-
Είναι δύσκολο να αλλάξει κανείς μια πίσω λάμπα φρένων?
-
Για να αλλάξεις την πίσω λάμπα φρένων πρέπει πρώτα να πάρεις είδηση ότι έχει καεί η λάμπα. Θεωρείς ότι ένας μέσος οδηγός αντιλαμβάνεται πότε καίγεται ή όχι μία λάμπα;
Από την άλλη σκέφτομαι... γιατί να καεί (αν κάηκε) μία λάμπα σε ένα καινούριο αυτοκίνητο;
Θα μου πεις ίσως αστοχία υλικού ή κακή λάμπα. Ok. δεκτό. Αν όμως συνεχιστεί η ιστορία τότε μάλλον υπάρχει θέμα.Από την άλλη σκέφτομαι, γιατί θα πρέπει ένας μέσος οδηγός να ξέρει να αλλάζει λάμπες;
Θεωρούμε ότι όλοι οι οδηγοί έχουν την 'δική μας μούρλα';; -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Για να αλλάξεις την πίσω λάμπα φρένων πρέπει πρώτα να πάρεις είδηση ότι έχει καεί η λάμπα. Θεωρείς ότι ένας μέσος οδηγός αντιλαμβάνεται πότε καίγεται ή όχι μία λάμπα;Από την άλλη σκέφτομαι... γιατί να καεί (αν κάηκε) μία λάμπα σε ένα καινούριο αυτοκίνητο;
Θα μου πεις ίσως αστοχία υλικού ή κακή λάμπα. Ok. δεκτό. Αν όμως συνεχιστεί η ιστορία τότε μάλλον υπάρχει θέμα.Από την άλλη σκέφτομαι, γιατί θα πρέπει ένας μέσος οδηγός να ξέρει να αλλάζει λάμπες;
Θεωρούμε ότι όλοι οι οδηγοί έχουν την 'δική μας μούρλα';;Εχει λαμπακι βλαβης μεσα στο καντραν καθως και ενδειξη στην οθονη που λεει οτι καηκε η ταδε λαμπα.
-
Για να καταλάβω πρέπει να είσαι μουρλός για να αλλάξει μια λάμπα? Πχ στο σπίτι σου φωνάζεις ηλεκτρολόγο?
Κατα τα άλλα συμφνωνώ οτι θα το καταλάβεις μάλλον όταν πάει το αμάξι συνεργείο εκτός κι αν στο πεί κάποιος...Αλλά άμα είναι έτσι δεν χρειάζεται καν να την αλλάξεις την λάμπα αφού δεν θα το ξέρεις.
@BILL33
Δεν έχουν όλα ένδειξη. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Από την άλλη σκέφτομαι, γιατί θα πρέπει ένας μέσος οδηγός να ξέρει να αλλάζει λάμπες;
Θεωρούμε ότι όλοι οι οδηγοί έχουν την 'δική μας μούρλα';;εχουν οδηγιες τα μανουαλ για αλλαγες λαμπας.
οσοι δεν μπορουν τα πουλανε και παιρνουν γαιδουρια που δεν εχουν λαμπες. -
Δεν εχει το μπραβο τετοιο συστημα;Το ειχαν πριν 4+ χρονια στο δικο μου πουντο και δεν το βαζουν τωρα;Σαχλαμαρα τους.
-
Το Bravo νομίζω πως έχει, απλά εγώ το γενίκευσα λίγο
-
στην λαντσια μου εχει για ολα τα φωτα .
κατι ξεραν αυτοι.
αν και στα 5 χρονια μια λαμπα φρενων εχει καψει μονο
και το οδηγω μονο βραδυ.
και υστερα σου λενε για τα ιταλικα ηλεκτρικα. -
Αν κανετε ετσι για μια λαμπα καμμενη.....
που να ειχατε αυτοκινητο που καθε εβδομαδα εκεγε και απο μια...
και δεν ηταν ιταλικο....
ηταν opel.... -
Καλά, δεν είναι λογική όμως ότι επειδή αλλάζει εύκολα δεν τρέχει και τίποτα αμα καεί... Είπαμε να αφήσουμε τις προκαταλήψεις και τους οπαδισμούς στην άκρη!
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Καλά, δεν είναι λογική όμως ότι επειδή αλλάζει εύκολα δεν τρέχει και τίποτα αμα καεί... Είπαμε να αφήσουμε τις προκαταλήψεις και τους οπαδισμούς στην άκρη!Μηχανηματα ειναι βρε συ και χαλανε.Δλδ αν στο σπιτι καει μια λαμπα να το γκρεμισουμε;
Και εγω σε τρια Ιταλικα με πανω απο 250Κ χλμ συνολικα και δεν εχουν καψει λαμπα.Μπορει το πρωι που θα μπω μεσα να καει μια λαμπα,και τι εγινε; -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και εγω σε τρια Ιταλικα με πανω απο 250Κ χλμ συνολικα και δεν εχουν καψει λαμπα.Σου τις αλλάζουν στο συνεργείο που είναι το αυτοκίνητο κάθε Δευτέρα. Δεν σου τις χρεώνουν επειδή έχετε γίνει κολλητοί με τον μάστορα.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Και εγω σε τρια Ιταλικα με πανω απο 250Κ χλμ συνολικα και δεν εχουν καψει λαμπα.
Σου τις αλλάζουν στο συνεργείο που είναι το αυτοκίνητο κάθε Δευτέρα.
Το συνεργειο το εχω αγκαζε τις τριτες που καθονται μεχρι το βραδυ
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Καλά, δεν είναι λογική όμως ότι επειδή αλλάζει εύκολα δεν τρέχει και τίποτα αμα καεί... Είπαμε να αφήσουμε τις προκαταλήψεις και τους οπαδισμούς στην άκρη!Κατάλαβες τώρα; Κάπως έτσι συμπεριφερόταν και ένα φιλαράκι μου με Punto Sporting. Όλα τα απλοποιούσε. Απλοποίησε ακόμη και το ηλεκτρικό παράθυρο του συνοδηγού που αντί να ανεβαίνει επάνω, έβγαινε προς τα έξω.
Παραπάνω τα παιδιά απλοποιούν την αλλαγή της λάμπας ή ακόμα-ακόμα και αυτά τα τεχνικά προβληματάκια. Ο καθένας μας βάζει προτεραιότητες. Εγώ δεν θέλω π.χ. αυτοκίνητο που έχει αυξημένες πιθανότητες να βγάζει τέτοια προβλήματα. Άλλοι δεν έχουν πρόβλημα. Κατανοητό.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Παραπάνω τα παιδιά απλοποιούν την αλλαγή της λάμπας ή ακόμα-ακόμα και αυτά τα τεχνικά προβληματάκια. Ο καθένας μας βάζει προτεραιότητες. Εγώ δεν θέλω π.χ. αυτοκίνητο που έχει αυξημένες πιθανότητες να βγάζει τέτοια προβλήματα. Άλλοι δεν έχουν πρόβλημα. Κατανοητό.
Θα σου βρω ενα i30 λοιπον με καμμενη πισω λαμπα για να το αποκλεισεις και να του κολλησεις την ταμπελα του αναξιοπιστου...
Τεσπα... κανενας δεν απλοποιησε τιποτα... απλα εσυ εβγαλες συμπερασματα απο μια καμμενη λαμπα!
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Φίλε Gaitanakos ας μην είμαστε κάπως ακραίοι. Το i30 είναι ακριβώς στην ίδια κατηγορία με το LEON. Το καθένα προσφέρει κάποια πράγματα. Ο καθένας αξιολογεί και αποφασίζει. Που σημαίνει ότι μπορεί να γίνει κανονική σύγκριση και το κάθε ένα από τα δύο έχει τα (+) και την (-) ...Στην ίδια κατηγορία ανήκουν, αλλά πραγματικά δε μπορώ να σκεφτώ ΟΥΤΕ ένα (+) του i30 σε σχέση με το Leon
Ούτε καν την τιμή πια.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Στην ίδια κατηγορία ανήκουν, αλλά πραγματικά δε μπορώ να σκεφτώ ΟΥΤΕ ένα (+) του i30 σε σχέση με το LeonΟύτε καν την τιμή πια.
Ανάλογα για ποια έκδοση του LEON συζητάμε. Εγώ έχω μπροστά μου το φυλλάδιο του i30 και παρατηρώ πως προσφέρει τα πάντα. Από την άλλη δεν γνωρίζω αν αντίστοιχα το LEON προσφέρει τα πάντα στα χρήματα που κοστίζει το i30 (17.050euro).
Μάλλον συζητάμε για την έκδοση LEON 1.4 TSI 125 HP ELEGANCE που έχει 17150euro.
Αρα αν αυτές οι δύο εκδόσεις σε αυτό τα χρηματικό ποσό προσφέρουν αντίστοιχο εξοπλισμό κλπ...κλπ... τότε είναι φανερό ότι το LEON βγαίνει νικητής γιατί κερδίζει σε άλλα σημεία.Αν όμως το LEON έχει ελλείψεις τότε το ξανασυζητάμε.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Στην ίδια κατηγορία ανήκουν, αλλά πραγματικά δε μπορώ να σκεφτώ ΟΥΤΕ ένα (+) του i30 σε σχέση με το Leon
Ούτε καν την τιμή πια.
Ανάλογα για ποια έκδοση του LEON συζητάμε. Εγώ έχω μπροστά μου το φυλλάδιο του i30 και παρατηρώ πως προσφέρει τα πάντα. Από την άλλη δεν γνωρίζω αν αντίστοιχα το LEON προσφέρει τα πάντα στα χρήματα που κοστίζει το i30 (17.050euro).
Μάλλον συζητάμε για την έκδοση LEON 1.4 TSI 125 HP ELEGANCE που έχει 17150euro.
Αρα αν αυτές οι δύο εκδόσεις σε αυτό τα χρηματικό ποσό προσφέρουν αντίστοιχο εξοπλισμό κλπ...κλπ... τότε είναι φανερό ότι το LEON βγαίνει νικητής γιατί κερδίζει σε άλλα σημεία.Αν όμως το LEON έχει ελλείψεις τότε το ξανασυζητάμε.
όχι, η εκδοση Elegance του Leon μένει αρκετά πίσω. Εγώ θα πάρω την έκδοση Stylance (1.4 tsi πάντα) στα 18150 προκειμένου να ισσοροπήσω κάπως τον (πραγματικά πλούσιο) εξοπλισμό του φθηνότερου κατά 1000 ευρώ i30.
Φίλε Krusenstern, εγώ το Leon θα αγοράσω, αλλά αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί θα πρέπει να αναγνωρίσουμε στα (+) του i30 την μεγαλύτερη αξιοπιστία (λόγω κληρονομίας από την Hyundai), το πιο όμορφο εσωτερικό (κατά γενική ομολογία, χωρίς να λείπουν οι εξαιρέσεις), τον πλουσιότερο εξοπλισμό, την καλύτερη ποιότητα υλικών του εσωτερικού και τους αρτιότερους χώρους.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Θα σου βρω ενα i30 λοιπον με καμμενη πισω λαμπα για να το αποκλεισεις και να του κολλησεις την ταμπελα του αναξιοπιστου...Τεσπα... κανενας δεν απλοποιησε τιποτα... απλα εσυ εβγαλες συμπερασματα απο μια καμμενη λαμπα!
Έχω και εγώ το δικαίωμα να βγάζω συμπεράσματα, όπως όλοι εδώ μέσα βγάζουν συμπεράσματα και έχουν άποψη ειδικά για τα Κορεάτικα που όλοι τα έχετε στον κουβά επειδή δεν είναι Ιταλικά, Γαλλικά ή Γερμανικά. Ok. Και εγώ με την σειρά μου και με τις δικές μου εμπειρίες έχω στο κουβά πολλά μοντέλα και κάποιους κατασκευαστές. Μήπως απαγορεύεται αυτό;
Εγώ προσωπικά το Bravo το έχω αποκλείσει (και το έχω πει πολλές φορές εδώ μέσα) για άλλους λόγους. Για μένα είναι σοβαροί οι λόγοι αυτοί.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Θα σου βρω ενα i30 λοιπον με καμμενη πισω λαμπα για να το αποκλεισεις και να του κολλησεις την ταμπελα του αναξιοπιστου...
Τεσπα... κανενας δεν απλοποιησε τιποτα... απλα εσυ εβγαλες συμπερασματα απο μια καμμενη λαμπα!
Έχω και εγώ το δικαίωμα να βγάζω συμπεράσματα, όπως όλοι εδώ μέσα βγάζουν συμπεράσματα και έχουν άποψη ειδικά για τα Κορεάτικα που όλοι τα έχετε στον κουβά επειδή δεν είναι Ιταλικά, Γαλλικά ή Γερμανικά. Ok. Και εγώ με την σειρά μου και με τις δικές μου εμπειρίες έχω στο κουβά πολλά μοντέλα και κάποιους κατασκευαστές. Μήπως απαγορεύεται αυτό;
Εγώ προσωπικά το Bravo το έχω αποκλείσει (και το έχω πει πολλές φορές εδώ μέσα) για άλλους λόγους. Για μένα είναι σοβαροί οι λόγοι αυτοί.
Αντιφάσκεις...το GPunto δεν το έχεις αποκλείσει όμως...
Αγορά καινούργιου αμαξιού: Leon 1.4 tsi vs. i30 1.6