνω; Θα ισχύσει άμεσα; Θα επιρρεάσει εμάς που έχουμε παραγγείλει αυτοκίνητο και το περιμένουμε μέσα στο επόμενο δίμηνο; Για τί μειώσεις τιμών περίπου μιλάμε;Στην παραγγελία του αυτοκινήτου μου, έχει γραφτεί 'τιμή ανοιχτή έως τον εκτελωνισμό'...ο πωλητής μου είχε πεί πως οποιαδήποτε μείωση στα τέλη κυκλοφορίας ή στο ΦΠΑ θα σήμαινε και μείωση στην τιμή του αυτοκινήτου...
Όποιος άκουσε και ξέρει κάτι παραπάνω ας μας πεί κάτι!
Απόσυρση (merged)