-
Είμαι στα πρόθυρα να πάρω το εν λόγω αυτοκίνητο.
Με προβληματίζει το γεγονός ότι τέλη του 2010 αλλάζει. Ισχύει? Ξέρει κανείς τι αλλαγές θα έχει? πχ face lift ή νεο αμάξι?
Θα παρακαλέσω κ για τις γνώμες σας σχετικά με το συγκεκριμένο αμάξι. (αξιοπιστία, κόστος συντήρησης κλπ)THANKS!!!!
S.
-
Είμαι στα πρόθυρα να πάρω το εν λόγω αυτοκίνητο.
Με προβληματίζει το γεγονός ότι τέλη του 2010 αλλάζει. Ισχύει? Ξέρει κανείς τι αλλαγές θα έχει? πχ face lift ή νεο αμάξι?
Θα παρακαλέσω κ για τις γνώμες σας σχετικά με το συγκεκριμένο αμάξι. (αξιοπιστία, κόστος συντήρησης κλπ)THANKS!!!!
S.
-
Είμαι στα πρόθυρα να πάρω το εν λόγω αυτοκίνητο.
Με προβληματίζει το γεγονός ότι τέλη του 2010 αλλάζει. Ισχύει? Ξέρει κανείς τι αλλαγές θα έχει? πχ face lift ή νεο αμάξι?
Θα παρακαλέσω κ για τις γνώμες σας σχετικά με το συγκεκριμένο αμάξι. (αξιοπιστία, κόστος συντήρησης κλπ)THANKS!!!!
S.
-
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... gory_id=72
-
Thanks για το Link!
Μπορώ να έχω τη γνώμη κ από φίλους που το έχουν; Ποιες είναι οι εντυπώσεις τους; -
Είσαι άτυχος γιατί ένας φορουμίτης που το έχει (Κάβουρας) υπηρετεί τη μαμά-πατρίδα.
Υ.Γ.: Ψάξε δημοσιεύσεις με το όνομά του. Κατά καιρούς έχει γράψει αρκετά για το αυτοκίνητό του.
-
κάνε την απλή ερώτηση στον εαυτό σου .... είναι καλύτερο από το Golf 160Hp ??
αλλάζει σύντομα
έχει 4 αστέρια στα crash tests
αρχίζει να δείχνει την ηλικία του μέσα κι έξω .....
ακριβά extra.
καταπληκτικός κινητήρας.
Με 17ρες, σε σχέση με το leon κι αυτό με 17ες, το Audi κοπανάει πολύ λιγότερο. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
κάνε την απλή ερώτηση στον εαυτό σου .... είναι καλύτερο από το Golf 160Hp ??αλλάζει σύντομα
έχει 4 αστέρια στα crash tests
αρχίζει να δείχνει την ηλικία του μέσα κι έξω .....
ακριβά extra.
καταπληκτικός κινητήρας.
Με 17ρες, σε σχέση με το leon κι αυτό με 17ες, το Audi κοπανάει πολύ λιγότερο.Απο το golf 6 δεν ειναι καλυτερο σε καμια περιπτωση, μονο να δεις ποσο παλιο μοντελο ειναι φτανει. Για golf 5 vs a3 το συζηταμε.
-
Φίλε sarris έχουμε το συγκεκριμένο Audi εδώ και 2 χρόνια περίπου.
Αν δεν μπορείς να περιμένεις μέχρι το 2010 (2011-12 θα σου έλεγα εγώ για να περάσουν και οι παιδικές ασθένειες ενός καινούργιου μοντέλου) και αντέχει η τσέπη σου τα γ@μισιατικα στα service της Audi και ΔΕΝ ψάχνεις τις σπορ οδηγικές σου ανησυχίες...τότε πάρτο. Κινητήρας άψογος αλλά καίει...ποιότητα πέραν κριτικής...ηχομόνωση πολύ καλή, δεν κοπανάει...αξιοπιστία...εκεί κάποια μικροπροβληματάκια εκ τον οποίων το ένα κατα την γνώμη μου σοβαρό και επικίνδυνο αν συνέβαινε στην εθνική με 150-160 χλμ/ω και βροχή τρώγοντας το σπρέι προπορευόμενων αυτοκινήτων...(κάηκε το μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων).
Για τον κινητήρα συγκεκριμένα (μιας και γενικότερα για Α3 είναι λιγο πολύ γνωστά τα πλην και τα συν) να σου πω ότι μια μικρή υστέρηση την έχει μέχρι τις 3000 με 3500 στροφές αλλά μετά σκαρφαλώνει άνετα μέχρι τις 5500 με κάθε ταχύτητα μέσα (2α- 3η βγάζει μάτια). Τελικές (έχω δει μέχρι 238 με τρία άτομα μέσα και αποσκευές σε μία ατελείωτη ευθεία της Εγνατίας και νομίζω πως είχε λίγο ακόμα να δώσει) μου έκανε εντύπωση πόσο άνετα τις πιάνει. Η 100αρα με την απλή αμόλυβδη κάνει την διαφορά οπότε διαλέγεις και παίρνεις... και επίσης με μερικά κατοστάρικα ευρώ επιπλέον για ένα προγραμματάκι (κάτι που ισχύει και για όλους του τούρμπο κινητήρες) εύκολα μπορείς να πηγαίνεις μαζί με ένα GTi π.χ απ'οτι ακούω (δεν το έχουμε κάνει ακόμα).
Α, επίσης αν είσαι μεταξύ ηλιοροφής και DSG (ίδιο κόστος περίπου) μην κάνεις την μαμακία που έκανε ο αδερφός μου που προτίμησε την μούρη (ηλιοροφή) γιατί δεν μπορούσε να περιμένει. Μέγιστη πατάτα μίας και μπορείς να την χρησιμοποιήσεις μόνο βράδυ σε κίνηση και ταχύτητες μέχρι 40-50... και το manual κιβώτιο δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
κάνε την απλή ερώτηση στον εαυτό σου .... είναι καλύτερο από το Golf 160Hp ??αλλάζει σύντομα
έχει 4 αστέρια στα crash tests
αρχίζει να δείχνει την ηλικία του μέσα κι έξω .....
ακριβά extra.
καταπληκτικός κινητήρας.
Με 17ρες, σε σχέση με το leon κι αυτό με 17ες, το Audi κοπανάει πολύ λιγότερο.Πριν πω για τα 4 αστέρια του Α3, να πω ότι όντως με τις 17άρες το Α3 κοπανάει ελάχιστα (εγώ θα έλεγα ότι δεν κοπανάει καθόλου αλλά φοβάμαι το γιουχάρισμα ).
Το δικό μου Α3 συγκεκριμένα, που φοράει 18' ζάντες και sline ανάρτηση, αντικειμενικά κοπανάει πολύ λίγο και μόνο σε 'χαράδρες'. Δε λέω ότι δεν είναι σφιχτό το αμάξι, έτσι?.Λέω ότι δεν κοπανάει... (Όποιος έχει μπει στο αμάξι μου, ας με διαψεύσει αν θέλει, να δει για πότε θα ξαναπάει βόλτα )
Προσωπικά δε με ενοχλεί καθόλου, ούτε με καταπονεί.Το ίδιο μου λένε και οι επιβάτες ('φίλε δεν κοπανάει καθόλου!Μια χαρά άνετο είναι!', 'Το δικό μου κοπανάει αρκετά περισσότερο και δεν έχει και 18άρες ζάντες'), οι οποίοι είναι ίσως προϊδεασμένοι και προετοιμασμένοι για 'χτύπημα φραπέ' και 'δωρεάν σπάσιμο πέτρας στα νεφρά', όταν ακούνε για 18άρες ζάντες και σκληρή ανάρτηση.Σχετικά με τα αστέρια τώρα:
Αν θυμάμαι καλά, δεν έχει 5 αστέρια γιατί δεν έχει στάνταρ του πίσω αερόσακους (εγώ τους πλήρωσα extra 400 κάτι ευρώ) και επειδή δεν έχει ηχητική ειδοποίηση όταν δεν φοράς τη ζώνη (που εγώ φοράω ούτως ή άλλως με το που μπαίνω στο αμάξι πριν βάλω μπροστα).
(αλλά δε βάζω και το χέρι μου στη φωτιά )
Κάποιος με περισσότερη όρεξη για ψάξιμο (ή με περισσότερες γνώσεις) ας με διαψεύσει ή ας με επιβεβαιώσει.
Πάντως μην το κάνουμε και αυτοσκοπό το να έχει 5 αστέρια.sarris
Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, αλλά με είχε καλέσει η μαμά πατρίδα.
Η άποψή μου για το Α3 1.8ΤFSI είναι η εξής:
Καταρχάς πάρα πολύ αθόρυβο αμάξι με πολύ καλή ποιότητα κύλησης που πλησιάζει αμάξια αρκετά ακριβότερα και αρκετά μεγαλύτερα.Πριν αλλάξει το Golf, δεν τιθόταν καν θέμα σύγκρισης με τα υπόλοιπα αμάξια της κατηγορίας του, αν παραβλέψουμε το οικονομικό κομμάτι.Δεύτερον:
Αν έχεις τα χρήματα, βάλε οπωσδήποτε xenon και αερόσακους πίσω.(αχρείαστοι να είναι φυσικά ) Αν έχεις μικρά παιδιά ή υπάρχει σύντομη σχετικά προοπτική για κουτσούβελα, βάλε και σύστημα isofix.(Δεν ξέρω αν τώρα είναι στάνταρ μετά το facelift.Όταν πήρα το δικό μου, ήταν έξτρα.) Αξίζει τα λεφτά του σίγουρα.Τρίτον:
Η προσωπική μου άποψη (που ίσως συμπίπτει με των περισσοτέρων) είναι πως ο 1.8Τ αυτή τη στιγμή είναι ίσως η χρυσή τομή ανάμεσα στη δύναμη και τη λογική συντήρηση και κόστος κίνησης, ενώ λόγω ελληνικής φορολογίας και νοοτροπίας ασφαλιστικών εταιριών, 'πέφτεις' σε λίγο μικρότερα ασφάλιστρα και σε αρκετά μικρότερα τέλη κυκλοφορίας από τον 2.0Τ. (ενώ είσαι περίπου στα ίδια επίπεδα με οποιοδήποτε 1.4 και 1.6 - turbo ή μη)
Πώς πάει στο δρόμο τώρα?Αν ψάξεις στο forum ('έρευνα αγοράς C4 VTS, Bravo 1.4T και leon 1.8TSI' και 'Έρευνα κατανάλωσης'), έχω γράψει αρκετά πράγματα για το πώς πηγαίνει και τι καίει ανάλογα με το πόσο το πατάς και το στυλ οδήγησης.
Πάντως για τα κυβικά του και τη δύναμή του, καίει λίγο.Φυσικά μην περιμένεις να καίει και σαν 1.400άρι έτσι?
Εγώ έχω 10,5lt/100km μέσο όρο και μου φαίνεται πολύ λογικό νούμερο για το συγκεκριμένο αμάξι με τη συγκεκριμένη ιπποδύναμη και βάρος.Τέταρτον:
Οι εκδόσεος ambition (σπορ έκδοση) και ambiente (έκδοση άνεσης) είναι αρκετά καλά εξοπλισμένες.Κοιτώντας προς τα εκεί, ίσως χρειαστεί να βάλεις ελάχιστα έξτρα για να πάρεις το αμάξι όπως θέλεις, έχοντας συμβιβαστεί ελάχιστα (πχ δεν έχει 17άρες ζάντες αλλά 16άρες, όμως έχει όλα τα υπόλοιπα που θέλεις και ζάντες βάζεις εύκολα και μετά ενώ πχ πολυλειτουργικό τιμόνι ή αερόσακους πίσω όχι).Τέλος:
Τώρα το αν αξίζει να περιμένεις, δεν το γνωρίζω.Μόνο εσύ μπορείς να απαντήσεις στο ερώτημα αυτό.Προσωπικά όταν ήταν να παραγγείλω το αμάξι μου (μέσα Φεβρουαρίου), δεν περίμενα ούτε το τελευταίο facelift που έγινε στο Α3, οπότε για μένα δεν τίθεται θέμα 'περιμένω το επόμενο μοντέλο ή facelift'.Επιλέγω το αμάξι με βάση τα δεδομένα εκείνης της ώρας για να κάνω την καλύτερη δυνατή (για μένα επιλογή).Μετά από 1 χρόνο, ας βγάλει και το αμάξι χρυσό, με όλα τα έξτρα πάνω και να είναι και τσάμπα.Προσωπικά δε θα με πειράξει καθόλου, αφού τη δεδομένη χρονική στιγμή που εγώ έκανα την αγορά, με βάση τα συγκεκριμένα δεδομένα-αμάξια-έξτρα-χρήματα κτλ, επέλεξα αυτό που θεωρούσα (για μένα) καλύτερο.
Μου φαίνεται το ίδιο σα να στενοχωριέσαι γιατί μετά από 1 χρόνο, κέρδισες το τζόκερ και θα μπορούσες να περιμένεις και να αλλάξεις αμάξι μια και καλή με το που πάρεις τα χρήματα, οπότε και να κυκλοφορείς με Lamborghini και όχι με 'χρέπι'-ταπεινό Α3.
Επιπλέον, αν είναι κάθε φορά να περιμένεις το επόμενο μοντέλο που θα βγει (σύντομα ή όχι), στο τέλος δεν θα πάρεις ποτέ αμάξι, αφού όλο και κάποιο facelift θα γίνει στον 1-1,5 χρόνο, όλο και κάποια αλλαγή θα γίνει μέσα στα 5 χρόνια 'ζωής του' σε εσωτερικό-εξωτερικό κάνοντάς το πιο όμορφο...Αν δεν το πάρεις και με το που βγει το μοντέλο (που εκεί διακινδυνεύεις να αντιμετωπίσεις μικροπροβλήματα νεότητας), έχεις χάσει την μπάλα και έχει μπλεχτεί σε έναν κυκεώνα χωρίς λόγο και αιτία.Αποφεύγω να σου πω τι θα έκανα στην περίπτωσή σου, γιατί δεν γνωρίζω τα κριτήρια που έχεις εσύ και δεύτερον γιατί πιστεύω ότι δεν θα σε βοηθήσει.Ό,τι και να σου πω εγώ, εσύ έχεις άλλα πράγματα στο κεφάλι σου από μένα και προσδοκείς διαφορετικά πράγματα από μένα αγοράζοντας ένα (οποιοδήποτε) καταναλωτικό αγαθό.
ΥΓ:Ρε φίλε, τι σεντόνι είναι αυτό...
-
παιδιά επειδή γλυκοκοιτάω κι εγώ το α3 σε τρίπορτο ήθελα να κάνω μια ερώτηση για μια ψιλολεπτομέρεια.... το νικελ περίγραμμα στην μπροστά μάσκα υπάρχει σε όλες τις εκδόσεις σωστά; Και επίσης τα προβολάκια ομίχλης ξέρετε αν είναι στον στάνταρ εξοπλισμό ή όχι;
Πάντως το marketing των εταιριών αυτών είναι σπουδαίο... για το 1.4 125 PS κοιτούσα και με λίγα extras έφτασα την τιμή του 1.8Τ 160PS... άντε μετά να επιλέξεις
-
εμενα παντως αν και μου αρεσει παααααρα πολυ το Α3 ,θα προτιμουσα (σχεδον ) παντα το αντιστοιχο golf.
ειδικα με την ποιοτητα που εχει το 6, το Α3 δεν αξιζει πιστευω τα επιπλεον χρηματα.βεβαια θα προτιμουσα τον κινητηρα του Α3 σε σχεση με τον tsi γιατι ειμαι υπερ των κυβικων και δεν κρυβω οτι ο tsi με εχει βαλει πολλες φορες σε σκεψεις
εγω στη θεση σου αν ηταν να δωσω τοσα λεφτα θα περιμενα να βγει νεο golf gti ή θα επαιρνα ενα 1.4 160αρι ωστε να εξοικονομουσα χρηματα
δε νομιζω οτι θα χασεις σε κατι,περα απο το σημα.@καβουρας το Α3 εχει κουδουνισμα για τη ζωνη(ξεχναω πολλες φορες να τη βαλω και μου το θυμιζει)
επισης με τοσο χρημα που εσκασες πιστευω οτι επρεπε να ειχες παρει οπωσδηποτε 200αρι για να μη σου πω s3
(νομιζω οτι παλιοτερα ειχαμε ερθει σε αντιπαραθεση για αυτο το θεμα )και κατι τελευταιο..το αυτοκινητο δεν κοπαναει καθολου μη ντρεπεσαι να το πεις!!!!
βεβαια σε καποιους αυτο φαινεται εξωγηινο,οπως εξωγηινο τους φαινεται οταν τους λες οτι ο ημιακαμπτος ειναι για τα μπαζα,αλλα τι να κανουμε?καποια αυτοκινητα ουτε κοπανανε ουτε τριζουν με 18αρες
αν και ειναι λιγο νωρις ακομα να πω με σιγουρια,μονο 32.000 χλμ εχω στα 60 θα επανελθω με πιο ολοκληρωμενη αποψη!!!!
(αν και το προηγουμενο s3 φιλου μου με πανω απο 130.000 χλμ δε θα ελεγα οτι τριζει
ΤΤ καμπριο ομως αλλου φιλου μου με υπερφυσικα σκληρη aftermarket αναρτηση τριζει αρκετα... ) -
QsisVTS
Με το που το βάζω μπροστά δε 'χτυπάει' (το λαμπάκι ένδειξης ότι δε φοράω ζώνη βέβαια ανάβει) και επειδή βάζω σχεδόν αμέσως ζώνη, δεν ήξερα ότι αν κάνεις μερικά μέτρα χωρίς να φοράς ζώνη, το αμάξι διαμαρτύρεται. (έκανα το πείραμα όταν πήγα στο εξοχικό μου το Σ/Κ)Μου έκανε εντύπωση ότι όταν δε φόρεσε ζώνη ο συνοδηγός, το αμάξι όχι μόνο δεν 'παραπονέθηκε', αλλά τον έγραψε κανονικότατα στα παλιά του τα...λάστιχα ( ).Ούτε ένδειξη στο ταμπλό ούτε τίποτα...
(εμείς που οδηγούμε ας σωθούμε και στα @@ μας για τους άλλους? Εγώ αν μπορούσα, θα έβαζα να χτυπάει όταν δε φοράει ζώνη και κάποιος από τους πίσω! )Και μου έκανε εντύπωση όλο αυτό γιατί αντίθετα με το Α3 μου, στο Golf V της μάνας μου υπάρχει ηχητική (και οπτική) ειδοποίηση αν ο συνοδηγός δε φοράει (ή βγάλει) τη ζώνη του. (με έναν πιεστικό διακόπτη στο κάτω μέρος του καθίσματος, το αμάξι 'ξέρει' αν κάποιος κάθεται στο συνοδηγό ή όχι, ώστε να μην 'βαράει' άσκοπα για μη-φορεμένη ζώνη στο συνοδηγό)
(μπουρδελάμαξο το Α3 τελικά... )Πάντως κρατάω κι εγώ κάποιες επιφυλάξεις γιατί:
1)είμαι απίστευτα ψείρας με το εσωτερικό.Δε θέλω να ακούγεται κιχ (όσο αυτό είναι δυνατό)...Προς το παρόν πάντως, φτου-φτου, δεν ακούγεται πραγματικά τίποτα.
2)είναι αρκετά καινούριο το αμάξι μου και δεν έχουν 'φανεί' τα (όποια) κουσούρια (που δεν έχει και δε θα έχει )Επιπλέον, η κοπέλα μου χθες μου 'εκμυστηρεύτηκε' ότι το αμάξι του πατέρα της (Corolla 1.4lt sedan του 2004, η πολύ απλή έκδοση) κοπανάει πολύ περισσότερο και μάλιστα 'άσχημα' κάποιες φορές ενώ της έχει κάνει εντύπωση ότι ακόμα και σε μεγάλες λακκούβες-αναπηδήσεις-ανωμαλίες που περίμενε να τη 'νιώσει' και μάλιστα γερά, το αμάξι μου πέρασε 'σα να μην τρέχει τίποτα' και 'όλα χαλαρά, όλα ανθηρά'.
Όσο αναφορά τα χρήματα-κυβισμό-άλογα...ειλικρινά, τι να σου πω?
Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα, πως ίσως παραείμαι συνειδητοποιημένος αγοραστής σε σημείο που σπάω τα @@ των περισσοτέρων.Το ίδιο πράγμα που μου είπες εσύ, μου είχε πει και ο πωλητής τότε που παρήγγειλα το αμάξι μου και πολλοί άλλοι γνωστοί μου (και σίγουρα το έχουν σκεφτεί και άλλοι που απλά ντράπηκαν να μου πουν σχεδόν κατάμουτρα ότι έκανα μ@λ@κί@ επιλογή -πάντα σύμφωνα με αυτούς).Θα συνεχίσω με pm για να μην κουράζουμε τους φίλους μας με 'άσχετα'.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Εγώ αν μπορούσα, θα έβαζα να χτυπάει όταν δε φοράει ζώνη και κάποιος από τους πίσω!Περασαν 20 χρονια για να πειστει ο ελληναρας να βαζει ζωνη οταν καθεται μπροστα....για πισω τα λεμε το 2020...
Εμενα οταν καποιος στις πισω θεσεις φορεσει ζωνη σε ενημερωνει με ενδειξη στην οθονη πληροφοριων και σε περιπτωση που την βγαλει βαραει το μπιπερ αλλα οταν το κανεις read σταματαει....περισσοτερο απευθυνετε σε ανυσηχα παιδακια
Ελπιζω συντομα να εχουν ολα τα αυτοκινητα αισθητηρα βαρους πισω οπως και στη θεση του συνοδηγου, αν και η μεχρι στιγμης η επισημη δικαιολογια ειναι οτι θα ενεργοποιειτε και με μια τσαντα που πιθανον να τοποθετησει καποιος στα πισω καθισματα -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
η μεχρι στιγμης η επισημη δικαιολογια ειναι οτι θα ενεργοποιειτε και με μια τσαντα που πιθανον να τοποθετησει καποιος στα πισω καθισματαπ@π@ριές είναι γιατί πχ στο Golf V, και βαλίτσα να βάλεις, δεν ενεργοποιείται ο αισθητήρας (μη ρωτήσετε πως γίνεται αυτό.
Επιπλέον, υποτίθεται ότι αν θες να βάλεις μεγάλη τσάντα ή βαλίτσα στο πίσω κάθισμα, θα πρέπει να 'ρίξεις' τα πίσω καθίσματα (ή το ένα από τα 2 αν γίνεται).
Εκτός κι αν εννοούν την γυναικεία τσάντα, όπου μάλλον έπρεπε ήδη να γελάω...(πιο γελοία δικαιολογία δεν υπάρχει ).ΥΓ:γ@μ@το το σύστημα στο αμάξι σου.Αλήθεια...τι αμάξι είναι? (υποψιάζομαι Citroen C5-C6...Οι γάλλοι πάντα ήταν υπερβολικοί -με την καλή έννοια- με την ασφάλεια. )
-
στο δικό μου, πίσω έχει αισθητήρα βάρους ... βγάζει απλά μηνυμα, σν κάποιος δεν βάλει την ζώνη του. Κουδουνάει μόνο, αν κάποιος βγάλει την ζώνη του (πίσω), πρίν σταματίσει.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ΥΓ:γ@μ@το το σύστημα στο αμάξι σου.Αλήθεια...τι αμάξι είναι? (υποψιάζομαι Citroen C5-C6...Οι γάλλοι πάντα ήταν υπερβολικοί -με την καλή έννοια- με την ασφάλεια. )Volvo S40 (νομιζα το avatar Τ5 awd ειναι κατανοητο σε ολους )....οι Σουηδοι σε αυτα ηταν παντα πρωτοποροι...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Volvo S40 (νομιζα το avatar Τ5 awd ειναι κατανοητο σε ολους )....οι Σουηδοι σε αυτα ηταν παντα πρωτοποροι...Δεν έκανα σύνδεση με το avatar και επιπλέον...(για να πω και τη βλακεία μου), θα μπορούσε να είναι XC70 ας πούμε το αμάξι σου...
Βγαίνει και Τ5 το S40? Εγώ είχα μείνει ότι η κορυφαία έκδοση η Τ4...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Volvo S40 (νομιζα το avatar Τ5 awd ειναι κατανοητο σε ολους )....οι Σουηδοι σε αυτα ηταν παντα πρωτοποροι...
Δεν έκανα σύνδεση με το avatar και επιπλέον...(για να πω και τη βλακεία μου), θα μπορούσε να είναι XC70 ας πούμε το αμάξι σου...
Βγαίνει και Τ5 το S40? Εγώ είχα μείνει ότι η κορυφαία έκδοση η Τ4...
start Αυτο ηταν το S40 MkI (1996-2004) και τοτε κορυφαιος ηταν ο Τ4 - turbo 4κυλινδρος 1950 κυβικα. Το MkII εχει τον 5κυλινδρο του R αλλα με τροποποιησεις (αλλο τουρμπο και χαμηλη πιεση) στα 230 αλογα end
-
Παιδια το αμαξι ειναι φοβερο.Με 18αρα ζαντα που το οδηγησα και δεν καταλαβαινες τιποτα στο δρομο.Θορυβος μηδεν,αποκριση αμεση απο γκαζι,λιγο περιεργα σε αισθηση αλλα αποτελεσματικα φρενα,αρκετα καλο τιμονι (δε ξερω γιατι αλλα σε πολλα τεστ το θαβουν),μονο λιγο η σχετικη στενοτητα της καμπινας με ψιλοχαλασε-σε συγκριση π.χ. με το Golf που ειναι σαφως πιο ευρυχωρο.Επισης φαουλ το υποβραχιονιο.
Για το κιβωτιο δεν μπορω να πω κατι αρνητικο,δε με ενθουσιασε κιολας.
Πιστευω οτι τωρα με τη μειωση,ειναι η ιδανικη επιλογη σε Α3.
Αληθεια ξερει κανεις γιατι ενω στο 1.4 tsi οι ενδειξεις ειναι σε λευκο χρωμα,στο 1.8 ειναι ακομα με κοκκινο?
AUDI A3 1.8TFSI