-
Κοντυνες;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Κοντυνες;Δεν φοράω πλέον τακούνια
-
Ο Σακίλ έκλεψε το password σου;
-
-
Σας ειπα ,παμε για f16.
-
Αεροσκάφος με 50 επιβάτες κατέπεσε σε κατοικία στη Νέα Υόρκη
*Αεροπλάνο της εταιρίας Continental Airlines, στο οποίο επέβαιναν 50 άτομα, κατέπεσε τα ξημερώματα της Παρασκευής σε μία κατοικία λίγα χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο του Μπάφαλο, στο βόρειο τμήμα της πολιτείας της Νέας Υόρκης.Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν πληροφορίες για επιζήσαντες.*
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=245 -
Περιπέτεια στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου
*Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια που έζησαν 15 επιβάτες και 3 μέλη πληρώματος στη διάρκεια της προσγείωσης αεροσκάφους της εταιρίας sky express, που κατάφερε να ακινητοποιηθεί αν και είχε σοβαρό πρόβλημα στο σκέλος που ενώνει το δεξί τροχό με την άτρακτο.Η βλάβη σημειώθηκε στην τελική φάση της προσγείωσης και ενώ το αεροσκάφος έστριβε από το διάδρομο για να σταματήσει στην πίστα.
Το αεροπλάνο 19 θέσεων εκτελούσε πτήση από τη Ρόδο με 15 επιβάτες.
Χάρη στους ενδεδειγμένους χειρισμούς του πιλότου αποφέυχθηκαν τα χειρότερα.
Με τη διαπίστωση του προβλήματος στο αεροδρόμιο Ηρακλείου σήμανε συναγερμός και στο σημείο έσπευσαν σωστικά συνεργεία και πυροσβεστικά οχήματα, για το ενδεχόμενο της πυρκαγιάς. Το αεροσκάφος σύρθηκε σε απόσταση μερικών μέτρων στο διάδρομο προσγείωσης και ευτυχώς ο πιλότος, χωρίς να χάσει την ψυχραιμία του, κατάφερε να το ακινητοποιήσει.
Τα ακριβή αίτια του συμβάντος θα διερευνήσει Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων. Πάντως ο υπεύθυνος της εταιρίας δήλωσε στις αρχές του αεροδρομίου ότι στο τελευταίο σέρβις που έκανε πρόσφατα το αεροσκάφος, δεν διαπιστώθηκε το παραμικρό πρόβλημα.
Λόγω του ατυχήματος, στο αεροδρόμιο δεν πραγματοποιήθηκαν οι πτήσεις για δυο και πλέον ώρες, καθώς το αεροσκάφος έπρεπε να μεταφερθεί από το σημείο που σταμάτησε και να απελευθερωθεί ο διάδρομος.*
http://www.2810.gr/site/news/article/51220 -
Και μπαίνει ξανά το θέμα πόσο προετοιμασμένα είναι τα αεροδρόμια μας να αντιμετωπίσουν ένα ατύχημα ή ένα τέλος πάντων έκτακτο συμβάν. Μάλλον δεν είναι. Σκεφτείτε ότι δεν υπάρχει γερανός για άμεση απελευθέρωση του διαδρόμου - τροχοδρόμων. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπήρχε καν το κατάλληλο σαμπάνι για την ανύψωση του αεροσκάφους. Επιστρατεύτηκαν ιδιωτικοί γερανοί και ιμάντες!!! Ευτυχώς που δεν ήταν μεγαλύτερο το αεροπλάνο!!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αεροσκάφος με 50 επιβάτες κατέπεσε σε κατοικία στη Νέα Υόρκη
*Αεροπλάνο της εταιρίας Continental Airlines, στο οποίο επέβαιναν 50 άτομα, κατέπεσε τα ξημερώματα της Παρασκευής σε μία κατοικία λίγα χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο του Μπάφαλο, στο βόρειο τμήμα της πολιτείας της Νέας Υόρκης.Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν πληροφορίες για επιζήσαντες.*
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=245Icing icing icing... και tail stall....
Συμφωνα με το NTSB, το anti-ice δουλευε, το πλήρωμα ηξερε για παγοποιηση στα φτερα του, και ολα ξεκίνησαν οταν αλλαξαν σε landing configuration... flaps 15...
οπου συμφωνα και με τους αυτοπτες μαρτυρες ειχε πεσει σε βύθιση nose down κατι σαφως μη αναμενομενο για αεροσκαφος που προσεγγιζει για προσγειωση, και λίγο πριν την πρόσκρουση έκαναν cut off στους κινητηρες (μια ενδεδειγμενη κινηση για να αντιμετωπισεις tail stall) οπως επισης εκαναν retract τα flaps (ορθα και παλι)
Μπορειτε να φανταστειτε πως είχαν κραδασμους στα yokes τα οποια ξαφνικα βουτηξαν μπροστα (λόγω αλλαγης αεροδυναμικης στο tail section)
Η περιπτωση για recover απο tail stall σε φαση προσγειωσης θεωρειτε γελοια... και ολα στο ατύχημα φωτογραφιζουν την παγοποιηση ως ενοχο
Ερωτηματα λοιπον προκυπτουν σε οτι αφορα το Dash-8... ATR all over again?
-
Τουλαχιστον αυτα τα αεροδρομια που υπαγονται υπο την σκεπη της πα εχουν υποχρεωτικα 50τονους γερανους.!
-
Το συγκεκριμένο έχει χάσει τη σκέπη της Π.Α. προ πολλού!!! Άσε που οι 50τονοι γερανοί είναι πλέον είδος προς εξαφάνιση. Γενικά τελικά η αξιοπρέπεια είναι είδος προς εξαφάνιση!!!
-
Πριν αρκετους μήνες είχε δημοσιευθεί σε αυτο το θέμα (νομίζω από τον drdino) ένα λινκ όπου μπορούσες και έβλεπες live traffic και weather από μεγαλα αεροδρόμια του κόσμου, συμπεριλαμβανομένης της Αθήνας. Μήπως το έχει συγκρατήσει κανείς ή αν θυμάται σε ποια σελίδα είναι? Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Πριν αρκετους μήνες είχε δημοσιευθεί σε αυτο το θέμα (νομίζω από τον drdino) ένα λινκ όπου μπορούσες και έβλεπες live traffic και weather από μεγαλα αεροδρόμια του κόσμου, συμπεριλαμβανομένης της Αθήνας. Μήπως το έχει συγκρατήσει κανείς ή αν θυμάται σε ποια σελίδα είναι? Ευχαριστώαυτο μηπως? http://flightaware.com/live/
-
Χμμ οχι δεν ηταν αυτο αν και κανουν παρομοια δουλεια. Εκεινο ειχε και αρκετα Ευρωπαικά αεροδρόμια (και Αθήνα). Ευχαριστώ πάντως.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Φιλε corsair ναι με αερα συμπιεσμενο! Δεν ξερω αν μπορουσαμε να βαλουμε κατι αλλο.
Παντος ειχε αποτελεσμα αλλα απ'οτι θυμαμαι δεν ειχε και πολυ διαρκεια στην πιεση του στο μπαλονι.Ενταξει αυτα ειχαμε !OK με αέρα.
Αλλά με οξυγόνο θα φτιάχνατε μια πολύ ωραία βόμβαΣιγουρα και δεν θα εμενε κολυμπιθροξυλο!
Για την ακρίβεια, ένα μπαλόνι καθαρού οξυγόνου δεν είναι καθόλου εκρηκτικό. Δεν είναι καν εύφλεκτο καθ' ότι δεν 'καίγεται' αλλά 'καίει', ή αλλιώς απαιτείται για μια έκρηξη αλλά δεν εκρήγνυται το ίδιο.
Απουσία καύσιμης ύλης το οξυγόνο δεν κάνει τπτ. Είναι απολύτως ασφαλές καθώς διαχέεται στην ατμόσφαιρα (από άποψη εκρητκικότητας) και μπορεί κανείς να αναπνεύσει καθαρό οξυγόνο χωρίς προβλήματα (με κάποια όρια όσον αφορά στην πίεση του αερίου και στο χρόνο έκθεσης του ανθρώπου σε αυτό).
Μπορείτε να πάρετε μια φιάλη καθαρού οξυγόνου και να την ανοίξετε μπροστά σε μια φλόγα ενός αναπτήρα. Δεν θα συμβεί τπτ. Άντε να γίνει λίγο πιο ζωηρή η φλόγα. Αν η ποσότητα της καύσιμης ύλης είναι δεδομένη -όπως με τη φλόγα του αναπτήρα- η περίσσεια οξυγόνου -όπως αυτή που θα δημιουργήσει η μπουκάλα καθαρού οξυγόνου στον ατμοσφαιρικό αέρα- δεν διαφοροποιεί την καύση.Ένα μπαλόνι υδρογόνου από την άλλη θα ήταν μια τελείως διαφορετική περίπτωση
Ο λόγος φυσικά που προτιμάται ο 'αέρας' για τα μπαλόνια ανέλκυσης, δεν είναι άλλος από το κόστος. Ο ατμοσφαιρικός αέρας είναι 'τσάμπα', το καθαρό οξυγόνο κοστίζει. Και δεν προσφέρει και τπτ ουσιαστικό σε ζητήματα άνωσης που εδώ είναι το σημαντικό.Αν και το συγκεκριμμένο topic δεν έχει μεγάλη σχέση με το θέμα οξυγόνο,
προφανώς έννοιες όπως oxygen compatible materials ή κίνδυνοι σε oxygen enriched atmospheres σας είναι άγνωστες για μερικούς και η παρότρυνση για το πείραμα με τον αναπτήρα είναι επιεικώς ένα κακόγουστο αστείο.Με εκτίμηση,
Γιάννης -
Για πες περισσότερα....!
-
oxygen compatible materials
Ορισμένα υλικά (κυρίως έλαια, λιπαντικά κλπ) παρουσιάζουν έντονη οξείδωση ή/και μπορούν να αναφλεγούν σε περιβάλλον καθαρού (γενικώς > 40%) οξυγόνου. [άσχετο με τη συζήτηση]κίνδυνοι σε oxygen enriched atmospheres
βλ. παραπάνω για τα υλικά.
Για τον άνθρωπο υπάρχουν συγκεκριμένα όρια στην διάρκεια αναπνοής καθαρού οξυγόνου αναλόγως της μερικής πίεσης του αερίου. Αν αυτά ξεπεραστούν δημιουργούνται προβλήματα (τοξικότητας) στο Κεντρικό Νευρικό Σύστημα. [αναφέρθηκε]Όσο για το 'πείραμα' με τον αναπτήρα, θα είναι πολύ ενδιαφέρον να γραφτεί ποια είναι τα αναμενόμενα αποτελέσματα του επιεικώς κακόγουστου αστείου . ΕΕΠ εγώ το έχω κάνει ουκ ολίγες φορές με διάφορα 'αναμμένα' αντικείμενα... φλόγα αναπτήρα, τσιγάρο κ.ο.κ.
-
Συντριβή αεροσκάφους των Τουρκικών Αερογραμμών στο Αμστερνταμ
*Αεροσκάφος των Τουρκικών Αερογραμμών τύπου Boeing 737-800 συνετρίβη στο αεροδρόμιο του Αμστερνταμ Schiphol, την ώρα που επιχειρούσε προσγείωση.Ο διευθύνων σύμβουλος των Τουρκικών Αερογραμμών, Τεμέλ Κοτίλ, δήλωσε ότι δεν υπάρχουν νεκροί από τη συντριβή του αεροσκάφους. Σύμφωνα με την εταιρεία υπάρχουν τραυματίες μεταξύ των επιβατών που βρίσκονταν στο ουραίο τμήμα του αεροσκάφους.
Πληροφορίες που μετέδωσε νωρίτερα το τουρκικό δίκτυο CNN Turk αναφέρουν ότι υπάρχει τουλάχιστον ένας νεκρός και 20 τραυματίες σε σύνολο 135 επιβατών του αεροσκάφους, εκ των οποίων οι οκτώ μέλη του πληρώματος και ένα βρέφος.
Το αεροπλάνο κατέπεσε σε αγρό που βρίσκεται δίπλα στο διάδρομο αποπροσγείωσης του εροδρομίου και κόπηκε σε τρία κομμάτια, την ώρα που χτύπησε στο έδαφος.
Το αεροπλάνο εκτελούσε την πτήση ΤΚ1951 από την Κωνσταντινούπολη, από όπου είχε αναχωρήσει στις 8:22. Κατά τη συντριβή στην περιοχή του αεροδρομίου υπήρχε ελαφρά ομίχλη.
Το αεροδρόμιο Schiphol είναι το πέμπτο μεγαλύτερο της Ευρώπης. *
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=245 -
Πρώτες φωτο
http://www.nufoto.nl/fotos/91669/vliegt ... iphol.html
Μέχρις στιγμής μιλάνε για ένα νεκρό
-
9 νεκροι...
Μα πως τα καταφεραν ετσι πανω απο τον διαδρομορε γμτ...
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ