-
επισης το πρωτο πραμα που ελεγχουμε ειναι αν εχει τρακαρει και ποσο σοβαρο ειναι .
τα αλλα ακολουθουν. -
To Punto και σε μένα είχε βγάλει της Παναγιάς τα μάτια, και φυσικά-φυσικότατα φλάντζα...
@Hi-fi
Συνήθως είχαν και κινητήρες καλύτερους πέρα από αξιοπιστία. Και τα πλαστικά έμεναν στη θέση τους. Και δεν έτριζαν. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
To Punto και σε μένα είχε βγάλει της Παναγιάς τα μάτια, και φυσικά-φυσικότατα φλάντζα...Για πες λεπτομερειες...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
To Punto και σε μένα είχε βγάλει της Παναγιάς τα μάτια, και φυσικά-φυσικότατα φλάντζα...@Hi-fi
Συνήθως είχαν και κινητήρες καλύτερους πέρα από αξιοπιστία. Και τα πλαστικά έμεναν στη θέση τους. Και δεν έτριζαν.Καλύτερους κινητήρες λες; Δεν ξέρω ποιο Punto είχες, πάντως το δικό μου μοτέρ (έστω με....την καμμένη φλαντζούλα του ), παραπονεμένο δεν με έχει αφήσει και σαφώς πλεονεκτεί του Starlet: 1.2 με 86 άλογα και χάρη στο κοντό σασμάν, πολύ καλές επιδόσεις... Τα πλαστικά, παραδόξως είναι στη θέση τους και οι τριγμοί σε λογικά πλαίσια για τα δέκα χρόνια που βρίσκεται στους δρόμους... Δεν νομίζω ένα αντίστοιχο Starlet να μην έχει τριγμούς.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
To Punto και σε μένα είχε βγάλει της Παναγιάς τα μάτια, και φυσικά-φυσικότατα φλάντζα...
Για πες λεπτομερειες...
Πριν καιρό είχα κάνει μια ολοκληρωτική καταγραφή ζημιών σε ένα ποστ. Χοντρικά, και ξεχνώντας επίτηδες πολλά ( ), φλάντζα, εξάτμιση, αισθητήρας στροφάλου, εγκέφαλος στα 50.000km. ΟΛΑ ΜΑΖΙ. Μετά από αυτά (ή ανάμεσα, δεν θυμάμαι και δεν θέλω να θυμηθώ) πέθανε και η μπαταρία! Να μάθω άλλη φορά!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
To Punto και σε μένα είχε βγάλει της Παναγιάς τα μάτια, και φυσικά-φυσικότατα φλάντζα...
@Hi-fi
Συνήθως είχαν και κινητήρες καλύτερους πέρα από αξιοπιστία. Και τα πλαστικά έμεναν στη θέση τους. Και δεν έτριζαν.Καλύτερους κινητήρες λες; Δεν ξέρω ποιο Punto είχες, πάντως το δικό μου μοτέρ (έστω με....την καμμένη φλαντζούλα του ), παραπονεμένο δεν με έχει αφήσει και σαφώς πλεονεκτεί του Starlet: 1.2 με 86 άλογα και χάρη στο κοντό σασμάν, πολύ καλές επιδόσεις... Τα πλαστικά, παραδόξως είναι στη θέση τους και οι τριγμοί σε λογικά πλαίσια για τα δέκα χρόνια που βρίσκεται στους δρόμους... Δεν νομίζω ένα αντίστοιχο Starlet να μην έχει τριγμούς.
Έχεις οδηγήσει Starlet; Δεν ρωτάω να έχεις ζήσει με κάνα τέτοιο...
-
Ψιλοάσχετο αλλά μιας και μιλάμε για Starlet... προχθες είχα μια ψιλή με ένα 1300... δεν το πίστευα ότι από στάση μέχρι τα 120 δεν μπορούσα με τίποτα να του ξεκολλήσω... από εκεί και πάνω (μέχρι 170+ που το πήγα) του έφυγα άνετα... και μιλάμε για καρφωτές αλλαγές στον κόφτη... εντυπωσιάστηκα από το πιτσιρίκι. Ιαπωνικές μοτερούκλες!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
To Punto και σε μένα είχε βγάλει της Παναγιάς τα μάτια, και φυσικά-φυσικότατα φλάντζα...
@Hi-fi
Συνήθως είχαν και κινητήρες καλύτερους πέρα από αξιοπιστία. Και τα πλαστικά έμεναν στη θέση τους. Και δεν έτριζαν.Καλύτερους κινητήρες λες; Δεν ξέρω ποιο Punto είχες, πάντως το δικό μου μοτέρ (έστω με....την καμμένη φλαντζούλα του ), παραπονεμένο δεν με έχει αφήσει και σαφώς πλεονεκτεί του Starlet: 1.2 με 86 άλογα και χάρη στο κοντό σασμάν, πολύ καλές επιδόσεις... Τα πλαστικά, παραδόξως είναι στη θέση τους και οι τριγμοί σε λογικά πλαίσια για τα δέκα χρόνια που βρίσκεται στους δρόμους... Δεν νομίζω ένα αντίστοιχο Starlet να μην έχει τριγμούς.
Έχεις οδηγήσει Starlet; Δεν ρωτάω να έχεις ζήσει με κάνα τέτοιο...
Για αυτό που συζητάμε, όχι. Είχα οδηγήσει ένα πισωκίνητο 1.0άρι και ένα ίδιο αλλά 1.3 όταν πήρα δίπλωμα!
Πού ακριβώς κάνω λάθος;
-
Στο 'σαφώς' και στους τριγμούς, αν και εκεί λες 'νομίζω'.
Δεν είμαι άνθρωπος που κολλάω σε στερεότυπα, αλλά κοντά στον καπνό υπάρχει φωτιά και ποτίζεται και η γλάστρα. Μην είμαστε τόσο σίγουροι χωρίς χρόνους για επιδόσεις, χωρίς μέτρα για χώρους κλπ.
Π.χ. σίγουρα υπήρχαν Punto που δεν έπαθαν φλάντζα, σίγουρα υπήρξαν Clio που δεν βάρεσαν απεργία οι πολλαπλασιαστές (το δικό μου είναι ένα από αυτά), σίγουρα υπήρξαν starlet και micra rimadi edition, αλλού περισσότερα αλλού λιγότερα.
Βρες κάπου ένα από τα τελευταία Starlet. Θα αναθεωρήσεις για αντοχή υλικών, τριγμούς, γκάζι και το κυριότερο όλων ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Βρες κάπου ένα από τα τελευταία Starlet. Θα αναθεωρήσεις για αντοχή υλικών, τριγμούς, γκάζι και το κυριότερο όλων ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ!
Άρα λες ως τα Starlet ακόμη και δεκαετίας , δεν τρίζουν; ΟΚ, να το δεκτό, αν και ειλικρινά, μου φαίνεται αρκετά παράξενο, γιατί δεν έχω συναντήσει κάποιο μικρό αυτοκίνητο αντίστοιχης ηλικίας και να μην τρίζει... Κάτι Audi κλπ 10ετίας και βάλε, ΔΕΝ έτριζαν, αλλά αυτά κάνουν και τα 3πλά λεφτά καινούρια...
Δεν μίλησα επίσης για αντοχή υλικών: δεν περιμένω να έχει πρόβλημα. Μίλησα για ποιότητα, η οποία, εξαρχής ήταν μέτρια πως χαμηλή. Πλαστικό μέτριας ποιότητας παντού. Δεν χαλάει μεν, δεν είναι ό,τι πιο όμορφο δε.
Γκάζι; Φυσικά και είχαν! Πανάλαφρα και με μοτέρ τουλάχιστον 75 ίππων. Απλώς, και το Punto και το Lancia Y είχαν 86, και πολύ καλές επιδόσεις, στα χαρτιά τουλάχιστον καλύτερες από το Starlet. Το δικό μου για παράδειγμα έχει 0-100 10,5 sec ενώ στις ρεπρίζ είναι ακόμη καλύτερα τα πράγματα. Θέλω να πω, δεν λέω πως δεν έχει καλές επιδόσεις, τουναντίον! Απλώς υπήρχαν και άλλα με αντίστοιχες επιδόσεις... Τώρα θα μου πεις πως αυτά καίγανε φλάντζα ή πολλαπλασιαστές.... Και δεν θα έχεις άδικο!
Για υποστροφή, δεν μίλησα... Αλλά Ο,ΤΙ και να κάνεις, η καρότσα του Starlet υστερούσε σε σχεδίαση από τους ευρωπαίους που είχαν καλύτερο κράτημα και ανώτερη σχεδίαση στις αναρτήσεις τους. Δεν συγκρίνονται οι υστερούντες ή έστω και ο ημιάκαμπτος με τον άκαμπτο άξονα πίσω...
Και άντε να δεχτώ πως είχε κράτημα: από άνεση τι γινόταν; -
Εμένα δε θα μου φαινόταν τόσο περίεργο να μην τρίζει ένα Starlet.
Το Corolla μας μοντέλο 95 νομίζω, με 300.000χλμ περίπου(πριν 2 χρόνια που το πουλήσαμε) και αρκετά σε όχι και τόσο καλούς δρόμους έτριζε μόνο σε ένα σημείο στην πίσω δεξία πόρτα λόγω τρακαρίσματος μετά το οποίο χρειάστηκε να αλλάξουμε τις 2 δεξιές πόρτες.
-
Κι εγώ θεωρώ πολύ πιθανό να μην τρίζει.
Συνηγορώ κι εγώ υπέρ της αξιοπιστίας των ιαπωνικών Starlet, Micra που απλά πήγαιναν για πάντα ό,τι και να τους έκανες.
Και επίσης θεωρώ ότι η αξιοπιστία (είτε τρίζει είτε όχι) είναι το νούμερο ένα στην ιεραρχία κάποιου νέου οδηγού που θέλει να κάνει τη δουλειά του με 4000. Πολύ σημαντικότερο από τη σχεδίαση, την άνεση, τα μπλιμπλίκια, την εξαιρετική οδική συμπεριφορά κλπ κλπ. Δεν μιλάμε για επικίνδυνα αυτοκίνητα απλά για λίγο παλιότερα.
Και καλό είναι να ψάξεις να βρεις κάποιο που να έχει λάστιχα, αμορτισέρ, συμπλέκτη, εξάτμιση σε λειτουργική και όχι ετοιμόρροπη κατάσταση. Αυτά τα μακράς διάρκειας αναλώσιμα μπορεί να σου διπλασιάσουν τα έξοδα του αυτοκινήτου χωρίς καν να σου συμβεί κάποιο έκτακτο γεγονός... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Βρες κάπου ένα από τα τελευταία Starlet. Θα αναθεωρήσεις για αντοχή υλικών, τριγμούς, γκάζι και το κυριότερο όλων ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ!
Για υποστροφή, δεν μίλησα... Αλλά Ο,ΤΙ και να κάνεις, η καρότσα του Starlet υστερούσε σε σχεδίαση από τους ευρωπαίους που είχαν καλύτερο κράτημα και ανώτερη σχεδίαση στις αναρτήσεις τους. Δεν συγκρίνονται οι υστερούντες ή έστω και ο ημιάκαμπτος με τον άκαμπτο άξονα πίσω...
Και άντε να δεχτώ πως είχε κράτημα: από άνεση τι γινόταν;Δεν έχουν κάτι για να τρίξει!
Κράτημα και Starlet δεν πάνε ποτέ στην ίδια πρόταση! Πραγματικά, αν θέλετε να ανεβάσετε την οδική συμπεριφορά του οποιουδήποτε αυτοκινήτου στα μάτια σας, επικοινωνήστε και κλείστε test drive με ένα προτελευταίο Starlet. Μετά, ακόμα και το Ypsilon θα είναι επιπέδου 306 Race...
-
με 3k-3.5k παίρνεις saxo 1100 7-8 ετών..
αν δε σ'ενδιάφερει τόσο η παθητική ασφάλεια... αν δε σ' ενδιαφέρουν οι αυξημένες κλίσεις στις στροφές (λόγω απουσίας αντιστρεπτικών)...
θα έχεις ένα πολύ καλό αμαξάκι πόλης με ελάχιστα προβλήματα (στα 8 χρόνια που το είχα μου έβγαλε έκτακτες βλάβες 300e, την ανακύκλωση του a/c, μια σπασμένη ντίζα συμπλέκτη, ρύθμιση ρελαντί, ένα περιστροφικό διακόπτη a/c, ένα θερμοστάτη και 2-3 καμμένες λάμπες)...
ο 8βάλβιδος TU επιταχύνει σα 14άρι σημερινό (80-110 με 3η 7 sec, 0-100 12.8 sec) και γενικά μέσα στην κίνηση της πόλης ξεγλιστράς αρκετά εύκολα ειδικά με την θεόκοντη τρίτη (ούτε 120 δεν πιάνει)...
αν δε φοβηθείς αεροδυναμικούς θορύβους σε ευθείες πάει μέχρι 160-165 κοντέρ με 5500 rpm, ενώ κατηφοριές τερματίζει το κοντέρ (190 με 6200 λίγο πριν τον κόφτη και το χάρο με το δρεπάνι )...το saxo 1400 δεν αξίζει τόσο κατά τη γνώμη μου μιας και ο κινητήρας όντας υποτετράγωνος στροφάρει πιο δύσκολα από τον 1.1... αυτό άλλωστε ήταν και το verdict των 4Τροχών..
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
με 3k-3.5k παίρνεις saxo 1100 7-8 ετών..
αν δε σ'ενδιάφερει τόσο η παθητική ασφάλεια... αν δε σ' ενδιαφέρουν οι αυξημένες κλίσεις στις στροφές (λόγω απουσίας αντιστρεπτικών)...
θα έχεις ένα πολύ καλό αμαξάκι πόλης με ελάχιστα προβλήματα ...Συμφωνώ και εγώ για SAXO. Άριστο στην πόλη και βγαίνει και Εθνική με κάποιες παραχωρήσεις φυσικά. Και θα βρει και εύκολα αρκετά και σε καλή κατάσταση.
Το ίδιο ισχύει και για το 106 ...
Εγώ στην θέση του θα χτύπαγα SAXO VTS ... To'χω ξαναπεί πολλές φορές, το ξέρω...
Από την μέρα που είδα ένα φιλαράκι να πουλάει ένα άριστο λευκό VTS μοντέλο 1999 με 78000χλμ στην τιμή ξεφτίλα των 3500euro κατάλαβα ότι τέτοια αυτόκινητα είναι λουκούμια... -
και το σαξο καλο αλλα παρε 206...ειναι πιο 'αμαξι'
-
Για αρχαριο οδηγο οπως εγω το citroen saxo δεν ειναι καλο; ή το ρενω το κλιο.
-
Περί αξιοπιστίας: ότι προβληματάκια και αν είχαν κάποια μοντέλα σαν καινούργια, αυτά μετά απο 8-10 χρόνια κατοχής, θα έχουν διορθωθεί απο τον προηγούμενο, αρκεί να ήταν σχολαστικός στην συντήρηση
Αν βρει ο φίλος ένα ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ (δεν εννοώ αλλάγή φτερού) αυτοκινητάκι, αν δει ότι έχει ένα υποτυπώδες βιβλίο σέρβις...Τότε θα κανει καλή αγορά!!!
Το 2002 όταν η ανηψιά μου απεφάσησε να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο, της είχα δώσει 3 επιλογές: Renault clio 1,4 98 hp, Fiat punto 1,4 95 hp, Toyota Yaris 1,3 (μην παραξενεύεστε, Ιαπωνικό εγώ δεν αγοράζω...δεν σημαίνει ότι δεν το προτείνω σε άλλον)...εκείνη την εποχή, έκρινα ότι είναι τα 3 κορυφαία στην κατηγορία τους, με την σειρά που τα έγραψα...Αυτά προτείνω και τώρα σαν μετ/να...δεν είναι αυτή η τιμή τους, αλλά οι εκθέσεις δεν τα πέρνουν πιά για ανταλλαγή πάνω απο 3-4 χιλιάρικα, μπορεί να τα διαπραγματευτεί με μετρητά και να πετύχει καλή τιμή.Αυτό που θέλω να επισημάνω είναι ότι θα πρέπει να υπολογίζει ένα 1000άρικο στον πρώτο χρόνο ό,τι μάρκα και μοντέλο διαλέξει...αν είναι τυχερός θα το δίνει σιγά σιγά 'μαζεύοντας' κάποια πραγματάκια, αν είναι λιγότερο τυχερός θα το δώσει συντομότερα, πάντως θα πρέπει να είναι στην άκρη και αν έχει διαθέσιμα 4000€ να πάρει αυτοκίνητο με 3000€ και να κρατήσει το χιλιάρικο για παν ενδεχόμενο.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Με 4000euro πολλά μπορείς να πάρεις. Ανάλογα τι σου αρέσει κοίτα να βρεις κάποιο καλομεταχειρισμένο.Εγώ θα κοίταζα με τη σειρά αυτοκίνητα από:
Ιαπωνία - Κορέα - Γερμανία - Γαλλία - Ισπανία - Ιταλία ...Το 206 δηλαδή θα το κοίταζα μόνο αν και εφόσον δεν είχα βρει κάτι από Ιαπωνία, Κορέα, Γερμανία... μόνο και μόνο για λόγους αξιοπιστίας και για να μην έχει 'διαλυθεί' το αμάξωμα από τα χιλιόμετρα ...
Πάρε με το καλό το δίπλωμα και τα υπόλοιπα τα ξανασυζητάμε ...
με ωραία σειρά τα έβαλες...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
και το σαξο καλο αλλα παρε 206...ειναι πιο 'αμαξι'πολύ ψεύτικο αυτοκίνητο το 206... τουλάχιστον στις απλές του εκδόσεις...
Αγορά Μεταχειρισμένου Αυτοκινήτου για Αρχάριο