Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf VII
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf VII
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 89
    • 90
    • 1 / 90
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    192
    1793
    3767
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      themata last edited by

      http://photos.autoexpress.co.uk/images/ ... 447_25.jpg

      σύμφωνα με το AutoExpress η VW δοκιμαζει ήδη την 7η έκδοση του Golf που δεν θα εχει καμια σχεση με το
      μοντελο που μολις κυκλοφορησε αντίστοιχο με το αλμα της ford από το escort στο Focus!!!

      Αναμένεται να παρουσιαστεί το 2012, δλδ 2 χρόνια νωρίτερα από ότι ειχε υπολογιστεί!

      συγνώμη τώρα αλλά αυτό είναι καλό?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        themata last edited by

        http://photos.autoexpress.co.uk/images/ ... 447_25.jpg

        σύμφωνα με το AutoExpress η VW δοκιμαζει ήδη την 7η έκδοση του Golf που δεν θα εχει καμια σχεση με το
        μοντελο που μολις κυκλοφορησε αντίστοιχο με το αλμα της ford από το escort στο Focus!!!

        Αναμένεται να παρουσιαστεί το 2012, δλδ 2 χρόνια νωρίτερα από ότι ειχε υπολογιστεί!

        συγνώμη τώρα αλλά αυτό είναι καλό?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          themata last edited by

          http://photos.autoexpress.co.uk/images/ ... 447_25.jpg

          σύμφωνα με το AutoExpress η VW δοκιμαζει ήδη την 7η έκδοση του Golf που δεν θα εχει καμια σχεση με το
          μοντελο που μολις κυκλοφορησε αντίστοιχο με το αλμα της ford από το escort στο Focus!!!

          Αναμένεται να παρουσιαστεί το 2012, δλδ 2 χρόνια νωρίτερα από ότι ειχε υπολογιστεί!

          συγνώμη τώρα αλλά αυτό είναι καλό?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            pik last edited by

            για μενα που εχω το V ειναι.....

            αυτο ειναι και πιο ομορφο...αλλα ειναι πολυ νωρις τελικα....η μηπως οχι...

            τι γινεται ρε παιδια...;

            1 Reply Last reply Reply Quote 12
            • N
              neten last edited by

              Βγάλτου το σήμα και βάλε της renault...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • A
                alba-parietti last edited by

                Άθλιο photoshop είναι που δεν έχει σχέση με σχεδιαστικά στοιχεία που θα υπάρχουν στο VII.Στην πραγματικότητα το VII απέχει τουλάχιστον μια τριετία από σήμερα και θα είναι και το πρώτο Golf 100% Flavio Manzoni.Άρα συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να είναι σχεδιαστικά ενδιαφέρον.Πάντως οι όγκοι του θα επιστρέψουν στην λογική της προ V έκδοσης, και θα είναι εμφανής η διάκριση ανάμεσα στο παρμπρίζ και το καπώ και όχι με ενώσεις που παραπέμπουν στη λογική των αυτοκινήτων ενός όγκου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • P
                  provocatoras last edited by

                  (Άσχετα από την τελική εμφάνιση της νέας γενιάς)
                  Και κάπως έτσι προσγειώνεσαι στη σκληρή πραγματικότητα... :
                  Η 6η γενιά του Golf δεν υπήρξε ποτέ, ήταν απλώς ένα ρετουσάρισμα (φεϊσλιφτ) της 5ης μόνο και μόνο για να καλυφθούν τα έξοδα εξέλιξης ενός πατώματος του 2004 μέχρι το 2012, με μεγαλύτερα όμως περιθώρια κέρδους αυτή τη φορά για τη ΦάουΒε!

                  Κρίμα που υπάρχουν γύρω μας άνθρωποι να πιστεύουν όσους μιλάνε για τη χαοτική διαφορά που χωρίζει δήθεν τις δύο γενιές V-'VI', όταν πρόκειται για ουσιαστικά ίδια αυτοκίνητα το ένα φέισλιφτ του άλλου...

                  Γιατί ναι το 'VI' είναι ένα γερό φέισλιφτ του V όντως , αλλά παραμένει τίποτε λιγότερο ή περισσότερο από φέισλιφτ στο ίδιο σκαρί, όχι και δα καινούρια γενιά ! Αλλά αυτά οι κύριοι του ειδικού τύπου για να ενημερώσουν σωστά τον κόσμο θα τα γράψουν κατόπιν εορτής , κάπου στο ...2013 , όταν θα πρέπει να πουλήσει το VII , έτσι δεν είναι;...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    themata last edited by

                    το θεμα ειναι ότι η τοσο συντομη αλλαγή της vw σε μοντέλα, δεν νομίζω ότι θα της κανει καλό στο μέλλον...παει η διαχρονικότητα των μοντέλων της...(και τον αλλο μηνα σκεφτομαι να παρω το vi)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                    • D
                      dstou last edited by

                      Αναμένεται να παρουσιαστεί το 2012, δλδ 2 χρόνια νωρίτερα από ότι ειχε υπολογιστεί!

                      συγνώμη τώρα αλλά αυτό είναι καλό?

                      Καλό ξεκαλό αυτό είναι το μάρκετινγκ που ευαγγελίζεται η VW. Έχεις δει καμμιά Χόντα να τροφοδοτεί με φοτοσοπιές και κατασκοπευτικές φωτογραφίες τον τύπο? Ούτε 6 μήνες πριν την έλευση του νέου μοντέλου δεν υπάρχουν φωτογραφίες, ορισμένες φορές.
                      Πηγαίνετε τώρα στους εμπόρους και πάρτε το Γκολφ 6.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • 1
                        106_4_ever last edited by

                        το ειδα και σε αλλο topic ......σιγουρα το εχει διαρρεύσει η vw???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          corsair last edited by

                          Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
                          (Άσχετα από την τελική εμφάνιση της νέας γενιάς)
                          Και κάπως έτσι προσγειώνεσαι στη σκληρή πραγματικότητα... :
                          Η 6η γενιά του Golf δεν υπήρξε ποτέ, ήταν απλώς ένα ρετουσάρισμα (φεϊσλιφτ) της 5ης μόνο και μόνο για να καλυφθούν τα έξοδα εξέλιξης ενός πατώματος του 2004 μέχρι το 2012, με μεγαλύτερα όμως περιθώρια κέρδους αυτή τη φορά για τη ΦάουΒε!

                          Κρίμα που υπάρχουν γύρω μας άνθρωποι να πιστεύουν όσους μιλάνε για τη χαοτική διαφορά που χωρίζει δήθεν τις δύο γενιές V-'VI', όταν πρόκειται για ουσιαστικά ίδια αυτοκίνητα το ένα φέισλιφτ του άλλου...

                          Γιατί ναι το 'VI' είναι ένα γερό φέισλιφτ του V όντως , αλλά παραμένει τίποτε λιγότερο ή περισσότερο από φέισλιφτ στο ίδιο σκαρί, όχι και δα καινούρια γενιά ! Αλλά αυτά οι κύριοι του ειδικού τύπου για να ενημερώσουν σωστά τον κόσμο θα τα γράψουν κατόπιν εορτής , κάπου στο ...2013 , όταν θα πρέπει να πουλήσει το VII , έτσι δεν είναι;...

                          Does it really matter αν ειναι extensive face lift?
                          Οι ανθρωποι το φρεσκαρισαν και συνεχιζουν να πουλανε ενα προιον το οποιο αποτελει benchmark στην κατηγορια. Εν τελει οταν πας και αγοραζεις, τι κοιτας? Αν θα ειναι το ποιο φρεσκο σχεδιο η το ποιο αποτελεσματικο?

                          Προσωπικα, δεν θα με πειραζε καθολου το Golf εφοσον παραμενει πληρως ανταγωνιστικο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Ο χρήστης corsair έγραψε:
                            Does it really matter αν ειναι extensive face lift?
                            Οι ανθρωποι το φρεσκαρισαν και συνεχιζουν να πουλανε ενα προιον το οποιο αποτελει benchmark στην κατηγορια. Εν τελει οταν πας και αγοραζεις, τι κοιτας? Αν θα ειναι το ποιο φρεσκο σχεδιο η το ποιο αποτελεσματικο?

                            Προσωπικα, δεν θα με πειραζε καθολου το Golf εφοσον παραμενει πληρως ανταγωνιστικο...

                            Ιτ μάτερς ιφ σαμ πιπλ θινκ οφ δέιρ καρ'ς ντεπρεσιέσιον βάλιου. Και είναι πολλοί αυτοί* που αγοράζουν με βάση τη μεταπωλητική αξία.

                            *Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει καθόλου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • C
                              corsair last edited by

                              Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                              Does it really matter αν ειναι extensive face lift?
                              Οι ανθρωποι το φρεσκαρισαν και συνεχιζουν να πουλανε ενα προιον το οποιο αποτελει benchmark στην κατηγορια. Εν τελει οταν πας και αγοραζεις, τι κοιτας? Αν θα ειναι το ποιο φρεσκο σχεδιο η το ποιο αποτελεσματικο?

                              Προσωπικα, δεν θα με πειραζε καθολου το Golf εφοσον παραμενει πληρως ανταγωνιστικο...

                              Ιτ μάτερς ιφ σαμ πιπλ θινκ οφ δέιρ καρ'ς ντεπρεσιέσιον βάλιου. Και είναι πολλοί αυτοί* που αγοράζουν με βάση τη μεταπωλητική αξία.

                              *Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει καθόλου.

                              Πλιζ γκοου φακ γιορ σελφ εντ στοπ χαρασινγκ μαι ποστς...

                              Ντροπ ντεντ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Χαρβαρντ το καναμε εδω μεσα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  provocatoras last edited by

                                  Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                  (Άσχετα από την τελική εμφάνιση της νέας γενιάς)
                                  Και κάπως έτσι προσγειώνεσαι στη σκληρή πραγματικότητα... :
                                  Η 6η γενιά του Golf δεν υπήρξε ποτέ, ήταν απλώς ένα ρετουσάρισμα (φεϊσλιφτ) της 5ης μόνο και μόνο για να καλυφθούν τα έξοδα εξέλιξης ενός πατώματος του 2004 μέχρι το 2012, με μεγαλύτερα όμως περιθώρια κέρδους αυτή τη φορά για τη ΦάουΒε!

                                  Κρίμα που υπάρχουν γύρω μας άνθρωποι να πιστεύουν όσους μιλάνε για τη χαοτική διαφορά που χωρίζει δήθεν τις δύο γενιές V-'VI', όταν πρόκειται για ουσιαστικά ίδια αυτοκίνητα το ένα φέισλιφτ του άλλου...

                                  Γιατί ναι το 'VI' είναι ένα γερό φέισλιφτ του V όντως , αλλά παραμένει τίποτε λιγότερο ή περισσότερο από φέισλιφτ στο ίδιο σκαρί, όχι και δα καινούρια γενιά ! Αλλά αυτά οι κύριοι του ειδικού τύπου για να ενημερώσουν σωστά τον κόσμο θα τα γράψουν κατόπιν εορτής , κάπου στο ...2013 , όταν θα πρέπει να πουλήσει το VII , έτσι δεν είναι;...

                                  Does it really matter αν ειναι extensive face lift?
                                  Οι ανθρωποι το φρεσκαρισαν και συνεχιζουν να πουλανε ενα προιον το οποιο αποτελει benchmark στην κατηγορια. Εν τελει οταν πας και αγοραζεις, τι κοιτας? Αν θα ειναι το ποιο φρεσκο σχεδιο η το ποιο αποτελεσματικο?

                                  Προσωπικα, δεν θα με πειραζε καθολου το Golf εφοσον παραμενει πληρως ανταγωνιστικο...

                                  Απλά εξηγώ πως δε μου αρέσει η κοροϊδία και ο τρόπος που την πλασαρουν.
                                  Δεν περιμένω αυτά τα φτηνά από τους Γερμανούς...

                                  Θα μπορούσαν να λένε ότι το υποτιθέμενο VI είναι το facelift του V και όχι να καταφεύγουν σε κόλπα του μάρκετινγκ του τύπου 'καινούρια γενιά VI' για να πουλήσουν, γιατί πολυ απλά δεν είναι και δεν το έχουν ανάγκη αφού συμφωνώ ότι το V=VI είναι ένα έτσι κι αλλιώς πολύ καλό και ανταγωνιστικό αυτοκίνητο.

                                  Θα μπορούσαν να πάνε ξεκάθαρα με τη λεξούλα 'πέντε' από το 2004 ως το 2012 μιας και περί αυτού πρόκειται (αφού έπρεπε να κρατήσουν και να βγάλουν με το παραπάνω τα έξοδα της συγκεκριμένης γενιάς). Χώρια που είναι και η πρώτη φορά και δεν έχει ξανασυμβεί σε καμία από τις προηγούμενες 4 γενιές του Golf να είναι ένα facelift η 'επόμενη' γενιά.

                                  Κρίμα γιατί και ορισμένοι πιστεύουν αυτά τα τεχνάσματα, σε βαθμό μάλιστα που θα πούλαγαν το GolfV για να πάρουν το facelift του δηλαδή το VI.

                                  Με ποιο άλλο μοντέλο της αγοράς θα πουλούσε κάποιος το αμάξι του για να πάρει το facelift;
                                  Τελικά όλα είναι μάρκετινγκ ρε γ@μώτο...;

                                  Και καλά τα περιοδικά δεν το έχουν πάρει είδηση ότι είναι facelift
                                  και μιλάνε για 'νέα γενιά VI' ;...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                  • T
                                    technik last edited by

                                    Αυτό θα πάρω!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                    • M
                                      morpheus last edited by

                                      Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
                                      Άθλιο photoshop είναι που δεν έχει σχέση με σχεδιαστικά στοιχεία που θα υπάρχουν στο VII.Στην πραγματικότητα το VII απέχει τουλάχιστον μια τριετία από σήμερα και θα είναι και το πρώτο Golf 100% Flavio Manzoni.Άρα συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να είναι σχεδιαστικά ενδιαφέρον.

                                      Πραγματικά πιστεύεις οτι η σχεδιαστική γραμμή της vw είναι αυτή που είναι, λόγω ανικανότητας των υπάρχοντων σχεδιαστών και, ακόμη χειρότερα, οτι θα έρθει ο οποιοσδήποτε Manzoni να σώσει την κατάσταση...?

                                      Για αυτό που βλέπουμε μέχρι σήμερα είναι κατα 90% υπεύθυνοι η γερουσία και το marketing της vw και όχι οι σχεδιαστές...
                                      Οι τελευταίοι να έισαι σίγουρος οτι μπορούν να παρουσιάσουν δεκάδες rough το ένα καλύτερο απο το άλλο... αλλά τρώνε πόρτα, και αυτό δεν θα αλλάξει μέχρι να αποφασίσουν οι 'αποπάνω' να αλλάξουν τη σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρίας...
                                      Παραδείγματα υπάρχουν άπειρα και συγκεκριμένα με τον Manzoni το είδαμε ξανά το έργο στη seat, όταν σχεδίασε το εσωτερικό των Leon, Toledo, Altea...
                                      Άσε που ο Manzoni ειδικεύεται στο interior design και όχι στο exterior... και το δείγμα δουλειάς του σε Lybra, Thesis ή ακόμη και 3200GT, κατ'εμέ είναι μέτριο εώς αδιάφορο (η Ιταλική καταγωγή δεν διασφαλίζει απαραίτητα και το ταλέντο)...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Απλά εξηγώ πως δε μου αρέσει η κοροϊδία και ο τρόπος που την πλασαρουν.
                                        Δεν περιμένω αυτά τα φτηνά από τους Γερμανούς...

                                        Οι Γερμανοί είναι οι πρώτοι διδάξαντες στο να κάνουν φοτοσοπιές, να διαρρέουν φωτογραφίες στον τύπο, να ξεκινάνε τον ντόρο για το επόμενο μοντέλο την επόμενη που λέει ο λόγος της παρουσίασης του υφιστάμενου, να δημοσιεύουν φωτογραφίες από δοκιμές με τον αγανακτισμένο οδηγό ή συνοδηγό του μουλαριού να δυσανασχετεί μπροστά στην κάμερα κ.τ.λ.
                                        Έλεος δηλαδή, είναι τόσο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΜΕΝΑ αυτά που πρέπει να είναι κανείς εντελώς αρειανός για να μην το αντιληφθεί.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                        • A
                                          alba-parietti last edited by

                                          Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                                          Πραγματικά πιστεύεις οτι η σχεδιαστική γραμμή της vw είναι αυτή που είναι, λόγω ανικανότητας των υπάρχοντων σχεδιαστών και, ακόμη χειρότερα, οτι θα έρθει ο οποιοσδήποτε Manzoni να σώσει την κατάσταση...?

                                          H σχεδιαστική γραμμή ολοκλήρου του group είναι αυτή που είναι, γιατί πέραν των προφανών επιλογών marketing,τα brands του ομίλου αποδεδειγμένα δεν μπορούν να εμπνεύσουν τους σχεδιαστές.Γιατί οπωσδήποτε έχεις άλλα ερεθίσματα και προσλαμβάνουσες όταν καλείσαι να αναβιώσεις σχεδιαστικά την 2000 sportiva και αλλιώς όταν καλείσαι να σχεδιάσεις ένα monovolume για έναν άχρωμο οικονομικό κατασκευαστή όπως η Seat.Mέχρι τώρα δηλ. δεν 'απέτυχε' μόνο ο Manzoni,αλλά και ο Egger και ο De Silva.Ενδιαφέρων σχεδιασμός και group VW είναι έννοιες ασύμβατες.

                                          Για αυτό που βλέπουμε μέχρι σήμερα είναι κατα 90% υπεύθυνοι η γερουσία και το marketing της vw και όχι οι σχεδιαστές...
                                          Οι τελευταίοι να έισαι σίγουρος οτι μπορούν να παρουσιάσουν δεκάδες rough το ένα καλύτερο απο το άλλο... αλλά τρώνε πόρτα, και αυτό δεν θα αλλάξει μέχρι να αποφασίσουν οι 'αποπάνω' να αλλάξουν τη σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρίας...

                                          Οι υπεύθυνοι έχουν 'δεσμευθεί' ότι μέσα στην επόμενη πενταετία θα αλλάξει δραματικά η σχεδιαστική ταυτότητα του group.Αυτό μένει να αποδειχθεί βέβαια και τις πρώτες ενδείξεις θα δώσει στην περίπτωση του Manzoni το VW Up.Δεν αποκλείεται βέβαια να επαναληφθεί και στην περίπτωσή του,αυτό που συνέβη και στον μέντορα του,που όταν είδε ότι το concept Νuvolari.... παραήταν βαρύ για τα στομάχια των ιθυνόντων,τους άφησε να πορευθούν με το άχρωμο Α5.

                                          Άσε που ο Manzoni ειδικεύεται στο interior design και όχι στο exterior... και το δείγμα δουλειάς του σε Lybra, Thesis ή ακόμη και 3200GT, κατ'εμέ είναι μέτριο εώς αδιάφορο (η Ιταλική καταγωγή δεν διασφαλίζει απαραίτητα και το ταλέντο)...

                                          Nα φρεσκάρεις λίγο τις γνώσεις σου.Ο Μanzoni αναλάμβανε αποκλειστικά εσωτερικό σχεδιασμό προ δεκαετίας στο gruppo Fiat.Δικά του σχέδια (και όταν λέω δικά του εννοώ ότι πραγματικά βγήκαν από το μολύβι του)είναι μεταξύ άλλων η Fulvia Concept,η Lancia granturismo stilnovo,το Fiat Bravo II και η εξέλιξη του project Fiat 500.
                                          Δεν περιμένω σώνει και καλά να αναδιαμορφώσει την εικόνα της VW,αλλά το γεγονός ότι υπάρχει εκπεφρασμένη απόφαση των ιθυνόντων να αποδεσμεύσουν από το συντηρητισμό το σχεδιασμό του ομίλου,είναι αρκετά ελπιδοφόρο.Η καταγωγή δεν εγγυάται τίποτα ..αλλά στο τέλος τέλος υπάρχουν μεγαλύτερες προσδοκίες όταν του σχεδιαστικού τμήματος της VW προϊσταται ο Manzoni και όχι ο Gunak.Το curiculum των δύο αποτελεί ισχυρή ένδειξη υπέρ αυτής της προσδοκίας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • C
                                            christos-dimou last edited by

                                            Το θέμα μας είναι ότι ως το 2012 ποιός ζει ποιός πεθαίνει. Η VAG είναι ίσως από τις εταιρείες που θα πέσουν τελευταίες αλλά κακά τα ψέματα μία μείωση στις πωλήσεις της τάξης του 30% στην Ευρώπη για 1 έτος θα τσακίσει πολλά αποθεματικά.

                                            Όσον αφορά τον Mazzoni. Δεν νομίζω ότι οι σχεδιαστές είναι ατάλαντοι. Και ο Gunak θα μπορούσε να παρουσιάσει εντυπωσιακά σχέδια αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι μηχανικοί αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις αλλά market managers.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 1 / 90
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr