Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά καινούργιου αμαξιού: Leon 1.4 tsi vs. i30 1.6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά καινούργιου αμαξιού: Leon 1.4 tsi vs. i30 1.6
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 12 / 12
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    44
    233
    196
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rulis last edited by

      bill33 ωραίο avatar

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης rulis έγραψε:
        αφού αυτό το αυτοκίνητο σου άρεσε έκανες την καλύτερη επιλογή. Το σημαντικότερο είναι να κάνεις αυτό που σου αρέσει και να νοιώθεις εσύ όμορφα. Καλοτάξιδο. Εξάλλου οι διαφορές ανάμεσα στα μοντέλα της κατηγορίας είναι υποκειμενικές και εγώ ως εμπειρος οδηγός τις θεωρώ αμελητέες.

        Δεν ξέρω τις οδηγικές σου απαιτήσεις όμως σε καμία περίπτωση οι διαφορές δεν είναι αμεληταίες στην οδήγηση ακόμα και σε αυτή την κατηγορία. Πριν από δύο μήνες πήρα το Astra 1400 ενός φίλου για μια γρήγορη βόλτα και ξενέρωσα τόσο που του το έδωσα πίσω στα μισά! Και δεν μιλάω μόνο για μοτέρ αλλά για στρίψιμο, αμεσότητα και επικοινωνία. Καμία σχέση με το Focus 1400 που ο ίδιος πήρε μετά (το στούκαρε το Astra) και 'έσκισα' κι εκείνο εννοείται. Το αυτοκίνητο απλά δεν έκανε για σβέλτη οδήγηση! Και μπορεί εσένα να μην σε ενδιαφέρει αυτό, ομως μερικοί απο εμάς για αυτό ζούμε! Βέβαια όλα αυτά είναι οδοντογλυφλιδες γιατί χθες πήγαμε μια βόλτα με Focus ST 225 ίππων και γυάλισε το μάτι μας. Βαρούσα κόφτες με το δικό μου Focus 1600 κι εκείνο με μισό γκάζι μου άνοιγε. Μετά που μπηκα σε εκεινό είδα το γιατί... Στις στροφές όμως (στην ορεινή Χαλκιδική όλα αυτά... Χολομώτας κύριοι!) πηγαίναμε προφυλακτήρες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          italakias last edited by

          οι διαφορες σε επιπεδο οδικης συμπεριφορας ,ευχαριστησις σε αυτην τη κατηγορια νομιζω ειναι πολυ μικρες για να δινουμε σημασια.
          ξεκωληστε επιτελους ,για σεατ και χιουνται μιλαμε οχι για μιτσουμπισι εβο.
          δεν υπαρχει ευχαριστηση οδηγησης σαυτα τα αμαξια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            highfidelity last edited by

            Ο χρήστης italakias έγραψε:

            δεν υπαρχει ευχαριστηση οδηγησης σαυτα τα αμαξια.

            Τόσο χάλια ε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasgti last edited by

              Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

              δεν υπαρχει ευχαριστηση οδηγησης σαυτα τα αμαξια.

              Τόσο χάλια ε;

              Δεν υπάρχει λέμε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ιταλάκια, οδήγηση μπορείς να ευχαριστηθείς και με Seicento Sporting και original Mini! Δεν έχουν σημασία μόνο οι απόλυτες επιδόσεις και το κράτημα τραινου! Μπορείς να κατέβεις με χαμόγελο γιατί θα σε έχει φτιάξει το κοφτερό τιμονάκι, η αίσθηση ότι πας γρήγορ (και ας μη πηγαίνεις τόσο γρήγορα) και το ότι το αυτοκίνητο κάνει αυτό που θες εσύ και δεν μετακινείται απά από το Α στο Β! Αυτά όλα στα προφέρει ένα Leon με 125 αλογάκια. ΑΝ θες τώρα συγκινήσεις επιπέδου Evo πρέπει να ξηλωθείς.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  italakias last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                  Ιταλάκια, οδήγηση μπορείς να ευχαριστηθείς και με Seicento Sporting και original Mini! Δεν έχουν σημασία μόνο οι απόλυτες επιδόσεις και το κράτημα τραινου! Μπορείς να κατέβεις με χαμόγελο γιατί θα σε έχει φτιάξει το κοφτερό τιμονάκι, η αίσθηση ότι πας γρήγορ (και ας μη πηγαίνεις τόσο γρήγορα) και το ότι το αυτοκίνητο κάνει αυτό που θες εσύ και δεν μετακινείται απά από το Α στο Β! Αυτά όλα στα προφέρει ένα Leon με 125 αλογάκια. ΑΝ θες τώρα συγκινήσεις επιπέδου Evo πρέπει να ξηλωθείς.

                  ναι για 3-4 μερες και μετα θα βαρεθεις,το χω ξαναδει το εργο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 1
                    106_4_ever last edited by

                    ε τοτε και to evo θα το βαρεθεις σε 3-4 μερες και θα πας στην zonda

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      italakias last edited by

                      μπααα λιγο δυσκολο το βλεπω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasgti last edited by

                        Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                        ε τοτε και to evo θα το βαρεθεις σε 3-4 μερες και θα πας στην zonda

                        Εκτός εαν το 'βαρεθείς' συνεπάγεται συνεργείο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Επί προσωπικού πάντα (εσύ μπορεί να είσαι διαφορετικός σε αυτό), ευχαριστιέμαι κάθε μέρα οδήγηση με το ταπεινό Focus 1600 Mk1 (πολλές φορές ήθελα παραπάνω δύναμη, όμως από τιμόνι και στρίψιμο δεν έχω παράρονο - αν και τώρα τελευταία όλο με ανάποδα είμαι... σαν να αρχισαν να βγαίνουν off τα πολύ καλά Yokohama). Κάνω καθημερινά πάνω από 100 χιλιόμετρα και μέχρι πρότεινος συχνά-πυκνα ταξιδάκια των 2000 χιλιομέτρων και ευχαριστιέμαι το κάθε χιλιόμετρο (εκτός αν έχει κίνηση). Κάθε μέρα ψάχνομαι με διαφορετικές γραμμές (στον ίδιο δρόμο) και ψάχνω να περάσω ακόμα πιο γρήγορα απο κάποια σημεία. Φτάνοντας στον προορισμό μου πάντως είμαι αναζωογονημένος. Με ένα Evo η συγκίνηση θα ήτα 10πλάσια αλλά δεν μου τρέχουν από τα μπατζάκια...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 1
                            106_4_ever last edited by

                            zonda vs evo μμμμμμμμ ωραιο topic

                            ποιο ειναι πιο ευχάριστο????

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rulis last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                              Επί προσωπικού πάντα (εσύ μπορεί να είσαι διαφορετικός σε αυτό), ευχαριστιέμαι κάθε μέρα οδήγηση με το ταπεινό Focus 1600 Mk1 (πολλές φορές ήθελα παραπάνω δύναμη, όμως από τιμόνι και στρίψιμο δεν έχω παράρονο - αν και τώρα τελευταία όλο με ανάποδα είμαι... σαν να αρχισαν να βγαίνουν off τα πολύ καλά Yokohama). Κάνω καθημερινά πάνω από 100 χιλιόμετρα και μέχρι πρότεινος συχνά-πυκνα ταξιδάκια των 2000 χιλιομέτρων και ευχαριστιέμαι το κάθε χιλιόμετρο (εκτός αν έχει κίνηση). Κάθε μέρα ψάχνομαι με διαφορετικές γραμμές (στον ίδιο δρόμο) και ψάχνω να περάσω ακόμα πιο γρήγορα απο κάποια σημεία. Φτάνοντας στον προορισμό μου πάντως είμαι αναζωογονημένος. Με ένα Evo η συγκίνηση θα ήτα 10πλάσια αλλά δεν μου τρέχουν από τα μπατζάκια...

                              καθόλου ταπεινό από πλευράς οδήγησης το focus.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rulis last edited by

                                Νομίζω ότι το τοπικ έκλεισε. Ο παλίκαρος που το άνοιξε αποφάσισε τι θα πάρει. Πάμε γι' άλλα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 8
                                • 9
                                • 10
                                • 11
                                • 12
                                • 12 / 12
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr