-
Ουσιαστικό πρόβλημα όχι, ίσα ίσα στα κρύα στροφάρει πάρα πολύ καλά ενώ όταν ζεσταθεί η λειτουργία τους είναι κάτι παραπάνω από υποδειγματική!
Απλά μετά από 7500km παρατήρησα μια κατανάλωση περίπου 300-400ml και η χροιά του κινητήρα τελευταία έχει γίνει αισθητά πιο έντονη! Κατανάλωση υπήρχε μόνο στα πρώτα 10000km (έντονη και φυσιολογική) από εκει και πέρα στο αυτοκίνητο είχαν μπει 2 φορές Aral 5W40 και μία φορά συσκευασμένα 5W40 με λογότυπο της MB και ποτέ δεν υπήρχε κατανάλωση που μπορούσε κανεις να αντιληφθεί ακόμα και μετά από 15000Km με τα ίδια λάδια!Κυρίως επειδή οι ζεστές μέρες έρχονται και τον φάγαμε τον χειμώνα είπα να δοκιμάσω κάτι σε 5W40 και κυρίως τα Amsoil!
Τα M1 δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλύτερα από τα Aral, ειδικά τα Μ1 0W40 με τα Aral HighTronic 5W40, αλλά τα τελευταία δεν παύουν να είναι πάρα πολύ καλά λάδια!
-
αυτα που λες οτι στροφαρει πιο καλα στα κρυα και οτι οταν ζεσταθει η λειτουργια του ειναι υποδειγματικη ειναι η ιδεα σου μαλλον.αν σε αυτα τα λαδια σου βαλω καποια αλλα χωρις να το καταλαβεις παλι τα ιδια θα λες.
-
έχοντας βάλει αρκετές μάρκες και ιξώδη στο 106R. Την καλύτερη συμπεριφορά (μικτή χρήση), μάλλον την είχαν τα Μ1 0-40.
Μηδενική κατανάλωση, σε αντίθεση με τα elf LDX 5-40 που τα έκαιγε.
Πολύ καλή ροή από την εκκίνηση και χωρίς κομπιάσματα 0w.
Θερμοκρασία υπό κανονικές συνθήκες, 90-110C
Θερμοκρασία που στην πίστα δεν ξεπέρασε ποτέ τους 130C, στροφάρωντας 5.5Κ-7,5Κ 2α-3η-4η για πάνω
από 45΄.
Αλλαγές κάθε 7500Κ ή 6μήνες. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
έχοντας βάλει αρκετές μάρκες και ιξώδη στο 106R. Την καλύτερη συμπεριφορά (μικτή χρήση), μάλλον την είχαν τα Μ1 0-40.Μηδενική κατανάλωση, σε αντίθεση με τα elf LDX 5-40 που τα έκαιγε.
Πολύ καλή ροή από την εκκίνηση και χωρίς κομπιάσματα 0w.
Θερμοκρασία υπό κανονικές συνθήκες, 90-110C
Θερμοκρασία που στην πίστα δεν ξεπέρασε ποτέ τους 130C, στροφάρωντας 5.5Κ-7,5Κ 2α-3η-4η για πάνω
από 45΄.
Αλλαγές κάθε 7500Κ ή 6μήνες.1.ολα τα μοτερ καινε λαδια αλλα πολυ αλλα λιγο.
2.την ροη πως την καταλαβαινεις;
3.θερμοκρασια μαλλον ψηλη εκτος αν το πιεζεις,το κανονικο ειναι 90 οχι 110.
4.αυτο ελειπε να φτασει στους 150 -
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Ουσιαστικό πρόβλημα όχι, ίσα ίσα στα κρύα στροφάρει πάρα πολύ καλά ενώ όταν ζεσταθεί η λειτουργία τους είναι κάτι παραπάνω από υποδειγματική!
Απλά μετά από 7500km παρατήρησα μια κατανάλωση περίπου 300-400ml και η χροιά του κινητήρα τελευταία έχει γίνει αισθητά πιο έντονη! Κατανάλωση υπήρχε μόνο στα πρώτα 10000km (έντονη και φυσιολογική) από εκει και πέρα στο αυτοκίνητο είχαν μπει 2 φορές Aral 5W40 και μία φορά συσκευασμένα 5W40 με λογότυπο της MB και ποτέ δεν υπήρχε κατανάλωση που μπορούσε κανεις να αντιληφθεί ακόμα και μετά από 15000Km με τα ίδια λάδια!Κυρίως επειδή οι ζεστές μέρες έρχονται και τον φάγαμε τον χειμώνα είπα να δοκιμάσω κάτι σε 5W40 και κυρίως τα Amsoil!
Τα M1 δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλύτερα από τα Aral, ειδικά τα Μ1 0W40 με τα Aral HighTronic 5W40, αλλά τα τελευταία δεν παύουν να είναι πάρα πολύ καλά λάδια!
Φίλος με τον Μ111 και Μ1 OW-40 τα τελευταία 10,000χλμ έχει άριστες εντυπώσεις σε σχέση με Motul Xcess 5W-40, Aral HighTronic 5W-40, Shell 5W-40. Ησύχασε πολύ ο κινητήρας στο κρύο ξεκίνημα και μειώθηκε αισθητά το κροτάλισμα από τον ταλαιπωρημένο μεταβλητό χρονισμό στο ζεστό. Ήταν η πρώτη φορά με τα Mobil και η κατανάλωση ήταν στα 800ml/10.000χλμ σε σχέση με την μέχρι πρότινος 200-300ml/10,000χλμ Με την επόμενη αλλαγή η οποία επίκειται θα παραθέσω εντυπώσεις, με τα ίδια λάδια πάντα.
Άσχετο αλλά ίσως ενδιαφέρει κατόχους ΜΒ. Ο κομπρέσορας απέκτησε ανοχές στα 120,000χλμ, αρκετά πιεσμένα και μέχρι πρότινος είχε έντονο θόρυβο, ειδικά στο ρελαντί, ο οποίος οδήγησε στο συνεργείο. Απαιτείται αντικατάσταση διότι κάποια στιγμή θα ''πέσει'' αλλά τουλάχιστον εξαφανίστηκε εντελώς ο θόρυβος με αντικατάσταση λιπαντικού του κομπρέσορα. (Αφοι Τσελίκου για όσους γνωρίζουν από άλλο forum). Θεωρώ λοιπόν καλή κίνηση την αντικατάσταση του εν λόγω λιπαντικού ανά τακτά διαστήματα.
-
- Άντε να έκαιγε 100-150ml
- Όταν το μοτέρ είναι κρύο, Σε χαμηλή θερμοκρασία και την μια φορά έχεις ένα λάδι 0w και την άλλη 15w, με το 1ο νιώθεις χαμηλότερη αντίσταση στο να ανεβάσεις στροφές (πχ με νεκρά, από τις 800-2000σαλ) στροφάρει ευκολότερα λόγο μικρότερων τριβών-αντιστάσεων)
- 90-110 σε χρήση εκτός πίστας.
- Σε πολλά 206 που κι αυτά έχουν όργανο μέτρησης θερμοκρασίας, έφτανε 140+, στην πίστα μέσα σε 10λεπτά το πολύ.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
έχοντας βάλει αρκετές μάρκες και ιξώδη στο 106R. Την καλύτερη συμπεριφορά (μικτή χρήση), μάλλον την είχαν τα Μ1 0-40.Μηδενική κατανάλωση, σε αντίθεση με τα elf LDX 5-40 που τα έκαιγε.
Πολύ καλή ροή από την εκκίνηση και χωρίς κομπιάσματα 0w.
Θερμοκρασία υπό κανονικές συνθήκες, 90-110C
Θερμοκρασία που στην πίστα δεν ξεπέρασε ποτέ τους 130C, στροφάρωντας 5.5Κ-7,5Κ 2α-3η-4η για πάνω
από 45΄.
Αλλαγές κάθε 7500Κ ή 6μήνες.Δεν αντιλέγω, εξάλλου εγώ άκουσα τους περισσότερους από εσάς εδώ μέσα που μου τα πρότειναν και δεν έχετε άδικο! Είναι άριστο λιπαντικό! Ειδικά σε κάτι διαδρομές προς Όλυμπο μεριά μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση το στροφάρισμα (προσπεράσεις, στροφιλίκια)!
Αλλαγές και εγώ κάθε 7500Km ή 6 μήνες
Θα δούμε για τα M1 μιας και αύριο ή τη Πέμπτη θα στείλω και το σχετικό δείγμα
@italakias
νταξ, δε θα στο ρίξω με μαθηματικά στα χαρτιά αλλά όσο νάναι είναι αντιληπτό από κάποιον που γράφει αρκετά χιλιόμετρα με το ίδιο αυτοκίνητο και εστιάζει την προσοχή του σε μερικά πραγματάκια που τον ενδιαφέρουν! Αν ήταν διαφορετικά αγόραζα κάθε φορά ένα full συνθετικό και άγιος ο θεός! -
ενημέρωσε μας για τα αποτελέσματα του δείγματος !!
-
Mobil1 0-40
API SM/SL/SJ/CF
ACEA A3/B3/B4
MB-Approval 229.3
MB-Approval 229.5
OPEL Long Life Service Fill GM-LL-A-025
OPEL Diesel Service Fill GM-LL-B-025
BMW LONGLIFE OIL 01
VW 502 00
VW 505 00
PORSCHE Special Oil List
SAAB -
Τηγανίζεις κεφτέδες με λάδια μηχανής?
-
επιτελους μιλησε ο antonis-team και βρηκα κι εγω μια φορα το δικιο μου.
αντε γιατι η ημιμαθεια απο ορισμενους κανει κακο,βεβαια δεν ειμαι μηχανικος οπως εσυ φιλε antonis-team
αλλα λογω δουλειας εχω συζητησει με μηχανικους αυτοκινητων,φορτηγων και μηχανηματων
και εχω μαθει να ακουω πρωτα και μετα να μιλαω.εχω κλεισει αρκετα δεκαωρα σε συνεργεια για να επισκευασω τον εκσκαφεα ,εχω δωσει αρκετες χιλιαδες ευρω για ζημιες και φθορες και εχω μαθει που πρεπει να δινω σημασια και που οχι.
γιαυτο λεω οτι λαδια ,φιλτρα μπουζι και διαφορα τετοια βαζουμε του κατασκευαστη, εκτος αν μιλαμε για καποια μετατροπη ,αυξηση ισχυος κτλ. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
έχοντας βάλει αρκετές μάρκες και ιξώδη στο 106R. Την καλύτερη συμπεριφορά (μικτή χρήση), μάλλον την είχαν τα Μ1 0-40.
Μηδενική κατανάλωση, σε αντίθεση με τα elf LDX 5-40 που τα έκαιγε.
Πολύ καλή ροή από την εκκίνηση και χωρίς κομπιάσματα 0w.
Θερμοκρασία υπό κανονικές συνθήκες, 90-110C
Θερμοκρασία που στην πίστα δεν ξεπέρασε ποτέ τους 130C, στροφάρωντας 5.5Κ-7,5Κ 2α-3η-4η για πάνω
από 45΄.
Αλλαγές κάθε 7500Κ ή 6μήνες.1.ολα τα μοτερ καινε λαδια αλλα πολυ αλλα λιγο.
2.την ροη πως την καταλαβαινεις;
3.θερμοκρασια μαλλον ψηλη εκτος αν το πιεζεις,το κανονικο ειναι 90 οχι 110.
4.αυτο ελειπε να φτασει στους 150
Πέστα ρε Χρυσόστομε φίλε μου, γιατί θα μου πέσουν και τα υπόλοιπα
μαλλιά μου!.- δεν υπάρχουν αυτοκίνητα που να μην κενέ έστω και λίγο λαδί!!!. Ελατήρια φέρουν τα πιστόνια, δεν εφευρέθηκαν ακόμη πυρίμαχες τσιμούχες!!!!.
- Με τι όργανα ογκομετρει την ροή, σε εξωτερικό ογκομετρικό δοχείο, μετρώντας την πίεση στα κομβία, και πόσες φορές ξαναγυρίζει το λαδί στο Κάρτερ για να ψυχτεί αφού μετρηθεί η θερμοκρασία του, και δεν χρειάζεται έξτρα ψυγείο λαδιού?!!!!….
- 130 βαθμοί!!!, μα το λάδι από τους πλέον φερελπιδες κατασκευαστές επιτρέπετε μέχρι 125 βαθμούς, και άμεσος μετά αλλαγή!!. Από εκεί και πέρα είναι ‘μολοχοζουμο’ και όχι λαδί λίπανσης, γιατί διασπόνται τα βελτιωτικά του!!. Από εκεί κάνει μόνον για να τηγανίζεις κεφτέδες!!.
- Και δεν διασπόνται μόνον τα βελτιωτικά του, μα παύει προοδευτικά να είναι πολύτυπο, ανοίγοντας τρύπα στο πορτοφόλι σας!!!.
- ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ, ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΟΣ, και θα το ζητούσα ευγενικά από τους Admin.
Δεν πρότεινα σε κανέναν μάρκα, σέβομαι της αρχές του δημοκρατικού μας forums, μα αυτό καταντάει ΠΛΗΜΜΕΛΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ, ΔΟΛΙΟΣ ΠΑΡΑΘΕΣΗΜΗ. Έως και ‘ελαφριά την καρδία’!!.
Antonis-team.
Αντώνη ... πολύ το κουράζεις ... και με κουράζεις ....
δεν έχω καμιά όρεξη να γράφω ατελείωτα σεντόνια ... χωρίς νόημα ....
τελευταία φορά θα χαλάσω μερικά sec για ποστ σου, που πας να με σχολιάσεις ....εγώ γράφω με αριθμούς (θερμοκρασίες), πιστοποιήσεις διεθνών οργανισμών κτλ. Αν θες να κάνεις
τον 'κομπογιαννίτη', λυπάμαι δεν θα σε ακολουθήσω. Αντί να το παίζουμε 'σχετικοί' και να κάνουμε κοκορομαχίες, μπορούμε να ξεστραβωθούμε (αν το θέλουμε και μπορούμε), σε όποιο θέμα μας αρέσει ....Σε παρακαλώ αν έχεις να γράψεις κάτι ... να το κάνεις με αριθμούς και όχι με ΑΤΥΧΕΣΤΑΤΟΥΣ χαρακτηρισμούς. Ακόμα και δίκιο να έχεις .... το έχεις χάσει με την όποια 'εισαγωγή σου'. τώρα αν
εσένα σου πέφτουν τα μαλλιά, όταν κάποιος προτείνει συγκεκριμένες προδιαγραφές λαδιών, στην προκειμένη περίπτωση Μ1 για προδιαγραφές MB-Approval 229.3 MB-Approval 229.5, δεν το σχολιάζω, γιατί τα δικά μου μαλλιά τα θέλω. Φαντάζομαι να είσαι σύμφωνος με τα manual των αυτοκινήτων που αλλάζεις λάδια ... και να μην βάζεις σε όλους ανεξάρτητα, ένα semi 10-40 κι άγιος ο θεός. Εκτός κι αν η εταιρία λαδιών που εμπορεύεσαι (προφανώς για extra κέρδος) έχει τα κατάληλα για όλλους τους τύπους των σύγχρονων κινητήρων . Αλήθεια πόσο σου κοστίζει ένα λάδι semi 10-40 A3/B3 και πόσο το χρεώνεις στους πελάτες σου? ... Αντιπροσωπίες εδώ δουλεύουν με 200% κέρδος. Ηθελαν να μου χρεώσουν λάδι semi 5-30 20,30€επίσης, να ξέρεις ότι έχω την δύναμη να εκφράζω την άποψη μου και να λέω τα πράγματα όπως πιστεύω ότι είναι, όποιες και αν είναι οι Μάρκες (elf, mobil, amsoil, etc), Ειλικρινά δεν με ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ, αν συμφωνείς ή όχι μαζί μου. Εγώ ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είμαι επαγγελματίας, που προσπαθώ να 'βγάλω' τα προς το ζην, επισκευάζοντας αυτοκίνητα, κοροϊδεύοντας και αισχροκερδώντας, όπως η πλειοψηφία των συνάδελφων σου ή αντιπροσωπιών. Το 'παίζεις' ειδικός σε πολλά πράγματα σχετικά με το αυτοκίνητο, αλλά κατά την άποψη μου δεν είσαι στην καλύτερη, εφαρμοστής, πολλών τεχνολογιών σύνθετων. Υπάρχει όμως πανεπιστημιακό/τεχνολογικό επιστημονικό υπόβαθρο σε όλα πρεσβεύεις ή απλά 'try and error' ?, αν ναι, είμαστε όλοι έτοιμοι να το δούμε και να πάμε ένα βήμα παραπέρα το hobby που έχουμε για την αυτοκίνηση . Ίσως να κάνεις την δουλεία καλύτερα από τους περισσότερους 'μάστορες', thats all, τους οποίους, τους χρειάστηκα μόνο μια φορά στα 150.000χλμ για να μου κατεβάσουν το σασμάν (δεν μπορώ να το κάνω κι ούτε θέλω να επενδύσω σε αυτό) για μια φλάντζα.
και το όργανο μιας φριτέζας ... που μετρά μέχρι τους 170C
όχι άλλοι 'ΚΙΟΦΤΕΔΕΣ' χόρτασα...
-
Παιδιά για την **τωρινή **(Ε90 αν δεν κάνω λάθος) BMW 316 MY'2006 τι ιξώδους λιπαντικο για τον κινητήρα συστήνουν το Βαυαρικό Εργοστάσιο κατασκευής Κινητήρων?Γιατί μπορεί να έκανα 5 φορές ανάγνωνσης το μάνιουαλ , φως στο τούνελ δεν είδα.
Μόνο κάτι για λάδι BMW Longlife έγραφε.Ναι αλλά ιξώδες?
Πρόκειται για μια 316 γνωστού μου.Στο service του έβαλαν 5W40 της Castrol.Πολύ για 'ελληνική' κίνηση, μου κάνει αυτή η επιλογή ιξώδους.
-
Το http://www.opieoils.co.uk .... προτείνει για 116 MY06.... (έλα Αντώνη τσίμπα.... χW30, 'θα το καταστρέψεις κ.τ.λ). Πάλι καλά που ανέφερες ... ότι η 316 δεν είναι δικιά σου, γιατί θα έχεις παρατηρήσει τι 'κράξιμο δικαίως/αδίκως πέφτει για την 316 σε αυτό το φόρουμ ....
Motul BMW SPECIFIC LL-04 5W-40 Gasoline and Diesel oil for EURO IV engines 100% Synthetic
Fuchs TITAN GT1 5W-30 Zinc-Free Synthetic BMW LL04, MB229.31, MB229.51
Castrol EDGE 5W-30 for modern engines
Mobil 1 ESP 5W-30 Fully synthetic motor oil
Fuchs Titan GT1 5w-30Δες κι εδώ http://www.opieoils.co.uk/c-686-longlife-04.aspx λάδια SPECIFIC LL-04. Δες αν αυτά που του
έβαλαν ... είναι SPECIFIC LL-04, αν ναι, no problem !!!το Castrol Edge έχει πιστοποιήση long life 04, ενώ το Castrol Magnetic οχι.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
(έλα Αντώνη τσίμπα.... χW30, 'θα το καταστρέψεις κ.τ.λ)Όπως λέμε εγώ βάζω μονο Castrol
Ή χρησιμοποιούμε DOT 5 υγρά...αλλά νταξ αφού δεν καθαρίζουμε καλά το κύκλωμα καλύτερα DOT 5.1Την ανάλυση ελπίζω να την έχω την άλλη βδομάδα! Φυσικά και θα ποστάρω
-
Για τον καινούριο 1.4 t-jet της Fiat, με τα 150 άλογα τί προτείνετε; Στο μανουαλ αναφέρει λιπαντικό με ιξώδες 5w-40, ACEA C3 και την FIAT 9.55535-S2. Από όσο μπόρεσα να ψάξω βρήκα τα:
1.Selenia K P.E. που η Fiat προτείνει
2.Fuchs Titan GT1 5w-40 και Fuchs TITAN Supersyn PLUS 5W-40
3.Motul 8100 X-clean 5w-40
Το θέμα είναι ότι δύσκολα να τα βρω στην επαρχία... -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
1.ολα τα μοτερ καινε λαδια αλλα πολυ αλλα λιγο.
- δεν υπάρχουν αυτοκίνητα που να μην κενέ έστω και λίγο λαδί!!!. Ελατήρια φέρουν τα πιστόνια, δεν εφευρέθηκαν ακόμη πυρίμαχες τσιμούχες!!!!.
Φίλοι μου εδώ κάνετε λάθος. Για παράδειγμα το δικό μου αυτοκίνητο (Mazda6 1.8 με 46.000 χλμ) δεν καίει σταγόνα και έχω αλλάξει αρκετές μάρκες (Liqui Moly, Motul, Amsoil) πάντα σε 5w30
Μην το γενικεύετε -
Σίγουρα θα έχει αναφερθεί αρκετές φορές πάλι αλλά επειδή το θέμα είναι τεράστιο θα ρωτήσω.
Υπάρχει κάποιο αξιόπιστο κατάστημα με καλές τιμές που να στέλνει λάδια με αντικαταβολή;
-
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
1.ολα τα μοτερ καινε λαδια αλλα πολυ αλλα λιγο.
- δεν υπάρχουν αυτοκίνητα που να μην κενέ έστω και λίγο λαδί!!!. Ελατήρια φέρουν τα πιστόνια, δεν εφευρέθηκαν ακόμη πυρίμαχες τσιμούχες!!!!.
Φίλοι μου εδώ κάνετε λάθος. Για παράδειγμα το δικό μου αυτοκίνητο (Mazda6 1.8 με 46.000 χλμ) δεν καίει σταγόνα και έχω αλλάξει αρκετές μάρκες (Liqui Moly, Motul, Amsoil) πάντα σε 5w30
Μην το γενικεύετεΟλα ειναι σχετικα και αναλογα με το μοτερ,τις ανοχες του και την χρηση.
Δεν μπορουμε να συγκρινουμε ενα μοτερ που ανεβαζει 8αρες με ενα το οποιο παει μολις 6500(υποθετικα τα νουμερα).
Περι λιπαντικών γενικώς