-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
@johnkyr...ωραιες φωτο....που ειναι?ΥΓ: Φαινετε οτι το χαιρεσαι το αυτοκινητο αλλα πλυντο και λιγο!!
από τότε που το έχω πάρει .. δεν το έχω πλύνει ακόμα απ έξω (για το μάτι !!!! μέσα βέβαια, το γλύφω. οι pics είναι από Πάρνηθα, φαντάζομαι αυτές τις μέρες θα έχει πολύ χιόνι.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
nice photos johnkyr..θα ανεβασω και εγω καποιες απ το S80..για αρχη μια πανοραμικη μεσα απο φυλλα δεντρων,απ το μπαλκονι μου!!χεχε
Εγω θελω μια νυχτερινη τον πινακα οργανων και την κεντρικη κονσολα γινετε?
ναι αμε,τα παντα γινονται!!!κατσε να νυχτωσει και θα ετοιμαστουν!!!lool!!
-
Αγαπητοί φίλοι των Volvo γειά σας,
ενδιαφέρομαι για αγορά αυτοκινήτου εντός του 2009 και το V50 είναι ένα απο τα αυτοκίνητα που μου αρέσει πολύ, το θεωρώ ως ένα απο τα πιο όμορφα station wagon που υπάρχουν μέχρι στιγμής, με ικανοποιητικούς εσωτ. χώρους και συμπαγής εξωτερικές διαστάσεις. Οι μόνοι ενδοιασμοί μου είναι σχετικά με την αναλογία κινητήρα/κόστος κτήσης (κινητήρες με κάτω του μέσου όρου ιπποδύναμη και αρκετά πάνω του μέσου όρου κόστους κτήσης).
Θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:- Ποιά είναι η συνολική συμπεριφορά στο δρόμο των 1800 κ.ε, είναι αρκούντως ικανοποιητική για πλήρες φορτίο (με 2 ενήλικες + 2 μικρά παιδιά και ανάλογες αποσκευές) ή είναι υπεβολικά αργό;
- Είστε ευχαριστημένοι απο την αξιοπιστία του V50 γενικά και απο το after sale service; Το κόστος των service και των ανταλλακτικών που κυμαίνεται ενδεικτικά; Π.Χ πόσο σας στοιχίζει ένα απλό service με λάδια-φίλτρο και εργασία;
- Ποιά είναι η γνώμη σας για αγορά μεταχειρισμένου V50 απο εξωτερικό; Η σκέψη για αγορά μεταχειρισμένου απο το εξωτερικό εκπορεύευται απο την δυνατότητα αγοράς μεγαλύτερου κυβισμού κ' ιπποδύναμης V50 σε χαμηλότερη τιμή απο ένα καινούργιο 1800 στην Ελλάδα, φυσικά δεν ξεχνώ το ρίσκο που εμπεριέχει η αγορά μεταχειρισμένου αλλά με δεδομένο το οικογενειακό προυπολογισμό (25.000 ως 30.000 ευρώ) αποτελεί μια απο τις επιλογές για αγορά 'περισσότερου' V50 σε προσσιτή για τα δεδομένα μου τιμή.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις ιδέες και το χρόνο σας.
-
έχοντας το V50 1.8 Sum για 2.000χλμ έχω να πω τα παρακάτω ....
- Η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι πολύ καλή, ακλόνητο πίσω μέρος, επιτρέπει υπερβολές με το τιμόνι, ουδέτερο προς υποστροφικό θα το έλεγα, ESP που κάνει την δουλεία του (δεν απενεργοποιήται πλήρως), καλό τιμόνι, μέτρια προς καλή εργονομία, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής ...... αλλά η αδράνεια λόγο του βάρους είναι αισθητή. 0-100 σε 11 και 200τελική, δεν είναι αργό αλλά δεν είναι και γρήγορο. Το σασμαν είναι πολύ κοντό και βοηθάει, αλλά αν θες να κινηθείς πάνω από τα 140 Cd=0,31 πρέπει να στροφάρεις και να κάψεις ..... ..... Στο ερώτημα σου η απάντηση είναι σχετική, τι αυτοκίνητο οδηγούσες έως τώρα? .... κάνε test drive να δεις αν σου κάνει. Ιδανικό μοτέρ για το V50, αν είσαι επαρχία είναι το 2.0D.
- Η autopoint έχει 10χρόνια δωρεάν service & εργασία. Για τα ανταλλακτικά του όμως, έχω ακούσει ότι είναι ακριβά.
- Θα μπορούσες να κοιτάξεις μτχ 1-2 ετών ... 2.5Τ, αλλά μετά θα έχεις πολλά έξοδα σε βενζίνες, φορολογία.
Αν δεν έχεις πρόβλημα πάρκινγκ ... Δες και το Passat SW, AudiA4 SW, Octavia5 Combi 1.8Tsi, περίμενε το νέο Α3 sportback, Mazda6 2.0
H λογική με την οποία το αγόρασα ήταν η ακόλουθη.
- Δεν είχα τα €€€€ να πάρω το Α4Q 1,8Tsi Avant (Δεν θέλω δόσεις) και δεν θα χώραγε στο πάρκινγκ μου
- Το V50 είχε -3500€ έκπτωση
- Δωρεάν Service/ εργασία για 10χρόνια, κάπου -3000€
- Δεν είχα την πολυτέλεια να περιμένω το νέο μοτέρ 1.6Τ με τα 180 που ίσως το δούμε μαζί με το new S60
- Παθητική ασφάλεια
- Πολύ καλή ποιότητα υλικών (δέρμα, xenon), αγχολυτικό εσωτερικό, καμπίνα.
- Διαχρονικό σχήμα, που δείχνει να αντέχει στο χρόνο.
- Άνετο στους ελληνικούς καρόδρομους
30K - 3,5K(έκπτωση) - 3K(service) -6,5Κ(πώληση του 106R ) = 17K €€ , μου φάνηκε για την χρήση που θα του κάνω και με τους συμβιβασμούς που τους ξέρω, καλή επιλογή.
μήπως θα ήταν καλή και η αγορά ενός μτχ V50 http://www.car.gr/classifieds/cars/view/128839, κοντά στα 17Κ ή και πολύ παρακάτω, τώρα με την κρίση
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
έχοντας το V50 1.8 Sum για 2.000χλμ έχω να πω τα παρακάτω ....
........ μέτρια προς καλή εργονομίαΤι ειναι αυτο που δεν σου αρεσει?
-
- Ανάλογα με το ύψος της θέσης του οδηγού (όταν είναι τέρμα κάτω), δεν με βολεύει ο αγκώνας μου όταν αλλάζω ταχύτητες (τεμπέλης)
- Μερικές φορές βρίσκουν τα πόδια μου κάτω από το τιμόνι, όταν 'νομίζω' ότι έχω βρει την θέση που μου αρέσει. (1.85cm)
- Το κουμπάκι από τους μπροστινούς προβολείς ομίχλης, που έχει led, κρύβεται από το οπτικό μου πεδίο
από το τιμόνι με αποτέλεσμα να μην ξέρω αν τους έχω ή όχι αναμμένους (θα μπορούσε να έχει ένδειξη στον πίνακα οργάνων. - Προτιμώ τον τρόπο απενεργοποιήσεις του αντι σπίν, όπως είναι με ένα κουμπί στα πρό φασε λιφτ μοντέλα και όχι όπως στο δικό μου που πρέπει να ψάχνεις menu.
- Μεγάλο πάχος πόρτας (μάλλον λόγο ασφάλειας) που μερικές φορές δεν βρίσκω θέση να παρκάρω το χέρι μου !!!!
-
Αγαπητέ Johnkyr,
ευχαριστώ κατ'αρχήν για τις πληροφορίες και το χρόνο σου,
το αυτοκίνητο που έχω είναι ενα Skoda Fabia 1.4 - 101HP του 2001 απο το οποίο έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος απλά είναι πλέον μικρό για τις ανάγκες τις οικογένειας (είμαστε ήδη 3 και το Φθινόπωρο περιμένουμε με το καλό το νέο μέλος της οικογένειας, οπότε με 2 ενήλικες + 2 παιδιά το Fabia κλείνει τον κύκλο του...)
Απο την Skoda έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος απλά το νέο Octavia 5 με το face lift δεν μου αρέσει εμφανισιακά. Πρόβλημα χώρου πάρκινγ δεν υπάρχει αλλά το ίδιο ισχύει και για το Passat και το Α4 SW, δεν με ενθουσιάζει κανένα απο τα 2 εμφανισιακά όπως το V50.
Απο πλευράς design το V50 είναι στην κορυφή της προτίμησης μου απλά έχω τους ενδοιασμούς μου σχετικά με το κόστος κτήσης/ιπποδύναμη κινητήρα και μιλώντας καθαρά υποθετικά χωρίς να έχω δοκιμάσει το Volvo 1.8-125HP έχω την εντύπωση ότι θα είναι περίπου σαν το Fabia μια και η αναλογία ιπποδύναμης/βάρους είναι περίπου ίδια (Fabia:101 HP/1090 kgr, V50: 125HP/1380kgr).
Το δίλημμα μου είναι: επιλέγω βάσει του Value for money ένα αυτοκίνητο που μου είναι, στην καλύτερη περίπτωση, αδιάφορο ή ουδέτερο σχεδιαστικά, αλλά οδηγικά λόγω κινητήρα πιο ενδιαφέρον (π.χ Octavia 5 Combi, 1.8 TSI) ή αγοράζω αυτό που μου αρέσει σχεδιαστικά και ως γενικότερη φιλοσοφία για οικογενειακό αυτοκίνητο με υποχωρήσεις όμως στον τομέα των επιδόσεων (π.χ V50).
Η χρυσή τομή για μενα θα ήταν ενα V50 με τον TSI 1.8-160 HP....χαχα
Η επιλογή ενός μεταχειρισμένου V50 Τ5 επίσης θα ήταν πολύ καλή και ακόμη καλύτερη ενός V50 T5 AWD......Πρώτη φορά ακούω για 1.6 Τ με 180 HP της Volvo, γνωρίζετε πότε υπολογίζουν να τον λανσάρουν και αν θα είναι διαθέσιμος στο V50 ή προορίζεται μόνο για το S60;
Στο επίσημο site Volvo Ελλάς απ' ότι θυμάμαι δεν κάνουν λόγο για diesel V50, υπάρχει 2λιτρος diesel διαθέσιμος; Ξέρετε λεπτομέρειες για αυτόν τον κινητήρα-απόδοση-τιμή στο V50; Μένω επαρχία οπότε μπορεί να είναι μια καλή εναλλακτική λύση.
Ευχαριστώ -
αφού μένεις επαρχία .... δες το 2.0D ή φέρε κανά μτχ D5 από έξω και τέλος ....
όλα αυτά που λέμε, για την βενζίνη, την λίγη ιπποδύναμη, την μεγαλη κατανάλωση, ΤΕΛΟΣ !!!!
ΡΟΠΗ .....diesel. O αντιπρόσωπος μου είπε ότι φέρνουν diesel με παραγγελία. Λεει μόνο κάτι ταρίφες τον ρωτάνε .....εκτός από το V50, τι άλλο κοιτάς ? να έχεις πάντως υπ όψιν σου ότι ο χώρος αποσκευών του δεν είναι και πολύ μεγάλος .... σε σχέση με το skoda octavia5 Combi πχ.
Εγώ μετά το 106R .... 122hp+/950kg σε 125Hp/1350Kg, ----- μου έχουν γίνει δύσκολες οι προσπεράσεις σε επαρχιακούς δρόμους.
επέλεξε αυτό που φτιάχνει καλύτερα τον ψυχισμό σου όταν το οδηγάς. Οι 160Ηp του Α3 και του Λεον μετά από test drives, τελικά δεν ήταν ικανοί να με κάνουν να μην αγοράσω το V50. Συμφωνώ κι εγώ για το face lift της Octavia5
Αφού είσαι Επαρχία .... δες πολλυυυυυ ζεστά το Diesel. Όχι τόσο για την οικονομία, αλλά για την άνεση που θα έχεις λόγω ροπής και το τράβηγμα όταν είναι φορτωμένο ή θα είσαι σε ανηφόρες. Παγκόσμια στο V50, περισσότερο πουλάει ο κινητήρας 2.0D. Tώρα αν το μοτέρ είναι Volvo ΄h ford δεν το ξέρω ....
http://www.volvocars.com/uk/All-Cars-MY ... hSpec.aspx
-
Συνφωνώ, δεν είναι όπως τα 580 της Ovtavia 5 combi, αλλά νομίζω ότι τα 417 λίτρα είναι ικανοποιητικά, πάντα βέβαια με καλή διαχείρηση του χώρου - εδω εχουμε βολευτεί 2 ενήλικες + 1 παιδί 2.5 ετών και τα παρελκόμενα του με τα 250 λίτρα του Fabia....
Για μένα είναι σημαντικό επίσης και οι εξωτερικές διαστάσεις να είναι συμπαγείς όπως του V50 γιατί θα το οδηγεί και η γυναίκα μου η οποία είναι νέα κ' άπειρη οδηγός και με κάποιο αυτοκίνητο πολύ μεγαλύτερο απο το Fabia θα έχει πρόβλημα στην αρχή και θα τραβάω τα μαλλιά μου με τα μικροτρακαρίσματα και τις γραντζουνιές....Χρήματα για να πάρουμε και 2ο μικρό για την πόλη (Λαμία) δεν θα υπάρχουν στο προσεχές μέλλον, οπότε ας με τρώει μόνο το κρύο τον χειμώνα εμένα με την μηχανή να μην έχω και το άγχος για τον Σουμάχερ μου...Το νέο Opel Insignia παίζει σαν καλή λύση επίσης στα 1.6 T-180 ΗΡ, φαίνεται καλό απ' ότι έχω διαβάσει μέχρι τώρα, σχεδιαστικά είναι ικανοποιητικό απλά με αυτό πάμε μάλλον στην λύση του 4-5 θυρου και όχι στο SW που μου φαινεται αρκετα μεγάλο στις εξωτερικές διαστάσεις.
Μια τελευταία σκέψη είναι και το Fiat Bravo 1.4-150HP το οποίο μου αρέσει σχεδιαστικά και είναι και compact σε διαστάσεις/ικανοποιητικό σε εσωτ. χώρους/καλή τιμή αλλά σκέφτομαι λίγο το θέμα της αξιοπιστίας με την Fiat...To θέμα του Diesel V50 θα το ψάξω γιατί είναι ενδιαφέρον - δεν έχω πρόβλημα με το πετρέλαιο- και έχω φάει κώλλημα με το V50 μου αρέσει πολύ και θα ήθελα ένα v50 με καλές επιδόσεις αλλά που να μπορώ να αντέξω οικονομικά την αγορά και την συντηρησή του.
Ξέρεις λεπτομέρειες για τον 2λίτρο πετρελαιοκινητήρα του V50; δεν αναφέρονται πουθενά πληροφορίες (ιπποδύναμη-τιμή) ούτε στην ιστοσελίδα της Volvo ούτε και στα περιοδικά αυτοκινήτων . -
δες το λίνκ .... http://www.volvocars.com/uk/All-Cars-MY ... hSpec.aspx
Αν μπορείς να πάρεις Diesel σε σχέση με την βενζίνη 1.8 ή 2.0 ...... Do It
-
Ευχαριστώ πολύ
-
Ο 2.0D παράγεται στο Skovde της Σουηδίας αλλά είναι τεχνολογίας-προϊόν συνεργασίας Ford και PSA (Peugeot Citroen) αν δεν κάνω λάθος βέβαια κι αυτό γιατί η PSA μαζί με τη Fiat είναι γνωστές για τους diesel κινητήρες τους. Αποκλειστικά σουηδικής τεχνολογίας είναι ο 5κύλινδρος D5...
**H Volvo σχεδιάζει και παράγει με δική της τεχνολογία μόνο 5κύλινδους,6κύλινδρους και 8κύλινδρους κινητήρες....**οι 4κύλινδροι προέρχονται από τη Ford και όποιες συνεργασίες της και απλά τους εφοδιάζεται και τους τροποποιεί λίγο η Volvo...με εξαίρεση τον 2.0d που τον παράγει....
Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες....2.0d μονόδρομος αφού είσαι επαρχία και εφόσον δεν το χρησιμοποιείς Αθήνα-Θεσσαλονίκη (αν και στη Λυκείου αν δεν κάνω λάθος δίπλα στην Ηρώδου Αττικού είχα δει diesel M-Class παρκαρισμένη με ελληνικές πινακίδες...) -
-
δικό σου είναι Δημητρη ?
-
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
- Ανάλογα με το ύψος της θέσης του οδηγού (όταν είναι τέρμα κάτω), δεν με βολεύει ο αγκώνας μου όταν αλλάζω ταχύτητες (τεμπέλης)
- Μερικές φορές βρίσκουν τα πόδια μου κάτω από το τιμόνι, όταν 'νομίζω' ότι έχω βρει την θέση που μου αρέσει. (1.85cm)
- Το κουμπάκι από τους μπροστινούς προβολείς ομίχλης, που έχει led, κρύβεται από το οπτικό μου πεδίο
από το τιμόνι με αποτέλεσμα να μην ξέρω αν τους έχω ή όχι αναμμένους (θα μπορούσε να έχει ένδειξη στον πίνακα οργάνων. - Προτιμώ τον τρόπο απενεργοποιήσεις του αντι σπίν, όπως είναι με ένα κουμπί στα πρό φασε λιφτ μοντέλα και όχι όπως στο δικό μου που πρέπει να ψάχνεις menu.
- Μεγάλο πάχος πόρτας (μάλλον λόγο ασφάλειας) που μερικές φορές δεν βρίσκω θέση να παρκάρω το χέρι μου !!!!
- Μου κανει εντυπωση! Ποτε δεν με εχει ενοχλησει..
- Ειμαι 1.92 και ποτε δεν εχω αντιμετωπισει ουτε αυτο το προβλημα
- Αυτο ισχυει δυστυχως σε ολα τα αυτοκινητα που εχουν τους διακοπτες εκει
- Εχω το pro-facelift οποτε δεν με πιανει
- Εννοεις με ανοιχτο το παραθυρο?
Εμενα παντως το μονο μεμπτο που βρισκω ειναι οτι τα χειριστηρια στο κατω τμημα της κονσολας ειναι λιγο μικρα για τα δαχτυλα μου...σαν αποσταση ομως απο εκει που καθομαι ειναι πολυ σωστα τοποθετημενα.
-
-
Παιδιά γιατί δεν κάνουμε έναν σύλλογο ένα club volvo όπως έχουν οι άλλοι κάτοχοι αυτοκινήτων και να διοργανώνουμε εκδρομές και να εξασφαλίζουμε καλύτερες τιμές (ως σύνολο ) σε σερβις αξεσουάρ κλπ....Τί λέτε;;;
-
Ο χρήστης PNT έγραψε:
Πρώτη φορά ακούω για 1.6 Τ με 180 HP της Volvo, γνωρίζετε πότε υπολογίζουν να τον λανσάρουν και αν θα είναι διαθέσιμος στο V50 ή προορίζεται μόνο για το S60;Αν δεν το βιαζεσαι τοσο πολυ ισως καλυτερα να περιμενεις το MY10 (δηλαδη μετα απο Ιουλιο 2009). Γυρω στον Απριλιο-Μαιο θα ξερουμε αν η συγκεκριμενη σειρα κινητηρων τοποθετηθει και στην P1 πλατφορμα...Ειναι τα πρωτα 4κυλινδρα τα οποια εξελισσει η Volvo απο κοινου με την Ford και μαλλον θα κατασκευαζοντε στην Αγγλια.
Μεχρι τωρα η προελευση των 4 κυλινδρων μοτερ ηταν απο αλλους κατασκευαστες (Renault, Mitsubishi) και φυσικα τα τροποποιουσε κατα το δοκουν...Volvo Μοτερ απο 5 κυλινδρους και πανω.
Τα 4κυλινδρα diesel λοιπον ειναι της Ford τα οποια εχουν προκυψει απο τη συνεργασια με το PSA, το οποιο φημιζετε για τα diesel του. Ο D5 ειναι απο τους πρωτους (αν οχι ο πρωτος) full aluminium diesel παραγωγης ο οποιος προσφερεται ακομα και ως μηχανη θαλασσης (Volvo Penta)! Ειναι εντελως Volvo δηλαδη...η τελευταια γενια εχει 205 αλογα και 420Nm ροπη αλλα δεν γνωριζω αν εχει τοποθετηθει ακομα στα P1 η θα ερθει κι αυτος ως MY10...ο υπαρχον παντως με 180αλογα και 400 ροπη τα καταφερνει μια χαρα...8 δευτερα για τα 100 και 225 τελικη με μεικτη καταναλωση 6.3 -
Ο χρήστης arist2 έγραψε:
Παιδιά γιατί δεν κάνουμε έναν σύλλογο ένα club volvo όπως έχουν οι άλλοι κάτοχοι αυτοκινήτων και να διοργανώνουμε εκδρομές και να εξασφαλίζουμε καλύτερες τιμές (ως σύνολο ) σε σερβις αξεσουάρ κλπ....Τί λέτε;;;Καλα θα ηταν αλλα ειμαι σιγουρος οτι με το ζορι θα κατεβασουμε μια 5αδα!!
VOLVO FORUM