-
Νέος Κόσμος->Υμηττός->Περιφερειακός->Αττική Οδός.
Τα μόνα δύσκολα φανάρια είναι στη διασταύρωση Χαμοστέρνας με τραμ (θέλει 2-3 φανάρια), το φανάρι του Αγ.Ιωαννη στη Βουλιαγμένης (1-2 φανάρια) και το επόμενο είναι στη Φορμίωνος στον ΑΒ Βασιλόπουλο στο Βύρωνα. Και το φανάρι για να μπεις στη Κατεχάκη (και εδώ 1-2).
Αν σου δωθεί η ευκαιρία (αν κάτσει το φανάρι) στρίψε αριστερά στον Φιλοσίδη για να περάσεις απο το νεκροταφείο Βύρωνα και να βγεις στο φανάρι για το στρατόπεδο. Νομίζω οτι διαρκεί περισσότερο, έχει λιγότερη κίνηση και δεν είναι τόσο ανηφορικό. Στον Αγ. Ιωάννη, αν έχει πολλή κίνηση βγες απο το επόμενο στενό της Φιλολάου για να βγεις στο φανάρι. -
θελω να πουλησω το αυτοκινητο μου αλλα δεν εχω παρει ακομα την κανονικη αδεια .
ξερει καποιος τι χρειαζεται για να κανω αρση παρακρατησης κυριοτητας; -
Ο χρήστης tragas έγραψε:
θελω να πουλησω το αυτοκινητο μου αλλα δεν εχω παρει ακομα την κανονικη αδεια .
ξερει καποιος τι χρειαζεται για να κανω αρση παρακρατησης κυριοτητας;Δεν το έχεις εξοφλήσει δηλαδή;
Εάν δεν το έχεις εξοφλήσει λογικά φαντάζομαι θα πρέπει να πάρεις τα χρήματα
απο τον αγοραστή(δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι αυτό) και έπειτα να μεταβείς στην τράπεζα προκειμένου να εξοφλήσεις το ποσό,ώστε να μπορεί να γίνει άρση της παρακράτησης. -
Ο χρήστης piii έγραψε:
θελω να πουλησω το αυτοκινητο μου αλλα δεν εχω παρει ακομα την κανονικη αδεια .
ξερει καποιος τι χρειαζεται για να κανω αρση παρακρατησης κυριοτητας;Δεν το έχεις εξοφλήσει δηλαδή;
Εάν δεν το έχεις εξοφλήσει λογικά φαντάζομαι θα πρέπει να πάρεις τα χρήματα
απο τον αγοραστή(δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι αυτό) και έπειτα να μεταβείς στην τράπεζα προκειμένου να εξοφλήσεις το ποσό,ώστε να μπορεί να γίνει άρση της παρακράτησης.το εχω ξοφλησει εδω και τρια χρονια αλλα η αδεια γραφει παρακαρατηση κυριοτητας ,εγω θελω να βγαλω την κανονικη να μην το γραφει αυτο,θελω να κανω αρση παρακρατησης .
-
Ο χρήστης tragas έγραψε:
θελω να πουλησω το αυτοκινητο μου αλλα δεν εχω παρει ακομα την κανονικη αδεια .
ξερει καποιος τι χρειαζεται για να κανω αρση παρακρατησης κυριοτητας;Δεν το έχεις εξοφλήσει δηλαδή;
Εάν δεν το έχεις εξοφλήσει λογικά φαντάζομαι θα πρέπει να πάρεις τα χρήματα
απο τον αγοραστή(δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι αυτό) και έπειτα να μεταβείς στην τράπεζα προκειμένου να εξοφλήσεις το ποσό,ώστε να μπορεί να γίνει άρση της παρακράτησης.το εχω ξοφλησει εδω και τρια χρονια αλλα η αδεια γραφει παρακαρατηση κυριοτητας ,εγω θελω να βγαλω την κανονικη να μην το γραφει αυτο,θελω να κανω αρση παρακρατησης .
Δεν σου εχουν στειλει εξοφλητικη αποδειξη;
-
εχω παρει απο τον μαντρα χαρτι που λεει πως εχει εξωφληθει το αυτοκινητο.
-
Θα παρεις βεβαίωση από την τράπεζα οτι το έχεις εξοφλήσει το δάνειο για το αμαξι μετα θα βρεις τον έμπορο (ή τον εκπροσωπο του) απ'οπου αγορασες το αυτοκίνητο και αφου φτιαξει τα απαραιτητα χαρτια βουρ για την αντιστοιχη διευθηνση μεταφορών και βγαίνει η άδεια με αρση της παρακράτησης
-
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
Θα παρεις βεβαίωση από την τράπεζα οτι το έχεις εξοφλήσει το δάνειο για το αμαξι μετα θα βρεις τον έμπορο (ή τον εκπροσωπο του) απ'οπου αγορασες το αυτοκίνητο και αφου φτιαξει τα απαραιτητα χαρτια βουρ για την αντιστοιχη διευθηνση μεταφορών και βγαίνει η άδεια με αρση της παρακράτησης(Επί των τονισμένων) Εγώ το έκανα στο ΚΕΠ της γειτονιάς μου. Πρέπει να πήρε καμμιά 10αριά μέρες, κατά τις οποίες κυκλοφορούσα με γνήσιο, φωτοτυπημένο αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας .
-
ευχαριστω
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Θα παρεις βεβαίωση από την τράπεζα οτι το έχεις εξοφλήσει το δάνειο για το αμαξι μετα θα βρεις τον έμπορο (ή τον εκπροσωπο του) απ'οπου αγορασες το αυτοκίνητο και αφου φτιαξει τα απαραιτητα χαρτια βουρ για την αντιστοιχη διευθηνση μεταφορών και βγαίνει η άδεια με αρση της παρακράτησης
(Επί των τονισμένων) Εγώ το έκανα στο ΚΕΠ της γειτονιάς μου. Πρέπει να πήρε καμμιά 10αριά μέρες, κατά τις οποίες κυκλοφορούσα με γνήσιο, φωτοτυπημένο αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας .
μπορείς δηλ να το κάνεις σε οποιοδήποτε ΚΕΠ αντι να πας στην διεύθυνση Μεταφορών σου ;
είναι 100% σίγουρο αυτό ;
-
Ναι, είναι σίγουρο:
http://www.kep.gov.gr/kepportal/Citizen ... =94&lng=el -
Και εγώ στο ΚΕΠ το έκανα, αλλά μου είπε η υπάλληλος οτι για κάποιο λόγο θα πάρει σχεδόν 1,5 μήνα, ειδάλλως αν θέλω πιό γρήγορα να πάω στο υπουργείο.
Εγώ επειδή δέν χρειάζομαι άμεσα την άδεια τους την άφησα στο ΚΕΠ. Θα με ειδοποιήσουν με SMS στο κινητό όταν είναι έτοιμη να πάω να την παραλάβω. Αυτή τη στιγμή έχω σφραγισμένη φωτοτυπία της παλιάς άδειας και σε έλεγχο της τροχαίας δέν είχα πρόβλημα.
-
Σε οποιοδήποτε όμως ΚΕΠ; Ή σε αυτό που υπάγεται η διεύθυνση Μεταφορών;
-
Σε οποιοδήποτε ΚΕΠ. Και εγώ έτσι το έκανα. Με ειδοποίησαν με μήνυμα στο κινητό και πήγα και τα πείρα όλα έτοιμα.
-
Είναι δυνατόν ένας κινητήρας injection να μπορεί να «φοράει» και καρμπυρατέρ; Ποια τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα αυτής της μετατροπής, αν κι εφόσον γίνεται;
(Είδα ένα Yugo γνωστού μου με κινητήρα Dedra κι επάνω είχε δύο Weber. Ο γνωστός μου ισχυρίζεται ότι το αυτοκίνητο βγάζει περί τα 170 άλογα, χωρίς turbo. Επειδή δεν τον έχω για φιδέμπορα, μπορεί να μου πει κανείς πώς διάολο είναι αυτό δυνατόν;)
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Είναι δυνατόν ένας κινητήρας injection να μπορεί να «φοράει» και καρμπυρατέρ; Ποια τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα αυτής της μετατροπής, αν κι εφόσον γίνεται;Γίνεται, εν μέρει. Αν είναι 'συμβατικός' κινητήρας έμμεσου ψεκασμού, ο κινητήρας δεν μπορεί να 'καταλάβει' πώς ετοιμάζεται το καύσιμο μίγμα. Προφανώς όμως αν είναι άμεσου ψεκασμού (GDI, FSI κλπ) δεν γίνεται.
Το ερώτημα είναι γιατί να το κάνει κανείς; Δεν βρίσκω κανένα λόγο να επιστρέψει κανείς σε καρμπυρατέρ. Ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός είναι παντού καλύτερη λύση. Έχεις καλύτερο atomisation (εκνέφωση?) και ακριβέστερο έλεγχο της τροφοδοσίας σε όλες τις συνθήκες. Αυτό ωφελεί σε όλους τους τομείς. Και μεγαλύτερη ισχύς, και λιγότεροι ρύποι και μικρότερη κατανάλωση και όλα αυτά ταυτόχρονα.
Η Dedra έβγαινε και σε 2.0 i.e. integrale με 171 PS οπότε δεν είναι εντελώς φίδι:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Dedra -
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Είναι δυνατόν ένας κινητήρας injection να μπορεί να «φοράει» και καρμπυρατέρ; Ποια τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα αυτής της μετατροπής, αν κι εφόσον γίνεται;(Είδα ένα Yugo γνωστού μου με κινητήρα Dedra κι επάνω είχε δύο Weber. Ο γνωστός μου ισχυρίζεται ότι το αυτοκίνητο βγάζει περί τα 170 άλογα, χωρίς turbo. Επειδή δεν τον έχω για φιδέμπορα, μπορεί να μου πει κανείς πώς διάολο είναι αυτό δυνατόν;)
Αυτό το Yugo, θα ήθελα να το δω πάντως!
Όσο για το ερώτημα, σαφώς και μπορούσες να πετάξεις το injection και να βάλεις καρμπυρατέρ, ειδικά σε παλαιότερα μοτερ, που ουσιαστικά αρχικά, με καρμπυρατέρ είχαν σχεδιαστεί να δουλεύουν...Τώρα αν είναι ρεαλιστική αυτή η απόδοση, δεν ξέρω, μοιάζει κάπως για πραμάτεια φιδέμπορα, αλλά σε ό,τι αφορά την απόδοση των διπλών Weber, έχω μείνει άφωνος κατά καιρούς, οπότε δεν θα το αποκλείσω αμέσως... Δύσκολο πάντως.
Αυτό που είναι σίγουρο όμως, είναι η συγκλονιστική κατανάλωση που θα έχει αυτό το πράγμα, με τέρμα γκάζι! Τύφλα να 'χει το RX8!
-
έβαλα ένα πρόγραμμα στο κινητό το οποίο διαβάζει εκτός των άλλων και το Network signal strength.
μου βγάζει ένα -79dBm, αυτό πρακτικά τι σημαίνει; -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
έβαλα ένα πρόγραμμα στο κινητό το οποίο διαβάζει εκτός των άλλων και το Network signal strength.
μου βγάζει ένα -79dBm, αυτό πρακτικά τι σημαίνει;Περίπου 10 pW.
Μην παίζεις με πράγματα που δεν ξέρεις τι κάνουν!
-
πρακτικά λέει ο άνθρωπος
καφέ ψήνουν? αυγό τηγανίζουν? φωτίζουν το βράδυ?Τελικά μετά απο τόοοοσα χρονια κινητής ακόμα και οι πιο φοβιτσιάρηδες δεν έχουν καταλάβει οτι ο πιο 'μεγάλος' κίνδυνος είναι ο πομπός του κινητού τους και όχι η κεραία του σταθμού βάσης.
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο