-
Λοιπόν φίλε Selinios...μπορώ να σου εκφέρω γνώμη μόνο για το Insignia, καθώς είναι και το μόνο αυτοκίνητο από αυτά που αναφέρειςπου έχω οδηγήσει ... όπως είπες τα περι ομορφιάς είναι υποκειμενικά... οπότε πάμε στα προς της οδηγικής απόλαυσης... Έχω οδηγήσει διάφορες εκδόσεις, Αυτό που προτίμησα να πάρω είναι το 1.6Τ Cosmo. Δεν έχω οδηγήσει 1.6Τ καθώς ακόμα δεν έχουν κάποιο στα test drive, αλλά το 1.8 το οποίο ήταν υποφερτό από πλευράς δύναμης. Προτίμησα την έκδοση Cosmo, η οποία έχει τον πιο πλούσιο εξοπλισμό άνεσης.Το εσωτερικό είναι πολύ ωραίο και 'αεράτο'. Η μπέζ- καφέ απόχρωση δίνει έναν άλλο αέρα. Το αυτοκίνητο στο δρόμο ήταν άριστο, καθός το οδήγησα και σε αρκετά δύσκολη περιοχή (Πέραμα) με μπόλικες λακούβες και σαμαράκια, και οι αναρτήσεις αλλά και τα λάστιχα με 18' ζάντα ανταποκρίθηκαν άψογα! Τα φρένα ήταν καταπληκτικά και ακινητοποιούν πολύ γρήγορα το βαρύ αμάξωμα. Στο test drive ψιλοτρόμαξα τον κακόμοιρο τον υπάλληλο της έκθεσης, καθώς έκανα ψιλοταρζανιές για να δοκιμάσω την σταθερότητά του. Τα AFL είναι καταπληκτικά και σου δίνουν άλλη αίσθηση ασφάλειας το βράδυ (το οδήγησα και χωρίς αυτά πάντως). Το κατά του αυτοκινήτου για εμένα ειναι μόνο πως είναι πολύ καινούριο...αλλά οι κινητήρες είναι δοκιμασμένοι και σε παλαιώτερα μοντέλα, οπότε δεν νομίζω να υπάρξει κάποιο πρόβλημα.
Ελπίζω να σε κατατόπισα κάπως για το ένα αυτοκίνητο από αυτά που ενδιαφέρεσαι
-
πανεμορφα αυτοκινητα και τα 2! απο κινητηρες θα επελεγα τους τουρμπατους...το διλημμα ομως ειναι πιο απ τα 2? το insignia (οπως και τα περισσοτερα opel) ειναι value for money και το passat cc ειναι full extra αλλα πιο ακριβο. η γνωμη μου cc
-
skye εισαι εντελως λαθος.
Ο συλλογος 'Το χαμογελο του παιδιου' ΔΕΝ εχει φορουμ. -
Ευχαριστώ φίλε stan για τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες
Κάπου διάβασα, ότι υπάρχει διαφορά στην ορατότητα στον κεντρικό καθρέφτη, στο τετράθυρο και πεντάθυρο insignia. Εσύ τί γνώμη έχεις επί τούτου; Και αλήθεια ποιο από τα δύο παρήγγειλες;
Κάπου αλλού επίσης διάβασα ότι στα πεντάθυρα που θα έρθουν θα έχει καταργηθεί ο υαλοκαθαριστήρας... -
To 5d πήρα λόγω τεράστιας διαφοράς στην ευκολία φόρτωσης... έχει λίγο μικρότερη ορατότητα από το 4d προς τα πίσω γιατί έιναι λίγο στενότερο το παρ πριζ (είναι φαρδύτερα τα κολωνάκια). Πράγματι στα νέα μοντέλα δεν θα υπάρχει ο υαλοκαθαριστήρας...αλλά και στα προηγούμενο αυτοκίνητό μου δεν είχα (Megane CC) οπότε έχω μάθει να ζώ και χωρίς αυτόν. Επίσης πολλοί πίστευαν ότι ο υαλοκαθαριστήρας ήταν ολίγον αντιαισθητικός και δεν ταίριαζε με την όλη φιλοσοφία του αυτοκινήτου.
-
Οδήγησα 2 φορές το cc καθώς ήταν στα μοντέλα που με ενδιαφέρουν. Εξωτερικά πανέμορφο (καλύτερο του insignia). Μέσα με απογοήτευσε, όπως και ο κινητήρας 1.8/160. Θεωρώ ότι ο 2.0/220 είναι ο ιδανικός. Με το καφέ δέρμα της vw είναι πιο ωραίο αλλά τα αλουμίνια στο ταμπλό με χαλάνε. Όπως και τα πολλά κουμπάκια του Insignia.
Από ποιότητα κατασκευής μέσα δεν θεωρώ ότι έχουν διαφορά, τα έχω ίσα.
Το CC δεν έχει την τεχνολογία του Insignia (τεχνολογία Passat το ένα, ολοκαίνουριο το άλλο).
Παράδειγμα, οι δυναμικές αναρτήσεις του ρυθμίζουν μόνο τα αμορτισέρ σε σχέση με του Insignia που ρυθμίζει σκληρότητα αποσβεστήρων, απόκριση πεντάλ γκαζιού, σύστημα διεύθυνσης μεταβλητής υποβοήθησης - Variable Effort Steering, παρέμβαση ESP και χρόνο αντίδρασης φωτισμού στροφών AFL. Να μην αναφέρω ότι δεν έχει 4χ4 (που λόγος για το πίσω ηλεκτρονικό διαφορικό του Insignia) ή ρυθμιζόμενα bi-xenon με 9 προγράμματα λειτουργίας. Από την άλλη το DSG είναι μεγάλο + αλλά νομίζω ότι δεν μπαίνει στο 1.8/160Πάρε τα έξτρα του CC (1.8/160 αρχική τιμή 28.150, κάπου 3.000 περισσότερα από το Insignia και με λιγότερα στανταρ):
Cruise control 415 € (μαμά) 300 € (εδώ)
DCC (δυναμική ανάρτηση) 1.020 €
media in 165 €
Park Pilot (parktronic) 550 € (μαμά) 250 € (εδώ)
RCD 510 355 €
RCD 510 + Dynaudio 1.525 €
Xenon 1.340 €
αναδιπλούμενοι καθρέφτες 175 €
Alcadara + θερμαινόμενα 1.635 €
Δέρμα + θερμαινόμενα 2.300 €
έλεγχος πίεσης ελαστικών 175 €
Εσωτερικός φωτισμός 180 €
Ζάντες 18 510 €
Ηλιοροφή 1.175 €
κλιματιζόμενα σε μαύρο 295 €
Ξύλο 475 €
πολυλειτουργικό τιμόνι 200 €
Συναγερμός 510 € (μαμά) 385 € (εδώ)Πάρε και ολόκληρο τον τιμοκατάλογο των έξτρα του CC:
http://f.imagehost.org/view/0634/1_4
Πάρε και το βασικό εξοπλισμό του CC:
http://f.imagehost.org/download/0655/2_6
Πάρε και αυτόν του Insignia (στάνταρ, έξτρα, μοντέλα κ.λπ.), ναχεις να κάνεις συγκρίσεις
http://f.imagehost.org/download/0403/IN ... ICES_09_01Ελπίζω να βοήθησα
Soch
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Το Insignia ειναι Opel. Ψηφιζω λοιπον αυτο που δεν ειναι OpelΓια μένα αυτό (το ότι είναι Opel) είναι θετικό, όχι αρνητικό. Έχω πολύ καλή προσωπική άποψη μετά από αρκετά χρόνια εμπειρίας. Αλλά σε κάθε περίπτωση δεν βοηθάει η κάθετη άποψη κανέναν εκτός από αυτόν που την εκφράζει...
Soch
-
Ο χρήστης Selinios έγραψε:
Τί κέρδος έχω από το DSG;
(Δεν έχω οδηγήσει ποτέ αμάξι με αυτόματο κιβώτιο και το φοβάμαι λίγο...)Selinie πηγαινε οδηγησε ενα αμαξι με dsg (ειδικα το 7αρι) και το κερδος θα το δεις μονος σου.
Οσο για το φοβο δεν πιστευω να δυσκολευτεις παρα μονο στο πρωτο δεκαλεπτο.
Χρυσος κανονας για την οδηγηση αυτοματου:
Να θυμασαι (τουλαχιστον στην αρχη) οτι ΔΕΝ εχεις αριστερο ποδι.Οσον αφορα τα δυο αυτοκινητα τωρα:
Αν σε ενδιαφερει η εμφανιση και μπορεις να κανεις καποιες παραχωρησεις σε χωρους τοτε VW.
Aν σε ενδιαφερουν ολα τα υπολοιπα με πρωτο και κυριο το οικονομικο τοτε Opel.
H κατηγορια που σε ενδιαφερει παντως εχει πολλα και αξιολογα αυτοκινητα και σε καλες (και σε πολλες περιπτωσεις καλυτερες τιμες απο τα δυο αυτα) τιμες.
Aφιερωσε λοιπον καποια απο τα απογευματα και τα Σαββατα σου και κανε τεστ ντραηβ ωστε να δεις τι σου ταιριαζει.Για μένα αυτό (το ότι είναι Opel) είναι θετικό, όχι αρνητικό. Έχω πολύ καλή προσωπική άποψη μετά από αρκετά χρόνια εμπειρίας. Αλλά σε κάθε περίπτωση δεν βοηθάει η κάθετη άποψη κανέναν εκτός από αυτόν που την εκφράζει...
Soch
Bρε πως αλλαζουν οι καιροι...
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
H κατηγορια που σε ενδιαφερει παντως εχει πολλα και αξιολογα αυτοκινητα και σε καλες (και σε πολλες περιπτωσεις καλυτερες τιμες απο τα δυο αυτα) τιμες.
Αμα έχεις καμιά απορία για το ποια είναι αυτά τα αυτοκίνητα,που αναφέρει ο συμφορουμίτης , πρόκειται για ο εξής ένα: το...Superb...
-
Καλα skye, λες την αποψη σου, σεβαστη.
Εχεις καποιο λογο, παραδειγματα. εμπειριες, οτιδηποτε που
να στηριζει αυτη την αποψη?
Τουλαχιστον να καταλαβει (και να βοηθησει στην επιλογη του?)και ο φιλος που θετει
το διλλημα γιατι υποστηριζεις την συγκεκριμενη αποψη... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
H κατηγορια που σε ενδιαφερει παντως εχει πολλα και αξιολογα αυτοκινητα και σε καλες (και σε πολλες περιπτωσεις καλυτερες τιμες απο τα δυο αυτα) τιμες.
Αμα έχεις καμιά απορία για το ποια είναι αυτά τα αυτοκίνητα,που αναφέρει ο συμφορουμίτης , πρόκειται για ο εξής ένα: το...Superb...
Από το στόμα μου το πήρες
...
Οσον αφορα τα δυο αυτοκινητα τωρα:
Αν σε ενδιαφερει η εμφανιση και μπορεις να κανεις καποιες παραχωρησεις σε χωρους τοτε VW.
Aν σε ενδιαφερουν ολα τα υπολοιπα με πρωτο και κυριο το οικονομικο τοτε Opel.
H κατηγορια που σε ενδιαφερει παντως εχει πολλα και αξιολογα αυτοκινητα και σε καλες (και σε πολλες περιπτωσεις καλυτερες τιμες απο τα δυο αυτα) τιμες.Όπου ναναι (με την πρώτη αναφορά στο ανώτερο δηλαδή) θα αρχίσω να σας αντιγράφω (και δεν το θέλω καθόλου, μα καθόλου όμως), και να σας θυμίζω τον... τίτλο του topic
Για μένα αυτό (το ότι είναι Opel) είναι θετικό, όχι αρνητικό. Έχω πολύ καλή προσωπική άποψη μετά από αρκετά χρόνια εμπειρίας. Αλλά σε κάθε περίπτωση δεν βοηθάει η κάθετη άποψη κανέναν εκτός από αυτόν που την εκφράζει...
Soch
Bρε πως αλλαζουν οι καιροι...
Όπως βλέπετε φίλε 6x8 οδηγώ όλα όσα με ενδιαφέρουν (ναι, ναι, ακόμα και αυτοκίνητα του ομίλου) οπότε μιλώ έχοντας άποψη πέραν της φωτογραφίας. Εσείς πόσα... i-n-s-i-G-n-i-a οδηγήσατε σήμερα?
Όσο για το ρητό, αυτό που λέει ο σοφός λαός με τον γάιδαρο και τον κεφάλα το έχετε ακουστά?Soch
-
Φίλε Soch ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και για τον κατάλογο των extras
Και κάτι άλλο. Μου λες πως σε απογοήτευσε ο κινητήρας του CC (o 1.8-160Ηp) θα μπορούσες λίγο να επεκταθείς; Δηλαδή δεν τραβούσε σε όλη την γκάμα των στροφών; σου φαινόταν πως δεν είχε δύναμη ή κάτι άλλο; (γιατί δίνουν καλούς αριθμούς γι' αυτόν-δεν είναι και ο ίδιος του Α4;)
Ευχαριστώ για άλλη μια φορά... -
Όπως είπε και ο φίλος, πήγαινε και οδήγησέ τα, μπές μέσα... και αποφάσισε... Εδώ ο καθένας θα σου πεί ότι νομίζει..... Εσύ αποφασίζεις...
-
Φίλε Soch, πραγματικά σου βγάζω το καπέλο. Στηρίζεις αυτά που λες, πράγμα σπάνιο σ' αυτές τις γειτονιές όπου φαίνεται να υπάρχουν πολλοί 'οπαδοί'
Φίλε Selinios, ελπίζω να είσαι σε θέση να διαβάζεις ανάμεσα στις γραμμές. Δεν έχει τόση σημασία η γνώμη του καθενός, όση έχει το πού στηρίζεται η γνώμη αυτή. Και σε τελική ανάλυση, όταν έχεις πονόδοντο, δεν πας στον υδραυλικό. Επειδή λοιπόν δεν μπορείς να ξέρεις πόσο 'ειδικός' είναι ο καθένας εδώ μέσα, κρίνε βάσει των κριτηρίων που χρησιμοποιεί.
Όσο αφορά στη ποιότητα της Opel, θα συμφωνήσω με τον Soch. Έχω στη κατοχή μου δύο, ένα Zafira 1.8 του 2001 με 130000 Km και ένα Agila 1.2 του 2002 με 50000 Km. Ειδικά για το πρώτο, είναι τόσο χάλια που δεν έχω αλλάξει ούτε μπαταρία ακόμα (8 χρόνια !) Το μόνο μη αναλώσιμο που άλλαξα ήταν μια αντλία νερού και μια λάμπα stop. Αλλά και το δεύτερο είναι μια χαρά, δεδομένου πως κυκλοφορεί αποκλειστικά στην Αθήνα. Ούτε σ' αυτό έχω αλλάξει μπαταρία ενώ η μεγαλύτερη 'ζημιά' ήταν η αντλία βενζίνης στα 45000 Km που κόστισε (όχι original αλλά της VDO) 280€ με τα εργατικά της.
Πήγαινε λοιπόν να τα δεις / οδηγήσεις ο ίδιος και να αποκτήσεις τη δική σου άποψη. Εγώ έχω ήδη παραγγείλει το Insignia.
-
Κοιτούσα τις ταξινομήσεις και δεν είδα πουθενά το cc.Είχε μόνο το απλό passat. Καμμιά ιδέα; Μήπως τα βάζουν και τα δύο μαζί ή μήπως δεν πουλήθηκε κανένα; Πάντως δεν υπάρχει και μεγάλο ενδιαφέρον. Αν κρίνω από τα topic για το insignia υπάρχει κινητικότητα.
Όσο για το passat cc, -
Ο χρήστης Selinios έγραψε:
Κοιτούσα τις ταξινομήσεις και δεν είδα πουθενά το cc.Είχε μόνο το απλό passat. Καμμιά ιδέα; Μήπως τα βάζουν και τα δύο μαζί ή μήπως δεν πουλήθηκε κανένα; Πάντως δεν υπάρχει και μεγάλο ενδιαφέρον. Αν κρίνω από τα topic για το insignia υπάρχει κινητικότητα.
Όσο για το passat cc,To ένωσαν με το κανονικό Passat ... καναδυο μήνες αφού παρουσιάστηκε πέρσι κατάλαβαν ότι το 'cc' στο Passat ... δεν σημαίνει 'cabrio'...
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=21534&p=1334237&hilit=passat+cc#p1334237 -
Φίλε Selinios καλησπέρα,
Τα οδήγησες τελικά τα αυτοκίνητα;
Εγώ εχθές οδήγησα το cc για να δω βρε αδερφέ τι σόι πράγμα είναι.....
Πολύ καλό!!!!!!
Αθόρυβο!!!!!!
Όμορφο εσωτερικά και εξωτερικά!!!!!Το 1.8TSI τραβάει καλά και λόγω ηχομόνωσης πρέπει να δεις ταχύμετρο για να καταλάβεις ότι έχεις ξεπεράσει όλα τα όρια ταχύτητας - Ελλάδας φυσικά.
Αρνητικό το ότι είναι αυστηρά 4θέσιο (η 5η θέση έχει καταληφθεί από το τραπεζάκι+ποτηροθήκες).
Σε σχέση με το insignia 1.6T cosmo μεταλλικό χρώμα+navi500+AFL+airbags+park pilot+flexRide, το passat cc με τα ίδια ακριβώς (ή σχεδόν ακριβώς ) extra στην έκδοση χωρίς DSG7 κοστίζει κάτι παραπάνω από 5000€, για την ακρίβεια δηλαδή το opel κοστίζει 29430€ και το passat cc 34780. -
Μπα΄, δεν το έχω οδηγήσει ακόμα. Μάλλον θα περιμένω να έρθει και το Insignia 1.6τ, για να τα οδηγήσω κοντά κοντά και να έχω μετρο σύγκρισης...
-
γνωριζουμε σε ποιες αντιπροσωπειες της Αττικης (πχ Συγγρού) ειναι διαθεσιμο το passat cc για test drive? Και εαν εχει dsg7?
-
skoda superb??
Opel insignia vs VW passat cc