-
Αποφασισα να αποχωριστω το 206 μου ! Μετα απο 9 χρονια αγαστης συμβιωσης με το μικρουλι, αποφασισα να παω σε κατι πιο καινουριο. Και επειδη μου αρεσε πολυ - πολυ, σκεφτηκα να παρω ενα ... παρομοιο, δηλαδη το 207 ! Μιλω για το 1.6 120 αλογα sport ή sport pack. Με την εκπτωσουλα βγαινει σε καλη τιμουλα, αν δωσω και το μικρο μιλαμε για 15 χιλιαρικα. Βγαινω.
Μειονεκτημα : δεν εχει esp . Για esp πρεπει να περιμενω κανενα τετραμηνο + χανω την εκπτωση που αφορα μονο ετοιμοπαραδοτα μοντελα.
Παντως γλυκοκοιταζω και το gt, λογω εξοπλισμου κυριως (εχει τα παντα) , αλλα κολλαω στην αυξημενη καταναλωση. Αν το εχει καποιος και μπορει να μου πει ποσα καιει μ.ο θα με βοηθουσε Απο οσο εχω δει ειναι πανω απο 10 λιτρα/100 χλμ....και επειδη ετσι γινεται παντα στα φορουμ,αντε προτεινεται και τα δικα σας !! Με ενδιαφερει αυστηρα πενταθυρο, οχι μεγαλο αμαξι (δε μου αρεσουν και δε μου χρειαζονται μεγαλα αμαξια), καλη καταναλωση, ασφαλεια, ανεση , αξιοπιστια. Και απο λεφτα μεχρι 17-18 χιλιαρικα (μαξιμουμ)
-
Αποφασισα να αποχωριστω το 206 μου ! Μετα απο 9 χρονια αγαστης συμβιωσης με το μικρουλι, αποφασισα να παω σε κατι πιο καινουριο. Και επειδη μου αρεσε πολυ - πολυ, σκεφτηκα να παρω ενα ... παρομοιο, δηλαδη το 207 ! Μιλω για το 1.6 120 αλογα sport ή sport pack. Με την εκπτωσουλα βγαινει σε καλη τιμουλα, αν δωσω και το μικρο μιλαμε για 15 χιλιαρικα. Βγαινω.
Μειονεκτημα : δεν εχει esp . Για esp πρεπει να περιμενω κανενα τετραμηνο + χανω την εκπτωση που αφορα μονο ετοιμοπαραδοτα μοντελα.
Παντως γλυκοκοιταζω και το gt, λογω εξοπλισμου κυριως (εχει τα παντα) , αλλα κολλαω στην αυξημενη καταναλωση. Αν το εχει καποιος και μπορει να μου πει ποσα καιει μ.ο θα με βοηθουσε Απο οσο εχω δει ειναι πανω απο 10 λιτρα/100 χλμ....και επειδη ετσι γινεται παντα στα φορουμ,αντε προτεινεται και τα δικα σας !! Με ενδιαφερει αυστηρα πενταθυρο, οχι μεγαλο αμαξι (δε μου αρεσουν και δε μου χρειαζονται μεγαλα αμαξια), καλη καταναλωση, ασφαλεια, ανεση , αξιοπιστια. Και απο λεφτα μεχρι 17-18 χιλιαρικα (μαξιμουμ)
-
Αποφασισα να αποχωριστω το 206 μου ! Μετα απο 9 χρονια αγαστης συμβιωσης με το μικρουλι, αποφασισα να παω σε κατι πιο καινουριο. Και επειδη μου αρεσε πολυ - πολυ, σκεφτηκα να παρω ενα ... παρομοιο, δηλαδη το 207 ! Μιλω για το 1.6 120 αλογα sport ή sport pack. Με την εκπτωσουλα βγαινει σε καλη τιμουλα, αν δωσω και το μικρο μιλαμε για 15 χιλιαρικα. Βγαινω.
Μειονεκτημα : δεν εχει esp . Για esp πρεπει να περιμενω κανενα τετραμηνο + χανω την εκπτωση που αφορα μονο ετοιμοπαραδοτα μοντελα.
Παντως γλυκοκοιταζω και το gt, λογω εξοπλισμου κυριως (εχει τα παντα) , αλλα κολλαω στην αυξημενη καταναλωση. Αν το εχει καποιος και μπορει να μου πει ποσα καιει μ.ο θα με βοηθουσε Απο οσο εχω δει ειναι πανω απο 10 λιτρα/100 χλμ....και επειδη ετσι γινεται παντα στα φορουμ,αντε προτεινεται και τα δικα σας !! Με ενδιαφερει αυστηρα πενταθυρο, οχι μεγαλο αμαξι (δε μου αρεσουν και δε μου χρειαζονται μεγαλα αμαξια), καλη καταναλωση, ασφαλεια, ανεση , αξιοπιστια. Και απο λεφτα μεχρι 17-18 χιλιαρικα (μαξιμουμ)
-
Αν μπορείς να πας στο 207 GT, ασυζητητί. Ειδικά με την έκπτωση, είναι αρκετά καλό deal.Και για το esp υπάρχει λύση, αν δεις ότι σε περιορίζει τόσο.
Εναλλακτικά, δες fiat bravo (το 150αρι sport).
-
Μπορείς να δεις επίσης και το νεο fiesta με τον κινητήρα 1.6lt, αν ενδιαφέρεσε για κάτι μικρό και σβέλτο. Για κάτι λίγο μεγαλύτερο το bravo είναι πάρα πολύ καλή επιλογή ειδικά αν υπολογίσει κανείς τι τιμή του!
-
μπορεις να δεις το ι30/ceed...
επισης υπαρχει και η λυση σε λιγο καιρο του 206 plus...εχει τα καλα και των δυο κοσμων και δε θα αλλαξεις και αμαξι στην ουσια!
-
Αν δεν το πατάς πολύ το 207GT/Rallye έχει 1 λίτρο/100χλμ διαφορά στην κατανάλωση από το 120άρι (σιγά το πράγμα δλδ) ενώ θα είναι τραγικά πιο γρήγορο όταν χρειάζεσαι γκάζι. Εφ'όσον είσαι ευχαριστημένη και από το προηγούμενο Peugeot σου, χτύπα το!
-
Suzuki Swift Sport απο μένα.
Εναλλακτικά,Ford Fiesta 1.6 Sport.
(αυτό που λες για κατανάλωση sofia,έχει βάση.Φίλος με το 1.4 90 ps κάτω απο 9 μεσ'την πόλη δεν πέφτει.)
-
Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
Αποφασισα να αποχωριστω το 206 μου ! Μετα απο 9 χρονια αγαστης συμβιωσης με το μικρουλι, αποφασισα να παω σε κατι πιο καινουριο. Και επειδη μου αρεσε πολυ - πολυ, σκεφτηκα να παρω ενα ... παρομοιο, δηλαδη το 207 ! Μιλω για το 1.6 120 αλογα sport ή sport pack. Με την εκπτωσουλα βγαινει σε καλη τιμουλα, αν δωσω και το μικρο μιλαμε για 15 χιλιαρικα. Βγαινω.
Μειονεκτημα : δεν εχει esp . Για esp πρεπει να περιμενω κανενα τετραμηνο + χανω την εκπτωση που αφορα μονο ετοιμοπαραδοτα μοντελα.
Παντως γλυκοκοιταζω και το gt, λογω εξοπλισμου κυριως (εχει τα παντα) , αλλα κολλαω στην αυξημενη καταναλωση. Αν το εχει καποιος και μπορει να μου πει ποσα καιει μ.ο θα με βοηθουσε Απο οσο εχω δει ειναι πανω απο 10 λιτρα/100 χλμ....και επειδη ετσι γινεται παντα στα φορουμ,αντε προτεινεται και τα δικα σας !! Με ενδιαφερει αυστηρα πενταθυρο, οχι μεγαλο αμαξι (δε μου αρεσουν και δε μου χρειαζονται μεγαλα αμαξια), καλη καταναλωση, ασφαλεια, ανεση , αξιοπιστια. Και απο λεφτα μεχρι 17-18 χιλιαρικα (μαξιμουμ)
Σε αυτή τη κατηγορία το Grande Punto 1.4 T-jet 120hp έχει ESP στανταρ και συνολικά σαν αυτοκίνητο είναι καλή επιλογή αν ζητάς αυξημένες επιδόσεις σε λογική τιμή ( με τις εκπτώσεις ~ 15-16.000). Συνδυάζει τη δύναμη των turbo με φυσιολογική κατανάλωση αν δεν το ζορίσεις (σε κατανάλωση είναι ανάμεσα σε 207 120hp και 207 GT).
Αν ζητάς πρακτικότητα, οικονομία, αξιοπιστία και το καλύτερο aftersales στην Ελλάδα υπάρχει και το νεο Yaris 1.33 101hp. Δεν θα έχει τις απόλυτες επιδόσεις των άλλων αλλά είναι σβέλτο και πολύ πιο οικονομικό στα καύσιμα. Η τιμή του κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα ~14-16.000.
Γνώμη μου, όποιο και αν διαλέξεις βάλε ESP. Εκτός από την αυξημένη ασφάλεια όταν θα έρθει η ώρα να το αλλάξεις θα δυσκολευτείς, μιας και σε λίγο καιρό για τα αυτοκίνητα της Ευρωπαικής Ενωσης θα γίνει υποχρεωτικό.
-
Το φιεστακι ειναι πολυ ομορφο, ειναι φρεσκο και ωραιο και σε κανει να γυρνας να το ξαναδεις στο δρομο που περνα ! Οχι οτι ειναι αυτο κριτηριο επιλογης αυτοκινητου...αλλα ειναι!! Απλα δε μου αρεσει το εσωτερικο στις φωτογραφιες, αλλα πρεπει να το δω και απο κοντα.
Το πουντο μου αρεσει γενικα, εχω ομως εναν ενδοιασμο για τη φιατ. Δε μου αρεσει σα μαρκα. ξερω οτι δεν εχω δικιο, αλλα κολληματα ειναι αυτα. Και η πεζο δεν ειναι δα... εταιρειαρα και για καποιους πολυ χειροτερη αλλα με τα πεζακια εχω κολλημα !
Το τουρμπο του gt εχει τα ιδια 'προβληματα' με το τουρμπο του tsi? Θελει την ιδια προσοχη και συντηρηση ή ειναι διαφορετικο? Εννοω ολα αυτα που ακουγονται περι tsi... -
Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
Το τουρμπο του gt εχει τα ιδια 'προβληματα' με το τουρμπο του tsi? Θελει την ιδια προσοχη και συντηρηση ή ειναι διαφορετικο? Εννοω ολα αυτα που ακουγονται περι tsi...
Σε καθε τουρμπο συνισταται να προσεχεις περισσοτερο καποια πραγματα που θα επρεπε να προσεχεις λιγο και στους ατμοσφαιρικους. Περα απ'αυτο ομως η τεχνολογια της υπερτροφοδοτησης δεν ειναι δα και πυρηνικη επιστημη, ουτε σε πειραματικο σταδιο. Ειναι μια χαρα αξιοπιστη και αποδοτικη τεχνολογια. Για μηχανικα προβληματα του GT δεν εχω ακουσει κατι. Εχει φιλος μου το cooper s που εχει το ιδιο μοτερ και ειναι αστερι. Μην τα φοβασαι τα turbo.
-
Αν και είναι μια χαρά αμάξι το Punto με τον T-jet (πολύ γρήγορο, και έχει και πολύ καλές καταναλώσεις λόγω turbo + χαμηλό βάρος) στο εσωτερικό δείχνει 'λίγο' μπροστά στο 207. Αν μπορείς να ξεπεράσεις τα στερεότυπα κοίτα το Bravo, είναι πάρα πολύ ωραίο μέσα-έξω, δυνατό (ειδικά το sport) και πολύ καλής ποιότητας κατασκευής (και όμως! ). Βέβαια, είναι λίγο μεγαλύτερο από 207, Fiesta κ.λπ., όντας σε άλλη κατηγορία (μικρομεσαίο ενώ τα άλλα είναι supermini).
Fiesta πολύ ωραίο όντως, και επίσης πολύ καλή ποιότητα. Μπροστά στα άλλα όμως το γκάζι του μου φάνηκε λίγο (δοκίμασα το 1.4 με τους 95 ίππους). Όχι και καμία χελώνα, απλά είναι λογικό να υστερεί σε σχέση με τα turbατα.
207 είναι ωραιότατο, και έχει και το πιο ποιοτικό σαλόνι στην κατηγορία. Ειδικά τα Rally και Gt πρέπει να είναι και απολαυστικότατα στην οδήγηση! Και σε πολύ καλές τιμές! Εγώ ψηνόμουν να το πάρω, αλλά ο εδώ αντιπρόσωπος δεν έπαιρνε το παλιό και θα έπρεπε να βρω μόνος μου να το πουλήσω.
Γενικά, μη φοβάσαι καθόλου τα εργοστασιακά turbo, μια πολύ ώριμη τεχνολογία, που σου προσφέρει δύναμη που έχουν αυτοκίνητα πολύ μεγαλύτερου κυβισμού με τις τιμές μικρών αυτοκινήτων. Ελάχιστη προσοχή περισσότερη από τα ατμοσφαιρικά χρειάζεται, δεν είναι κάτι που σε απασχολεί ιδιαίτερα. Όσο για τις καταναλώσεις, μην τρελαίνεσαι, εκτός και αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. Εγώ πήγα από 6λιτ/100χλμ στα 8,5 και τελικά δε είναι και τόσο τρομερό. Αντιθέτως, είναι τρομερή η διαφορά στο πόσο ευχαριστιέμαι το αυτοκίνητό μου! -
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Όσο για τις καταναλώσεις, μην τρελαίνεσαι, εκτός και αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. Εγώ πήγα από 6λιτ/100χλμ στα 8,5 και τελικά δε είναι και τόσο τρομερό. Αντιθέτως, είναι τρομερή η διαφορά στο πόσο ευχαριστιέμαι το αυτοκίνητό μου!+1000
-
Μολις οδηγησα το gt και το 1400 95αλογα. Καλα το δευτερο ειναι αδιαφορο εντελως, καλο, αλλα αδιαφορο. Το gt εχει ωραιο γκαζι πραγματι ! Αλλα η καταναλωση εμεινε καρφωμενη στο 11, οτι και να εκανα... Πολυ τρωει. Μαλλον δε θα το προτιμησω. Χαλαστηκα και που δεν το εχει σε λευκο...
Οποτε κοιταω για το 120αρι. Πρεπει να εχει καλο γκαζι και νορμαλ καταναλωση. Δεν το ειχαν διαθεσιμο για τεστ ομως, φανταζομαι θα ειναι μια ενδιαμεση κατασταση.
Δε μου αρεσε καθολου ο λεβιες, ηταν χαλια σε αισθηση και πολυ χαμηλα, τεντωνομουνα να τον φτασω ! Και το τιμονι πολυ ελαφρυ μου φανηκε αλλα μαλλον ολα τα συγχρονα ετσι ειναι. Εγω εχω μεινει στο 206 μου και το σχετικα βαρυ αλλα πολυ σαφες τιμονακι του !
Γενικως δεν ενθουσιαστηκα . Αλλα το χω πει και παλιοτερα. Κανενα αυτοκινητο δε θα με ενθουσιαζε και βαριεμαι πολυ να ψαχνω για αμαξι. Θελω να μου το φερουν ετοιμο ! -
1)επειδή το έχω οδηγήσει αρκετά το rallye, έχει καλό γκάζι αλλά πέφτει αισθητά μετά τις 5k, οπότε αν είχες κανένα 206 1.6 θα σου λείψει ο ήχος από το στροφάρισμα... πιο πολλή σε αίσθηση φυσικά χάνεις γιατί από 1500 έως 5000 αναλαμβάνει η ροπή του rallye...
2)μήπως η κατανάλωση έμεινε καρφωμένη στο 11, γιατί κάποιος πριν από εσένα το είχε σκίσει σε test-drive και ξέχασες να τη μηδενίσεις ώστε να μετρήσει τη δική σου βόλτα? στο λέω γιατι έχω δει ΑΝΕΤΑ 8-8.5lt σε μικτές συνθήκες και αλλαγές ταχυτήτων στις 3000-4000... άλλωστε σε συνθήκες κίνησης-δουλειάς δεν έχει νόημα να το πιέζεις περισσότερο...
3)ο λεβιές πιστεύω είναι όσο χάλια είναι σε πολλά γαλλικά... και πάλι όμως αν αποφύγεις καφροαλλαγές, δε θα έχει πρόβλημα... άλλωστε ο κινητήρας είναι τόσο ροπάτος που ξεχνάς την 3η σε κίνηση των 60-70km/h..
4)δεν ξέρω μέχρι πόσα το οδήγησες, αλλά πράγματι σε χαμηλές ταχύτητες το τιμόνι είναι πολύ ελαφρύ... μάλιστα όταν το πρωτο-οδήγησα μου έκανε εντύπωση αυτό καθώς και ένας ψιλοδισταγμός από τις 1000-1500rpm αν απλώς ακουμπάς το γκάζι με 2η σε στενά...πάντως πάνω από τα 100-120 το τιμόνι σκληραίνει αρκετά... και σε ακόμα πιο πολλά 150-170 αποκτά, κατά τη γνώμη μου, πολλή καλή αίσθηση...
επίσης μην ξεχνάς ότι το 207 με 24 κιλά ροπή παρουσιάζει έστω και λίγο torque-steer που ελαφραίνει το τιμόνι σε έντονες επιταχύνσεις... κάτι που δεν υφίσταται στο παλιό σου 206 που θα είχε περίπου το 1/2 της ροπής του rallye...5)ψάξε και σε άλλες αντιπροσωπείες... εγώ το βρήκα άσπρο στην προσφορά που τρέχει, απλώς ακόμα το σκέφτομαι γιατί μου φάνηκε λίγο νωθρό ψηλά... γι'αυτό σκέφτομαι περισσότερο προς RC μεριά...
-
A κι εγω το ραλι οδηγησα γιατι δεν ειχαν το gt λεει ! Ειπαν ομως οτι ειναι ο ιδιος κινητηρας !! ΛΑθος αυτο?
Μεταξυ μας σιγα το τεστ ντραιβ, ουτε 15 λεπτα δεν οδηγησα. Τελως παντων. Να πω την αληθεια δεν μου αρεσε ιδιαιτερα. Το εσωτερικο δεν ειναι δα και τοσο ωραιο οσο το λενε και ο λεβιες εκτος απο χαλια κουμπωμα ηταν πολυυυυ χαμηλα, κυριολεκτικα τεντωνομουν να τον φτασω ! ΕΙναι δυνατον ??? Βεβαια απλωνομαι προς τα πισω στα αυτοκινητα ( σε αντιθεση με το στερεοτυπο της γυναικας οδηγου - μουρη στο παρμπριζ και παμε )
Οσο για τον υπολογιστη ταξιδιου επειδη δεν εχω ξαναχρησιμοποιησει δεν τον μηδενισα βεβαια. Λες να ειναι αυτο? Δεν ετρεξα ιδιαιτερα, γιατι ημουν μεσα σε λιγο κινηση, φαναρια κλπ. Παντωε δεν ξετρελαθηκα. Το 206 μου εχει καλυτερη θεση οδηγησης ! Μαλλον θα ψαξω για κατι αλλο. Ακουω προτασεις -
ναι αυτό είναι... η κατανάλωση που είδες είναι η μέση τιμή από πολλούς προηγούμενους χρήστες... 11 lt μέση χωρίς σκίσιμο δεν εξηγείται... πάντως σε αυτά τα λ7 το rallye είναι value-for-money (εννοείται να προσθέσεις +2 έτη επέκταση εγγύησης)... αν δε σου φάνηκε η δύναμη πολλή μάλλον φταίει ότι το οδήγησες πολύ λίγο και πολύ χαλαρά... θα σου πρότεινα να ξαναπάς για test-drive και να το πατήσεις εθνική μέχρι 170-180... ίσως αλλάξεις γνώμη...
με αυτά πάντως τα λ7 αγοράζεις swift sport και ford 1.6 sport... τα οποία θα σου φανούν ειδικά το δεύτερο λίγο πιο αργά (στο 0-100) και αρκετά αργότερα (στα ρεπρίζ)...
rallye και gt είναι ίδιο πράγμα εκτός από μια μικρή διαφορά στο βάρος υπέρ του rallye (λιγότερος εξοπλισμός)... -
Αν δεν σε ενθουσίασε το 207 θα σου πρότεινα να κοιτάξεις τα Leon 122 ή αν δεν θες να πας σε τόσο μεγάλο αυτοκίνητο ίσως θα ήταν καλό να δεις το Grande Punto T-jet 120.
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
μπορεις να δεις το ι30/ceed...επισης υπαρχει και η λυση σε λιγο καιρο του 206 plus...εχει τα καλα και των δυο κοσμων και δε θα αλλαξεις και αμαξι στην ουσια!
+1
Δες και Tiida 5d 1.6 -
το τιιδα ειναι λιγο κουτι... Και ειναι και μεγαλουτσικο, 4,3 μηκος. Καλυτερο ειναι το νοτε !
Παντως πρεπει να παιρνουν και το παλιο μου αμαξακι, δεν ξερω αν το κανουν ολες οι εταιριες, η πεζο τουλαχιστο το παιρνει στα 4 χιλιαρικα, που μου φανηκαν καλα. Περιμενα αρκετα λιγοτερα να πω την αληθεια.
Προτασεις για αγορα νεου !