-
Καλημερα!
Θα ηθελα τη γνωμη σας, γι αυτα τα δυο (εντελως διαφορετικα ειναι η αληθεια) αυτοκινητα.. Ο μονος λογος που τα συγκρινω ειναι επειδη παιζουν στα ιδια λεφτα (λιγο πανω απο τα 20000). Βεβαια συζηταμε για το 206 1.6, αλλα αν οι οδηγικες επιδοσεις, το στησιμο και ολα αυτα ηταν αδιαφορα και το μονο που ενοιαζε ηταν ενα ανοικτο αυτοκινητο, ποια θα ηταν η προτιμηση σας ?
Επαναλαμβανω, τα γκαζια ειναι αδιαφορα.. Το αυτοκινητο δεν θα προοριζεται για να 'στριβει' ή να 'μπαινει' περιεργα ή οτιδηποτε αλλο..
Ισως η καταναλωση να εχει καποιο ενδιαφερον...Αν εχετε υπ' οψιν σας φορουμ, που συζητουν οι ιδιοκτητες των συγκεκριμενων αυτοκινητων για τα προβληματα που εχουν αντιμετωπισει, θα το εκτιμουσα αν βαζατε ενα λινκ, για να καθησω να μελετησω.
Ευχαριστω!
-
Καλημερα!
Θα ηθελα τη γνωμη σας, γι αυτα τα δυο (εντελως διαφορετικα ειναι η αληθεια) αυτοκινητα.. Ο μονος λογος που τα συγκρινω ειναι επειδη παιζουν στα ιδια λεφτα (λιγο πανω απο τα 20000). Βεβαια συζηταμε για το 206 1.6, αλλα αν οι οδηγικες επιδοσεις, το στησιμο και ολα αυτα ηταν αδιαφορα και το μονο που ενοιαζε ηταν ενα ανοικτο αυτοκινητο, ποια θα ηταν η προτιμηση σας ?
Επαναλαμβανω, τα γκαζια ειναι αδιαφορα.. Το αυτοκινητο δεν θα προοριζεται για να 'στριβει' ή να 'μπαινει' περιεργα ή οτιδηποτε αλλο..
Ισως η καταναλωση να εχει καποιο ενδιαφερον...Αν εχετε υπ' οψιν σας φορουμ, που συζητουν οι ιδιοκτητες των συγκεκριμενων αυτοκινητων για τα προβληματα που εχουν αντιμετωπισει, θα το εκτιμουσα αν βαζατε ενα λινκ, για να καθησω να μελετησω.
Ευχαριστω!
-
Καλημερα!
Θα ηθελα τη γνωμη σας, γι αυτα τα δυο (εντελως διαφορετικα ειναι η αληθεια) αυτοκινητα.. Ο μονος λογος που τα συγκρινω ειναι επειδη παιζουν στα ιδια λεφτα (λιγο πανω απο τα 20000). Βεβαια συζηταμε για το 206 1.6, αλλα αν οι οδηγικες επιδοσεις, το στησιμο και ολα αυτα ηταν αδιαφορα και το μονο που ενοιαζε ηταν ενα ανοικτο αυτοκινητο, ποια θα ηταν η προτιμηση σας ?
Επαναλαμβανω, τα γκαζια ειναι αδιαφορα.. Το αυτοκινητο δεν θα προοριζεται για να 'στριβει' ή να 'μπαινει' περιεργα ή οτιδηποτε αλλο..
Ισως η καταναλωση να εχει καποιο ενδιαφερον...Αν εχετε υπ' οψιν σας φορουμ, που συζητουν οι ιδιοκτητες των συγκεκριμενων αυτοκινητων για τα προβληματα που εχουν αντιμετωπισει, θα το εκτιμουσα αν βαζατε ενα λινκ, για να καθησω να μελετησω.
Ευχαριστω!
-
Δεν μ'αρέσει το 206
Δεν κατάλαβα ακριβώς Τριαντάφυλλε τι ζητάει ο υποψήφιος οδηγός, αλλά το Barchetta είναι περισσότερο 'αυτοκίνητο' και λιγώτερο fashion statement.
Αν ο προσανατολισμός είναι προς την τελευταία αυτή παράμετρο, τότε αντιπροτείνω αντί του 206CC το StreetKa (ειδικά αν θα το οδηγεί γυναίκα ).
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
αν οι οδηγικες επιδοσεις, το στησιμο και ολα αυτα ηταν αδιαφορα και το μονο που ενοιαζε ηταν ενα ανοικτο αυτοκινητο, ποια θα ηταν η προτιμηση σας ?Άρα ουσιαστικά μόνο εμφανισιακά?
Προσωπικά θα επέλεγα barchetta...αλλά περι ορέξεως...
Επίσης να προσθέσω ότι ιπποδύναμη-ροπή σημαίνει -εκτός από επιδόσεις-και ενεργητική ασφάλεια, άρα σίγουρα barchetta -
Βασιλη, εχεις δικιο... ειναι λιγο περιεργο ετσι οπως το διατυπωσα...
Φαντασου οτι το αυτοκινητο αυτο θα πηγαινει ταξιδια (οδηγος και καμμια φορα συνοδηγος) δεν θα χρησιμοποιειται για μετακινηση οικογενειας (ενταξει με τη barchetta, αυτο αποκλειεται ουτως ή αλλως), θα πηγαινει στην εθνικη με 120 - 140 και ο μονος λογος υπαρξης του θα ειναι να ειναι μονιμως ανοιχτο για να απολαμβανει ο οδηγος (ο οποιος δεν ειναι γυναικα) το τοπιο, τη νυχτα και ολα αυτα, μιας και τα ταξιδια θα γινονται ως επι το πλειστον νυχτα!
Τα γκαζια δεν ενδιαφερουν, γιατι υπαρχει αυτοκινητο γρηγορο και καλο!
Ζητουμενο: Ενα ανοιχτο αυτοκινητο. Απλα αυτα τα δυο αρεσουν πιο πολυ! (δεδομενων των χρηματων)
-
Να προσθέσω ότι η κατανάλωση είναι (λογικά) υπέρ του 206
Κύκλος πόλης/εκτός πόλης/μικτός
barchetta --> 11,6 / 6,5 / 8,4
206 --> 9,5 / 5,7 / 7
(οι παραπάνω είναι επίσημες τιμές) -
Πιστεύω ότι τα δύο αμάξια κινούνται σε διαφορετικές κατηγορίες. Το ένα στα cabrio (ανοικτή οροφή, φιλικότητα, πρακτικότητα,χώροι, φτηνή συντήρηση και κοινά ανταλλακτικά με αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής, οδική συμπεριφορά και επιδόσεις αυτοκινήτων ευρείας παραγωγής, απευθύνεται σε όλους) και το άλλο στα roadster(ανοικτή οροφή, μικροί χώροι-πρακτικότητα-φιλικότητα, καλύτερες επιδόσεις και οδική συμπεριφορά, ανταλλακτικά και service πιο 'αλμυρά', απευθύνεται σε πιο εξειδικευμένο κοινό) .
Εφόσον κατατάξεις το εαυτό σου σε μια από τις κατηγορίες, επιλέγεις τι σου πάει καλύτερα.
Από cabrio περίπου σε αυτή την τιμή έχουμε:206cc, c3 pluriel,ford KA,307cc και astra cabrio (λίγο πιο πάνω οικονομικά)
Από roadster δεν έχεις και πολλές επιλογές: barchetta και mx-5 (λίγο πιο πάνω οικονομικά).
Υπάρχει και η λυση των μεταχειρισμένων αλλά παίρνεις και μεγαλύτερα ρίσκα.
Τώρα προσωπικά στα cabrio θα επέλεγα ανάμεσα σε 206 και 307.
Σε roadster έχω ήδη επίλέξει από τον Αύγουστο και συμβιώνω με ένα μεταχειρισμένο mx-5 1.8 του 2001. -
Ο χρήστης tm έγραψε:
Βασιλη, εχεις δικιο... ειναι λιγο περιεργο ετσι οπως το διατυπωσα...Φαντασου οτι το αυτοκινητο αυτο θα πηγαινει ταξιδια (οδηγος και καμμια φορα συνοδηγος) δεν θα χρησιμοποιειται για μετακινηση οικογενειας (ενταξει με τη barchetta, αυτο αποκλειεται ουτως ή αλλως), θα πηγαινει στην εθνικη με 120 - 140 και ο μονος λογος υπαρξης του θα ειναι να ειναι μονιμως ανοιχτο για να απολαμβανει ο οδηγος (ο οποιος δεν ειναι γυναικα) το τοπιο, τη νυχτα και ολα αυτα, μιας και τα ταξιδια θα γινονται ως επι το πλειστον νυχτα!
Τα γκαζια δεν ενδιαφερουν, γιατι υπαρχει αυτοκινητο γρηγορο και καλο!
Ζητουμενο: Ενα ανοιχτο αυτοκινητο. Απλα αυτα τα δυο αρεσουν πιο πολυ! (δεδομενων των χρηματων)
OK.
Ταξίδια με οικογένεια = ανέκδοτο και για το CC (οι πίσω θέσεις κάνουν μόνο για νάνους χωρίς πόδια).
Και τα δύο μια χαρά είναι, όπως είναι μια χαρά και προτάσεις όπως το StreetKa που είπα παραπάνω αλλά και πιο 'αιρετικές' όπως το Pluriel ή το Smart Cabrio!
Για χώρο αποσκευών υπάρχει ανάγκη? Γιατί νομίζω το Barchetta υπερέχει ελαφρώς σ'αυτό τον τομέα.
-
Ξέχασα να βάλω στην κατηγορία των roadster το smart roadster εκ παραδρομής, αν και σε επίπεδο επιδόσεων κατατάσεται μάλλον στην κατηγορία των cabrio λόγω περιορισμένου κυβισμού.
-
...χωρος αποσκευων ?!?!?!?
καιρος να μαθουν οι γυναικες να παιρνουν ΜΟΝΟ τα απολυτως απαραιτητα ρε γαμωτο! *&^%%%$#^%$#Το 307 ειναι μεγαλο .... ΠΟΛΥ μεγαλο....
gmars ποια ηταν τα κριτηρια σου και επελεξες το συγκεκριμενο αυτοκινητο ?? Ανοιχτο και πισω κινηση??
Μεταχειρισμενο μαλλον αποκλειεται...
-
κ το smart κ το ka ειναι roadster.
το daihatsu copen δεν ερχεται στην ελλαδα? ειναι ενα μικρο κ σπιρτοζικο ΤΤ...Στο 8εμα μας. H barchetta πιστευω 8α τα3ιδευει πιο ανετα αν αυτο ειναι το μονο κριτηριο...
-
Το μεταχειρισμένο δεν είναι απαραίτητα λύση ανάγκης αλλά μπορεί να είναι επιλογή. Όταν κατέληξα ότι θέλω να αγοράσω roadster οι περισσότεροι μου έλεγαν ότι δεν θα το 'αντέξω' για μεγάλο χρονικό διάστημα σαν καθημερινό αυτοκίνητο (κάνω με αυτό τουλάχιστον 70χλμ την ημέρα) και θα το δώσω μόλις μου φύγει η όρεξη. Στην περίπτωση καινούριου η πώληση μετά από 1 χρόνο σημαίνει απώλεια μεγάλου ποσού, οπότε έψαξα για μεταχειρισμένο λίγων ετών και μάλιστα να έχει ακόμα εγγύηση. Το mazda που βρήκα εχει ακόμα 1 χρόνο εργοστασιακή εγγύηση και άλλα δύο από την αντιπροσωπεία που το πήρα!!!
Είχα καταλήξει σε 206cc 1.6 - barchetta 1.8 - mazda 1.6 από καινούρια και σε mazda 1.8 μτχ.Πιο συγκεκριμένα κατέληξα σε mx-5 1.8 για τους παρακάτω λόγους:
- πίσω κίνηση
- επιδόσεις - οδική συμπεριφορά - μπλοκέ διαφορικό - τρομερό κιβώτιο
- καλύτερη ποιότητα πλαστικών - συναρμολόγησης
- εγγύηση - φήμη για καλύτερη αξιοπιστία
- καλύτερο συστημα κουκούλας - γυάλινο πίσω τζάμι
- αξία μεταπώλησης
- μεγαλύτερος χώρος επιβατών από την barchetta
- μεγαλύτερος και πιο αξιοποιήσιμος χώρος αποσκευών από την barchetta
- καμία αναμονή λόγω μτχ
Στα αρνητικά θα μπορούσα να προσάψω:
- άλλο η χαρά του καινούριου και άλλη του μτχ όσο καλή κατάσταση και αν βρίσκεται
- η φιλικότητα του είναι όντως περιορισμένη ιδιαίτερα με τις αναρτήσεις sporty στους ελληνικούς δρόμους
- service φυσιολογικά προς ακριβούτσικα(160 ευρώ για τα 30000χλμ χωρίς τακάκια, ανταλλακτικά φωτιά (πίσω προφυλακτήρας χωρίς τοποθέτηση και βάψιμο 420 ευρώ!!)
- η πίσω κίνηση με 150 άλογα σε αμάξι με μικρό μεταξονιο και 1000 κιλά βάρος είναι δικοπο μαχαίρι σε κάποιον που δεν την σέβεται
Πριν πάντως καταλήξεις να κάνεις test-drive, εμένα έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην αποφασή μου, καθώς το fiat το είχα (και το έχω σε εκτίμηση-άλλωστε το προηγούμενο αμάξι μου ήταν ένα fiat punto sporting από το οποιο ήμουν πλήρωσ ικανοποιημένος ) αλλά με απογοήτευσε σε χώρους και ποιότητα συναρμολόγησης.
Στην διάθεσή σου για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία θελήσεις. -
Kάτι που δεν μου άρεσε στο 206cc είναι τα φτηνά και σκληρά πλαστικά στην όψη και την αφή.
-
Με βάση τα κριτήρια που θέτεις πιστεύω πως το 206 cc είναι καλύτερη επιλογή μιας και λόγω του διττού χαρακτήρα του στερείται και των μειονεκτημάτων της κουκούλας...
-
ligo panw apo 20000????kanena apo ta 2.s ayta ta lefta vriskeis pio omorfo kai pio kalo amaxi...
-
Ο χρήστης treloagori έγραψε:
ligo panw apo 20000????kanena apo ta 2.s ayta ta lefta vriskeis pio omorfo kai pio kalo amaxi...Όπως;
-
Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά θυμάμαι κάποια σχόλια για την ανάρτηση του Barchetta ότι ήταν πιο σκληρή απ'ό,τι έπρεπε, με αποτέλεσμα να κοπανάει αρκετά... Μπορεί βέβαια να το έχουν διορθώσει αυτό...
Τριαντάφυλλε, θα κρατήσεις το 106?
Ο χρήστης treloagori έγραψε:
ligo panw apo 20000????kanena apo ta 2.s ayta ta lefta vriskeis pio omorfo kai pio kalo amaxi......όπως?
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά θυμάμαι κάποια σχόλια για την ανάρτηση του Barchetta ότι ήταν πιο σκληρή απ'ό,τι έπρεπε, με αποτέλεσμα να κοπανάει αρκετά... Μπορεί βέβαια να το έχουν διορθώσει αυτό...Τριαντάφυλλε, θα κρατήσεις το 106?
Αδυναμια αποσβεσης εγκαρσιων ανομαλιων ή καπως ετσι, αν θυμαμαι καλα.. Επισης με 3η ταχυτητα 'βρισκει' ταμπλο...
Σκεψη ειναι που απασχολει το μυαλο μου πολυ, νικο, τωρα τελευταια... Αν το παρω αποφαση, το 106 μαλλον θα φυγει ..
.. Να ρωτησω και εγω απο τη μερια μου (αν και με προλαβατε)...
Ποια ειναι τα καλυτερα και πιο ομορφα αμαξια ???
-
Το Fiat είναι μάλλον πιο όμορφο, έχει πιο καλές αναλογίες. Έχει πιο πολλές πιθανότητες να γίνει κλασικό. Αλλιώς το αισθητικό είναι υποκειμενικό και δεν ασχολούμαι εδώ.
Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης σε επιδόσεις, ικανοποίηση οδηγού και οδική συμπεριφορά είναι μακράν μπροστά.
Το ιταλικό έχει μικρό μεταξόνιο και είναι πιο σφιχτό οπότε νομίζω ότι θα υστερεί σε άνεση στα ταξίδια.Το 206 έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών ακόμα και ανοιχτό. Πολύ βασικό ότι έχει τα πίσω καθίσματα που εκτός από επιπλέον χώρος για κανονική βαλίτσα (πχ αν πάρεις κάποιον από το αεροδρόμιο) σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ανοίγεις το πορτμπαγκάζ συνέχεια για να αφήσεις την τσάντα σου, το σακάκι σου κλπ. Στην ανάγκη βάζεις και 1-2 υπ-ανθρώπους στο κάτεργο....
Μεγάλο ρεζερβουάρ αλλά μάλλον σχετικά μικρή κατανάλωση (αν και βαρύτερο) άρα μεγαλύτερη αυτονομία.
Μάλλον καλύτερη μεταπωλητική ικανότητα. (ειδικά στην Ελλάδα που ο διττός χαρακτήρας και η σκληρή οροφή μετράει)
Καλύτερη εργονομία....αν και μέτρια πλαστικά, ανθεκτικά όμως. Μάλλον καλύτερη αξιοπιστία (πλήν οροφής εκεί νικάει η απλή του ιταλικού).
Το 206 είναι πιο αεροδυναμικό άρα κερδίζει και από εκεί στη ταξιδευτική του ικανότητα.
Μεγάλο μειονέκτημα (για μένα ήταν ο λόγος απόρριψης) το χαμηλό και εκτεταμένο μέχρι πολύ πίσω παρμπρίζ, δυσκολεύει την είσοδο (και βγάζει μάτι ή κάνει καρούμπαλο) και ελαττώνει την ανοιχτή αίσθηση και την δυνατότητα μαυρίσματος (δεν σε χτυπάει ο ήλιος στο πρόσωπο αφού σχεδόν καλύπτεται).Τέλος δεν είμαι σε θέση να προβλέψω την γκομενοπαγιδευτική ικανότητα...
Για μένα το Pluriel παίζει μόνο αν οι βόλτες είναι ημερήσιες και θα φυλάσσεται ανοιχτό μονίμως σε γκαράζ.
Από μεταχειρισμένα όχι παλιά ίσως το 306 και λόγω Pininfarina....
Αντίστοιχα ανάλογα με γούστα το StreetKa (με χώρο πίσω από τα καθίσματα) αλλά δύσκολη οροφή που απαιτεί έξοδο και το χαμηλό με δύσκολη πρόσβαση (αν και άνετο) Smart Roadster (σαν κουπέ έχει και χώρους αποσκευών....)
barchetta - 206cc