-
Έλα ρε συ Νίκο που τους δικαιολογείς.
Δεν μπορεί να έχουν 2 και 3(!) φορές πάνω το επιτόκιο χρηματοδότησης, πως να το κάνουμε είναι ελεεινό.Είπαμε καλό χρυσό το Γκολφ, δέχομαι να πληρώσω λίγες χιλιάδες ευρώ παραπάνω σε σχέση με τα ανταγωνιστικά μοντέλα, αλλά αυτό με το επιτόκιο παραπάει.
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
Έλα ρε συ Νίκο που τους δικαιολογείς.
Δεν μπορεί να έχουν 2 και 3(!) φορές πάνω το επιτόκιο χρηματοδότησης, πως να το κάνουμε είναι ελεεινό.Κάτσε, μισό λεπτό...δεν είναι μόνο στη VW τόσο το επιτόκιο, είναι και στην Audi, στη BMW, στη FIAT, στη Mercedes και σε άλλες πολλές.
Δε του δικαιολογώ, αλλά δυστυχώς έτσι είναι ο δανεισμός στο αυτοκίνητο, τέτοια επιτόκια παίζουν. Εν καιρώ βγαίνουν κάποιες προσφορές, αλλά τώρα που οι τράπεζες έχουν κλείσει τη κάνουλα, δύσκολα βρίσκεις καλό επιτόκιο.
Τέλος, δεν έχει σημασία τόσο η εταιρία...όσο η τράπεζα που δανείζεσαι και η πιστοληπτική ικανότητα του δανειστή.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Έλα ρε συ Νίκο που τους δικαιολογείς.
Δεν μπορεί να έχουν 2 και 3(!) φορές πάνω το επιτόκιο χρηματοδότησης, πως να το κάνουμε είναι ελεεινό.Κάτσε, μισό λεπτό...δεν είναι μόνο στη VW τόσο το επιτόκιο, είναι και στην Audi, στη BMW, στη FIAT, στη Mercedes και σε άλλες πολλές.
Δε του δικαιολογώ, αλλά δυστυχώς έτσι είναι ο δανεισμός στο αυτοκίνητο, τέτοια επιτόκια παίζουν. Εν καιρώ βγαίνουν κάποιες προσφορές, αλλά τώρα που οι τράπεζες έχουν κλείσει τη κάνουλα, δύσκολα βρίσκεις καλό επιτόκιο.
Τέλος, δεν έχει σημασία τόσο η εταιρία...όσο η τράπεζα που δανείζεσαι και η πιστοληπτική ικανότητα του δανειστή.
Δεν εχω ξανακουσει ποτε μου για τοσο υψηλο επιτοκιο! Οταν πηγα και ρωτησα τις προαλλες μου εκανε εντονη εντυπωση! Ολες οι αλλες mainstream εταιριες εχουν κατι 4-5% τελικο επιτοκιο, και αυτοι βαράνε 10αρια!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Έλα ρε συ Νίκο που τους δικαιολογείς.
Δεν μπορεί να έχουν 2 και 3(!) φορές πάνω το επιτόκιο χρηματοδότησης, πως να το κάνουμε είναι ελεεινό.Κάτσε, μισό λεπτό...δεν είναι μόνο στη VW τόσο το επιτόκιο, είναι και στην Audi, στη BMW, στη FIAT, στη Mercedes και σε άλλες πολλές.
Δε του δικαιολογώ, αλλά δυστυχώς έτσι είναι ο δανεισμός στο αυτοκίνητο, τέτοια επιτόκια παίζουν. Εν καιρώ βγαίνουν κάποιες προσφορές, αλλά τώρα που οι τράπεζες έχουν κλείσει τη κάνουλα, δύσκολα βρίσκεις καλό επιτόκιο.
Τέλος, δεν έχει σημασία τόσο η εταιρία...όσο η τράπεζα που δανείζεσαι και η πιστοληπτική ικανότητα του δανειστή.
Στην φιατ :Αποκτήστε το δικό σας Bravo με Επιδότηση Ανταλλαγής ή Οριστικής Διαγραφής 2.000€ δίνοντας 210€ το μήνα σε 72 δόσεις (προκαταβολή 10% - επιτόκιο 3,9%).
&
Αποκτήστε το δικό σας Panda χωρίς προκαταβολή με 190€ το μήνα σε 50 άτοκες δόσεις.BMW - Ιδιαίτερα χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 4,9%
(πλέον εισφοράς του Ν. 128/75 0,6%) σταθερό για όλη τη διάρκεια του δανείου- Προκαταβολή από 25%
- Διάρκεια έως 72 μήνες
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πως να το κάνουμε, δεν γίνεται να δίνω για στεγαστικό 4,5% και για ενα golfακι 10+, έλεος δηλαδή ...
Πόσα χρόνια όμως πληρώνεις το Golfaki και πόσο το στεγαστικό...
(έχει και σταθερό επιτόκιο το Golf).
Τι σημασία έχουν τα χρόνια ? Το επιτόκιο δεν αλλάζει. Και εγώ σταθερό το πληρώνω, και μέσα σε 6 χρόνια (λιγότερα από ότι βάζουν άλλοι δόσεις για αμάξι) έχω αποπληρώσει 6ψήφιο νουμερο ...
Όπως, μα ΟΠΩΣ όμως και να το δεις το 10+% είναι απλά εξωφρενικό (και δεν λαμβάνω καν την κρίση σαν παράγοντα). Στην περίπτωση της Καρεντα σημαίνει μόνο ένα πράγμα ... ότι απλά αγνοούν το εξωτερικό περιβάλλον τους
-
Mπορεί να είναι εντελώς ενήμεροι για το εξωτερικό περιβάλλον και να βαράνε το επιτόκιο επειδή απλά τους παίρνει να κάνουν κάτι τέτοιο.
Είδες που είναι οι πωλήσεις τους σε περίοδο κρίσης? Ευκαιρία να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους. -
Φιλος που αγορασε περυσι το πασατ βρηκε σε τρεις διαφορετικες αντιπροσωπίες διαφορα μεχρι και 2% στο επιτοκιο και μεχρι 800€ διαφορα στην τιμη για ακριβως το ιδιο αμαξι,ο πιο ακριβος δεν ειχε και το χαμηλοτερο επιτοκιο.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Έλα ρε συ Νίκο που τους δικαιολογείς.
Δεν μπορεί να έχουν 2 και 3(!) φορές πάνω το επιτόκιο χρηματοδότησης, πως να το κάνουμε είναι ελεεινό.Κάτσε, μισό λεπτό...δεν είναι μόνο στη VW τόσο το επιτόκιο, είναι και στην Audi, στη BMW, στη FIAT, στη Mercedes και σε άλλες πολλές.
Δε του δικαιολογώ, αλλά δυστυχώς έτσι είναι ο δανεισμός στο αυτοκίνητο, τέτοια επιτόκια παίζουν. Εν καιρώ βγαίνουν κάποιες προσφορές, αλλά τώρα που οι τράπεζες έχουν κλείσει τη κάνουλα, δύσκολα βρίσκεις καλό επιτόκιο.
Τέλος, δεν έχει σημασία τόσο η εταιρία...όσο η τράπεζα που δανείζεσαι και η πιστοληπτική ικανότητα του δανειστή.
Στην φιατ :Αποκτήστε το δικό σας Bravo με Επιδότηση Ανταλλαγής ή Οριστικής Διαγραφής 2.000€ δίνοντας 210€ το μήνα σε 72 δόσεις (προκαταβολή 10% - επιτόκιο 3,9%).
&
Αποκτήστε το δικό σας Panda χωρίς προκαταβολή με 190€ το μήνα σε 50 άτοκες δόσεις.BMW - Ιδιαίτερα χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 4,9%
(πλέον εισφοράς του Ν. 128/75 0,6%) σταθερό για όλη τη διάρκεια του δανείου- Προκαταβολή από 25%
- Διάρκεια έως 72 μήνες
Περίεργο γιατί το δικό μου επιτόκιο στη BMW είναι 9.5% και στο 500άκι μας είναι 7.5%, στην OPEL όταν κοιτάγαμε για του αδερφού μου ήταν 8.5%, στη Ford όπου φίλος αγόρασε το Focus ήταν 8.7%, Audi που ρώτησα για το S3 ήταν 9.5% και στη Merc όταν ο πατέρας μου είχε δει την C200 ήταν 9% αν θυμάμαι καλά (ή 9.5%).
Επαναλαμβάνω...έχει πρωτεύων σημασία η τράπεζα με την οποία συνεργάζονται. Επίσης, μην ακούτε τις διαφημίσεις...αν πάτε στην αντιπροσωπεία τα πράγματα είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικά.
Τέλος, μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Ένα στεγαστικό δάνειο 'δανείζει' ΠΟΛΥ περισσότερα χρήματα από ένα αυτοκίνητο και έχει πολύ μεγαλύτερες περιόδους αποπληρωμής.
Εδιτ για κάτι τελευταίο που θυμήθηκα...τα επιτόκια που ακούτε στις διαφημίσεις ισχύουν ΜΟΝΟ για το υπάρχον στοκ! Αν θέλεις κάτι δικό σου, παραγγελία κλπ...το πληρώνεις με κανονικό επιτόκιο!
Μας αρέσει δε μας αρέσει...έτσι είναι παιδιά.
Δε προσπαθώ να δικαιολογήσω κανένα, απλά παρουσιάζω τη (πικρή) αλήθεια.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Εδιτ για κάτι τελευταίο που θυμήθηκα...τα επιτόκια που ακούτε στις διαφημίσεις ισχύουν ΜΟΝΟ για το υπάρχον στοκ! Αν θέλεις κάτι δικό σου, παραγγελία κλπ...το πληρώνεις με κανονικό επιτόκιο!
Γενικευεις ΑΣΥΣΤΟΛΑ! Φυσικα και δεν ισχυει κατι τετοιο... προς θεου αλλωστε! Το αν το εκανε καποια εταιρια ειναι μεμονωμενο γεγονος..
Μας αρέσει δε μας αρέσει...έτσι είναι παιδιά.
Sorry, αλλα εχεις λαθος εικονα... και δεν ξερω καν που τα βρηκες αυτα που λες
Δε προσπαθώ να δικαιολογήσω κανένα, απλά παρουσιάζω τη (πικρή) αλήθεια.
Την πικρη δικη σου αληθεια... Μα 9,5%!???
-
παιδια αξιζει να δωσω περιπου 21 χιλιαρικα για το golf 1.400 122 highline (χωρις esp μαλιστα!) οταν λενε οτι το 2012 θα βγει το 7 τελειως διαφορετικο?
-
αξίζει να αγοράζεις ότι σου αρέσει τη συγκεκριμένη στιγμή... μήπως βγήκαν χαμένοι αυτοί που αγόρασαν το GT και δεν περίμεναν το VI?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ρε παιδια το ιδιο πράγμα λέμε..το αγοράζεις για να βγαλεις γουστα σωστα?και εγω πριν πέσω πανω στο SLK που σας λεω και μάλιστα εκδοση edition 10 με άλλες ζαντες ειδικα δερματα, ανθρακονιματα πανω στο ταμπλο..ειχα φαει κωλημα με το Scirocco.Πειτε μου τωρα εσεις οχι πειτε μου με ποιο αμάξι θα βγάλεις πιο πολλα γουστα?και σε οτι αφορα να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο υπαρχουν αμαξια με ελαχιστα χιλιομετρα..3000χλμ μη μου πειτε τωρα οτι πρεπει να ανυσηχει καποιος οτι θα του βγαλει προβλήματα..αν εισαι τοσο γκαντεμης και καινουριο να παρεις παλι θα σου χαλασει.
τι εννοεις θα βγαλεις πιο πολλα γουστα??
ενας φιλος μου με slk περα απο τη μουρη και την ανοικτη οροφη, εχει ξενερωσει και δε βγαζει κανενα γουστο...
πιο πολυ διασκεδαζε με τη 33 τουβεβαια θα μου πεις γουστα ειναι αυτα!
Ειχε SLK και είχε ξενερώσει?τι να πω.κοιτα εγω το έψαξα και έπεσα πανω σε καλό αυτοκίνητο έκδοση Edition 10 αν θες πατα το μια στο google και θα καταλάβεις..και πραγματικα ευχαριστιέμαι το αυτοκίνητο καθε φορά που μπαίνω μέσα πολύ παιχνιδιαρικο λογο πίσω κίνησης,μουράτο, σταθερο στις μεγάλες ταχύτητες και με εσωτερικό που απλά δεν παίζεται..δεν εχει την ηχομόνωση του Golf αλλά δε με πειράζει καθόλου οπως δε με πείραζε να έχει και 2 θεσεις..ισως στο μελλον να παω και γω σε GOLF μιας και τα Audi ειναι πλέον σχεδόν τα ίδια.Κάποιος πιο πάνω είπε οτι παίρνει καινουριο επειδή δε θελει ο προηγουμενος κάτοχος του να εχει κλάσει μεσα..ας μου απαντησει σε κάτι μολις κλάσει καποιος που θα βάλει μεσα στο αμάξι του τι θα κάνει θα πάει να το πουλήσει?ΗΜΑΡΤΟΝ ετσι..επικοδομητικός διάλογος μπορεί να γίνει μονο με επιχειρήματα.εκτος βέβαια και αν ο φίλος κανει χιουμορ οπότε το δέχομαι οτι θελει καινουριο για άλλους λόγους και σιγουρα υπάρχουν πολλοί,εγώ μόνο έναν βρήσκω να μη το κάνει τα ΧΡΗΜΑΤΑ!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Εδιτ για κάτι τελευταίο που θυμήθηκα...τα επιτόκια που ακούτε στις διαφημίσεις ισχύουν ΜΟΝΟ για το υπάρχον στοκ! Αν θέλεις κάτι δικό σου, παραγγελία κλπ...το πληρώνεις με κανονικό επιτόκιο!
Γενικευεις ΑΣΥΣΤΟΛΑ! Φυσικα και δεν ισχυει κατι τετοιο... προς θεου αλλωστε! Το αν το εκανε καποια εταιρια ειναι μεμονωμενο γεγονος..
Μας αρέσει δε μας αρέσει...έτσι είναι παιδιά.
Sorry, αλλα εχεις λαθος εικονα... και δεν ξερω καν που τα βρηκες αυτα που λες
Δε προσπαθώ να δικαιολογήσω κανένα, απλά παρουσιάζω τη (πικρή) αλήθεια.
Την πικρη δικη σου αληθεια... Μα 9,5%!???
Σχετικά με τα επιτόκια της αγοράς:
http://www.autotriti.gr/auto/_mtx/dosei ... asp?FLAG=1Και τέλος, το 0% που γράφει στη BMW ΔΕΝ ισχύει...ρώτησα, ισχύει ΜΟΝΟ για υπάρχον στοκ.
Γενικώς λίγο προσοχή στο 0% επιτόκιο...κανένας δε χαρίζει λεφτά, ειδικά σε τέτοιους καιρούς...
-
φίλος μου πήρε το 160αρι dsg με επιτόκιο 7,5.
Πριν την παραλαβή του έβαλε και πρόγραμμα (+1000ευρώ), και το δυναμομέτρησε (με μηδέν χιλιόμετρα) στα 205 άλογα. -
Το στρωσε καλά ε;
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
φίλος μου πήρε το 160αρι dsg με επιτόκιο 7,5.
Πριν την παραλαβή του έβαλε και πρόγραμμα (+1000ευρώ), και το δυναμομέτρησε (με μηδέν χιλιόμετρα) στα 205 άλογα.Eμενα θειος μου πηρε τζι τι αι με 2% επιτοκιο και ψυγειοκαταψυκτη φουναι δωρο
Του εβαλε και προγραμμα απο το εργοστασιο και στη δυναμομετρηση εβγαλε 315 αλογατα -
Ο χρήστης pittas έγραψε:
φίλος μου πήρε το 160αρι dsg με επιτόκιο 7,5.
Πριν την παραλαβή του έβαλε και πρόγραμμα (+1000ευρώ), και το δυναμομέτρησε (με μηδέν χιλιόμετρα) στα 205 άλογα.Eμενα θειος μου πηρε τζι τι αι με 2% επιτοκιο και ψυγειοκαταψυκτη φουναι δωρο
Του εβαλε και προγραμμα απο το εργοστασιο και στη δυναμομετρηση εβγαλε 315 αλογαταΣτον ψυγειοκαταψυκτη εβαλε προγραμμα??
-
Ο χρήστης pittas έγραψε:
φίλος μου πήρε το 160αρι dsg με επιτόκιο 7,5.
Πριν την παραλαβή του έβαλε και πρόγραμμα (+1000ευρώ), και το δυναμομέτρησε (με μηδέν χιλιόμετρα) στα 205 άλογα.Eμενα θειος μου πηρε τζι τι αι με 2% επιτοκιο και ψυγειοκαταψυκτη φουναι δωρο
Του εβαλε και προγραμμα απο το εργοστασιο και στη δυναμομετρηση εβγαλε 315 αλογαταμε προγραμμα εφτασε 315 αλογα μηπως εννοεις πονυ αντι για αλογα;
η μαρκα ειναι funai
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
φίλος μου πήρε το 160αρι dsg με επιτόκιο 7,5.
Πριν την παραλαβή του έβαλε και πρόγραμμα (+1000ευρώ), και το δυναμομέτρησε (με μηδέν χιλιόμετρα) στα 205 άλογα.45 άλογα με πρόγραμμα μόνο; Ο Απέργης του το βαλε...;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
φίλος μου πήρε το 160αρι dsg με επιτόκιο 7,5.
Πριν την παραλαβή του έβαλε και πρόγραμμα (+1000ευρώ), και το δυναμομέτρησε (με μηδέν χιλιόμετρα) στα 205 άλογα.45 άλογα με πρόγραμμα μόνο; Ο Απέργης του το βαλε...;
Δε μου κανει εντυπωση..Ο tsi140 με προγραμμα εφτανε τα 200 και κατι..Ειτε της revo ειτε custom.
VW Golf VΙ