-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Το παρατραβάς Busso
Λες, ξελες, ξαναλες και πάλι απο την αρχή
Δεν θα κάτσω να αρπαχτώ
αλλά εσύ είσαι αυτός που έβαλε φωτο της πανάσχημης GTA, εσύ πάλι είσαι αυτός που λέει να μην βιαζόμαστε να κρίνουμε, εσύ που αλλάζεις κουβέντα που άνοιξες....
εσύ είσαι αυτός που μιλούσε για ανωτερότητα του 1750, εσύ που έβαλες θέμα 'περισσότερα άλογα, λιγότερα κυβικά', εσύ που τώρα μιλάς για μη σύγκριση του με τον ΤFSi μια αυτός είναι 2000cc.Αποφάσισε !!!
Άσε τις προστακτικές ΟΚ?
Και τι να αποφασίσω? Εσύ δεν βλέπεις ότι το νέο moteur παρότι 226cc λιγότερα έχει καλύτερη ειδκή ισχύ και ροπή από το 2.0 TFSI ?????
ΠΡΕΠΕΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ?????Που να το δω το νέο μοτέρ ???? Εχει βγεί ??? Μήπως το έχει δει εσύ ???? ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ ???
Μήπως σε καμια εβδομάδα θα το γυρίσεις πάλι και θα μιλάς για όχι αυτή αλλά την επόμενη γενιά που θα είναι ακόμα καλύτερη?? ....
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Πως ομως εχουμε κρινει οτι ειναι ηδη καλυτερος απο τον TFSi?
Ηδη οι επιδοσεις που αναφεροντε χειροτερες ειναι!Ένα moteur κρίνεται ξεχωριστά ως οντότητα και όχι πάνω σε αυτοκίνητο.
Και ο 1.75 στη Mito θα την κάνει να έχει ρεπρίζ μέχρι τα 120 σαν την 8C Competizione.
Τι σημαίνει αυτό, ότι ο 1.75 είναι καλύτερος από τον 8c της Competizione?Μια χαρά το γύρισες πάλι,
τώρα μόνο σε πάγκο κρίνεται ένα μοτέρ (ειδικά αυτό που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΑΚΟΜΑ συμπληρώνω εγώ)
μοτέρ=οντότητα
τιποτε άλλο ενδιαφέρον ???
-
Προσωπικά περίμενα κάτι τελείως διαφορετικό. Ίσως και μαύρο εσωτερικό στα φώτα όπως ήταν το Impreza STi του 2001. Το σήμα πάνω στο καπώ αφήνει όντως λίγα άδεια τα πράγματα μπροστά. Ελπίζω να αλλάξουν κάποια πράγματα.
Τώρα για την 159. Το 2,0 TFSI Passat είναι στα ίδια από άποψη επιτάχυνσης. Η C 200 αρκετά πιο αργή και το Α4 με τον νέο 2,0 TFSI λίγο πιο γρήγορο (λίγο πάνω από 7').
Ξαφνικά η 159 έγινε αργή γιατί; Επειδή υπάρχουν τα T5 τα οποία στην τελική άντε να είναι λίγο πιο γρήγορα από το Α4 πχ;
Πολύ έξυπνο...
Δηλαδή να χρεωθεί κάποιος στην καμπούρα του ένα μοτέρ 2.500 κυβικών με ό,τι αυτό συνεπάγεται αντί να προτιμήσει ένα 1.800 που αποδίδει λίγο χειρότερα αλλά (αναμενόμενα) με μια μικρή βελτίωση μπορεί να αποδώσει το ίδιο;
Έκανε η μύγα κώλο θα λεγα εγώ... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
ναι 5κυλινδρο. Επισης,μιλαμε για ενα μοτερ 2λιτρο-tfsi και για ενα 1,75Τ.Ε υπαρχει μια μικρουλα τοσο δα διαφορα.
Θα ειχε σημαντικη ομως δεν εχει γιατι:
- θα πλασαριστει διπλα στον TFSi (Α4 - 159)
- Εχει παραπλησια δυναμη
- Φορολογικα (στη χωρα μας αλλα και σε χωρες οπως πχ η Γερμανια) δεν θα εχει κανενα σημαντικο πλεονεκτημα
- Τα 200cc λιγοτερα δεν του δινουν κανενα απολυτως πλεονεκτημα ουτε στην οικονομια καυσιμου (ασχετα αν τελικα αποδειχθει οικονομικοτερος) αφου μιλαμε για παραπλησιες ιπποδυναμεις
- οι κατασκευαστες εχουν σαν στοχο τα αλογα και οχι με τι κυβικα θα τα επιτυχουν (τηρουμενων των αναλογιων παντα)
Τα κεκ του 1.75 είναι 1742cc
Της Audi o 1.8 είναι 1798cc και 2.0 είναι 1968cc
Ωστόσο πέρα από τους ψυχρούς αριθμούς κρύβεται η φορολογία
1643-1785cc 12 φορολογήσιμοι ίπποι
1786-1928cc 13 φορολογήσιμοι ίπποιΚαι εδώ έχει ένα φορολογικό ατού στο ελληνικό σύστημα ο νέος 1.75
Φορολογικού ατού. Ευκαιρία για τρελές πωλήσεις
Ακόμα δεν τον είδαμε....Γιάννη τον βαφτίσαμε
-
Όταν ο VT ήταν στα ντουζένια του, προβάλλονταν ως ισχυρότατο επιχείρημα το ατού αυτό. Τι άλλαξε τώρα ρε Χρήστο και δεν είναι;
-
Giuseppe εσύ εκθείαζες τα ατμοσφαιρικά moteur υψηλού κυβισμού της AR, τώρα ξαφνικά γίνεσαι οπαδός του downsizing και των τουρμπάτων moteur χαμηλού κυβισμού;
Αποφάσισε!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όταν ο VT ήταν στα ντουζένια του, προβάλλονταν ως ισχυρότατο επιχείρημα το ατού αυτό. Τι άλλαξε τώρα ρε Χρήστο και δεν είναι;Φορολογικά, τίποτα. Απλά ακόμα δεν υπάρχει!
Giuseppe εσύ εκθείαζες τα ατμοσφαιρικά moteur υψηλού κυβισμού της AR, τώρα ξαφνικά γίνεσαι οπαδός του downsizing και των τουρμπάτων moteur χαμηλού κυβισμού;
Αποφάσισε!
Περσινά ξινά σταφύλια, που λέει και ο popolaros!
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Προσωπικά περίμενα κάτι τελείως διαφορετικό. Ίσως και μαύρο εσωτερικό στα φώτα όπως ήταν το Impreza STi του 2001. Το σήμα πάνω στο καπώ αφήνει όντως λίγα άδεια τα πράγματα μπροστά. Ελπίζω να αλλάξουν κάποια πράγματα.Τώρα για την 159. Το 2,0 TFSI Passat είναι στα ίδια από άποψη επιτάχυνσης. Η C 200 αρκετά πιο αργή και το Α4 με τον νέο 2,0 TFSI λίγο πιο γρήγορο (λίγο πάνω από 7').
Ξαφνικά η 159 έγινε αργή γιατί; Επειδή υπάρχουν τα T5 τα οποία στην τελική άντε να είναι λίγο πιο γρήγορα από το Α4 πχ;
Πολύ έξυπνο...
Δηλαδή να χρεωθεί κάποιος στην καμπούρα του ένα μοτέρ 2.500 κυβικών με ό,τι αυτό συνεπάγεται αντί να προτιμήσει ένα 1.800 που αποδίδει λίγο χειρότερα αλλά (αναμενόμενα) με μια μικρή βελτίωση μπορεί να αποδώσει το ίδιο;
Έκανε η μύγα κώλο θα λεγα εγώ...Κανεις δεν ειπε οτι ειναι αργη...ομως δεν ανακαλυψε ξαφνικα τον τροχο η Αλφα...αυτο λεω...τα νουμερα που ανακοινωνει δεν ειναι και τρομερα....το ποσο τρομερα στην πραξη θα ειναι ή οχι θα το δουμε ΟΤΑΝ βγει στην παραγωγη...
Οσο για τον T5 ποιος τον ανεφερε? Οποιος εχει την μυγα να την φερει γρηγορα πισω θα λεγα εγω! -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όταν ο VT ήταν στα ντουζένια του, προβάλλονταν ως ισχυρότατο επιχείρημα το ατού αυτό. Τι άλλαξε τώρα ρε Χρήστο και δεν είναι;Καταργηθηκαν τα τεκμηρια και νομιζω το σημα ειναι το ιδιο (ας με διορθωσει καποιος που ξερει)
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Θυμίζω Audi 1.8T (εδώ και κάαααμποσα χρόνια)
Δλδ;;; Τον 1.8Τ αποδοσης 150 ιππων και 240 νιουτομετρων για ποιο λογο τον αναφερεις;
Κλασσικά θα αναφερθείς στη πιο μικρή του έκδοση...και όχι στα 200+ άλογα του 1.8Τ, για να μην αναφέρω τα 225 άλογα που έβγαζε το προηγούμενο S3 πριν αρκετά χρόνια.
Ποια πιο μικρη του εκδοση ρε καρντασι; Βασικη με βασικη εκδοση μιλαμε. Η βασικη του λοιπον εκδοση που φοραγε το Α4,το ιμπιζα fr κλπ κλπ κλπ ειναι αυτη που σου λεω παραπανω.Το αν αργοτερα κοτσαρανε κι ενα τουρμπο μεγαλυτερης παροχης τι να λεει; Με το ιδιο σκεπτικο σου κοτσαρω κι εγω στον 1750 μια gt 30-35 και το κανω 500 αλογα,για βασικη του εκδοση θα μιλαμε μετα; Επομενως Φαουλ και κιτρινη δεχεσαι για την αναφορα του συγκεκριμενου μοτερ. Γιατι μην ξεχνας οτι και το ιμπιζα κουπρα πχ ειχε το ιδιο μοτερ με αλλη χαρτογραφηση κι ενα s διαφορα στην τουρμπινα της ΚΚΚ. Ηταν διαφορετικο μοτερ μηπως;;; Φλερταρεις με την κοκκινη..
To point μου ήταν ότι ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ο τροχός στη προκειμένη περίπτωση όπως τρανώς αποδείχθηκε με τόσα μοτέρ που έχουν βγει.
Άρα επαναλαμβάνω...ΩΡΑΙΟ ΜΟΤΕΡ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΗΚΕ Ο ΤΡΟΧΟΣ!
Giuseppe εσύ εκθείαζες τα ατμοσφαιρικά moteur υψηλού κυβισμού της AR, τώρα ξαφνικά γίνεσαι οπαδός του downsizing και των τουρμπάτων moteur χαμηλού κυβισμού;
Αποφάσισε!
Καλά είναι γενικό το 'κακό'...δε μας άρεσαν τα μικρά turbo στα 1400κ.ε. στα VAG, αλλά τώρα τα σπάνε
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
To point μου ήταν ότι ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ο τροχός στη προκειμένη περίπτωση όπως τρανώς αποδείχθηκε με τόσα μοτέρ που έχουν βγει.
Άρα επαναλαμβάνω...ΩΡΑΙΟ ΜΟΤΕΡ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΗΚΕ Ο ΤΡΟΧΟΣ!
Δεν ειδα κανενα να λεει οτι ανακαλυφθηκε ο τροχος η οτι τετραγωνιστηκε ο κυκλος.
Αντιθετως ειδα καποιον να υπερηφανευεται υπερ του 1.8Τ που για την εποχη του ηταν πολυ καλος προσπαθωντας να τον αντιπαραβαλλει με τον 1.75Τ,ΠΡΑΓΜΑ ΟΥΤΟΠΙΚΟ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ POINT ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΟ. -
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
159 1.75 TBi 200hp 320Νm 0-100: 7.7sec
ο 1.75 θα μπει σε αυτή την έκδοση σε 159/159Sportwagon/Brera/Spider/Lancia DeltaΠόσο Αλέκο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; **Ποιος την πιάνει με 7,7 sec.**Λογικά θα βγει σε τρεις εκδόσεις 170 , 200 και 230 άλογα
Μια κουβέντα είπε ο χριστιανός και έπεσε η Ιερά εξέταση και το ελεγκτικό συμβούλιο να τον φάνε. Χαλαρώστε λίγο παιδάκια...
-
υπάρχει περίπτωση αυτος ο 1.8 με τα 200 να μπει και σε Q4 έκδοση??
-
Στα 230-240 άτια φαντάζομαι πως ναι. Αυτό που με απασχολεί είναι πόσο θα μεταβληθεί η τιμή της Brera πχ (ελπίζω προς τα κάτω λόγω μικρότερου κυβισμού) και το θέμα του ήχου.
-
Ποιος μίλησε για ανακάλυψη του τροχού;To VAG ανακάλυψε τους ΤSi πριν από τη Lancia , δηλαδή;Aπλά τους εφάρμοσε μαζικά και μάλιστα με επιτυχία.
Για μένα είναι μεγάλη επιτυχία για τους Ιταλούς γιατί πλέον έχουν ένα αξιόλογο κινητήρα βενζίνης στα 1.8 , τον οποίο θεωρώ καλύτερο από τον ΤFSI 1.8 , o oποίος βγάζει 160 άλογα και κοιτάζει στα μάτια τον πολύ καλό και βραβευμένο 2.0ΤFSi που βγάζει 180 και 211 άλογα.Από όσο ξέρω καμία άλλη εταιρεία στα 1.8 δε βγάζει τόσα άλογα.Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι της ΒΜW o 2.0 με 177 άλογα.
Αλλά όλοι αυτοί είναι δίλιτροι , δηλαδή έχουν τέλη ταξινόμησης 40% ενώ ο 1.8 έχει 30%.
Άρα οι Ιταλοί θα μπορούν να χαμηλώσουν την τελική τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό ή να την κρατήσουν στα ίδια επίπεδα και να αυξήσουν το κέρδος.Π.χ ο 2.2 έχει τέλη ταξινόμησης 50%.
Αν δε , συγκρίνω καθαρά μόνο τους 1.8Τ , ο κινητήρας του VAG βγάζει 160 άλογα.40 άλογα παραπάνω ήτοι 25% μεγαλύτερη ισχύς είναι επιτυχία η οποία έχει μεγαλύτερη αξία αν συγκρίνεις κινητήρες 1.8 άλλων εταιρειών με μεγαλύτερες πωλήσεις από τη FIAT. -
Της Μercedes βγάζει 184 άλογα στην δυνατή παραλλαγή του και ο BMW είναι ατμοσφαιρικός, ακόμα και με 177 δεν μπορεί να συγκριθεί με τους υπερτροφοδοτούμενους.
-
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
Ποιος μίλησε για ανακάλυψη του τροχού;To VAG ανακάλυψε τους ΤSi πριν από τη Lancia , δηλαδή;Aπλά τους εφάρμοσε μαζικά και μάλιστα με επιτυχία.
Για μένα είναι μεγάλη επιτυχία για τους Ιταλούς γιατί πλέον έχουν ένα αξιόλογο κινητήρα βενζίνης στα 1.8 , τον οποίο θεωρώ καλύτερο από τον ΤFSI 1.8 , o oποίος βγάζει 160 άλογα και κοιτάζει στα μάτια τον πολύ καλό και βραβευμένο 2.0ΤFSi που βγάζει 180 και 211 άλογα.Από όσο ξέρω καμία άλλη εταιρεία στα 1.8 δε βγάζει τόσα άλογα.Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι της ΒΜW o 2.0 με 177 άλογα.
Αλλά όλοι αυτοί είναι δίλιτροι , δηλαδή έχουν τέλη ταξινόμησης 40% ενώ ο 1.8 έχει 30%.
Άρα οι Ιταλοί θα μπορούν να χαμηλώσουν την τελική τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό ή να την κρατήσουν στα ίδια επίπεδα και να αυξήσουν το κέρδος.Π.χ ο 2.2 έχει τέλη ταξινόμησης 50%.Γενικα για την χωρα που ζουμε με τους ισχυοντες νομους και φορους,
τα 1800 κυβικα ειναι μια πολυ καλη και συμφερουσα κατηγορια για γκαζι-ανεση.
Σιγουρα, οι Ιταλοι (επιτελους!) θυμηθηκαν και προκειται να ενδυναμωσουν μια
κατηγορια κινητηρων στην οποια εχουν μεγαλη ιστορια.
Αυτο βεβαια δεν σημαινει εντωμεταξυ οτι δεν ειχαμε απο την VAG 'μαγικα' συνολα
που δουλευαν εξισου αποτελεσματικα και μαλιστα σε ποικιλια ιππων απο 150 εως
και 225 στο κοντινο παρελθον.
Τωρα φυσικα μπαινοντας η AR δυναμικα σε αυτη την κατηγορια, ηρθε (αναγκαστικα) και
ο καιρος για να ξυπνησει και ενας αλλος παλιος της ανταγωνιστης, η BMW.
Ιδωμεν... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Τώρα που είπες V6. Μια κρυάδα την πήραμε όταν σε portfolio της Fiat-Chrysler φάνηκε να είναι αντάλλαγμα ο 3.6 των Αμερικανών....Αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει, παρά μόνο το efficiect technology για V6 των αμερικανών....Κανονικά σε 1 χρόνο θα είναι στην αγορά....biturbo και αλουμινένιος
Ακόμα είναι νωρίς για να ξέρουμε τί ακριβώς θα γίνει.Πάντως ο V6 της FPT είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο και η εξέλιξή του έχει κοστίσει ήδη ένα χέρι και ένα πόδι ώστε να εγκαταληφθεί.Επιπλέον έχει κοινή βάση με τον V6 diesel της FPT και είναι modular με τον 4 κύλινδρο 1,8Di.Από την άλλη ο V6 Phoenix βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο βιομηχανικής παραγωγής και είναι modular με τον V8 των αμερικανών.Άρα η λογική του να επιλεγεί ένα μόνο κινητήριο σύνολο για τις δύο εταιρείες είναι μάλλον απίθανη.Λάβε υπόψιν ακόμα ότι το να κουβαλάς κινητήρες από την μια πλευρά του Ατλαντικού στην άλλη, είναι μια δαπανηρή υπόθεση,ιδιαίτερα αν σκεφθεί κανείς ότι μιλάμε για χιλιάδες κομμάτια και όχι απλά για τα σχετικά λίγα κομμάτια του σημερινού V6 που έχεται από το Port Melbourne.
Πέρα λοιπόν από τον ενδεχόμενο δανεισμό τεχνολογίας plug in,δεν θα απέκλεια και το ενδεχόμενο,αναλόγως της χώρας κατασκευής να επιλέγεται και το αντίστοιχο moteur,ανεξαρτήτως μάρκας,ιδιαίτερα αν σκεφθεί κανείς ότι η ζήτηση για τους V6 βενζίνης θα είναι πολύ μεγαλύτερη στην αμερικανική ήπειρο από όσο στην Ευρώπη.
Ο χρόνος θα δείξει.
Πολλοί υποστηρίζουν ότι η αντικατάσταση του Busso με τον JV V6 στις 159/Brera ήταν ατόπημα που έπληξε ουσιαστικά και τελειωτικά το profile της AR.Η ουσία όμως είναι ότι το projetto 939 υλοποιήθηκε σε μια περίοδο που ίσχυε ένα JV που προέβλεπε την εξαγορά της Fiat από την GM,τη στιγμή που στην Fiat δεν υπήρχαν χρήματα για να εξελίξουν ούτε ένα κινέζικο 1200αρι.
O καινούργιος V6 by GM δοκιμάστηκε τότε στην 157 (η οποία ήταν ένα διαφορετικό και πολύ ελαφρύτερο αυτοκίνητο από την 159 που τελικά είδε το φως της παραγωγής)και ενθουσίασε τους δοκιμαστές,αποδίδοντας 283 ίππους.Τελικά τα πράγματα ήρθαν έτσι ώστε να τους προκύψει μια πλατφόρμα κατά 15% βαρύτερη από όσο υπολόγιζαν,ενώ λόγω ελλιπούς εξέλιξης ο κινητήρας έφτασε να χάνει το 15% της δύναμής του.
Η εναλλακτική ήταν να συνεχίσουν με τον Busso,η εξέλιξη του οποίου (την οποία σκέφτονταν από το 1992) θα κόστιζε τεράστια ποσά, οδηγώντας τελικά σε ένα κοστολόγιο διπλάσιο ανά κινητήρα σε σύγκριση με τον V6 της GM.Το κακό είναι ότι ο κόσμος δεν κάνει συγκρίσεις σε σχέση με αυτά που κυκλοφόρουν γύρω του,όπου οι όποιες διαφορές είναι σχετικά μικρές,αλλά σε σχέση με έναν Busso Euro 2,o οποίος τοποθετείτο σε ένα αμάξωμα 1250 κιλών....το οποίο λογικά φαινόταν ότι πετάει.
Σε ότι αφορά το PS της MiTo GTA,ίσως τελικά έχει την πατρότητα της ίδιας της Fiat (συνηγορούν σε αυτό πολλά).Δεν παύει πάντως να είναι ένα PS και το πιθανότερο μια φάση μη τελική του,το οποίο διέρευσε στο διαδίκτυο μάλλον άθελά τους.Η ουσία όμως είναι ότι πρόκειται για PS,καθώς το concept car δεν θα είναι έτσι.Eπίσης από το concept στο μοντέλο παραγωγής αλλάζει κυρίως το σχέδιο.Το κακό είναι ότι στο διαδίκτυο που σουλατσάρει η σχετική φωτο....δείχνει να αρέσει
-
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
και κοιτάζει στα μάτια τον πολύ καλό και βραβευμένο 2.0ΤFSi που βγάζει 180 και 211 άλογα.μια μικρη διοθρωση, ο tfsi βγαζει εως 265 στα χαρτια, στη πραξη 275 ή και παραπανω.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Της Μercedes βγάζει 184 άλογα στην δυνατή παραλλαγή του και ο BMW είναι ατμοσφαιρικός, ακόμα και με 177 δεν μπορεί να συγκριθεί με τους υπερτροφοδοτούμενους.204 στην νέα E-Class
*238 με την έλευση του Diesotto
ΑLFA ROMEO FORUM