-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
skye, από προσωπική εμπειρία, έχω μετρήσει 8,6 σε ταξίδι 100km, (επίπεδος δρόμος ως επί το πλείστον, σταθερή ταχύτητα 120-130km/h), και μέση 15,8 μετά από 1.200 km. Υπό νορμάλ συνθήκες οδήγησης (και πόλη), πιστεύω ότι θα κυμανθεί μεταξύ 11-12max.γιατι 15,8??
μου φαινεται τεραστιο νουμερο!!! -
Τόσο έδειξε η μέτρηση. Αλλά, για να μην δημιουργούνται παρανοήσεις, είναι τιμή με το αυτοκίνητο να δουλεύει στο wot κατά μεγάλα διαστήματα.
Για αυτό είπα ότι νορμάλ περιμένω να είναι στο 11-12. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Το τι αυτοκινητα φτιαχνουν παραδοσιακα καποιες εταιρειες φαινετε στο δρομο....δες ποσα Volvo/Mercedes/BMW/AUDI/Saab 20ετιας κυκλοφορουν ακομα και σε ποια κατασταση και ποσες αλφα....
Πλην MB τα υπόλοιπα είναι μάλλον σε άθλια κατάσταση.
Πάντως βλέπω πολύ περισσότερες Alfa τριακονταετίας + από όσο βλέπω τα προαναφερθέντα.
Επαυξάνω τα σχόλια περί 145/156....αλλά στην προκειμένη περίπτωση ισχύει το ρητό 'ό,τι πληρώσεις θα πάρεις'.Ευτυχώς δεν σου κόστισαν 70 χιλιάδες ευρώ,για να τα δεις να διαλύονται στα εξ'ών συνετέθησαν μέσα στη διετία.
Κοίτα το γεγονός ότι στη Στουτγάρδη ακόμα γελάνε όταν ακούνε περί σουηδικής ποιότητας κατασκευής και ασφάλειας ...μάλλον δεν είναι τυχαίο.Μου είναι εξαιρετικά συμπαθής εταιρεία η Volvo, αλλά δεν μπορώ να βαυκαλίζομαι με την δήθεν ποιότητα κατασκευής του S40 (του οποίου για παράδειγμα οι επενδύσεις των θυρών στο προ FL μοντέλο είναι κορεατικού επιπέδου),ούτε με την παρουσία του S80 στην αγορά (ενός αυτοκινήτου που ουσιαστικά ανήκει στην προηγούμενη δεκαετία και ξεκίνησε σαν κάτι μεταξύ E και F segment...για να καταλήξει σε κάτι μεταξύ D και E με το τελευταίο fl).8.5 εκατομυρια εν ετη 1998 δεν ηταν λιγα για να σου μεινει μετα απο 20 χιλιομετρα....και τοτε ολοι οι ειδικοι ελεγαν οτι η Αλφα πλεον φτιαχνει ανταξια των βορειοευρωπαιων σε ποιοτητα και αξιοπιστια αυτοκινητα...δυστυχως καποιοι το πιστεψαμε!
Δεν ξερω ποσο γελανε στη Στουτγκαρδη παντως ισως ειναι απο τα κλαματα....η ποιοτητα των Μercedes των τελευταιων χρονων δεν διεκδικει κανενα πρωτειο....(στην premium κατηγορια)
Απο που προκυπτει οτι ειναι κορεατικου επιπεδου? Το οτι το εργοστασιο στο Ghent εχει κερδισει επι σειρα ετων βραβεια για την ποιοτητα των κατασκευων του ηταν απο τα πρωτα που πηρε πιστοποιηση ISO εφηρμωσε περιβαντολογικες πρακτικες κτλ, δεν αναιρειτε με μια αστεια δηλωση σε ενα forum....ελεος! Μαλλον δεν γνωριζεις και πολλα για την εταιρεια αν χαρακτηριζεις το τωρινο S40 f/l του παραγομενου στο NedCar S40 την περιοδο 1996-2004....ετσι εξηγειτε και το σχολιο για το S80! Σε λιγο θα μας πεις οτι και το XC60 ειναι αναβιωση του Willy! -
Ο χρήστης tragas έγραψε:
Και η παρνηθα καλη ειναι για αναβαση αλλα προσοχη γιατι ειναι στενος ο δρομος.Άρα δεν είναι καλή
-
θελει λιγο προσοχη σε ορισμενα σημεια αλλα εχει αυτες τις φουρκετες και ειναι τεχνικη διαδρομη,δεν ειναι τυχαιο που παλια τρεχαν σε αγωνες εκει.
Δεν εχει κινηση καθολου δηλαδη σε ολη την διαδρομη θα πετυχεις 3-4 αυτοκινητα απεναντι. -
Απο Πεντελη για Αγιο Πετρο μεχρι Μαραθωνος παντως ειναι καλη διαδρομη...
Αμα θελετε τριτο στην παρεα, να τραβαει κανα video ερχομαι ευχαριστως. (Χρειαζομαι λαστιχα αλλα για 1-2 περασματα θα ειναι οκ φανταζομαι... ) -
Η παρνηθα εχει γλιστερο οδοστρωμα που σημαινει οτι μπορεις να παιξεις και λιγο ,δεν παμε για να κανουμε κανα ρεκορ, απλως εξασκηση για να γινουμε καλυτεροι.
-
Ο χρήστης tragas έγραψε:
Η παρνηθα εχει γλιστερο οδοστρωμα που σημαινει οτι μπορεις να παιξεις και λιγο ,δεν παμε για να κανουμε κανα ρεκορ, απλως εξασκηση για να γινουμε καλυτεροι.Eγω δεν ειπα για τιποτα ρεκορ...
Η παρνηθα εχει φοβερη διαδρομη καλυτερη απο αυτη που ειπα πριν απο Πεντελη
αλλα ειναι αρκετα στενη, γλιστερη μεν αλλα για παιχνιδι ενα ενδεχομενο λαθακι μπορει να αποβει δαπανηρο...
Ενω στην Πεντελη και μετα η διαδρομη ειναι πιο φαρδια, εχει και καλυτερο grip.
Για παιχνιδι με γλιστερο οδοστρωμα καλα ειναι και στο Ντραφι... -
Εμενα με φτιαχνει πολυ η παρνηθα γιατι εχει συνεχεια στροφες [φουρκετες]δεν χορταινεις να στριβεις.Και με το που φτασεις ψηλα σταματας, κανεις ενα τσιγαρακι και χαζευεις την αθηνα απο κατω.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για παιχνιδι με γλιστερο οδοστρωμα καλα ειναι και στο Ντραφι...
και τωρα θε πεταχτω χωρις να με ρωτησει κανεις και θα πω οτι στο Ντραφι εχει παρα πολυ καλο και επιπεδο οδοστρωμα!
ή τουλαχιστον ετσι το θυμαμαι πριν απο 4 χρονια που περνουσα συνεχεια απο κει.. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Για παιχνιδι με γλιστερο οδοστρωμα καλα ειναι και στο Ντραφι...
και τωρα θε πεταχτω χωρις να με ρωτησει κανεις και θα πω οτι στο Ντραφι εχει παρα πολυ καλο και επιπεδο οδοστρωμα!
ή τουλαχιστον ετσι το θυμαμαι πριν απο 4 χρονια που περνουσα συνεχεια απο κει..Εγω παλι θα πεταχτω και θα πω οτι μου αρεσει πιο πολυ η θαλασσα και προτιμω την κατα σουνιο διαδρομη (απο αναβυσο και μετα)....καλο οδοστρωμα, φαρδυς δρομος και πολλες και διαφορετικες στροφες (καθολου φουρκετες βεβαια)....
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Για παιχνιδι με γλιστερο οδοστρωμα καλα ειναι και στο Ντραφι...
και τωρα θε πεταχτω χωρις να με ρωτησει κανεις και θα πω οτι στο Ντραφι εχει παρα πολυ καλο και επιπεδο οδοστρωμα!
ή τουλαχιστον ετσι το θυμαμαι πριν απο 4 χρονια που περνουσα συνεχεια απο κει..Εγω παλι θα πεταχτω και θα πω οτι μου αρεσει πιο πολυ η θαλασσα και προτιμω την κατα σουνιο διαδρομη (απο αναβυσο και μετα)....καλο οδοστρωμα, φαρδυς δρομος και πολλες και διαφορετικες στροφες (καθολου φουρκετες βεβαια)....
Ουτε εγω κρατιεμαι, θα πεταχτω λοιπον και θα πω οτι πρεπει να κανουν ταξιδι,
οσοι ειναι απο Β.Π και για ολη την διαδρομη πηγαινε-ελα θες μισο ρεζερβουαρ...
Φανταστικη διαδρομη κατα τα αλλα... -
Περα απο την πλακα για καμμια σβελτη βολτα μεσα στο τριημερο σε καποια απο αυτες τις διαδρομες θα ειχε ενδιαφερον να μαζευομασταν μερικοι...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ουτε εγω κρατιεμαι, θα πεταχτω λοιπον και θα πω οτι πρεπει να κανουν ταξιδι,
οσοι ειναι απο Β.Π και για ολη την διαδρομη πηγαινε-ελα θες μισο ρεζερβουαρ...
Φανταστικη διαδρομη κατα τα αλλα...Εχουμε και τα καλα μας εδω στα νοτια
Τριημερο δυστυχως παιζει εξορμηση! -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
8.5 εκατομυρια εν ετη 1998 δεν ηταν λιγα για να σου μεινει μετα απο 20 χιλιομετρα....και τοτε ολοι οι ειδικοι ελεγαν οτι η Αλφα πλεον φτιαχνει ανταξια των βορειοευρωπαιων σε ποιοτητα και αξιοπιστια αυτοκινητα...δυστυχως καποιοι το πιστεψαμε!
Το 'ό,τι πληρώσεις παίρνεις' δεν κολλάει στην τιμή αλλά στο προϊόν .Προς γνώσιν και συμμόρφωσιν λοιπόν αυτοκίνητο συναρμολογημένο στο Pomigliano να το διπλοσκεφθείς πριν το ξαναπλησιάσεις....αν και μεταξύ μας δεν νομίζω ότι μετά το 2011 θα συναρμολογούν πλέον αυτοκίνητα εκεί.
Δεν ξερω ποσο γελανε στη Στουτγκαρδη παντως ισως ειναι απο τα κλαματα....η ποιοτητα των Μercedes των τελευταιων χρονων δεν διεκδικει κανενα πρωτειο....(στην premium κατηγορια)
Επαυξάνω
Απο που προκυπτει οτι ειναι κορεατικου επιπεδου? Το οτι το εργοστασιο στο Ghent εχει κερδισει επι σειρα ετων βραβεια για την ποιοτητα των κατασκευων του ηταν απο τα πρωτα που πηρε πιστοποιηση ISO εφηρμωσε περιβαντολογικες πρακτικες κτλ, δεν αναιρειτε με μια αστεια δηλωση σε ενα forum....ελεος! Μαλλον δεν γνωριζεις και πολλα για την εταιρεια αν χαρακτηριζεις το τωρινο S40 f/l του παραγομενου στο NedCar S40 την περιοδο 1996-2004....ετσι εξηγειτε και το σχολιο για το S80! Σε λιγο θα μας πεις οτι και το XC60 ειναι αναβιωση του Willy!
H δεύτερη γενιά του S40 υπέστη fl το 2008 αν δεν απατώμαι.Στην δεύτερη γενιά του S40 αναφέρομαι...της οποίας τα χρησιμοποιούμενα υλικά στην προ fl έκδοση, τουλάχιστον στις επενδύσεις των θυρών,δεν είναι καλύτερα από αυτά ενός κορεάτη μαζικού κατασκευαστή.Αρέσει ή όχι.
Τέλος την αγιογραφία για τα πεπραγμένα και τα επιτεύγματα της Volvo μάλλον πρέπει να την συνεχίσεις (μαζί με την ενδοσκόπηση γιατί δεν πουλάει όσο οι γερμανοί)στην αντίστοιχη ενότητα. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
8.5 εκατομυρια εν ετη 1998 δεν ηταν λιγα για να σου μεινει μετα απο 20 χιλιομετρα....και τοτε ολοι οι ειδικοι ελεγαν οτι η Αλφα πλεον φτιαχνει ανταξια των βορειοευρωπαιων σε ποιοτητα και αξιοπιστια αυτοκινητα...δυστυχως καποιοι το πιστεψαμε!
Το 'ό,τι πληρώσεις παίρνεις' δεν κολλάει στην τιμή αλλά στο προϊόν .Προς γνώσιν και συμμόρφωσιν λοιπόν αυτοκίνητο συναρμολογημένο στο Pomigliano να το διπλοσκεφθείς πριν το ξαναπλησιάσεις....αν και μεταξύ μας δεν νομίζω ότι μετά το 2011 θα συναρμολογούν πλέον αυτοκίνητα εκεί.
Ποιά άλλα κατασκευάζονται/-νταν εκεί;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ποιά άλλα κατασκευάζονται/-νταν εκεί;147 και 159, αν δεν κάνω λάθος.
-
La amatta cento quaranta sette e costruita negli stabilimenti di Pomigliano d'Arco, come le precedenti cento quaranta cinque e sei. Anistorite.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
La amatta cento quaranta sette e costruita negli stabilimenti di Pomigliano d'Arco, come le precedenti cento quaranta cinque e sei. Anistorite. -
Έχει πλάκα πως πηδάτε τα θέματα
Τι να βάλω σήμερα?
Alfa Romeo Mi.Τo 2008