-
Το έγραψα και σε άλλο post, ας το γράψω κι εδώ.
Πώς μπορώ να καταλάβω οπτικά (μέσα ή έξω) εάν ένα Golf V είναι 122hp ή 140hp; -
το 122άρι έχει χαμηλότερη τιμή εκκίνησης οπότε ΣΥΝΗΘΩΣ αγοράζεται σε έκδοση GT Sport μιας και υπάρχει οικονομικό περιθώριο... τώρα αν πετύχεις κανά tsi με τάσια είναι στάνταρ 140άρι η φτηνότερη έκδοση
-
Διόρθωση:
TSI------>ένα τουρμπο
TSI------->δύο τούρμπο -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Διόρθωση:TSI------>ένα τουρμπο
TSI------->δύο τούρμποσωστός!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Διόρθωση:TSI------>ένα τουρμπο
TSI------->δύο τούρμποTSI---->τρία τούρμπο και έκρηξη!
-
-
-
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Διόρθωση:TSI------>ένα τουρμπο
TSI------->δύο τούρμποτα παλαιότερα (τουλάχιστον του 2006) TSI 140 είχαν ένα κόκκινο γράμμα (το I).
-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Διόρθωση:
TSI------>ένα τουρμπο
TSI------->δύο τούρμποτα παλαιότερα (τουλάχιστον του 2006) TSI 140 είχαν ένα κόκκινο γράμμα (το I).
Όντως, αυτό μάλλον ισχύει.
Από πότε άλλαξαν το σήμα και γράφεται και το 'S' με κόκκινο στο 140άρι; -
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Διόρθωση:
TSI------>ένα τουρμπο
TSI------->δύο τούρμποτα παλαιότερα (τουλάχιστον του 2006) TSI 140 είχαν ένα κόκκινο γράμμα (το I).
Mόλις πρωτοβγήκε, ναί. Μόνο ο δυναμίτης 170 είχε SI.
Πλέον, είναι έτσι όπως τα ανέφερα. -
Απ'οσο ξερω στο 6 μονο υπαρχει η διαφορα στα κοκκινα γραμματα στο 5 δεν υπηρχε κατι τετοιο. Για τον φιλο που ρωτησε πως καταλαβαινεις αν ειναι 140 ή 122 ανοιγωντας το καπο αν μπροστα μπροστα η τουρμπινα ειναι χωρις πλαστικο καπακι τοτε ειναι 122, αλλιως ειναι 140-170.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Διόρθωση:TSI------>ένα τουρμπο
TSI------->δύο τούρμποΚι όμως δεν ισχύει παντού
πχ
ή και εδώ http://farm4.static.flickr.com/3432/324 ... f0a607.jpg
ο 2.0TSI είναι απλά με τούρμπο προφανώς
άρα δεν υπάρχει κανόνας, βάζουν ό,τι χρώμα θέλουν όπου τους '....'
-
τα GT 170 μέχρι το 2007 είχαν το badge GT στη μάσκα και πίσω..
τα GT 170 του 2008 είχαν το badge GT Sport στη μάσκα, TSI πίσω και διπλή απόληξη..
τα 122-140 είχαν GT Sport στη μάσκα, TSI πίσω, χωρίς διπλή απόληξη..δε νομίζω ότι έχει σχέση με πόσα turbo έχει... μάλλον όσο πιο πολλά γράμματα , αντιστοιχούν στα δυνατότερα μοτέρ του κάθε μοντέλου (πχ scirocco 2.0tsi, golf V gt tsi)
κάτι ανάλογο και παλιότερα....
Α4 b6 1.8Τ 150ps
A4 b6 1.8T 190psedit: όσο για το logo GT(?) Sport που κόλλαγε η VW σε Highline Golf 122 στη μάσκα, τα σχόλια περιττεύουν...
-
Σωστός....μάλοον έτσι πρέπει να είναι
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
edit: όσο για το logo GT(?) Sport που κόλλαγε η VW σε Highline Golf 122 στη μάσκα, τα σχόλια περιττεύουν...
μα επίπεδο εξοπλισμού δεν ήταν αυτό?
-
Ο χρήστης themata έγραψε:
edit: όσο για το logo GT(?) Sport που κόλλαγε η VW σε Highline Golf 122 στη μάσκα, τα σχόλια περιττεύουν...
μα επίπεδο εξοπλισμού δεν ήταν αυτό?
Ναι φυσικά και ήταν. Eίναι σα να λέμε ότι είναι κακό που μία 200Merc είναι έκδοση elegance από τη στιγμή που είναι και η 500άρα...
-
δεν είναι το ίδιο... αρχικά υπήρχαν τα badges GT για το 170άρι και όταν ήρθαν τα 122/140, πιστεύω για λόγους εντυπωσιασμού στο δρόμο, κόλλησαν το badge GT Sport (προσοχή! με το GT γραμμένο στο ίδιο μέγεθος με το 170 και το Sport με το μισό μέγεθος ώστε να μην είναι άμεσα ορατό ) σε ένα απλό Highline.... οπότε αυτός που αγόραζε το 122 είχε παρόμοια μάσκα με το 170
άλλωστε το ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ GT δεν έχει καμιά σχέση με το ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ GT SPORT... έχει πολλά περισσότερα... και δεν καταλαβαίνω γιατί όταν έχω 170 άλογα είμαι GT και όταν έχω 50 άλογα κάτω είναι GT Sport... δεν κολλάει πως να το κάνουμε...
γι'αυτό η πατέντα του GT Sport εγκαταλείφθηκε στο VI, όπου υπάρχουν αντί αυτού Sport Packs.... -
πάντως το jetta 1.4 160 έχει το TSI με κόκκινα τα SI.
-
τα tsi badges μπαίνουν στα ισχυρότερα μοτέρ κάθε μοντέλου και το 160άρι είναι το δυνατότερο jetta..
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)