-
ax kai να ειχε τη σωστη κινηση
ή αχ και να ειχε αυτο το μοτερ το ρχ-8....
-
Sales of the TTS will begin in the early summer. The Coupe is priced at
44,900 euros and the Roadster at 47,750 euros. The TT line's dynamic top model comes generously equipped. Its list of features includes quattro permanent all-wheel drive, the Audi magnetic ride adaptive suspension system, 18-inch aluminum wheels, xenon plus headlights with LED daytime running lights, plus – on the Roadster – the fully automatic soft top including power wind deflector.http://www.fourtitude.com/news/publish/ ... tml?page=6
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ax kai να ειχε τη σωστη κινησηή αχ και να ειχε αυτο το μοτερ το ρχ-8....
το 'πανισχυρο' με τα υποθετικα 230 ή απλα το 'ισχυρο' με τα υποθετικα 192???
-
Άργησαν αλλά το προσάρμοσαν το DSG [S-tronic] στο συνδυασμό 2.0 ΤFSi + τετρακίνηση, όποιος το ήθελε στο S3 όμως φαίνεται πως θα συνεχίσει να γκρινιάζει...
-
Έτοιμο το ΤΤ 2,0TDI 170ps!
-35 κιλά ροπής
-0-100 σε 7,5''
-κατανάλωση 5,5 lt/100km
-εκπομπές CO.2 140 g/kmhttp://www.fourtitude.com/news/publish/ ... 3794.shtml
-
technik
Tιμη στην ελλαδα? -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ax kai να ειχε τη σωστη κινηση
ή αχ και να ειχε αυτο το μοτερ το ρχ-8....
το 'πανισχυρο' με τα υποθετικα 230 ή απλα το 'ισχυρο' με τα υποθετικα 192???
To RX-8 να είχε το μοτέρ της AUDI εννοεί
-
-
Mπλόκο (;) Porsche στην ονομασία ΤΤ-RS.
Παραπέμπει στο 'GT3 RS'
Το θετικό είναι οι συνεχιζόμενος ειδήσεις για τον 5κύλινδρο TSI
http://forums.fourtitude.com/zerothread?id=3765480' target='_blank' target='_blankΚι άλλη εμπλοκή Porsche στα μελλοντικά Audi;
http://forums.fourtitude.com/zerothread?id=3765502 -
Τουλαχιστον εχουμε εξελιξεις.
-
Το TT-S εχει 4 μηνες παραδοση...Εχουν ηδη γινει παραγγελιες...
-
H αντίστροφη μέτρηση άρχισε...
-
τι αλλο ξερουμε για αυτο???
εκτος απο το οτι θα κλαψουν μανουλες...
τι τετρακινηση θα εχει?τι φρενα?ποσα ακριβως κυβικα και αλογα θα εχει?ποια αυτοκινητα θα εχουν την ατυχια να χαρακτηριστουν αντιπαλοι του??
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τι αλλο ξερουμε για αυτο???
εκτος απο το οτι θα κλαψουν μανουλες...
τι τετρακινηση θα εχει?τι φρενα?ποσα ακριβως κυβικα και αλογα θα εχει?ποια αυτοκινητα θα εχουν την ατυχια να χαρακτηριστουν αντιπαλοι του??
Πιθανώς το Evo X θα είναι στους αντιπάλους
Δεν ξέρω για ποιο από τα δύο αυτοκίνητα θα είναι η ατυχία, θα δούμε
Φέτες θα πηγαίνει πάντως. -
με το evo παιζει ηδη στα ισα το TTS(ειναι και πολυ πιο ελαφρυ),εγω πιστευω Ζ4Μ, 370Ζ...
βεβαια θα πρεπει να δουμε και ποσο θα κανει,γιατι αν ειναι υπερβολικα ακριβο μπορει να μπει σε χωραφια τερατων..σκεψου οτι ενα S4/S5 με παρομοια αλογα(υπολογιζω οτι το ΤΤ θα ειναι το πολυ 350) κανουν εδω 75Κ..
επισης αναρωτιεμαι αν θα ειναι hardcore οπως ηταν το RS4..
πιστευω οτι με βαση την καλη προσφατη ιστορια(rs4 ,καινουριο s4,R8), θα εχει καλο τιμονι και καλη αισθηση, ωστε να κοιταει στα ματια τις bmw καθως θα τις αφηνει πισω και να παψουμε να ακουμε για αισθηση και fun to drive..
ελπιζω επισης με βαση αυτη τη καλη ιστορια, η 4κινηση να συνδυαζεται με καποιο μπλοκε -
Βασικά αναφερόμουν στην πιο τρελιάρικη έκδοση του Evo με τους 360 ίππους (δεν ξέρω αν έρχεται Ελλάδα βέβαια αυτή )
Γενικά ναι θα είναι στα επίπεδα των αυτοκινήτων που λες και είμαι σχεδόν βέβαιος ότι θα τα πατάει. Κλάμα που έχει να ρίξει η Cayman που θα κοστίζει τα ίδια περίπου χρήματα... στις επιδόσεις μόνο γιατί στις πωλήσεις δεν παίζει να χάσει κοινό, ξέρουμε ότι οι πιστοί αγοραστές της θα την προτιμήσουν για το σηματάκι -
Ε καλά, δεν είναι μόνο το σηματάκι... πραγματικά μακάρι να ήταν μόνο αυτή η διαφορά..
Αν δεν έχουν κάνει τίποτα μαγικά ήτοι κάνα ανάποδο haldex IV και hardcore στήσιμο... θα εξακολουθήσουν να απευθύνονται σε διαφορερικό κοινό...
Επίσης πολύ αμφιβάλω οτι θα προβληματίσει τη facelifted cayman s των 320ps...Qsis για 2.500Τ στα 330ps να το υπολογίζεις... αν και φήμες λένε και για μια πιο δυνατή έκδοση στα 360...
-
δε χρειαζεται να μπει αναποδα ο 4(αλα veyron) για να δινει περισσοτερη κινηση πισω.αλλωστε στη veyron ειναι και διαφορετικα τοποθετημενος ο κινητηρας για αυτο τους βγηκε πιο ευκολα να βαλουν αναποδα τον 2.
σκεψου τα saab xwd τα οποια εχουν συστημα περιορισμενης ολισθησης στους πισω τροχους,οπως με εχουν διαβεβαιωσει παλαιοτερα καποιοι συμφορουμιτες,πραγμα το οποιο υποδηλωνει περισσοτερη ροπη πισω!
παντως για στησιμο και αισθηση που λεγαμε,εχω διαβασει σε 2 αρθρα κατα το παρελθον οτι το RS4 εχει θεικο τιμονι καλυτερο μαλιστα απο αυτο της Μ3 E46 και οτι δεν εχει καμια απολυτως σχεση με τα υπολοιπα αυτοκινητα της φιρμας.
Επισης εχω διαβασει οτι το νεο s4 που εχει πισω μπλοκε, ειναι το πιο ενδιαφερον οδηγικα audi(με εξαιρεση το R8 παντα!) που βγηκε ποτε.
Τα παραπανω δειχνουν οτι τουλαχιστον στις κορυφαιες σπορ εκδοσεις της, η audi πλεον βρισκεται σε καλο δρομο ωστε περα απο επιδοσεις να προσφερει και οδηγικη ευχαριστηση.αντιθετα παρατηρουμε αλλες φιρμες με κορυφαια σπορ αισθηση,να γινονται πιο φιλικες και καθημερινες
βεβαια θα μου πεις οτι η audi ειχε τεραστια περιθωρια βελτιωσης στο τομεα αυτο και οτι οι αλλοι το ειχαν παρακανει ισως με την υπερβολικη σπορ αισθηση
μενει να δουμε... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
σκεψου τα saab xwd τα οποια εχουν συστημα περιορισμενης ολισθησης στους πισω τροχους,οπως με εχουν διαβεβαιωσει παλαιοτερα καποιοι συμφορουμιτες,πραγμα το οποιο υποδηλωνει περισσοτερη ροπη πισω!
Πως κατεληξες σε αυτο το συμπερασμα?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
παντως για στησιμο και αισθηση που λεγαμε,εχω διαβασει σε 2 αρθρα κατα το παρελθον οτι το RS4 εχει θεικο τιμονι καλυτερο μαλιστα απο αυτο της Μ3 E46 και οτι δεν εχει καμια απολυτως σχεση με τα υπολοιπα αυτοκινητα της φιρμας.
Kαλύτερο από της 46 δεν είναι (για τα δικά μου γούστα), είναι όμως κοντά, και σίγουρα δεν έχει σχέση με των απλών Audi. Ευτυχώς...
Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)