Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λέω να πάρω... (206)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Λέω να πάρω... (206)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 3 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    172
    277
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      markvag last edited by

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      Ζήτα ραδιοCD το καλό μάλιστα, οδική βοήθεια,

      (τα δίνουν στάνταρ!!! ζήτα να σου κάνουν δώρο τον εργοστασιακό συνεγερμό, γιατί με το Multiplex δεν συνδυάζεται σχεδόν τίποτε άλλο)

      Καλημέρα! Τώρα θα μιλήσω σαν αντικειμενικός κριτής.. (λέμε και καμιά μ@!#$ πρωινιάτικα )

      Την άποψή μου για το αμάξι θα την έχεις καταλάβει φίλε μου από την υπογραφή μου!

      Στα 21.500 χλμ που έχω κάνει μαζί του, μου παρουσίασε τα εξής:

      Δύο φορές άνοιξε (στα καλά του καθουμένου) η πόρτα του οδηγού (αλλάχθηκε χωρίς σχόλια και ερωτήσεις η κλειδαριά από την αντιπροσωπεία), ενώ μία φορά άργησε (κανένα 15λεπτο) να πάρει μπρος, αλλά πήρε μόνο του όσο τηλεφωνούσα την οδική). Αυτά...........

      Τώρα στο πιο ενδιαφέρον μέρος της εμπειρίας με το 206, ο κινητήρας του είναι εξαιρετικός. Δεν είναι Vtec βεβαίως βεβαίως, αλλά τραβάει από τις 1800σαλ, μέχρι τις 6000+ πολύ δυνατά, καίει λίγο (8,5-9,5 λίτρα/100χλμ, στο ταξίδι με ελαφρύ πόδι βλέπεις πολύ εύκολα και κάτω από 7) και ακούγεται λίγο...

      Το μεγάλο του ατού βέβαια είναι το στρίψιμο. Υπερστροφικό και θέλει εξοικείωση γιατί... Αυτό για εμένα μπορεί να είναι θετικό, για κάποιον άλλον αρνητικό. Εκεί όμως που δεν χωράει αμφισβήτηση είναι ότι επικοινωνεί με τον οδηγό του. Ότι κι αν κάνει στο λέει... Και εάν το συνηθίσεις θα στρίβεις αέρα .

      Ο λεβιές των ταχυτήτων δεν είναι ότι καλύτερο, αλλά τουλάχιστον εμένα δεν μου έχει σκαλώσει ποτέ.
      Ένα μειονέκτημα είναι το Multiplex. Δεν έβγαλε τίποτα, αλλά αργεί καμιά φορά να αποκριθεί (σαν το turbo ένα πράγμα) και καμιά φορά ψιλοκολλάει (πχ η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων), αλλά δεν είναι τίποτα... reset και είσαι εντάξει... Το μόνο που φοβάμαι είναι το τι θα συμβεί (στον τραπεζικό μου λογαριασμό) εάν θελήσει format... Γενικώς θα το προτιμούσα χωρίς το Multiplex, το οποίο περιορίζει και τις δυνατότητες πειράγματος...

      Η αντιπροσωπεία (εδώ στην Θεσσαλονίκη) καλή και τα παιδιά εξυπηρετικά. Σέρβις κάνεις κάθε 20.000χλμ (μου κόστισε 105 ευρώ ε τα συνθετικά λάδια, αλλιώς 85 με τα ημισυνθετικά που θέλουν άλλαγμα στα 10.000χλμ) και τους ξαναβλέπεις κάθε 10.000χλμ για ένα δωρεάν έλεγχο όπου ελέγχουν τον εγκέφαλο και τα υγρά και συμπληρώνουν ότι χρειάζεται...

      Ότι κι αν πάρεις καλά χιλιόμετρα!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 2
        206fan last edited by

        σε ευχαριστώ πολύ, και για την ευχή αλλά και για τις πληροφορίες...

        το μαμίσιο ηχοσύστημα (cd + 6ηχεία) λέει τπτ??

        έχεις ακόμα τα μαμίσια λάστιχα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tazz last edited by

          Ο χρήστης 206fan έγραψε:

          το μαμίσιο ηχοσύστημα (cd + 6ηχεία) λέει τπτ??

          το στάνταρ ραδιοcd είναι της clarion (τουλάχιστον ήταν, μέχρι το facelift, διάβασα κάτι πρόσφατα σχετικά με σύστημα ice της jvc στα καινούργια 206, αλλά μάλλον το πληρώνεις extra). το cd παίζει αξιοπρεπέστατα (για τα δικά μου γούστα, αν μπεις στο κλαμπ του 307 θα δεις ότι μάλλον είμαι η εξαίρεση ), το ραδιόφωνο έχει την τάση να χάνει τις μνήμες, αλλά λένε πως διορθώνεται με αναβάθμιση του λογισμικού. από κει και πέρα, τα ηχεία είναι κυριολεκτικά της πλάκας, αλλά μην περιμένεις σε κανένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας να βρεις στάνταρ ηχοσύστημα αξιώσεων, εκτός αν θες να πας για την 147, και να πληρώσεις εξτρά το σύστημα της bose . πάντως, μέχρι να αποφασίσεις να αλλάξεις τα ηχεία -γιατί από κει κυρίως χωλαίνει το πράγμα- θα σου κρατήσει μια χαρά παρέα στις βόλτες σου, άσε που στο 206 αποδίδει καλύτερα από το 307, λόγω μικρότερου εσωτερικού όγκου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Αν και σε βλέπω 'ψημένο' γιά το 206....

            Τι λες γιά το FIESTA 1,6 Trend......(έχουν και 5 χρόνια εγγύηση)
            ή γιά πιό extreme.... SPORTKA.......θα γλίτωνες ευρά .. θα κέρδιζες

            Καλορίζικο και καλοτάξιδο όποιο και να αποφσίσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              n_olympios last edited by

              Ειλικρινά κι εγώ μέχρι να γίνω μέλος του forum δεν είχα σε πολύ εκτίμηση το 206, αλλά απ'ό,τι φαίνεται είναι μια από τις καλύτερες λύσεις στην κατηγορία. Οσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο το συμπαθώ!

              Οσο για το multiplex, μάλλον πρέπει να θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό, καθώς δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό στο δικό μου αυτοκίνητο... Ο κινητήρας είναι όπως τον περιέγραψαν οι παραπάνω (markvag, μου φαίνεται περίεργο που έχουμε την ίδια κατανάλωση, θα περίμενα το Xsara να είναι πιο βενζινοβόρο λόγω αυξημένου βάρους). Για την οδική συμπεριφορά του δεν μπορώ να πω, δεν το έχω οδηγήσει.

              Οσο για το ηχοσύστημα... Αυτό είναι κάτι που πονάει αν θες να κάνεις που να ακούγεται όμορφα (προσέξτε, όμορφα, όχι δυνατά). Η γνώμη μου είναι ποτέ να μη δίνω λεφτά για να επιλέξω σαν έξτρα το ηχοσύστημα, καθώς είναι σίγουρο ότι οι αντιπροσωπείες τα χρεώνουν πανάκριβα. Με τα ίδια λεφτά που μου ζήτησαν για τη cdιερα στη Citroen (Clarion) πήρα κορυφαίο radiocd-mp3 της Alpine, έβαλα καλώδια, εγκατέστησα τον ενισχυτή μου και μου περίσσεψαν και λεφτά για 4-5 καλά cd!!!

              Σε γενικές γραμμές το Clarion είναι αρκετά καλό (για τα επίπεδα των εργοστασιακών μονάδων). Τα μεγάφωνα είναι της πλάκας (το πόσο γέλασα όταν άνοιξα την πόρτα μου και τα έβγαλα έξω δε λέγεται ). Πάντως ακόμα και με το εργοστασιακό radiocd και ένα ζευγάρι καλών μπροστινών μεγαφώνων ο ήχος μεταμορφώνεται. Αν θες κάτι καλύτερο, πρέπει να υπολογίζεις τα 900-1.000 € ως αφετηρία (πηγή, μεγάφωνα εμπρός, ένας καλός ενισχυτής + μόνωση, με πολύ καλά αποτελέσματα και χωρίς άλλα περιττά έξοδα)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                206fan last edited by

                το fiesta δε μου αρέσει... εδώ απέρριψα το focus...

                για να συμπληρώσω με κριτική και για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας, το polo μου φαίνεται πολύ συντηρητικό, τόσο εξωτερικά αλλά και οδηγικά... εξίσου συντηρητικό εξωτερικά το καινούριο punto... το stilo άσχημο... και τπτ το ιδιαίτερο οδηγικά... τουλάχιστον το 1400άρι που οδήγησα ήταν εντελώς ψόφιο... αν και είχε αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου...

                στο ηχοσύστημα δεν έχω τρελές απαιτήσεις... σίγουρα δε θέλω καμιά τρελή ένταση, δεν είμαι από αυτούς... αλλά να παίζει όμορφα θα το ήθελα... οπότε κάποια στιγμή θα μπούν αξιοπρεπή ηχεία και κανα mp3... για να καταλάβψ, λέτε δηλαδή πως αν αλλαχθούν μόνο τα 2 μπροστά και μπουν κάποια καλά, είναι ικανοποιητικό μετά?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  To τι ραδιοCD σου βάζουν μάλλον είναι σχετικό. Μάλλον εξαρτάται από το υποκατάστημα. Στο μαγαζί από όπου πήραν 206 μια φίλη (1,1) και η αδελφή μου (1,4) είχε νομίζω περισσότερες από 1 μάρκες (ίσως Clarion, JVC αλλά της αδελφής μου είναι Kenwood). Για το λόγο αυτό έλεγα να ζητήσεις το καλό και να έχεις δεί τι διαθέτουν ώστε να μπορείς να χειριστείς το θέμα (ζήτα από την αρχή κάποιο με mp3)!
                  Και οι 2 πιο πάνω ιδιοκτήτριες είναι πολύ ευχαριστημένες και χωρίς προβλήματα (εκτός από ακουμπίσματα-βουλιάγματα). Μόνο ένα μικρό πλαστικό που αγκαλιάζει την έξοδο της ζώνης του συνοδηγού έφυγε και χάθηκε αλλά και υπήρχε και φτηνό ήταν οπότε αντικαταστάθηκε στο σέρβις.
                  Οι χώροι είναι μεγάλοι και στις 2 περιπτώσεις έχουμε εντυπωσιαστεί ευχάριστα από την κατανάλωση και ταξιδεύουν μια χαρά (το 1,1 βέβαια θέλει φόρα και δε γουστάρει τις ανηφόρες!).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    To Clio 1.4 στην βασική έκδοση (Expression) δεν διαθέτει ηλεκτρονικό κλιματισμό, προβολείς ομίχλης και ραδιοCD σε σχέση με το 206 1.6 XS. Δεν ξέρω αν για σας αυτές οι ελλείψεις είναι πολύ σημαντικές, πάντως εγω θα άντεχα και χωρίς προβολείς ομίχλης όπως και χωρίς αυτόματο κλιματισμό . Νομίζω πώς στην κατηγορία είναι στις καλύτερες σχέσεις τιμής-απόδοσης.

                    Φυσικά, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης φίλε 206fan, το 206 1.6 είναι πολύ πιο γρήγορο και παιχνιδιάρικο (και για πολλούς πιο όμορφο) από το Clio, κατά τη γνώμη μου. Άλλωστε, αγγίζουν και ελαφρά διαφορετικό κοινό. Το έχω γράψει σχεδόν σε κάθε θέμα ότι το θεωρώ ευκαιρία στα 14540 ευρώ, δύσκολα θα βρίσκουμε τέτοιου στυλ αυτοκίνητα στο μέλλον. Αν έχεις αυτά τα 15000 και δεν τα τσιγκουνευτείς , το 206 (αφού σου κάνει και 'κλικ') είναι χρυσή επιλογή. Εγώ μαζί σου!

                    Υ.Γ. Το 'εγώ μαζί σου' μεταφράζεται 'θέλω βόλτα'!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      206fan last edited by

                      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

                      σίγουρα πάντως το πρώτο ταξίδι θα είναι προς Θεσσαλονίκη καθώς τη λατρεύω... μακάρι να ζούσα μόνιμα στα μέρη σου!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tazz last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                        To τι ραδιοCD σου βάζουν μάλλον είναι σχετικό. Μάλλον εξαρτάται από το υποκατάστημα. Στο μαγαζί από όπου πήραν 206 μια φίλη (1,1) και η αδελφή μου (1,4) είχε νομίζω περισσότερες από 1 μάρκες (ίσως Clarion, JVC αλλά της αδελφής μου είναι Kenwood).

                        onyx, είσαι σίγουρος για αυτό; μου φαίνεται πολύ περίεργο, γιατί το ραδιοcd της clarion υποτίθεται είναι ειδικά σχεδιασμένο για να συνεργάζεται με την οθόνη πολλαπλών λειτουργιών των 206/307 στο κέντρο του ταμπλώ, και απ' όσο γνωρίζω για να συνεργαστεί η οθόνη (αλλά και το χειριστήριο στο τιμόνι) με άλλο ραδιοcd απαιτείται ειδικός αντάπτορας, που δεν κοστίζει και λίγο - εκτός αν στης αδερφής σου το 206 οι πληροφορίες του cd εμφανίζονται στη δική του οθόνη, και στην οθόνη πολλαπλών λειτουργιών υπάρχουν μόνο οι πληροφορίες εξωτερικής θερμοκρασίας, trip computer, ώρα/ημερομηνία κ.λπ. προσωπικά η οθονούλα στο κέντρο μού αρέσει πολύ, και είναι ένας από τους λόγους που δεν σκέφτομαι να αλλάξω το clarion, αλλά μόνο τα ηχεία.

                        προς 206fan: παρεμπιπτόντως, το ραδιο-cd θα μου το έκαναν δώρο στο 307, αλλά τελικά πήρα την έκδοση xs, που το περιελάμβανε στον εξοπλισμό, αλλά από μόνοι τους προσφέρθηκαν για άλλο δώρο. ακολούθησε τη συμβουλή του onyx και πίεσέ τους... στα 1600άρια 206 νομίζω ότι το ραδιοcd είναι στάνταρ εξοπλισμός, αλλά μια αεροτομούλα free θα σε χάλαγε;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          206fan last edited by

                          σημαντικό αυτό, κι εγώ προτιμώ την οθόνη της κονσόλας, είναι πιο ψηλά...

                          σίγουρα δε με χαλάει η αεροτομούλα free... απλά επειδή δεν έχω αγοράσει άλλο αμάξι δεν ξέρω πως συμπεριφέρονται οι αντιπροσωπείες... πόσο έχει περίπου? κάνα 200-300ρι? τέτοιας τάξης χρημάτων δώρα δίνουν?

                          λογικά και τον συναγερμό θα βάλω... οπότε ή αυτόν ή την αεροτομή καλό θα ήταν να μου το έδιναν αυτοί...

                          ελπίζω να μή μου πουν 'μα μου σου του' (λολ) τώρα που η peugeot δίνει τα ασφάλιστρα και τα τέλη για 1 χρόνο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pg220 last edited by

                            Μπορείς πάντως με τα ίδια λεφτά να πάρεις το 206 GT μεταχειρισμένο.
                            Ότι και να πάρεις καλορίζικο,και μην ξεχάσεις να κάνεις και ασφάλεια κλοπής.Εγώ την προτιμώ απο τον συναγερμό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              206fan last edited by

                              thanks...

                              μεταχειρισμένο δεν το συζητάω... αν ήταν έπαιρνα και used alfa 147...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                di0 last edited by

                                Φίλε 206fan, θα συμφωνήσω κι εγώ με κάποια άλλα παιδιά που είπαν ότι, αν σου αρέσει το αυτοκίνητο αυτό (σου κάνει 'κλικ'), τότε πάρτο και ευχαριστήσου το! Είναι κρίμα να οδηγείς κάτι και να σκέφτεσαι 'ρε γαμώτο, να ήταν....' ή να βλέπεις την 'αγάπη' σου στο φανάρι και να απογοητεύεσαι

                                Το ότι θα αντικατασταθεί σύντομα δεν είναι απαραίτητα μειονέκτημα. Φαντάζομαι ότι θα πέσουν οι τιμές των ανταλλακτικών του όταν βγει νέο μοντέλο.

                                Το 206 το είχα σε μέτρια εκτίμηση αλλά τον τελευταίο καιρό το συμπαθώ όλο και περισσότερο. Το είδα και σε αντιπροσωπεία πρόσφατα και δε μου χτήπυσε τίποτα άσχημα. Σε συνδυασμό με τους κινητήρες που φοράει, είναι κατά τη γνώμη μου πάρα πολύ καλή επιλογή.

                                Διάβασα ότι το 3θ έχει λίγο πιο σφικτές αναρτήσεις και πιο κοντές σχέσεις από το 5θ, οπότε μπορείς να διαλέξεις τι χαρακτήρα θες - αν σου αρέσουν και τα δύο το ίδιο.

                                **Αυτό που μου αρέσει αρκετά είναι το όργανο της θερμοκρασίας λαδιού. Πέρα από την ομορφιά (είναι ωραίο να έχεις δεικτάκια ), πιστεύω ότι έχει και χρησιμότητα. Μου φαίνεται ότι περιέχεται στο ταμπλό των 1.6 XS και Quicksilver.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  teodor_v last edited by

                                  Φιλε 206fan, καταρχην απο το όνομα σου φαινεται οτι εισαι ετοιμος αλλα απο εμας περιμενεις ενα σπρωξιμο για να το κλεισεις πιο γρηγορα. (το 206)
                                  Ειμαι κατοχος 206 XS 1.6. ειναι το δευτερο αυτοκινητο μου. Το πρωτο ηταν ενα POLO του '01. Τα δυο αυτοκινητα ειναι η μερα με την νυχτα. Το 206 ειναι σαφως πιο γρηγορο, πιο ευχαριστο, καλυτερο στο κρατημα και γενικως οδηγικα μια κλαση παραπανω! Ομως το POLO μεσα-έξω ηταν πιο....ποιοτικο!
                                  Όπως καταλαβαινεις οτι σε καλυπτει εσενα ειναι το καλυτερο!
                                  Υ.Γ. Οταν λεω οτι το POLO ηταν πιο ποιοτικο εννοω οτι δεν ακουγόταν ψίθυρος μέσα ενω στο 206...και ότι ηταν γενικως ενα καλοφτιαγμένο 'γερμανικό'. Το 206 δεν εβγαλε κανενε προβλημα αλλα μια φορά όπως είπε και καποιος αλλος ανοιξε η πόρτα του οδηγου μονη της και κατα τα αλλα...τριζει.
                                  καλη τυχη στην επιλογή σου!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    alekos2004 last edited by

                                    Ας εκφράσω και εγώ τις απόψεις μου ως κάτοχος ενός 206 1.6 και μίας 147(το αναφέρω γιατί τέθηκε θέμα σύγκρισης των δύο):

                                    ως προς το 206:

                                    1. Το αυτοκίνητο σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλό και πάνω από όλα τίμιο για την τιμή στην οποία προσφέρεται.

                                    2. ο κινητήρας έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά απόδοσης με την ροπή να είναι παρούσα όταν τη χρειάζεσαι (το εκτιμάς ιδιαίτερα όταν κινείσαι μέσα στην πόλη)

                                    3.Αν κάτι λατρεύω σε αυτό το αμάξι είναι τα φρένα του (ελπίζω και οι λοιποί κάτοχοι να συμφωνούν μαζί μου)

                                    1. το στήσιμο του σε εμπνέει για παιχνίδια με την ουρά αλλά η αλήθεια είναι ότι σε καποιες περιπτώσεις θέλει προσοχή γιατί δαγκώνει. Ωστόσο εαν δεν προκαλείς συχνά πυκνά τη τύχη σου τότε μπορείς κινείσαι αέρα χωρίς ιδιαίτερο κόπο

                                    2. στο εσωτερικό τα κουδουνίσματα δεν λείπουν αλλά δε μας παίρνει και από κάτω. βέβαια το χορό σέρνει πρώτη και καλύτερη η ηλιοροφή...αλλά και η αεροτομή

                                    6.ο κινητήρας δουλεύει σαφώς καλύτερα με 100αρα βενζίνη

                                    1. εεε το κιβώτιο είναι λίγο μάπα σε αίσθηση ενώ κάποιες φορές γρατζουνάει στην αλλάγη από δευτέρα σε τρίτη

                                    2. η αντιπροσωπεία μου είχε κανει με τα χίλια ζόρια δώρο την αεροτομή παρόλο που το αμάξι το είχα παραγγείλει με ζάντες, δερμάτινο σαλόνι και ηλιοροφή

                                    Πάντως 206 και 147 δε νομίζω ότι μπορούν να αντιπαρατεθούν άμεσα. Η αλήθεια είναι ότι και τα δύο χαίρεσαι να τα οδηγείς, αλλά η 147 σου εμπνέει μια σιγουριά που το 206 δε μπορεί να την προσφέρει. Ωστόσο η διαφορά βάρους είναι αισθητή ενώ και η αίσθηση επιτάχυνσης στο 206 είναι σαφώς εντονότερη. Να το θέσω εναλλακτικά: προτιμώ το 206 για κλειστές στροφές και την 147 για ταξίδι και ανοιχτές καμπές. Και τα δύο είναι πολύ καλοί σύντροφοι και είμαι σίγουρος ότι θα σε ικανοποιήσουν.
                                    Με δεδομένα πάντως τα λεφτά που διαθέτεις θα προχωρούσα και πάλι στην αγορά του 206 χωρίς να νιώθω ότι θα έκανα κάποιο ιδιαίτερο συμβιβασμό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • 2
                                      206fan last edited by

                                      μάλιστα... κατατοπιστικότατος... thanks

                                      την ηλιοροφή θα την αποφύγω έτσι κι αλλιώς... δε μου αρέσει... και μόνο προβλήματα ακούω για αυτή... η αεροτομή ακούγεται πολύ ενοχλητικά?

                                      τα λάστιχα τα μαμίσια λένε τπτ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        alekos2004 last edited by

                                        Ως προς τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης μπορώ να πω ότι σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος. Χωρίς να είναι κορυφαία είναι αποτελεσματικά κάτω από όλες τις συνθήκες. Το δυνατό τους σημείο είναι σίγουρα το φρενάρισμα.

                                        Κοίτα κατά κύριο λόγο όλοι οι ενοχλητικοί θόρυβοι προέρχονται από την ηλιοροφή. τα πλαστικά του εσωτερικού αλλά και η αεροτομή παράγουν μικρούς θορύβους οι οποίοι δεν ενοχλούν. Πολύ μεγάλη σημασία έχει το ποιος θα τοποθετήσει την αεροτομή. Στο δικό μου, ο φανοποιός με τον οποίο συνεργάζεται η αντιπροσωπεία της περιοχής μου μάλλον δεν έκανε και την καλύτερη δουλειά.

                                        για την ιστορία το δικό μου είναι χρώματος blue de chine. Ρίξε του μία ματιά γιατί αξίζει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • 2
                                          206fan last edited by

                                          katalava, endiaferon...

                                          pantws ola ta xrwmatologia pou koitaw mono mayro exoun!! pws ginetai ayto??? 😉 😉

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gfantom last edited by

                                            για αρχη θα σου πω οτι ειμαι κι εγω κατοχος 206 οποτε δε θα ειμαι και ιδιαιτερα αντικειμενικος....

                                            προς τον olympio να πω οτι παιζει ρολο και το κιβωτιο στο πως αξιοποιει τη δυναμη του κινητηρα κι ισως γι'αυτο να εχετε την ιδια καταναλωση με τον markvag.

                                            φιλε 206fun δε θα πω κατι καινουργιο αλλα θα σου πω το εξης: με 15000Ε δε νομιζω οτι σ'αυτη την κατηγορια θα βρεις τετοιο συνολο!
                                            ακολουθουν τα 7 'θαυματα' του κοσμου..εεεε της peugeot ηθελα να πω!

                                            1. ποιοτητα. ειναι καλο, οχι τελειο αλλα τουλαχιστον παραπονο δε νομιζω να εχεις ποτε.
                                            2. κινητηρας 1.6 σε τετοιο βαρος αμαξωματος; αψογος! ενταξει δε βαζει και φωτια στην ασφαλτο αλλα τα αξιζει τα λεφτα του μεχρι τελευταιου cent!
                                            3. εξοπλισμος. το xs νομιζω οτι δινει τοσα οσα δε δινουν πολλα μεγαλυτερης κατηγοριας αυτοκινητα!
                                            4. after sales. ενταξει εδω ισως να υστερει εναντι αλλων η peugeot αλλα παλι δε νομιζω οτι θα εχεις παραπονο.
                                            5. ασφαλεια. για την ενεργητικη μιλησαμε(κινητηρας) για την παθητικη τωρα ειναι αξιοπρεπεστατο.
                                            6. ανταγωνισμος. ναι οντως σε ενα χρονο μαλλον θα ειναι ενα μοντελο πισω αλλα ειπες οτι δε σε πειραζει. το μεγαλο του ατου ομως ειναι οτι ειναι ενα ολοκληρωμενο αυτοκινητο. στην κατηγορια του.
                                            7. οδηγικη συμπεριφορα. παιχνιδιαρικο και ιδιαιτερως ευχαριστο. εχεις αισθηση τι κανεις. αλλα και ηρεμα να πας παλι σε ικανοποιει και σιγουρα δε σε κουραζει.

                                            φιλε μου οτι και να παρεις κακο αυτοκινητο δε νομιζω οτι θα συναντησεις σημερα. αν τα παραπανω σε ικανοποιουν τοτε εισαι σε καλο δρομο...
                                            καλη οδηγικη απολαυση σε ολους!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 3 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr