-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
πόσο πάει ο γύρος?..απ'όλα μέσα??
-
πάντα με απόλα
-
Ρηχοί άνθρωποι
Εδώ μιλάμε για εν δυνάμει 500.000 χλμ με αυτά τα λεφτα κι εσείς το ρίξατε στη μάσα
(καλαμάκι η πίτα ? )
-
Ο χρήστης tibet έγραψε:
καλησπέρα απο Σαν Φραντζισκο, λόγω δουλειάς εδώ και είχα κανονίσει από καιρό ένα ολοήμερο τεστ του Τεσλα. Του ηλεκτροκίνητου roadster...Ζήλεια!!
Τόσο δύσκολο είναι για τα ελληνικά περιοδικά να το οδηγήσουν??
-
Οδήγησα προχθές σε ένα σύντομο test drive το Toyota IQ 1.0 με χειροκίνητο κιβώτιο.
Οπτικά το βρίσκω αρκετά ενδιαφέρον και με ένα σχήμα που το κάνει να ξεχωρίζει.
Οδηγικά το αμάξι στέκεται πολύ καλά στο δρόμο,θυμίζοντας κάτι μεγαλύτερο.Καλό πάτημα,εύκολο
κιβώτιο και αρκετά ήσυχο μέχρι τα 120 που πρόλαβα να δω.Ο κινητήρας θα ακουστεί μόνο σε φάσης
πλήρης επιτάχυνσης.Σχετικά ελαφρύ τιμόνι με ωραίο σχέδιο και σπορ αίσθηση στο χειρισμό.
Απο 9λ/100 που όταν το πήρα έδειχνε,το κατέβασα στα 7.5 μέσα σε λίγα χλμ και δεν είχα καθόλου
ελαφρύ πόδι.Ποιος ξέρει ποιος το περιποιήθηκε πιο πριν...Στα αρνητικά,η τιμή του (ασχέτως τον εξοπλισμό) και το οτι δεν μπορώ να το πάρω.
-
Σήμερα οδήγησα για λίγο ένα VW Passat 1.8 TSi 160PS με σειριακό κιβώτιο, ενός φίλου μου.
Απλά εντυπωσιακό! Με 22.000 χλμ, δεν κάνει τσικ. Ωραίο & ευρύχωρο εσωτερικό (η πιο πλούσια έκδοση), πολύ άνετο, εντελώς αθόρυβο, κρατήματα δεν τσέκαρα, αλλά από όσα διαβάζω, είναι πολύ καλό.
Πάμε στα ουσιώδη: Πάρα πολλή διαθέσιμη ροπή & δύναμη σε όλο το φάσμα στροφών, αλλά με εκπληκτική ομαλότητα! Δε νιώθεις κανένα ξέσπασμα, απλά κολλάς πίσω & το ταχύμετρο ανεβαίνει με ταχύτατο ρυθμό (πράγμα επικίνδυνο για τον αδαή, αφού λόγω & καλής ηχομόνωσης, πας με 120 & νομίζεις ότι έχεις μόνο 70χαώ...ευτυχώς, έχει αποτελεσματικά & καλά σε αίσθηση φρένα).
Το άλλο που με εντυπωσίασε είναι το σειριακό κιβώτιο. Σε συνδιασμό με τον εξαιρετικό κινητήρα, γίνεται τόσο ευκολοδήγητο, που δεν αντιλαμβάνεσαι τον όγκο & το βάρος του οχήματος. Το οδήγησα & στη αυτόματη σπορ επιλογή (όλες οι ταχύτητες αλλάζουν στον κόφτη), & στο σειριακό, με τα + & - (αυτό & αν είναι !!!).
Συνολικά, το βρήκα παντού εξαιρετικό & είμαι βέβαιος ότι με ένα τέτοιο πραγματικά απολαμβάνεις ταξίδια (& όχι μόνον, ίσως). -
Kαλησπέρα,
Μόλις επέστρεψα απο τεστ μιας BMW E92 325d (3.0L - 197HP) Μ-Pack και ομολογώ πως ό ήχος του 6κύλινδρου κινητήρα diesel είναι σκέτη ηδονή!!!
Ροπή απίστευτη, αλλαγές ταχυτήτων τέλειες (manual) και κράτημα πολύ καλό! Μοναδική παραφωνία ο μικρός χώρος επιβατών πίσω (είμαι 1,92 και δεν χωράω ειδικά το κεφάλι πρέπει να είναι σχεδόν σκυφτό)...ά, και το ότι σπινάρει το άτιμο και με 2α, πολύ χαλαρά κι όλας...
Όσο για επιδόσεις, τα 250ΚΜ έρχονται πολύ πολύ άνετα και ο ήχος ξαναλέω πως είναι σκέτη απόλαυση παρότι είναι diesel
Από αύριο άντε πάλι με το δικό μου 4κύλινδρο.....
ΥΓ: Είμαι αχάριστος ε?
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
καλησπέρα απο Σαν Φραντζισκο, λόγω δουλειάς εδώ και είχα κανονίσει από καιρό ένα ολοήμερο τεστ του Τεσλα. Του ηλεκτροκίνητου roadster...
Ζήλεια!!
+ψώρα
-
Οδήγησα ένα καινούργιο S3.
Το συγκεκριμένο το είχα ξαναοδηγήσει μερικές σύντομες βόλτες, αυτή τη φορά όμως μαζί με τον ιδιοκτήτη του κάναμε μια γρήγορη βόλτα σε ερημικές 'στροφοδιαδρομές' της ΒΑ Αττικής και επιστροφή μέσω ΕΟ. Η πρώτη μου εντύπωση είναι η κορυφαία σε επίπεδο αίσθησης ποιότητα του εσωτερικού και η πολύ καλή θέση οδήγησης με τα φανταστικά Recaro. Σε νορμαλ ρυθμούς είναι πολύ εύκολο και ευχάριστο στο δρόμο, η ροπή του μοτέρ σε ξαφνιάζει ευχάριστα, τα φρένα είναι δυνατά και άμεσα, το κιβώτιο έχει σωστή αίσθηση και το τιμόνι είναι γρήγορο (αυτό το flat μου τα χαλάει... είναι εντελώς άβολο). Η ανάρτηση (με 18') είναι ίσως η πιο σφιχτή απόλα τα GTi αλλά έχει πολιτισμένη λειτουργία χωρίς θορύβους και χτυπήματα.
Σε γρήγορους ρυθμούς σε βουνίσια διαδρομή νοιώθεις βασιλιάς του δρόμου, αφού καταλαβαίνεις ότι έχεις πολλά περιθώρια ακόμη και από τον κινητήρα και από το πλαίσιο.Μόνο η βαρύτητα και η τεχνητή αίσθηση της επαναφοράς του τιμονιού χαλάει λίγο την εικόνα. Σε πολύ γρήγορους ρυθμούς με εντυπωσίασε το βάθος του κινητήρα, τα ακούραστα φρένα και φυσικά το traction στην έξοδο της στροφής. Το τιμόνι συνεχίζει να αποκόβεται κι άλλο, ειδικά όταν το αυτοκίνητο γλυστράει χάνει σημαντικό μέρος της αίσθησης του. Υποστρέφει λίγο ή πολύ ανάλογα με το πόσο πατάς γκάζι μιας και η ροπή του είναι μεγάλη. Βέβαια το αυτοκίνητο αν οδηγηθεί με το τρόπο που του αρέσει (φρένα βαθιά μέσα στη στροφή με την προσμονή να γυρίσει λίγο πίσω, υπομονή στο γκάζι μέσα στη στροφή και τέρμα γκάζι μόλις σημαδέψει την έξοδο) είναι ταχύτατο και σε τυπικό σφιχτό γλυστερό δρόμο μόνο με φτερούγες συγκρίνεται. Αν το πλάτος του δρόμου το επιτρέπει και επιμείνεις στο γκάζι η ουρά μαζεύει τη μούρη αλλά θέλει χώρο. Αυτό που μου έμεινε είναι αυτή η πολύ καλή αίσθηση του πατήματος στο δρόμο που δίνει η σφιχτή ανάρτηση και τα φαρδιά μετατρόχια σε σχέση με το μεταξόνιο αλλά και ότι όταν γλυστρήσει βγαίνει λίγο έξω από τα νερά του. Το ελαφρύ και λίγο περίεργο τιμόνι πιστεύω ότι συνηθίζεται, αυτή η out of control αίσθηση είναι που με χάλασε λίγο. (πχ. σε ένα βρεγμένο τμήμα δεν μπορούσα να καταλάβω ποιό μέρος του αυτοκινήτου θα βρεί πρώτο πρόσφυση όταν γλύστραγε) Βέβαια αυτά είνα ψιλά γράμματα και χωρίς ουσία σε επίπεδο αποτελεσματικότητας/χρόνων και σίγουρα δεν απασχολούν τους αγοραστές του πιο ολοκληρωμένου GTi της σημερινής εποχής. Σε ψηλές ταχύτητες στην ΕΟ είναι βέλος και σου δίνει αίσθηση ασφάλειας, μόνο ο ήχος του κινητήρα δεν ακολουθεί το υπόλοιπο αυτοκίνητο μιας και η χροιά του είναι εντελώς αδιάφορη (το V GTi ακούγεται σαφώς καλύτερα)Προσωπική γνώμη ...
- Αίσθηση ποιότητας, δύναμη κινητήρα, φρένα, ευχρηστία, αποτελεσματικότητα
_ Ηχος, απόκριση γκαζιού, αίσθηση τιμονιού (κυρίως όταν γλυστράει το αυτοκίνητο)
- Αίσθηση ποιότητας, δύναμη κινητήρα, φρένα, ευχρηστία, αποτελεσματικότητα
-
BMW 130 VS AUDI S3 = 1-0
-
αυτο απο που το συμπερανες??
οταν γλιστραει παντως ή σπιναρει, το τιμονι δυστυχως δε σου δινει καμια πληροφορηση και αυτο μπορει να σε τρομαξει.μονο με ανοιχτο παραθυρο ακουγοντας μπορει να βγαλεις καποιο συμπερασμα
οταν παντως νιωσεις οτι δεν εχεις καλη προσφυση, η μονη λυση για να δουλεψει η τετρακινηση και να στριψεις αποτελεσματικα ειναι να ξεπερασεις τους φοβους σου και να δωσεις γκαζι.
εμενα μου πηρε καιρο να το συνηθισω αυτο..
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
BMW 130 VS AUDI S3 = 1-0Δεν θα το λεγα έτσι Γιάννη ..... μάλλον 130 vs S3 = άτοπο
Τελικά είναι πολύ διαφορετικά αυτοκίνητα όσο και αν μοιάζουν να είναι στην ίδια κατηγορία. Αυτός που θα κοιτάξει το S3 θα το κάνει γιατί με αυτά τα λεφτά θα θέλει το καλύτερο GTi ενώ αυτός που που θα κοιτάξει την 130 θα θέλει ένα GT coupe σε συσκευασία hatchback. Οταν οδηγάς το S3 κερδίζεις σε αποτελεσματικότητα γνωρίζοντας ότι οδηγάς ένα GTi, ενώ οδηγώντας την 130 κερδίζεις σε αίσθηση και έχεις την αίσθηση ότι οδηγάς GT coupe -
Καλημέρα παιδιά!Μόλις εγγράφηκα στο forum γιατί είμαι σε αναζήτηση μκρού οικογενειακού αυτοκινήτου με επιδόσεις, χώρους και προπαντώς ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ λόγω οικολογικής συνείδησης. Είμαι 27 χρονών, αλλά υπάρχει προοπτική οικογένειας σε 4-5 χρόνια και μπορώ να διαθέσω μέχρι 21.000-22.000 ευρώ. Είμαι ανάμεσα στα golf (νέο) 1.4 TSI Trendline με ή χωρίς DSG, Leon 1.4 TSI Stylance, Bravo 1.4 T-jet dynamic, Honda Civic 1.4 Sport (νέο) και Peugeot 308 1.6 premium. Παρακαλώ για τη συμμετοχή σας γιατί η γνώμη όλων σας μετράει πολύ!Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Ο χρήστης HORSE έγραψε:
Καλημέρα παιδιά!Μόλις εγγράφηκα στο forum γιατί είμαι σε αναζήτηση μκρού οικογενειακού αυτοκινήτου με επιδόσεις, χώρους και προπαντώς ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ λόγω οικολογικής συνείδησης. Είμαι 27 χρονών, αλλά υπάρχει προοπτική οικογένειας σε 4-5 χρόνια και μπορώ να διαθέσω μέχρι 21.000-22.000 ευρώ. Είμαι ανάμεσα στα golf (νέο) 1.4 TSI Trendline με ή χωρίς DSG, Leon 1.4 TSI Stylance, Bravo 1.4 T-jet dynamic, Honda Civic 1.4 Sport (νέο) και Peugeot 308 1.6 premium. Παρακαλώ για τη συμμετοχή σας γιατί η γνώμη όλων σας μετράει πολύ!Ευχαριστώ εκ των προτέρωνκαλως τον!!
θα βρεις πολλες γνωμες εδω, σιγουρα θα εχουμε εναν γερμανοιταλικοιαπωνικογαλλικο πολεμο παλι αλλα εισαι σε λαθος thred! -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
BMW 130 VS AUDI S3 = 1-0
Δεν θα το λεγα έτσι Γιάννη ..... μάλλον 130 vs S3 = άτοπο
Τελικά είναι πολύ διαφορετικά αυτοκίνητα όσο και αν μοιάζουν να είναι στην ίδια κατηγορία. Αυτός που θα κοιτάξει το S3 θα το κάνει γιατί με αυτά τα λεφτά θα θέλει το καλύτερο GTi ενώ αυτός που που θα κοιτάξει την 130 θα θέλει ένα GT coupe σε συσκευασία hatchback. Οταν οδηγάς το S3 κερδίζεις σε αποτελεσματικότητα γνωρίζοντας ότι οδηγάς ένα GTi, ενώ οδηγώντας την 130 κερδίζεις σε αίσθηση και έχεις την αίσθηση ότι οδηγάς GT coupeΑλλά πάλι 130i θα αγόραζες όμως, σωστά?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
BMW 130 VS AUDI S3 = 1-0
Δεν θα το λεγα έτσι Γιάννη ..... μάλλον 130 vs S3 = άτοπο
Τελικά είναι πολύ διαφορετικά αυτοκίνητα όσο και αν μοιάζουν να είναι στην ίδια κατηγορία. Αυτός που θα κοιτάξει το S3 θα το κάνει γιατί με αυτά τα λεφτά θα θέλει το καλύτερο GTi ενώ αυτός που που θα κοιτάξει την 130 θα θέλει ένα GT coupe σε συσκευασία hatchback. Οταν οδηγάς το S3 κερδίζεις σε αποτελεσματικότητα γνωρίζοντας ότι οδηγάς ένα GTi, ενώ οδηγώντας την 130 κερδίζεις σε αίσθηση και έχεις την αίσθηση ότι οδηγάς GT coupeΑλλά πάλι 130i θα αγόραζες όμως, σωστά?
πρεπει να χει τρελο χαβαλε η 130...αμφιβαλλω φυσικα για το ποσο γρηγορα μπορει να κινηθεις στην ελλαδα αλλα δεν υπαρχει αμφιβολια για το τι χαρα και τρομαρα θα σου δινει..
στο διλημμα του ποπ νομιζω οτι τα αυτοκινητα δε συγκρινονται, αλλο το ενα, αλλο το αλλο...αν το λεει η ψυχουλα του αγοραστη να παρει ενα αμαξι χωρις χωρους, χωρις ομορφια αλλα με φοβερο κινητηρα και πισωκουνα...ε δε νομιζω να παει σε s3
υγ. η 130 σου κανει λιγο 'κτηνωδης κατασταση'...εχει κατι αμερικανικο μεσα της..
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
BMW 130 VS AUDI S3 = 1-0
Δεν θα το λεγα έτσι Γιάννη ..... μάλλον 130 vs S3 = άτοπο
Τελικά είναι πολύ διαφορετικά αυτοκίνητα όσο και αν μοιάζουν να είναι στην ίδια κατηγορία. Αυτός που θα κοιτάξει το S3 θα το κάνει γιατί με αυτά τα λεφτά θα θέλει το καλύτερο GTi ενώ αυτός που που θα κοιτάξει την 130 θα θέλει ένα GT coupe σε συσκευασία hatchback. Οταν οδηγάς το S3 κερδίζεις σε αποτελεσματικότητα γνωρίζοντας ότι οδηγάς ένα GTi, ενώ οδηγώντας την 130 κερδίζεις σε αίσθηση και έχεις την αίσθηση ότι οδηγάς GT coupeΑλλά πάλι 130i θα αγόραζες όμως, σωστά?
πρεπει να χει τρελο χαβαλε η 130...αμφιβαλλω φυσικα για το ποσο γρηγορα μπορει να κινηθεις στην ελλαδα αλλα δεν υπαρχει αμφιβολια για το τι χαρα και τρομαρα θα σου δινει..
στο διλημμα του ποπ νομιζω οτι τα αυτοκινητα δε συγκρινονται, αλλο το ενα, αλλο το αλλο...αν το λεει η ψυχουλα του αγοραστη να παρει ενα αμαξι χωρις χωρους, χωρις ομορφια αλλα με φοβερο κινητηρα και πισωκουνα...ε δε νομιζω να παει σε s3
υγ. η 130 σου κανει λιγο 'κτηνωδης κατασταση'...εχει κατι αμερικανικο μεσα της..
Εγώ μπορεί πάλι να αγόραζα 130 αλλά δεν ψάχνω για το απόλυτο GTi. Σε αυτά τα λεφτά θα έπαιρνα Ζ (4 ή 350) όμως χρειάζομαι τις 2 πίσω θέσεις και η 130 (και η 135) είναι πιο κοντά στη φιλοσοφία τους από το S3.
Το S3 όμως ζει και βασιλεύει στα GTi και όποιος το πάρει δεν θα το μετανιώσει.Οντως η 130 έχει τρελό χαβαλέ .... και με τις αλλαγές που έχω κάνει (μπλοκέ-ανάρτηση-λάστιχα) η διαφορά στο δρόμο με S3 μπορεί να προκύψει είτε με ακραίες συνθήκες (γλίτσα/χιόνι) είτε με διαφορά οδηγών.
-
-
Moυ αρέσει που το κουβεντιάζεις
Κάτσε να έρθω να σε συγυρίσω
-
Το 135i, που είναι και πιο οικονομικό και εύκολο.
Οδήγησα....