-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Τελικα υπαρχουν τα συνδρομα.ΑΝ αναφερόσουν σε μένα... ναι έχω σύνδρομο... προτιμώ ένα πιο όμορφο από ένα πιο πρακτικό αυτοκίνητο άρα κατ' εσέ έχω σύνδρομο... Φαντάζομαι δεν σου αρέσουν και τα κουπέ γιατί δεν είναι καθόλου πρακτικά... σωστα; Τα πολυμορφικα είναι τα καλύτερα;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τελικα υπαρχουν τα συνδρομα.
ΑΝ αναφερόσουν σε μένα... ναι έχω σύνδρομο... προτιμώ ένα πιο όμορφο από ένα πιο πρακτικό αυτοκίνητο άρα κατ' εσέ έχω σύνδρομο... Φαντάζομαι δεν σου αρέσουν και τα κουπέ γιατί δεν είναι καθόλου πρακτικά... σωστα; Τα πολυμορφικα είναι τα καλύτερα;
από πότε το πρακτικό δεν είναι εξίσου όμορφο αν όχι ομορφότερο από ένα σεντάν;
π.χ.
για να μην το πάω σε Cordoba, C4, Jetta κτλ...
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Δεν ξερω για συνδρομα κουρσας, ευρωπες, κλπ, αλλα εσυ στο μαζντα 6 για παραδειγμα, πιο 8α προτιμουσες, το 4πορτο ή το 5πορτο; Καθαρα πρακτικο ειναι το ζητημα, και απορω που το συζηταμε.Υπάρχει θέμα για αυτό! ...το οποίο το άνοιξα εγώ, για αυτό και το υπερασπίζομαι.
5θυρα D-segment και μένα δεν μου αρέσουν σε σχέση με τα αντίστοιχα 4θυρα. Για αυτό και σε περίπτωση που δεν υπάρχουν sedan, προτιμώ αισθητικά τα Station Wagon (π.χ. C5 - Laguna).
Η πρακτικότητα από κάποιο σημείο και μετά, όπως πολλές άλλες ιδιότητες, μου φαίνονται εξόχως overrated.
-
@ Elteo: Beauty is in the eyes of the boholder as the brits say... Προσωπικά κανένα από τα δύο Astra που πόσταρες δεν μου αρέσει ιδιαίτερα. Θεωρώ ότι το ομορφότερο Astra είναι το 3θυρο. Το 4θυρο απλά δεν σχεδιάστηκε εξ' αρχής ως saloon για αυτό και ο τρίτος όγκος δείχνει παράτερος. Ίσως και λόγω μεγέθους (τα saloon είναι πιο ωραία στα πιο μεγάλα αμαξώματα). Κι εκέι ακριβώς ήταν το ερώτημα... 6 saloon ή hatchback. Θεωρώ το Mazda 6 (μαζί με την Alfa 159, το Audi A4 και το Opel Insignia) από τα πιό όμορφα μεσαία οικογενειακά και τα προτιμώ σαφώς στην κλασική του 4θυρη μορφή καθώς το σχέδιο δείχνει πιο ρευστό, με αρχή, μέση και τέλος.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
@ Elteo: Beauty is in the eyes of the boholder as the brits say... Προσωπικά κανένα από τα δύο Astra που πόσταρες δεν μου αρέσει ιδιαίτερα. Θεωρώ ότι το ομορφότερο Astra είναι το 3θυρο. Το 4θυρο απλά δεν σχεδιάστηκε εξ' αρχής ως saloon για αυτό και ο τρίτος όγκος δείχνει παράτερος. Ίσως και λόγω μεγέθους (τα saloon είναι πιο ωραία στα πιο μεγάλα αμαξώματα). Κι εκέι ακριβώς ήταν το ερώτημα... 6 saloon ή hatchback. Θεωρώ το Mazda 6 (μαζί με την Alfa 159, το Audi A4 και το Opel Insignia) από τα πιό όμορφα μεσαία οικογενειακά και τα προτιμώ σαφώς στην κλασική του 4θυρη μορφή καθώς το σχέδιο δείχνει πιο ρευστό, με αρχή, μέση και τέλος.θα συμφωνησω πρωτη φορα απολυτα μαζι σου με εξαιρεση το insignia βεβαια!
(αρα οχι απολυτα ) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
@ Elteo: Beauty is in the eyes of the boholder as the brits say... Προσωπικά κανένα από τα δύο Astra που πόσταρες δεν μου αρέσει ιδιαίτερα. Θεωρώ ότι το ομορφότερο Astra είναι το 3θυρο. Το 4θυρο απλά δεν σχεδιάστηκε εξ' αρχής ως saloon για αυτό και ο τρίτος όγκος δείχνει παράτερος. Ίσως και λόγω μεγέθους (τα saloon είναι πιο ωραία στα πιο μεγάλα αμαξώματα). Κι εκέι ακριβώς ήταν το ερώτημα... 6 saloon ή hatchback. Θεωρώ το Mazda 6 (μαζί με την Alfa 159, το Audi A4 και το Opel Insignia) από τα πιό όμορφα μεσαία οικογενειακά και τα προτιμώ σαφώς στην κλασική του 4θυρη μορφή καθώς το σχέδιο δείχνει πιο ρευστό, με αρχή, μέση και τέλος.
θα συμφωνησω πρωτη φορα απολυτα μαζι σου με εξαιρεση το insignia βεβαια!
(αρα οχι απολυτα )Ε καλά τώρα φίλτατε... σιγά μη χαλούσαμε την παράδοση και συμφωνούσαμε σε όλα... Πάντως το Insignia μου αρέσει λιγότερο από τα άλλα τρία που ανέφερα... απλά το βρίσκω καλύτερο από κάτι μαούνες στυλ Mondeo...
-
Μου φένεται ότι τα περιοδικά δεν 'μας λένε τριτοκοσμικούς' επειδή επιλέγουμε σενταν έναντι χατσμπακ. Σιγά, ο τόπος είναι γεμάτος απο χατσμπακ. Τα περιοδικά 'μας λένε τριτοκοσμικούς' επειδή διαλέγουμε σενταν έναντι στεισον βαγκον (όπως και SUV έναντι MPV)
-
Κοιτα..ευκολα προτιμουσα,χωρις σκεψη,το avant απο το sedan a4.Μιλαμε για 2000 διαφορα.Η αντιστοιχη διαφορα mpv-sud ειναι μεγαλυτερη και δεν καλυπτεται ευκολα..
-
Φίλοι, βλεπω ότι η κουβέντα άναψε για τα καλά. Δεν νομίζω ότι στα σύγχρονα μικρομεσαία σενταν ο τρίτος όγκος ειναι παράταιρος. Αντιθέτως δίνεται αρκετά μεγάλη προσοχή στη σχεδίαση. Το corolla π.χ ειναι πολυ πιο όμορφο απ το auris. Εξ' άλλου αναφέρομαι στην κλαση c γιατί εκεί ψάχνω αυτή τη στιγμή για αγορά. (λόγω χρημάτων)
-
-
Εγώ πάντως φίλε Μάνο, πήρα το insignia 5d, καθαρά από θέμα πρακτικότητας! Μπορεί το sedan να είναι λιγάααακι πιο ωραίο, αλλά ειδικά όταν έχεις ένα μωράκι και θές να κουβαλήσεις καροτσάκια κτλ... θα σου βγεί ολίγον ο ποπός για να καταφέρεις να τα στριμώξεις από το άνοιγμα του sedan (το οποίο σωστά ένας φίλος σε ένα άλλο thread το παρομοίωσε με το άνοιγμα ενός φούρνου ). Βασικά θα ήθελα πολύ να πάρω το SW (έχει 1500 ευρώ ακριβώς παραπάνω)... αλλά 1ον στο parking μου είμαι ακριβώς στο όριο για να μπορέσω να μανουβράρω και 2ον δεν άρεσε εμφανισιακά στην γυναίκα μου (άχ αυτές οι γυναίκες!)...
-
Φαίνεται πως μάλλον είναι περισσότερο θέμα γούστου και λιγότερο πρακτικότητας....
Εμένα πάντως μερικά αυτοκίνητα μου αρέσουν το ίδιο ή και περισσότερο σε στέισον οπότε για μένα αυτά συνδυάζουν εμφάνιση με πρακτικότητα!
Σε στέισον βρίσκω αντίστοιχα ως σαφώς καλύτερα τα 156, 159, Focus , V40/V50, A4, ΒΜW 3, Fabia, Legacy και άλλα.
Αντίθετα άλλα στέισον όπως πχ Astra είναι εντελώς αδιάφορα αλλά το ίδιο νιώθω και για το απλό χατς μοντέλο... -
Φίλε μου stanfromgreece, πού εννοείς ότι είναι λιγάκι πιο όμορφο το 4-θυρο από το 5-θυρο; Αν θέλεις να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος. Οι δυο εκδόσεις, σύμφωνα και με τα επίσημα στοιχεία και σχέδια, είναι σχεδόν πανομοιότυπες, αν εξαιρέσεις την διαφορά στο μήκος της αεροτομής, η οποία έχει να κάνει με τον σχεδιασμό του πίσω παρμπρίζ. Στο μεν sedan το τζάμι 'τερματίζει' πιο 'μέσα' στην λαμαρίνα, με αποτέλεσμα να δείχνει πιο πλατιά από το τζάμι μέχρι το τελείωμα, ενώ και η αεροτομή είναι σχεδόν επίπεδη. Στο δε hatchback, το πίσω τζάμι 'βγαίνει' λίγο πιο έξω και 'τρώει' λίγα εκατοστά από το πλάτος της λαμαρίνας που εκτείνεται από το τζάμι μέχρι το τελείωμα, ενώ η αεροτομή εδώ, είναι ελαφρά πιο ανασηκωμένη από την άλλη.
Εγώ φίλε μου, ΜΟΝΟ αυτή την διαφορά εντοπίζω από την μια έκδοση στην άλλη, και είναι και η ΜΟΝΑΔΙΚΗ που υπάρχει στην εξωτερική εμφάνιση των αυτοκινήτων. Έχω σε μορφή pdf όλες τις εξωτερικές διαστάσεις συγκριτικά και των τριών εκδόσεων, όπως αυτές βγαίνουν εργοστασιακά, από το επίσημο site της OPEL: sedan, hatchback, sports tourer. Μπορώ να σου στείλω το αρχείο με e-mail αν θέλεις. Λοιπόν, σε διαβεβαιώνω ότι τα 4-θυρο και 5-θυρο έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ τις ίδιες διαστάσεις.
Οπότε, η διαφορά που σου αναφέρω παραπάνω είναι όντως η μοναδική που υπάρχει!Τώρα κατά πόσο αρέσει σε κάποιον η μία έκδοση ή η άλλη, είναι κάτι καθαρά το υποκειμενικό!
Προσωπικά μου αρέσει περισσότερο το hatchback, γιατί μοιάζει περισσότερο coupe και sport σε αντίθεση με το sedan που δείχνει πιο πολύ κούρσα.Αυτή είναι απλά η γνώμη μου φιλαράκι stanfromgreece.
-
Ο χρήστης Manos_Insignia έγραψε:
Φίλε μου stanfromgreece, πού εννοείς ότι είναι λιγάκι πιο όμορφο το 4-θυρο από το 5-θυρο; Αν θέλεις να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος. Οι δυο εκδόσεις, σύμφωνα και με τα επίσημα στοιχεία και σχέδια, είναι σχεδόν πανομοιότυπες, αν εξαιρέσεις την διαφορά στο μήκος της αεροτομής, η οποία έχει να κάνει με τον σχεδιασμό του πίσω παρμπρίζ. Στο μεν sedan το τζάμι 'τερματίζει' πιο 'μέσα' στην λαμαρίνα, με αποτέλεσμα να δείχνει πιο πλατιά από το τζάμι μέχρι το τελείωμα, ενώ και η αεροτομή είναι σχεδόν επίπεδη. Στο δε hatchback, το πίσω τζάμι 'βγαίνει' λίγο πιο έξω και 'τρώει' λίγα εκατοστά από το πλάτος της λαμαρίνας που εκτείνεται από το τζάμι μέχρι το τελείωμα, ενώ η αεροτομή εδώ, είναι ελαφρά πιο ανασηκωμένη από την άλλη.
Εγώ φίλε μου, ΜΟΝΟ αυτή την διαφορά εντοπίζω από την μια έκδοση στην άλλη, και είναι και η ΜΟΝΑΔΙΚΗ που υπάρχει στην εξωτερική εμφάνιση των αυτοκινήτων. Έχω σε μορφή pdf όλες τις εξωτερικές διαστάσεις συγκριτικά και των τριών εκδόσεων, όπως αυτές βγαίνουν εργοστασιακά, από το επίσημο site της OPEL: sedan, hatchback, sports tourer. Μπορώ να σου στείλω το αρχείο με e-mail αν θέλεις. Λοιπόν, σε διαβεβαιώνω ότι τα 4-θυρο και 5-θυρο έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ τις ίδιες διαστάσεις.
Οπότε, η διαφορά που σου αναφέρω παραπάνω είναι όντως η μοναδική που υπάρχει!Τώρα κατά πόσο αρέσει σε κάποιον η μία έκδοση ή η άλλη, είναι κάτι καθαρά το υποκειμενικό!
Προσωπικά μου αρέσει περισσότερο το hatchback, γιατί μοιάζει περισσότερο coupe και sport σε αντίθεση με το sedan που δείχνει πιο πολύ κούρσα.Αυτή είναι απλά η γνώμη μου φιλαράκι stanfromgreece.
Δεν έγραψα για διαφορά μεγέθους ανάμεσα στο 4d και το 5d...τα έχω τα στοιχεία αυτά... το SW είναι λίγο μεγαλύτερο και γι'αυτό είπα πωε ΔΕΝ χωράει στο parking μου... τώρα για το θέμα της ομορφιάς είναι υποκειμενικό...για παράδειγμα στο 5d (το οποίο και έχω παραγγείλει) δεν μου αρέσει ο πίσω υαλοκαθαριστήρας!
-
Είμαι κάτοχος δύο σεντάν (ένα μικρό κι ένα μεγαλύτερο), αμφότερα με χώρο αποσκευών 500 λίτρων, και έχω ξαναγράψει παλιότερα στο φόρουμ ότι αν μπορούσα θα ήθελα τουλάχιστον το ένα από τα δύο να είναι station. Είναι απίστευτα πιο πρακτικά αυτοκίνητα και το έχω διαπιστώσει πλειστάκις έχοντας ταξιδέψει με πολλές και ογκώδεις αποσκευές στην Ελλάδα με τα οχήματά μου και στο εξωτερικό με οχήματα station (αλλά και πολυμορφικά τύπου Zafira). Το επόμενό μου αυτοκίνητο θα είναι σίγουρα station ή hatchback με μεγάλο χώρο αποσκευών. Μπορεί να μη φτάσει ποτέ τα 500 λίτρα των τωρινών μου οχημάτων αλλά σίγουρα θα είναι απείρως πιο πρακτικός στη φόρτωση. Όσοι αφορίζουν τα station/μακαρίζουν τα σεντάν μάλλον δεν έχουν ζήσει αρκετό χρόνο με ένα αυτοκίνητο με πέμπτη πόρτα.
-
Συμφωνώ μαζί σου στο θέμα του πίσω υαλοκαθαριστήρα. Κάπου διάβασα ότι μπορεί να καταργηθεί στα νέα μοντέλα! Οπότε, αν συμβεί αυτό, τότε θα έχουμε ένα ίδιο - οπτικά - 5-θυρο με το 4-θυρο, με πολύ μεγαλύτερο και πρακτικότερο χώρο αποσκευών, και πιο όμορφο λόγω της πιο sport αεροτομής. Ε, τί λες;
-
Ο χρήστης Manos_Insignia έγραψε:
Συμφωνώ μαζί σου στο θέμα του πίσω υαλοκαθαριστήρα. Κάπου διάβασα ότι μπορεί να καταργηθεί στα νέα μοντέλα! Οπότε, αν συμβεί αυτό, τότε θα έχουμε ένα ίδιο - οπτικά - 5-θυρο με το 4-θυρο, με πολύ περισσότερο και πρακτικότερο χώρο αποσκευών, και πιο όμορφο λόγω της πιο sport αεροτομής. Ε, τί λες;+1 και εγώ αυτή την πληροφόρηση έχω σχετικά με τον υαλοκαθαριστήρα
-
ΑΨΟΓΑ! Οπότε καταλήγουμε στο συμπέρασμα:
OPEL Insignia 5-door (hatchback) ΧΩΡΙΣ τον πίσω υαλοκαθαριστήρα!
Ερώτηση: Αν έχει, μπορώ να τον βγάλω μόνος μου;;; -
Ο χρήστης Manos_Insignia έγραψε:
ΑΨΟΓΑ! Οπότε καταλήγουμε στο συμπέρασμα:OPEL Insignia 5-door (hatchback) ΧΩΡΙΣ τον πίσω υαλοκαθαριστήρα!
Ερώτηση: Αν έχει, μπορώ να τον βγάλω μόνος μου;;;εχμ...δεν νομίζω...
θα φαίνεται η βάση του και το 'τσουτσουνάκι' από το πιτσιλιστίριβγαίνουμε και θα μας κράξουν... για οτιδήποτε άλλο για το insignia πόσταρε στο αντίστοιχο thread
-
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
βγαίνουμε και θα μας κράξουν... για οτιδήποτε άλλο για το insignia πόσταρε στο αντίστοιχο thread
Ωχ ναι, έχεις δίκιο!!! SORRY παίδες!
Hatchback vs sedan