-
για χαρα παιδια....
αυτη τη στιγμη εχω στην κατοχη μου ενα vw polo 2003 μοντελο 100αρι και σκεφτομαι να το δωσω και να παρω ενα civic vti 2000 μοντελο βαζοντας 2 3 χιλιαρικακια ακομα..το εχω οδηγησει το vti αλλα θελω να παρω και καμια αλλη γνωμη...ειναι ψιλοανησυχος οδηγος και δεν αντεχω αλλο με τα 100 ψοφια αλογα του πολο γιαυτο λεω να κανω την παραχωρηση σε ποιοτητα και να χτυπησω το hondακι...εχω σκεφτει και επιλογες οπως ibiza fr.. fiesta st.. αλλα προτιμω κατι σε japan... λεφτα πανω απο 10 11κ δεν παιζουν..λετε να το μετανιωσω.. ακου γνωμεις αποψεις τα παντα ολα...οτι εχετε ευχαριστηση..... -
για χαρα παιδια....
αυτη τη στιγμη εχω στην κατοχη μου ενα vw polo 2003 μοντελο 100αρι και σκεφτομαι να το δωσω και να παρω ενα civic vti 2000 μοντελο βαζοντας 2 3 χιλιαρικακια ακομα..το εχω οδηγησει το vti αλλα θελω να παρω και καμια αλλη γνωμη...ειναι ψιλοανησυχος οδηγος και δεν αντεχω αλλο με τα 100 ψοφια αλογα του πολο γιαυτο λεω να κανω την παραχωρηση σε ποιοτητα και να χτυπησω το hondακι...εχω σκεφτει και επιλογες οπως ibiza fr.. fiesta st.. αλλα προτιμω κατι σε japan... λεφτα πανω απο 10 11κ δεν παιζουν..λετε να το μετανιωσω.. ακου γνωμεις αποψεις τα παντα ολα...οτι εχετε ευχαριστηση..... -
για χαρα παιδια....
αυτη τη στιγμη εχω στην κατοχη μου ενα vw polo 2003 μοντελο 100αρι και σκεφτομαι να το δωσω και να παρω ενα civic vti 2000 μοντελο βαζοντας 2 3 χιλιαρικακια ακομα..το εχω οδηγησει το vti αλλα θελω να παρω και καμια αλλη γνωμη...ειναι ψιλοανησυχος οδηγος και δεν αντεχω αλλο με τα 100 ψοφια αλογα του πολο γιαυτο λεω να κανω την παραχωρηση σε ποιοτητα και να χτυπησω το hondακι...εχω σκεφτει και επιλογες οπως ibiza fr.. fiesta st.. αλλα προτιμω κατι σε japan... λεφτα πανω απο 10 11κ δεν παιζουν..λετε να το μετανιωσω.. ακου γνωμεις αποψεις τα παντα ολα...οτι εχετε ευχαριστηση..... -
Αμα προκειται για ελληνικο και γνησιο αμαξι,δεν νομιζω να στερηθεις κατι πλην του στριψιματος που ειναι καπως χειροτερο.
Κατα τα αλλα ειναι καλυτερο παντου,αρκει να βρεις αμαξι σε νορμαλ κατασταση και οχι κανιβαλισμενο απο μετατροπες και πιθανες βελτιωσεις του/των προηγουμενων...
Καλο VTi παντως με 10.000Ε και του 2000 μαλιστα,λιγο δυσκολο μου φαινεται να βρεις. -
κατι εχω βρει αλλα με 11000 και μου φαινονται πολλα για 9 χρονων αμαξι.. το αμαξι ειναι χαρτι βεβαια....
-
Τα 11 οντως ειναι παρα πολλα αλλα η νοοτροπια των ελληνων σε θεματα μεταπωλησης ειναι καπως περιεργη.
Με τοσα χρηματα παντως εχεις παααρα πολλες επιλογες,μεχρι και σε 2λιτρα ιδιας χρονολογιας οποτε 'ζυγισε' πρωτα τις προτεραιοτητες σου και μετα αποφασισε ποιο μοντελο σε καλυπτει. -
δωσε το πολο το 100 και παρε το gti 1,6 του 2001 125αλογα με 7 χιλ το πολυ .
το αμαξι πεταει!!!! -
Μια εναλλακτική πάντως θα ήταν Ford Puma 1,7. Απ' όσο ξέρω έχει καλά κρατήματα και φαντάζομαι τα 125 άλογα του 1,7 zetec θα κάνουν το αμάξι αρκετά σβέλτο. Με 7-8000 θα βρείς σε πολυ καλή κατάσταση. Δεν ξέρω βέβαια απο άποψη αξιοπιστίας πως τα πάει.
-
αυτο ακριβως απο αξιοποιστια το 1.7 το πουμα δεν τα παει και τοσο καλα... το ειχε φιλος και ειχε λιωσει στα συνεργεια αλλα απο κρατημα και αποδοση μοτερ ηταν πολυ καλο...
-
Αμφιβαλλω αν το 125αρι Polo εχει καμια σχεση με το VTi αλλα τελοσπαντων...
Περι Puma,γνωστος μου εχει 1700αρι και δεν εχει κανει τσικ και ειναι και φοβερο αμαξακι.
Απλα εχει υψηλο κοστος συντηρησης εντος του επισημου δικτυου. -
FR προτεινω. Ωραιο το ανοιγμα του Vtec αλλα απο 'κει και περα... το χαος. Δινεις ενα πιο καινουργιο αμαξι για να παρεις ενα αμαξι 10 χρονων... ε δε λεει ρε φιλος.
-
Φιλε ειχα το vti του 1993 μοντελο απο το 2001 εως το 2004.
Απο προβληματα χαλασε το abs και δεν το εφτιαξα,ενα ηλεκτρικο παραθυρο(ευτυχως
οχι ο μηχανισμος,δισκο πλατω στα 110,000 και μια φορα με αφησε απο το ρελε
της αντλιας της βενζινης.
Γενικα ευχαριστημενος γιατι το πηγα κοφτη 100 αδες φορες.
Το αμαξι ομως μεχρι τις 6000 στροφες ειναι ενα απλο 1600cc.
Απο κει και πανω τραβαει καλα μεχρι τον κοφτη(8,500)
Το καλυτερο σε αυτο το αμαξι ειναι ο
ηχος του.Αν το παρεις βαλε και ενα φιλτρο
και θα δεις.Για εξατμιση δε ξερω,μπορει να αλλοιωνει τον
ηχο πολυ.
Παντως αν θες γκαζι απο χαμηλα μονο τurbo. -
Ο χρήστης iROC έγραψε:
δωσε το πολο το 100 και παρε το gti 1,6 του 2001 125αλογα με 7 χιλ το πολυ .
το αμαξι πεταει!!!!Εδώ ψάχνουμε ένα που να πατάει στο δρόμο, όχι να το ψάχνουμε πάνω στα πεζοδρόμια.
+Puma σε οδική συμπεριφορά, αλλά πρέπει να ψαχτεί ενδελεχώς για τυχόν φθορές, που σχετίζονται από το άνωθι προτέρημα ,που ανέφερα.
-
Δεν είμαι αντίθετος στην αλλαγή (μιλάμε για καταπληκτικό κινητήρα. Αν είσαι από αυτούς που θεωρούν ότι το 'μερακλίδικο' ενός αυτοκινήτου φαίνεται από τον κινητήρα του μάλλον αυτό είναι που 'χρειάζεσαι'!) που σκέφτεσαι αλλά επειδή φαντάζομαι ότι τα μαμά VTI είναι εξίσου σπάνια με τις παρθένες στην εποχή μας, νομίζω ότι η αναζήτηση σου θα πρέπει να είναι προσεκτική και να έχεις πολύ υπομονή μέχρι να βρεις το κατάλληλο. Ένας πιεσμένος από τη μαμά του κινητήρας όταν αρχίσει και καγκουρεύεται δεν θα μακροημερεύσει. Αυτό είναι κανόνας εδώ και χρόνια. Και δεν χρειάζεται να είσαι εσύ αυτός που θα αναλάβει να 'γηροκομήσει' κάτι τέτοιο. Ούτε η τσέπη σου θα το ήθελε φαντάζομαι!
Αυτό που βρήκες και λες ότι είναι χαρτί είναι από γνωστό ή απλά το έκρινες εξωτερικά? Δεν γνωρίζω από τιμές αλλά αν είσαι βέβαιος για το ποιόν του αυτοκινήτου, με πρόφαση (αλλά και κύρια αιτία) τη διεθνή οικονομική συγκυρία (έτσι δε λέει ο Κωστάκης? ) ρίξε 7-8-10 κατοστάρικα την τιμή και χτύπα το. Πρόσεξε όμως τι παίρνεις! Μην κλαις μετά! Όλα γυαλιστερά φαίνονται όταν είναι προς πώληση !
-
λοιπον παιδια το πηγα μηχανικο το αμαξι. απο μηχανικα ειναι απειραχτο μονο μια εξατμιση...δουλευει κομπλε μονο μια φουσκα και συνεμπλοκ πισω θελει...ο φαναρτζης μου ειπε ατρακαριστο.. μονο εχει βαψει 3 κομματια.... το οδηγησα παιδια αλλα δεν μου φανηκε για 160 ιππους. μεχρι τις 5.500 παει σαν το πολο αντε λιγο καλυτερα.. μετα κατι κανει αλλα το περιμενα πιο γρηγορο..θα ζυγισω τις επιλογες μου και θα αποφασισω..
-
To polάκι δεν ήταν και κανένας τάφος για να βρεις και τεράστιες διαφορές με ένα vti 10ετίας. Μαζεύει χιλιόμετρα όμως χωρίς να το καταλαβαίνεις. Αν ψάχνεις τράβηγμα τότε πας για turboροπή
-
ετσι ειναι για ροπη μονο τουρμπο η κυβικα....για κυβικα δεν παιζει χρημα .. για τουρμπο με 11000 μονο ibiza fr περνω με 100000+κμ και γιαυτο το φοβαμαι.... ενω το civic αμα εχει 100000κμ δεν εχει κανενα προβλημα...
-
Πιστεύω αν θες turbo με αυτά τα λεφτά βρίσκεις άνετα κάποιο Leon ή Golf με το 20VT.
-
Ρε παιδια,μην λεμε και οτι θελουμε...
Ενα καλο VTi δεν εχει καμια σχεση σε γκαζι ουτε με Saxorallo/FR και σιγουρα με κανενα Polo(για μαμα αυτοκινητα μιλαω παντα).
Σιγουρα σε στριψιμο/φρενα ειναι χειροτερο απο ολα τα παραπανω αλλα σε γκαζι και αξιοπιστια ειναι σιγουρα ο βασιλιας.
Ξανατονιζω βεβαια,αναφερομαι παντα σε αυτοκινητο εργοστασιακο και αριστα διατηρημενο. -
Ο χρήστης fanhs76 έγραψε:
Φιλε ειχα το vti του 1993 μοντελο απο το 2001 εως το 2004.
Απο προβληματα χαλασε το abs και δεν το εφτιαξα,ενα ηλεκτρικο παραθυρο(ευτυχως
οχι ο μηχανισμος,δισκο πλατω στα 110,000 και μιαΣυμφωνώ με τον προλαλήσαντα...
Είχα στην κατοχή μου civic vti του '94 μέχρι το '01 (το έφερα οδηγόντας από το Βέλγιο το '94), το έδωσα με 149000 χλμ, 1/2/3/4 κόφτες μόνιμα, δεν μπορείς να οδηγήσεις διαφορετικά αυτό το αμάξι! σε προκαλεί!
Το vtec έμπαινε από τις 4700 μέχρι 8300 (κόφτη) και το αμάξι ήταν αλλού!
Πρόβλημα ποτέ κανένα! δεν είδα ποτέ σταγόνα λάδι από τον γιαπωνέζικο κινητήρα του! μόνο τα service του.Η σύγκιση με άλλα της εποχής του είναι μάλλον ατυχής ως αναφορά τη δύναμη.
Κρίνω μόνο αξιοπιστία και όχι value for money της υποτιθέμενης αγοράς σου.
Civic VTi