-
Ετοιμαζομαι να παραγγειλω το i20,υπαρχει καποια αντιπροσωπεια που να κανει το κατιτις παραπανω για να κερδισει τον πελατη;Παλαιοτερα με το seat ειχα βρει μαγαζι που το εδινε περιπου 500Ε φτηνοτερα απο τους αλλους.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
:offtopicviii:
Οι περισσότεροι αγοραστές όμως δεν έχουν ιδέα για το που κατασκευάζεται το κάθε αμάξι.
Δηλαδή ο τυπικός αγοραστής Hyundai θα έχει στο νου του ότι πήρε 'Κορεάτικο' ανεξάρτητα από το εργοστάσιο που του το κατασκεύασε. Πόσοι έχουν Opel Corsa και ξέρουν ότι το αμάξι τους είναι φτιαγμένο στην Ισπανία; Πόσοι έχουν Auris 3d ή Mercedes δε_θυμάμαι_ποιο_μοντέλο και ξέρουν ότι ήρθε από Τουρκία; Για τον τυπικό αγοραστή στο 90% των περιπτώσεων μετράει το όνομα της εταιρείας και μόνο. Είδες τα τούρκικα Toyota/Mercedes ή τα κινέζικα Honda να πωλούνται φθηνότερα; Μπα... οπότε όλοι αυτό τον δρόμο ακολουθούν, μειώνουν το κόστος παραγωγής μόνο για να αυξήσουν τα κέρδη και όχι για να προσφέρουν φθηνότερα το προϊόνΣα να μην έχουν μάθει τίποτα από αυτά που συμβαίνουν φαίνεται...
-
Σκοπός κάθε εταιρίας είναι η μεγιστοποίηση των κερδών. Δυστυχώς με το κόλπο της παγκοσμιοποίησης μεταφέρθηκε όλη η παραγωγή σε τρίτες χώρες χαμηλού ως εξευτελιστκού κόστους και μπήκαν τα θεμέλια για ανεργία / περιθωριοποίηση της εργατικής τάξης στο δυτικό κόσμο. Δηλ. ένα μέρος του δυτικού πληθυσμού να ζει στην ανεργία και την ημιαπασχόληση στην καλύτερη περίπτωση. Αφού το δέχθηκαν αυτό οι μειοδοτικές κυβερνήσεις μας, και εμείς τους αφήνουμε καλά να παθαίνουμε τώρα οικονομικά κραχ και κάτι χειρότερο. Μεγαλύτερη προδοσία σε βάρος όχι μόνον της εργατικής αλλά και της μεσαίας τάξης δεν έχει υπάρξει ποτέ από την παγκοσμιοποιίηση στην οποία έσυραν τον πλανήτη Μπους, Θάτσερ και η σχολή του υπερφιλελευθερου καουμπόικου καπιταλισμού. Αυτά αντικειμενικά και χωρίς καμία πολιτική χροιά, και Αλέκα δεν ψηφίζω.
-
Για να δέσουμε τα παραπάνω με τα αυτοκίνητα, προσωπικά με ενοχλεί να αγοράζω κινέζικο και κορεάτικο αμάξι και ο ευρωπαίος εργάτης, με τον οποίο έχω κοινά συμφέροντα να μπαίνει στο κοινωνικό και οικονομικό περιθώριο. Αν όλοι μας σαν ευρωπαϊκή κοινωνία είχαμε κοινή συνείδηση και συμπεριφορά και δίναμε ηχηρό μήνυμα στις αυτοκινητοβιομηχανίες να σκέφτονται ευρωπαΪκά όπως οι φίλοι μας Σουηδοί (πρότυπο κοινωνίας με συνοχή που δεν προδίδει τα μέλη της) τότε ίσως να είχαμε κερδίσει. Τώρα δρώντας και αγοράζοντας μεμονωμένα με βάση το κακώς εννοούμενο ατομικό συμφέρον, αγοράζει ο καθένας κινέζικα, τούρκικα και ότι σκατά μας εξαναγκάζουν οι εταιρίες, παρέχοντας το σκοινί να κρεμάσουμε κάθε κοινωνικό κεκτημένο.
Και για να μιλήσω προσωπικά, παρότι πιστός οπαδός Toyota λόγω Yaris Verso, τούρκικης συναρμολόγησης αυτοκίνητο δεν αγοράζω. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ...
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Για να δέσουμε τα παραπάνω με τα αυτοκίνητα, προσωπικά με ενοχλεί να αγοράζω κινέζικο και κορεάτικο αμάξι και ο ευρωπαίος εργάτης, με τον οποίο έχω κοινά συμφέροντα να μπαίνει στο κοινωνικό και οικονομικό περιθώριο. Αν όλοι μας σαν ευρωπαϊκή κοινωνία είχαμε κοινή συνείδηση και συμπεριφορά και δίναμε ηχηρό μήνυμα στις αυτοκινητοβιομηχανίες να σκέφτονται ευρωπαΪκά όπως οι φίλοι μας Σουηδοί (πρότυπο κοινωνίας με συνοχή που δεν προδίδει τα μέλη της) τότε ίσως να είχαμε κερδίσει. Τώρα δρώντας και αγοράζοντας μεμονωμένα με βάση το κακώς εννοούμενο ατομικό συμφέρον, αγοράζει ο καθένας κινέζικα, τούρκικα και ότι σκατά μας εξαναγκάζουν οι εταιρίες, παρέχοντας το σκοινί να κρεμάσουμε κάθε κοινωνικό κεκτημένο.Και για να μιλήσω προσωπικά, παρότι πιστός οπαδός Toyota λόγω Yaris Verso, τούρκικης συναρμολόγησης αυτοκίνητο δεν αγοράζω. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ...
πεστα μεγαλε,,,που μου σιγκρινουν τα ιαπωνεζικης σηναρμολογισης ,,με τα τουρκικα
-
Εδω μιλαμε για το αυτοκινητο,επανάσταση απο αυριο
-
Μήπως είστε λίιιιιιιιιιιιιγο off-topic;
-
Υπαρχει κανενας κατοχος του συγκεκριμενου μοντελου ή ειναι ακομα πολυ νωρις
Αξιζει καποιος να αγορασει το 1.4 ή μπορει να την βγαλει ανετα και με τον 1.2 κινητηρα ; -
Ο χρήστης planetman έγραψε:
Μήπως είστε λίιιιιιιιιιιιιγο off-topic;Προσωπικά ήμουν ...λιγάκι, αλλά καιρός είναι να μπαίνουν και κάποια θέματα, όπως της υπερεκμετάλλευσης από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που τώρα παριστάνουν τις μωρές παρθένες.
-
Στο βωμο του κερδους ολα θυσιαζονται. Δεν ειναι ουτε η πρωτη φορα ουτε η τελευταια. Και ειναι και λογικο, ολοι θελουν να μεγιστοποιησουν το κερδος.
Αυτο που με ενδιαφερει εμενα ειναι να αγορασω κατι το οποιο θα αξιζει τα λεφτα του. Ενταξει, θα προτιμουσα να το αγορασω πιο φθηνα και 1000 και 2000 ευρω, αλλα... -
Δεν είναι off-topic αλλά το αυτοκίνητο δεν έχει καθόλου value for money σε σχέση με το παρελθόν...και αυτό είναι βασικό για μια εταιρεία όπως η Hyundai...παράγει το i20 στην Ινδία και το πουλάει όσο τα ευρωπαϊκά; Αν δεν έχουν και τα Hyundai value for money, τότε ποια έχουν;
-
Μπορει οντως οι τιμες να ειναι καπως ανεβασμενες , αλλα στον βασικο τους εξοπλισμο προσφερουν αρκετα. Υπαρχει καποιο αντιστοιχο μοντελο με 6 αεροσακους, κλιματισμο, ηχοσυστημα, ενεργα προσκεφαλα, ηλεκτρικα παραθυρα μπρος πισω, ηλεκτρικους καθρεφτες, προβολεις ομιχλης στα 11.890 περιπου για την εκδοση GL στα 1200 κυβικα συν 3 χρονια εγγυηση ;
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Δεν είναι off-topic αλλά το αυτοκίνητο δεν έχει καθόλου value for money σε σχέση με το παρελθόν...και αυτό είναι βασικό για μια εταιρεία όπως η Hyundai...παράγει το i20 στην Ινδία και το πουλάει όσο τα ευρωπαϊκά; Αν δεν έχουν και τα Hyundai value for money, τότε ποια έχουν;Σιγα-σιγα θα πρεπει να ξεχασουμε το value for money,οι Κορεατες θελουν να αλλαξουν κατηγορια και ηδη στις ΗΠΑ ισχυροποιηθηκαν πολυ,σε λιγα χρονια θα συγκρινονται ευθεως με VW
-
Ο χρήστης Jo-Anna έγραψε:
Υπαρχει κανενας κατοχος του συγκεκριμενου μοντελου ή ειναι ακομα πολυ νωρις
Αξιζει καποιος να αγορασει το 1.4 ή μπορει να την βγαλει ανετα και με τον 1.2 κινητηρα ;Η μητέρα μου το έχει εδώ και 2 εβδομάδες περίπου. 1.2GL
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Σκοπός κάθε εταιρίας είναι η μεγιστοποίηση των κερδών. Δυστυχώς με το κόλπο της παγκοσμιοποίησης μεταφέρθηκε όλη η παραγωγή σε τρίτες χώρες χαμηλού ως εξευτελιστκού κόστους και μπήκαν τα θεμέλια για ανεργία / περιθωριοποίηση της εργατικής τάξης στο δυτικό κόσμο. Δηλ. ένα μέρος του δυτικού πληθυσμού να ζει στην ανεργία και την ημιαπασχόληση στην καλύτερη περίπτωση. Αφού το δέχθηκαν αυτό οι μειοδοτικές κυβερνήσεις μας, και εμείς τους αφήνουμε καλά να παθαίνουμε τώρα οικονομικά κραχ και κάτι χειρότερο. Μεγαλύτερη προδοσία σε βάρος όχι μόνον της εργατικής αλλά και της μεσαίας τάξης δεν έχει υπάρξει ποτέ από την παγκοσμιοποιίηση στην οποία έσυραν τον πλανήτη Μπους, Θάτσερ και η σχολή του υπερφιλελευθερου καουμπόικου καπιταλισμού. Αυτά αντικειμενικά και χωρίς καμία πολιτική χροιά, και Αλέκα δεν ψηφίζω.Τι σου φταίνε οι κυβερνήσεις εαν εσύ αγοράζεις κινέζικα παιχνίδια κτλ ;
Όταν αγοράζει παπούτσια από την Μαλαισία και όχι από π.χ. την βιοτεχνία στην Νέα Ιωνία ;
Όταν αγοράζεις λεμόνια από την Αργεντινή φταίει η κυβέρνηση ;Την 'προδοσία' την κάνουν πρώτοι οι κατανάλωτες. Οι εταιρείες την δουλεία τους κάνουν.
-
Με το κλειδι του i20 τι παιζει;
Στο διαφημιστικο δειχνουν το γερμανικο (τυπου σουγια),στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι δεν παιζει τετοιο για το i20 -
Ο χρήστης planetman έγραψε:
Υπαρχει κανενας κατοχος του συγκεκριμενου μοντελου ή ειναι ακομα πολυ νωρις
Αξιζει καποιος να αγορασει το 1.4 ή μπορει να την βγαλει ανετα και με τον 1.2 κινητηρα ;Η μητέρα μου το έχει εδώ και 2 εβδομάδες περίπου. 1.2GL
Εντυπωσεις ;
-
Ο χρήστης Jo-Anna έγραψε:
Υπαρχει κανενας κατοχος του συγκεκριμενου μοντελου ή ειναι ακομα πολυ νωρις
Αξιζει καποιος να αγορασει το 1.4 ή μπορει να την βγαλει ανετα και με τον 1.2 κινητηρα ;Η μητέρα μου το έχει εδώ και 2 εβδομάδες περίπου. 1.2GL
Εντυπωσεις ;
Ενα τεστ θα σε πεισει,μιλαμε για ελαφρυ αυτοκινητο με 78 αλογατα
-
ταξιδευει ανετα το 1200??
-
Ναι οντως, γιατι 1200 για μεσα στην πολη ειναι μια χαρα, αλλα σε ταξιδι ή φορτωμενο αντεχει; Ή εκει επιλεγεις τον 1.4 ;
Hyundai i20