Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf VΙ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf VΙ
    • 1
    • 2
    • 106
    • 107
    • 108
    • 109
    • 110
    • 168
    • 169
    • 108 / 169
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    337
    3380
    34576
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eddie_147 last edited by

      Και ξαναρωτάω. ΜΟΝΟ πρόγραμμα; Ούτε μεγαλύτερη τουρμπίνα, ούτε άλλα πιστόνια ούτε τίποτα άλλο; Ταρίφα το χιλλιαρικάκι στη revo, mevo, abt, karakitsos racing και τρέμε sv2 με την Ferrari σου;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        neos last edited by

        Υπάρχουν πάνω από 5 διαφορετικές (γνωστές) εταιρείες που με πρόγραμμα πηγαίνουν τον twincharger στα 200 άλογα χωρίς άλλες αλλαγές. Βέβαια ένας λογικός κάτοχος θα άλλαζε intercooler βάζοντας ένα από GTI ή S3 και θα έβαζε εξάτμιση γιατί μετά από πολλά πιεσμένα χλμ έχουν συμβεί περιστατικά 'φουσκώματος' στο μήκος του συστήματος εξαγωγής. Το όριο παροχής της τουρμπίνας για τα 1.400 κυβικά είναι στα 220 άλογα και πράγματι ο κινητήρας μπορεί εύκολα να βγάλει 200 ίππους (η ίδια τουρμπίνα που υπάρχει και στο Corsa OPC δίνει σχεδόν 200 άλογα 'μαμά' στα 1.600 κυβικά).

        Το θέμα είναι ότι η διάρκεια ζωής της τουρμπίνας μειώνεται δραματικά με μια τέτοια μοντίφα και είναι ασύμφορο οικονομικά σε βάθος χρόνου. Δλδ 1000 ευρώ το πρόγραμμα και σε 50.000-80.000χλμ άλλη τουρμπίνα... έπαιρνες δυνατότερο αμάξι από τη μάνα του που θα ήταν και καλύτερο συνολικά

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          monty last edited by

          Ο χρήστης Neos έγραψε:
          Υπάρχουν πάνω από 5 διαφορετικές (γνωστές) εταιρείες που με πρόγραμμα πηγαίνουν τον twincharger στα 200 άλογα χωρίς άλλες αλλαγές. Βέβαια ένας λογικός κάτοχος θα άλλαζε intercooler βάζοντας ένα από GTI ή S3 και θα έβαζε εξάτμιση γιατί μετά από πολλά πιεσμένα χλμ έχουν συμβεί περιστατικά 'φουσκώματος' στο μήκος του συστήματος εξαγωγής. Το όριο παροχής της τουρμπίνας για τα 1.400 κυβικά είναι στα 220 άλογα και πράγματι ο κινητήρας μπορεί εύκολα να βγάλει 200 ίππους (η ίδια τουρμπίνα που υπάρχει και στο Corsa OPC δίνει σχεδόν 200 άλογα 'μαμά' στα 1.600 κυβικά).

          Το θέμα είναι ότι η διάρκεια ζωής της τουρμπίνας μειώνεται δραματικά με μια τέτοια μοντίφα και είναι ασύμφορο οικονομικά σε βάθος χρόνου. Δλδ 1000 ευρώ το πρόγραμμα και σε 50.000-80.000χλμ άλλη τουρμπίνα... έπαιρνες δυνατότερο αμάξι από τη μάνα του που θα ήταν και καλύτερο συνολικά

          Σωστος σε ολα...Ημουν ετοιμος να το κανω στο gt.Δεν προλαβα....Για τα 4 που θα σε καλυπτει η εγγυηση,αν βαλεις και την εξτρα,εισαι ok,ειδικα αν περασεις το προγραμμα σε εξουσιοδοτημενο.Ο γνωστος,neos ξερεις για ποιον λεω,περναει revo πχ..Μετα το τελος της τετραετιας αρχιζουν τα ζορια.Παντως μεχρι τωρα σε οσους το εκαναν δεν εχει παρουσιαστει καποιο προβλημα,εκτος απο καποια δυσλειτουργια ενος συγκεκριμενου προγραμματος και αυτο οχι σε ολους

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            chemic last edited by

            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
            Και ξαναρωτάω. ΜΟΝΟ πρόγραμμα; Ούτε μεγαλύτερη τουρμπίνα, ούτε άλλα πιστόνια ούτε τίποτα άλλο; Ταρίφα το χιλλιαρικάκι στη revo, mevo, abt, karakitsos racing και τρέμε sv2 με την Ferrari σου;

            για να πάρει 30 άλογα (+18%), του βάλαν τουρμπίνα από σκάνια, για πιστόνια κόψαν λίγο από της veyron, ιντερκούλες από ένα κλιματιστικό που βγάλαν από το mall, προσθέσαν πίσω διαφορικό από fabia wrc, και άξονα από τη συμμετοχή της audi στις 24 ώρες του le mans.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panos_fabia-101 last edited by

              γιατί να πειράξεις κινητήρες 'διαμαντάκια' όπως είναι οι tsi και οι tjet της fiat??
              προσωπική μου άποψη είναι
              οτι σε κινητήρες που υπάρχει turbo και είναι ήδη πιεσμένοι αρκετά και που βγάζουν μια αξιοπρεπέστατη ιποδύναμη που κινεί το αυτοκίνητο πολύ γρήγορα έτσι όπως είναι δεν χρειάζονται περαιτέρω βελτίωση.
              εξάλλου κανένας δεν μπορεί να ξεπεράσει τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου!
              με ένα πρόγραμμα΄τους φτάνεις σχεδόν στα όρια τους, και αυτό έχει αντίκτυπο στην αξιοπιστία του κινητήρα, αλλά πριν απο αυτό στην κατανάλωση, που φαντάζομαι ότι ανεβαίνει αρκετά.
              κατ΄εμε οι συγκεκριμένοι κινητήρες δεν χρειάζονται να τους βάλεις 'χερι'!
              αλλά όπως είπα και στην αρχή είναι μια προσωπική άποψη...

              πάντως άσχετα με διάφορες κασσάνδρες οι tsi είναι αξιόπιστοι κινητήρες και το καινούργιο VI σου δίνει φοβερή αίσθηση ποιότητας κατασκευής, πολύ καλό πάτημα, και ένας κινητήρας 'διαμάντι', αλλά προσωπικά δεν με 'συγκινεί' εξωτερικά και εσωτερικά! και λίγο ακριβό το άτιμο με ένα επιτόκιο 'φωτιά'.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                chemic last edited by

                Ο χρήστης πανος_fabia 101 έγραψε:
                γιατί να πειράξεις κινητήρες 'διαμαντάκια' όπως είναι οι tsi και οι tjet της fiat??
                προσωπική μου άποψη είναι
                οτι σε κινητήρες που υπάρχει turbo και είναι ήδη πιεσμένοι αρκετά και που βγάζουν μια αξιοπρεπέστατη ιποδύναμη που κινεί το αυτοκίνητο πολύ γρήγορα έτσι όπως είναι δεν χρειάζονται περαιτέρω βελτίωση.
                εξάλλου κανένας δεν μπορεί να ξεπεράσει τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου!
                με ένα πρόγραμμα΄τους φτάνεις σχεδόν στα όρια τους, και αυτό έχει αντίκτυπο στην αξιοπιστία του κινητήρα, αλλά πριν απο αυτό στην κατανάλωση, που φαντάζομαι ότι ανεβαίνει αρκετά.
                κατ΄εμε οι συγκεκριμένοι κινητήρες δεν χρειάζονται να τους βάλεις 'χερι'!
                αλλά όπως είπα και στην αρχή είναι μια προσωπική άποψη...

                πάντως άσχετα με διάφορες κασσάνδρες οι tsi είναι αξιόπιστοι κινητήρες και το καινούργιο VI σου δίνει φοβερή αίσθηση ποιότητας κατασκευής, πολύ καλό πάτημα, και ένας κινητήρας 'διαμάντι', αλλά προσωπικά δεν με 'συγκινεί' εξωτερικά και εσωτερικά! και λίγο ακριβό το άτιμο με ένα επιτόκιο 'φωτιά'.

                με το dsg που αλλάζει σφαίρα τις ταχύτητες εξαιτίας της μεγάλης ροπής, αν το αμάξι δεν πιέζεται έχει εξωφρενικά χαμηλή κατανάλωση!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  chemic last edited by

                  Ο χρήστης pittas έγραψε:

                  φίλος μου πήρε το 160αρι dsg με επιτόκιο 7,5.
                  Πριν την παραλαβή του έβαλε και πρόγραμμα (+1000ευρώ), και το δυναμομέτρησε (με μηδέν χιλιόμετρα) στα 205 άλογα.

                  Eμενα θειος μου πηρε τζι τι αι με 2% επιτοκιο και ψυγειοκαταψυκτη φουναι δωρο
                  Του εβαλε και προγραμμα απο το εργοστασιο και στη δυναμομετρηση εβγαλε 315 αλογατα

                  το επιτόκιο το αναφέρω γιατί ρωτήθηκε πριν.
                  τώρα αυτό το άσχετο και ειρωνικό ποστ γιατί το έκανες?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    eddie_147 last edited by

                    Ο χρήστης chemic έγραψε:

                    Και ξαναρωτάω. ΜΟΝΟ πρόγραμμα; Ούτε μεγαλύτερη τουρμπίνα, ούτε άλλα πιστόνια ούτε τίποτα άλλο; Ταρίφα το χιλλιαρικάκι στη revo, mevo, abt, karakitsos racing και τρέμε sv2 με την Ferrari σου;

                    για να πάρει 30 άλογα (+18%), του βάλαν τουρμπίνα από σκάνια, για πιστόνια κόψαν λίγο από της veyron, ιντερκούλες από ένα κλιματιστικό που βγάλαν από το mall, προσθέσαν πίσω διαφορικό από fabia wrc, και άξονα από τη συμμετοχή της audi στις 24 ώρες του le mans.

                    =ασχετοσύνη. Με όλο το σεβασμό δηλαδή, καλή η πλακίτσα αλλά δεν μου απαντάς. Με ένα προγραμματάκι ανέβασε 40 άλογα και γειά σας; Μήπως βάνουν κρυπτονίτη στα νέα μοτέρ;
                    Όσες δυναμομετρήσεις έχω δει από τέτοια προγράμματα (σκέτα χωρίς άλλα παρελκόμενα) μπορεί να δίνουν και 20 άλογα αλλά έχουν διαταράξει τόσο πολύ την καμπύλη ροπής που θες ιδιαίτερη μελέτη για το που ακριβώς μπορείς να ανοίγεις...
                    Το θέμα της αξιοπιστίας εννοείται ότι υπάρχει. Μπορεί κάποιος να πάει την πίεση του turbo στα 2 ή 3 bar (με τα αναμενόμενα αποτελέσματα σε άτια) αλλά να του μείνει στο χέρι στο πρώτο σκίσιμο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nrg_polini last edited by

                      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                      Και ξαναρωτάω. ΜΟΝΟ πρόγραμμα; Ούτε μεγαλύτερη τουρμπίνα, ούτε άλλα πιστόνια ούτε τίποτα άλλο; Ταρίφα το χιλλιαρικάκι στη revo, mevo, abt, karakitsos racing και τρέμε sv2 με την Ferrari σου;

                      για να πάρει 30 άλογα (+18%), του βάλαν τουρμπίνα από σκάνια, για πιστόνια κόψαν λίγο από της veyron, ιντερκούλες από ένα κλιματιστικό που βγάλαν από το mall, προσθέσαν πίσω διαφορικό από fabia wrc, και άξονα από τη συμμετοχή της audi στις 24 ώρες του le mans.

                      =ασχετοσύνη. Με όλο το σεβασμό δηλαδή, καλή η πλακίτσα αλλά δεν μου απαντάς. Με ένα προγραμματάκι ανέβασε 40 άλογα και γειά σας; Μήπως βάνουν κρυπτονίτη στα νέα μοτέρ;
                      Όσες δυναμομετρήσεις έχω δει από τέτοια προγράμματα (σκέτα χωρίς άλλα παρελκόμενα) μπορεί να δίνουν και 20 άλογα αλλά έχουν διαταράξει τόσο πολύ την καμπύλη ροπής που θες ιδιαίτερη μελέτη για το που ακριβώς μπορείς να ανοίγεις...
                      Το θέμα της αξιοπιστίας εννοείται ότι υπάρχει. Μπορεί κάποιος να πάει την πίεση του turbo στα 2 ή 3 bar (με τα αναμενόμενα αποτελέσματα σε άτια) αλλά να του μείνει στο χέρι στο πρώτο σκίσιμο.

                      Εχεις δικιο, ειναι λαθος ο φιλος. Με ενα προγραμμα δινει 60+ αλογα στον tsi 140 και παει πανω απο 200 αλογα. Ναι μονο με ενα προγραμμα και τιποτε αλλο..

                      http://www.revotechnik.com/
                      http://www.overload-performance.gr/site/new-index.php

                      Περισσοτερα στο http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... =0&start=0

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eddie_147 last edited by

                        Μπορεί κάποιος να πάει την πίεση του turbo στα 2 ή 3 bar (με τα αναμενόμενα αποτελέσματα σε άτια) αλλά να του μείνει στο χέρι στο πρώτο σκίσιμο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dtsouk last edited by

                          Παιδεία γεια σας , μήπως γνωρίζει κάποιος σε πόσες μέρες παραλαμβάνεις το αυτοκίνητο από την στιγμή που βρίσκετε στο τελωνείο;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                            Μπορεί κάποιος να πάει την πίεση του turbo στα 2 ή 3 bar (με τα αναμενόμενα αποτελέσματα σε άτια) αλλά να του μείνει στο χέρι στο πρώτο σκίσιμο.

                            θεωρητικα θα μπορουσε, πρακτικα κυκλοφορουν πολλα 200αρια GT εδω και χρονια και με πολλα χλμ, χωρις να εχουν ακουστει 'μπαμ'.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ο χρήστης dtsouk έγραψε:
                              Παιδεία γεια σας , μήπως γνωρίζει κάποιος σε πόσες μέρες παραλαμβάνεις το αυτοκίνητο από την στιγμή που βρίσκετε στο τελωνείο;

                              5-10

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eddie_147 last edited by

                                Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                Μπορεί κάποιος να πάει την πίεση του turbo στα 2 ή 3 bar (με τα αναμενόμενα αποτελέσματα σε άτια) αλλά να του μείνει στο χέρι στο πρώτο σκίσιμο.

                                θεωρητικα θα μπορουσε, πρακτικα κυκλοφορουν πολλα 200αρια GT εδω και χρονια και με πολλα χλμ, **χωρις **να εχουν ακουστει 'μπαμ'.

                                http://www.youtube.com/watch?v=g-qQOPG0 ... re=related

                                Καλό Πάσχα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • U
                                  unhackable last edited by

                                  Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                                  Μπορεί κάποιος να πάει την πίεση του turbo στα 2 ή 3 bar (με τα αναμενόμενα αποτελέσματα σε άτια) αλλά να του μείνει στο χέρι στο πρώτο σκίσιμο.

                                  θεωρητικα θα μπορουσε, πρακτικα κυκλοφορουν πολλα 200αρια GT εδω και χρονια και με πολλα χλμ, **χωρις **να εχουν ακουστει 'μπαμ'.

                                  http://www.youtube.com/watch?v=g-qQOPG0 ... re=related

                                  Καλό Πάσχα...

                                  Δηλαδη ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dtsouk last edited by

                                    Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                    Παιδεία γεια σας , μήπως γνωρίζει κάποιος σε πόσες μέρες παραλαμβάνεις το αυτοκίνητο από την στιγμή που βρίσκετε στο τελωνείο;

                                    5-10

                                    Ελπίζω να περάσουν γρήγορα:)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      morpheus last edited by

                                      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                      Όσες δυναμομετρήσεις έχω δει από τέτοια προγράμματα (σκέτα χωρίς άλλα παρελκόμενα) μπορεί να δίνουν και 20 άλογα αλλά έχουν διαταράξει τόσο πολύ την καμπύλη ροπής που θες ιδιαίτερη μελέτη για το που ακριβώς μπορείς να ανοίγεις...

                                      =ασχετοσύνη.

                                      Με όλο το σεβασμό επίσης... αλλά που πας και τις βλέπεις αυτες τις δυναμομετρήσεις...?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nrg_polini last edited by

                                        Καλα το οτι θα ακουγαμε μπαμ μπουμ το λεγατε απο οταν τα tsi ηταν μαμα. Προφανως επειδη εκανε το μπαμ η vw, μετα ομως που ακολουθησαν και οι υπολοιποι ξαφνικα τα tsi δεν κανουν μπαμ..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chemic last edited by

                                          Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:

                                          Και ξαναρωτάω. ΜΟΝΟ πρόγραμμα; Ούτε μεγαλύτερη τουρμπίνα, ούτε άλλα πιστόνια ούτε τίποτα άλλο; Ταρίφα το χιλλιαρικάκι στη revo, mevo, abt, karakitsos racing και τρέμε sv2 με την Ferrari σου;

                                          για να πάρει 30 άλογα (+18%), του βάλαν τουρμπίνα από σκάνια, για πιστόνια κόψαν λίγο από της veyron, ιντερκούλες από ένα κλιματιστικό που βγάλαν από το mall, προσθέσαν πίσω διαφορικό από fabia wrc, και άξονα από τη συμμετοχή της audi στις 24 ώρες του le mans.

                                          =ασχετοσύνη. Με όλο το σεβασμό δηλαδή, καλή η πλακίτσα αλλά δεν μου απαντάς. Με ένα προγραμματάκι ανέβασε 40 άλογα και γειά σας; Μήπως βάνουν κρυπτονίτη στα νέα μοτέρ;
                                          Όσες δυναμομετρήσεις έχω δει από τέτοια προγράμματα (σκέτα χωρίς άλλα παρελκόμενα) μπορεί να δίνουν και 20 άλογα αλλά έχουν διαταράξει τόσο πολύ την καμπύλη ροπής που θες ιδιαίτερη μελέτη για το που ακριβώς μπορείς να ανοίγεις...
                                          Το θέμα της αξιοπιστίας εννοείται ότι υπάρχει. Μπορεί κάποιος να πάει την πίεση του turbo στα 2 ή 3 bar (με τα αναμενόμενα αποτελέσματα σε άτια) αλλά να του μείνει στο χέρι στο πρώτο σκίσιμο.

                                          Εχεις δικιο, ειναι λαθος ο φιλος. Με ενα προγραμμα δινει 60+ αλογα στον tsi 140 και παει πανω απο 200 αλογα. Ναι μονο με ενα προγραμμα και τιποτε αλλο..

                                          http://www.revotechnik.com/
                                          http://www.overload-performance.gr/site/new-index.php

                                          Περισσοτερα στο http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... =0&start=0

                                          χωρίς το πρόγραμμα, ο κινητήρας έχει 170 άλογα, όσα και το προηγούμενο 170αρι GT. Αρα μιλάμε για για +30-35 άλογα.
                                          Επιπλέον, το πρόγραμμα κυκλοφορεί πολύ καιρό, χωρίς να έχει αναφερθεί κανένα πρόβλημα, ενω το αμάξι έχει 4ετή εγγύηση.
                                          Άρα, θέμα αξιοπιστίας εννοείται πως δεν υπάρχει (έστω προς το παρόν)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Αποδεικνύεται λοιπόν ότι οι μηχανικοί που δουλεύουν στις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι ηλίθιοι και δεν ξέρουν να γυρίσουν μια βίδα και να πάρει 40 άλογα το αμάξι.
                                            Αξιοπιστία, οικονομία

                                            hint: SURGE, CHOKE
                                            http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/tech_center/turbo_tech103.html

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 108 / 169
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr