-
Μικρή μπαταρία πήρες.
Όταν η PCV είναι παλιά και μαγκώνει, μπορεί για λίγο μετά την εκκίνηση να τραντάζει το ρελαντί.
Στην τύχη το λέω επειδή είναι φθηνή (και καλό να αλλάζεις PCV κάθε λίγα χρόνια). -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μικρή μπαταρία πήρες.Όταν η PCV είναι παλιά και μαγκώνει, μπορεί για λίγο μετά την εκκίνηση να τραντάζει το ρελαντί.
Στην τύχη το λέω επειδή είναι φθηνή (και καλό να αλλάζεις PCV κάθε λίγα χρόνια).Όταν έβγαλα το φίλτρο για να δω τι σόι μπαταρία πρέπει να πάρω σάστισα και εγώ! Αλλά μετά κατάλαβα ότι είναι μελετημένο για την κατανομή του βαρους, τους έλειπαν μερικά κιλάκια μπροστά και είπαν να βάλουν βαρβάτη μπαταρία
Για τη βαλβίδα θα τους πω στο Service αν και την απάντηση την ξέρω από τώρα...'έεεελα μωρε σιγα, δε χρειάζεται σε αυτά τα αυτοκίνητα'!
Εδώ λαδοπαγίδες στους αισθητήρες εκκεντροφόρων τους ζήτησα να βάλουν και το τι άκουσα δε λέγεται!Βέβαια όταν τους ζήτησα γραπτώς την επιστημονική τους 'άποψη', μέχρι να στρίψω ένα τσιγάρο ήταν έτοιμο το αυτοκίνητο! -
Μπροστά έχει τη μπαταρία? Πάει, χαλάσανε και τα Mercedes
Τί είναι οι λαδοπαγίδες?
-
H E φίλου μας την έχει πίσω νομίζω...
-
Η E w210 την έχει σίγουρα πίσω για αυτήν που κυκλοφορεί τώρα δεν γνωρίζω!
-
Στην W211 αναφέρομαι.
-
Λάτρη του καθετονίου μη μιλάς.
-
My honor and my pride
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Η E w210 την έχει σίγουρα πίσω για αυτήν που κυκλοφορεί τώρα δεν γνωρίζω!H w211 έχει δύο μπαταρίες. Μιά πίσω (η μεγάλη) και μιά μπροστά.
-
Μέχρι πόση μπορεί να είναι η θερμοκρασία καυσαερίων (EGT) σε ένα κινητήρα φτωχού μίγματος άμεσου ψεκασμού (FSI, GDI κλπ);
Επίσης ποιά είναι η τυπική θερμοκρασία κεφαλής (CHT) σε ένα βενζινοκινητήρα;
-
Άκυρο, όλα εντάξει
-
Οτι λεει το θεμα.Αν γινεται μια αναλυτικη απαντηση.Ευχαριστω
-
Brake HorsePower
http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower ... horsepower -
Προφανώς μιλάει για μετρήσεις που γίνονταν παλιότερα (πριν τα δυναμόμετρα) με χρήση προσαρμοζόμενου φρένου για να μετρήσουν την ιπποδύναμη στο στρόφαλο, χωρίς δηλαδή τις απώλειες από τα παρελκόμενα του κινητήρα. Αν κάποιος ξέρει κάτι θετικότερα ας μας διαφωτίσει.
-
Brake Horse power ( Ιπποδύναμη πέδης ) Ορίστηκε από τον Άγγλο James Watt που ανακάλυψε την ατμομηχανή, και ορίστηκε σαν το βάρος που μπορεί να ανυψώσει ένα άλογο σε χρόνο 1' σε ύψος 1 μέτρου, το βάρος αυτό ορίστηκε στα 75 κιλά. ( άρα ιπποδύναμη είναι βάρος 75 kg να ανυψωθεί σε ύψος 1 μέτρου σε χρόνο 1 δευτερόλεπτο ). Με το φρένο λοιπόν στο δυναμόμετρο εξομειώνουν αυτά τα στοιχεία.
Μιλάει για την ιπποδύναμη και πως αυτή μετριέται στα δυναμόμετρα πάγκου, ( Chassis Dyno ) που είναι και η μόνη σωστή, τα δυναμόμετρα τύπου Road Dyno που μετριώνται σήμερα στα διάφορα μαγαζιά τα αυτοκίνητα δεν μπορούν να δείξουν την πραγματική ιπποδύναμη ενός κινητήρα γιατί υπεισέρχονται παράγοντες που μας απομακρύνουν από την αληθινή ιπποδύναμη, το λέω κομψά.
Στα εργαστήρια των αυτοκινητοβιομηχανιών και των μεγάλων σοβαρών βελτιωτών όπου έχουν μόνο δυναμόμετρα πάγκου, οι συνθήκες είναι ελεγχόμενες σε θερμοκρασία, υγρασία, υπάρχουν παντού καταγραφικά, δεν υπάρχουν οι απώλειες από τα κινούμενα μέρη ( σαζμάν, διαφορικά, ρουλεμάν τροχών, φούσκες και σταυροί ημιαξονίων, τριβές ελαστικών στα τύμπανα όπου οι τριβές αλλάζουν ανάλογα με το πόσο είναι φουσκωμένο το λάστιχο και τον τύπο του, και διάφορα άλλα ψιλοπράγματα όπου ηθελημένα ή μη, με την βοήθεια των αλγόριθμων και του χειριστή βγάζουν νούμερα κουκουρούκου.
Στη δεκαετία του ΄60 υπήρχαν 3 τύποι αναφοράν στην ιπποδύναμη ( δεν υπήρχαν ακόμα τα rolling dyno ) μετρούσαν σε SAE, CUNA, DIN. Η μέτρηση κατά SAE ( Αμερικανική ) δεν περιελάμβανε φίλτρο αέρα, δυναμό και εξάτμηση, η μέθοδος κατά CUNA ( Iταλική μέθοδος ) δεν περιελάμβανε φίλτρο αέρα και δυναμό αλλά υπήρχε στον κινητήρα η εξάτμηση, η μέθοδος κατά ( DIN ) περιελάμβανε τα πάντα, όπως ήταν ο κινητήρας για να λειτουργήσει στο αυτοκίνητο, φίλτρο αέρα, δυναμό, εξάτμηση, για τον λόγο αυτό η DIN έδινε και κατά 8-10% χαμηλότερη ιπποδύναμη από την SAE με την CUNA να είναι κάπου στο ενδιάμεσο, στο τέλος επικράτησε η λογική και η μέτρηση κατά DIN.
Προφανώς και η αναφορά μου είναι για τα χρόνια της αυγής της αυτοκίνησης, όπου κυρίαρχο ρόλο στις μεταφορές και τις μετακινήσεις είχαν τα άλογα.
-
Ερώτηση.
Αν λέμε αν, βρώ κινητήρα 1.8 TSI μπορώ να τον κοτσάρω στο 1.6 FSI octavia που έχω;
Βέβαια σκέφτομαι το κόστος+τις παρενέργειες του εγχειρήματος αλλά και απο την άλλη
βίας βίας η τωρινή αξία του αμαξιού μου να είναι 13.000-14.000.
Μέχρι την διαφορά για το καινούργιο λίαν επιοικώς θέλει 7.000.
Εσείς τι λέτε; -
ειναι προφανες οτι πρεπει να παρεις το καινουργιο.
αλλα μην ελπιζεις οτι το δικο σου θα κανει 13Κ, εκτος αν ειναι του 2007+
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ειναι προφανες οτι πρεπει να παρεις το καινουργιο.αλλα μην ελπιζεις οτι το δικο σου θα κανει 13Κ, εκτος αν ειναι του 2007+
Καταρχάς μιλάμε για μοντέλο 2005.
Αμα είναι έτσι όπως τα λές αυτό σημαίνει ότι μέσα σε 4 χρόνια έχω χάσει την μισή αξία του αυτοκινήτου.
21.000 είχα δώσει τότε.
Δεν ξέρω ίσως θα προτιμούσα την μετατροπή.
Anyway δεν είναι κάτι βιαστικό απλά μια σκέψη έκανα.
Ισως εν τέλει να μην κάνω και τίποτα. -
Δεν θα ήταν πιο φτηνό να πουλήσεις το δικό σου και να αγοράσεις ένα άλλο με τον κινητήρα που θέλεις;;
Και εκτός από πιο φτηνό, όσο και να εμπιστεύεσαι τον μηχανικό σου, θα είναι καλύτερα να έχεις εργοστασιακό παρά μετατροπή. Απλά θέλει λίγο ψάξιμο να βρεις ένα καλό. -
Ο χρήστης piii έγραψε:
ειναι προφανες οτι πρεπει να παρεις το καινουργιο.
αλλα μην ελπιζεις οτι το δικο σου θα κανει 13Κ, εκτος αν ειναι του 2007+
Καταρχάς μιλάμε για μοντέλο 2005.
Αμα είναι έτσι όπως τα λές αυτό σημαίνει ότι μέσα σε 4 χρόνια έχω χάσει την μισή αξία του αυτοκινήτου.
21.000 είχα δώσει τότε.
Δεν ξέρω ίσως θα προτιμούσα την μετατροπή.
Anyway δεν είναι κάτι βιαστικό απλά μια σκέψη έκανα.
Ισως εν τέλει να μην κάνω και τίποτα.και παλι αδικο ειχα...
βλεπω οτι η Οκταβια FL με τα 122hp εχει απο 17-19Κ, ενω το 160hp εχει 22-23Κ, αρα υπολογισε ποσο κανει το δικο σου που ειναι του 2005...
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........