Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υπερπλήρωση ή Ατμοσφαιρα ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Υπερπλήρωση ή Ατμοσφαιρα ?
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 32
    • 33
    • 23 / 33
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    89
    645
    2834
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      να σε ρωτησω κατι ρε βολβοδια..? η σκαστρα λες για να δουλεψει πρεπει να φτασει στο max boost.
      παρολα αυτα τα τσαφ τσουφ ( ) τα ακους και σε χαμηλες ταχυτητες κυριως οταν αφηνεις αποτομα το γκαζι...

      και τοτε δε δουλευει η σκαστρα,αφου δε θες να επιταχυνεις επιπλεον??

      (εγω παντως το προκαλω επιτηδες οταν περναω διπλα απο κοσμο για ποζερισμο )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        italakias last edited by

        μηπως εχει χαλασει η σκαστρα σου και ανοιγει πολυ ευκολα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          neos last edited by

          Όχι στο max boost γενικά, αλλά στο boost που χρειάζεσαι εκείνη τη στιγμή Γι'αυτό όταν αφήνεις γκάζι ανοίγει η σκάστρα, δεν θες στο μοτέρ πίεση από την τουρμπίνα αφού δεν πας να επιταχύνεις.

          ...or so

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            Ο χρήστης italakias έγραψε:
            μηπως εχει χαλασει η σκαστρα σου και ανοιγει πολυ ευκολα?

            οχι απλα ειναι ποζερικη
            εχω ακουσει κι αλλους τετοιους

            πλακα πλακα ο 200αρης tfsi δε σφυραει ετσι

            ...or so

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              italakias last edited by

              αν εχεις απο αυτες που κανουν ωραιο ηχο ,να ξερεις χανεις σε αποδοση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                δεν κανει το μεγαλης διαρκειας τσαφ (επιστημονικη περιγραφη ) που μπορει να ακουσεις σε τιποτα φτιαγμενα evo ή punto gt,απλα ακουγεται αρκετα σε σχεση με αλλα εργοστασιακα και κυριως vag..

                βεβαια οπως προειπα το προκαλω με αποτομο αφημα γκαζιου,σε νορμαλ οδηγηση δεν κανει ολη την ωρα ετσι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pkontos1970 last edited by

                  Ο χρήστης italakias έγραψε:
                  αν εχεις απο αυτες που κανουν ωραιο ηχο ,να ξερεις χανεις σε αποδοση.

                  Ακόμα και εάν συμβαινει αυτό, εγώ το προτιμώ να έχω ωραίο ήχο από λίγη παραπάνω απόδοση....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    volvozeus last edited by

                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                    να σε ρωτησω κατι ρε βολβοδια..? η σκαστρα λες για να δουλεψει πρεπει να φτασει στο max boost.
                    παρολα αυτα τα τσαφ τσουφ ( ) τα ακους και σε χαμηλες ταχυτητες κυριως οταν αφηνεις αποτομα το γκαζι...

                    και τοτε δε δουλευει η σκαστρα,αφου δε θες να επιταχυνεις επιπλεον??

                    (εγω παντως το προκαλω επιτηδες οταν περναω διπλα απο κοσμο για ποζερισμο )

                    Καταρχην full over θα δεις μονο σε ανηφορες η σε σανιδωμα του γκαζιου...αν πατας σταθερα και το σανιδωσεις δεν κανει παντα over (τουλαχιστον στο RS του κολλητου). Στο αφημα του γκαζιου κλεινεις την παροχη οποτε η πιεση που εχει σηκωσει το τουρμπο εκτονωνετε απο εκει. Γενικα λειτουργει για να εκτονωνει...αν θες να το ακους πιο πολυ βγαλε το φιλτροκουτι και βαλε βαρελακι....χαμος!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      morpheus last edited by

                      Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

                      Να μην επιτρέπει φαντάζομαι το κύκλωμα να αδειάσει τόσο εύκολα από την μεριά της εισαγωγής.

                      Για να δουλεψει η σκαστρα πρεπει πρωτα να φτασουμε το μαχ boost...η δουλεια της ειναι να μην σηκωσει παραπανω πιεση απο την προκαθορισμενη...το ποσα bar θα σηκωσει μεχρι να ανοιξει ρυθμιζετε με το προγραμμα...αυτο που μπορεις να ρυθμισεις επεμβενωντας μηχανικα στην τουρμπινα (επιφοβα αν δεν εχεις μανομετρο) ειναι στη ρυθμιση της πληρωσης πρωτου πατησεις πληρως το γκαζι..πχ το δικο μου εχει ηδη γυρω στο 0.4 αν θυμαμαι καλα που παιζει +-0.05 και πολλοι το ρυθμιζουν στο μεγιστο για ακομα καλυτερη αποκριση....μηπως εννοει αυτο ο coupeas αλλο δεν καταλαβαινω...

                      Κύριοι, έχετε μπερδέψει τη σκάστρα με τη 'σκουπιδόπορτα'...
                      Για να δουλέψει η σχάστρα (BOV, ABV) αρκεί απλά να κλείσει η πεταλούδα γκαζιού... και αυτό γίνεται για να σταματήσει η παροχή συμπιεσμένου αέρα στον κινητήρα, και για να προστατευθεί η τουρμπίνα απο το backpresure (το οποίο δημιουργεί και lag εαν πατηθεί ξανά το γκάζι)...
                      Η σκάστρα **δεν **χρειάζεται να φτάσει max boost για να δουλέψει...

                      Αυτό το κάνει η wastegate (bypass regulator valve) όταν η πίεση εισαγωγής ξεπεράσει τις προκαθορισμένες τιμές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Μπα, εγώ δεν την έχω μπερδέψει καθόλου. Αναφέρομαι στην διατήρηση πίεσης από τον συμπιεστή και μετά, αν και κάτι τέτοιο θα ζορίζει αρκετά την φτερωτή. Δεν ξέρω αν εφαρμόζεται πάντως...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          να σε ρωτησω και σενα...οταν πας τερμα γκαζι και πας πολυ γρηγορα με πολλες στροφες,το συνεχες σφυριγμα που ακουγεται απο τι ακριβως ειναι??
                          απο τη τουρμπινα που γυρναει σαν τρελη και τραβαει παρα πολυ αερα??
                          τη wastegate που ανεφερες μπορεις να την καταλαβεις??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            morpheus last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            Μπα, εγώ δεν την έχω μπερδέψει καθόλου. Αναφέρομαι στην διατήρηση πίεσης από τον συμπιεστή και μετά, αν και κάτι τέτοιο θα ζορίζει αρκετά την φτερωτή. Δεν ξέρω αν εφαρμόζεται πάντως...

                            Δε περίμενα και άλλη απάντηση...
                            Μα η πίεση διατηρείται ούτως η άλλως... στο κλείσιμο της πεταλούδας χάνεται.
                            Αν εννοείς να διατηρηθεί και πέραν του κλεισίματος, ρίξε μια ματιά στο τι αποτρέπει η σκάστρα...

                            να σε ρωτησω και σενα...οταν πας τερμα γκαζι και πας πολυ γρηγορα με πολλες στροφες,το συνεχες σφυριγμα που ακουγεται απο τι ακριβως ειναι??
                            απο τη τουρμπινα που γυρναει σαν τρελη και τραβαει παρα πολυ αερα??
                            τη wastegate που ανεφερες μπορεις να την καταλαβεις?..

                            Και τα δύο... και δεν χρειάζεται να πηγαίνεις 'πολυ γρήγορα' ή με 'πολλές στροφές'... και στις 2000σαλ με 5η να είσαι, το σφύριγμα θα το κάνει... αρκεί να είσαι με τέρμα γκάζι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                              Μπα, εγώ δεν την έχω μπερδέψει καθόλου. Αναφέρομαι στην διατήρηση πίεσης από τον συμπιεστή και μετά, αν και κάτι τέτοιο θα ζορίζει αρκετά την φτερωτή. Δεν ξέρω αν εφαρμόζεται πάντως...

                              Δε περίμενα και άλλη απάντηση...
                              Μα η πίεση διατηρείται ούτως η άλλως... στο κλείσιμο της πεταλούδας χάνεται.
                              Αν εννοείς να διατηρηθεί και πέραν του κλεισίματος, ρίξε μια ματιά στο τι αποτρέπει η σκάστρα...

                              Ε αν δεν περίμενες κάτι άλλο τι ρωτάς; Ξαναλέω, στο κλείσιμο της πεταλούδας θα μπορούσε να ρυθμιστεί το πρόγραμμα ώστε να μην ανοίγει αμεσα η σκάστρα και να διατηρούσε πίεση το κύκλωμα για λίγο χρόνο παραπάνω ώστε στα πάτα άσε να έχεις λιγότερο lag. Aυτό βέβαια ζορίζει την τουρμπίνα, το ξαναείπα, οπότε πρακτικά αμφιβάλω αν έχει εφαρμογή.
                              Δεν καταλαβαίνω προς τι η παραίνεση να μελετήσω τα της σκάστρας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                ναι σφυραει και χαμηλα,εγω μιλουσα για το πολυ δυνατο σφυριγμα οταν γινεται χαμος και βγαζεις ολα σου τα αλογα!

                                η απαντηση σου παντως ηταν κατατοπιστικη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  morpheus last edited by

                                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                  Ξαναλέω, στο κλείσιμο της πεταλούδας θα μπορούσε να ρυθμιστεί το πρόγραμμα ώστε να μην ανοίγει αμεσα η σκάστρα και να διατηρούσε πίεση το κύκλωμα για λίγο χρόνο παραπάνω ώστε στα πάτα άσε να έχεις λιγότερο lag. Aυτό βέβαια ζορίζει την τουρμπίνα, το ξαναείπα, οπότε πρακτικά αμφιβάλω αν έχει εφαρμογή.
                                  Δεν καταλαβαίνω προς τι η παραίνεση να μελετήσω τα της σκάστρας.

                                  Ξανά... εαν στο κλείσιμο της πεταλούδας ρυθμιστεί το πρόγραμμα ωστε να μην ανοίγει άμεσα την σκάστρα και να διατηρεί πίεση για παραπάνω χρόνο, αυτό δεν θα έχει σαν αποτέλεσμα να μειωθεί το lag στο άσε-πάτα όπως λές, αλλά το ακριβώς αντίθετο... θα προκαλέσει επιπλέον lag λόγω υποπίεσης.

                                  Η παραίνεση μου ήταν γιατί το έγραψα και παραπάνω...

                                  ...και αυτό γίνεται για να σταματήσει η παροχή συμπιεσμένου αέρα στον κινητήρα, και για να προστατευθεί η τουρμπίνα απο το backpresure (το οποίο δημιουργεί και lag εαν πατηθεί ξανά το γκάζι)...

                                  Ελπίζω τώρα να έγινα (λίγο περισσότερο) κατανοητός...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                                    Ξαναλέω, στο κλείσιμο της πεταλούδας θα μπορούσε να ρυθμιστεί το πρόγραμμα ώστε να μην ανοίγει αμεσα η σκάστρα και να διατηρούσε πίεση το κύκλωμα για λίγο χρόνο παραπάνω ώστε στα πάτα άσε να έχεις λιγότερο lag. Aυτό βέβαια ζορίζει την τουρμπίνα, το ξαναείπα, οπότε πρακτικά αμφιβάλω αν έχει εφαρμογή.
                                    Δεν καταλαβαίνω προς τι η παραίνεση να μελετήσω τα της σκάστρας.

                                    Ξανά... εαν στο κλείσιμο της πεταλούδας ρυθμιστεί το πρόγραμμα ωστε να μην ανοίγει άμεσα την σκάστρα και να διατηρεί πίεση για παραπάνω χρόνο, αυτό δεν θα έχει σαν αποτέλεσμα να μειωθεί το lag στο άσε-πάτα όπως λές, αλλά το ακριβώς αντίθετο... θα προκαλέσει επιπλέον lag λόγω υποπίεσης.

                                    Η παραίνεση μου ήταν γιατί το έγραψα και παραπάνω...

                                    ...και αυτό γίνεται για να σταματήσει η παροχή συμπιεσμένου αέρα στον κινητήρα, και για να προστατευθεί η τουρμπίνα απο το backpresure (το οποίο δημιουργεί και lag εαν πατηθεί ξανά το γκάζι)...

                                    Ελπίζω τώρα να έγινα (λίγο περισσότερο) κατανοητός...

                                    Μισο, γιατι τωρα μπερδευτηκα και εγω...
                                    Αν το προγραμμα ρυθμιστει ωστε να μην ανοιγει τοσο αμεσα την σκαστρα και να διατηρει πιεση για παραπανω χρονο, δεν υπαρχει φοβος να σπασει καποιο εξαρτημα απο την παραπανω πιεση? (π.χ ενας ισως λογος που βαζουν σιδερενιες σκαστρες αντικαθιστοντας τις πλαστικες εργοστασιακες?)
                                    Επιπλεον εφοσον η πιεση διατηρειται για παραπανω χρονο, δεν σημαινει οτι 'ξεφουσκωνει'
                                    λιγοτερο η τουρμπινα αρα εχει και λιγοτερο lag?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      neos last edited by

                                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                      Μισο, γιατι τωρα μπερδευτηκα και εγω...
                                      Αν το προγραμμα ρυθμιστει ωστε να μην ανοιγει τοσο αμεσα την σκαστρα και να διατηρει πιεση για παραπανω χρονο, δεν υπαρχει φοβος να σπασει καποιο εξαρτημα απο την παραπανω πιεση? (π.χ ενας ισως λογος που βαζουν σιδερενιες σκαστρες αντικαθιστοντας τις πλαστικες εργοστασιακες?)
                                      Επιπλεον εφοσον η πιεση διατηρειται για παραπανω χρονο, δεν σημαινει οτι 'ξεφουσκωνει'
                                      λιγοτερο η τουρμπινα αρα εχει και λιγοτερο lag?

                                      Η πίεση που διατηρείται αν δεν ανοίξει η σκάστρα όταν πάει να επιβραδυνθεί η φτερωτή αφού έκλεισε η πεταλούδα, θα έχει ως αποτέλεσμα να προκαλεί αντίσταση (back pressure) στην φτερωτή όταν αυτή θα πάει να στροφάρει ξανά, επομένως lag.
                                      Φόβος να σπάσει εξάρτημα δεν υπάρχει αν η πίεση είναι στις προδιαγραφές του κινητήρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        ολα αυτα που λετε μου φαινονται πολυ περιεργα,πολυπλοκα και αναξιοπιστα
                                        μηπως να το γυρισουμε ολοι ξανα στα ατμοσφαιρικα...?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kikizas-grigoris last edited by

                                          Ο χρήστης Neos έγραψε:

                                          Μισο, γιατι τωρα μπερδευτηκα και εγω...
                                          Αν το προγραμμα ρυθμιστει ωστε να μην ανοιγει τοσο αμεσα την σκαστρα και να διατηρει πιεση για παραπανω χρονο, δεν υπαρχει φοβος να σπασει καποιο εξαρτημα απο την παραπανω πιεση? (π.χ ενας ισως λογος που βαζουν σιδερενιες σκαστρες αντικαθιστοντας τις πλαστικες εργοστασιακες?)
                                          Επιπλεον εφοσον η πιεση διατηρειται για παραπανω χρονο, δεν σημαινει οτι 'ξεφουσκωνει'
                                          λιγοτερο η τουρμπινα αρα εχει και λιγοτερο lag?

                                          Η πίεση που διατηρείται αν δεν ανοίξει η σκάστρα όταν πάει να επιβραδυνθεί η φτερωτή αφού έκλεισε η πεταλούδα, θα έχει ως αποτέλεσμα να προκαλεί αντίσταση (back pressure) στην φτερωτή όταν αυτή θα πάει να στροφάρει ξανά, επομένως lag.
                                          Φόβος να σπάσει εξάρτημα δεν υπάρχει αν η πίεση είναι στις προδιαγραφές του κινητήρα.

                                          Ααααααα, μαλιστα, αρα εχουμε lag οχι λογω υποπιεσης οπως ειπε ο φιλος παραπανω αλλα λογω back pressure στην φτερωτη...
                                          Tωρα με την ευκαιρια μηπως αυτο εχει καμμια σχεση με την twin scroll που φοραει το cooper s (δηλαδη μηπως 'γειωνει' ουσιαστικα το back pressure εχοντας αλλη μια φτερωτη για να τραβαει αυτα τα φορτια?), μειωνοντας ουσιαστικα το lag, γιατι οντως εχει απο τα πλεον ανεπαισθητα lag που εχω δει...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            neos last edited by

                                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                            ολα αυτα που λετε μου φαινονται πολυ περιεργα,πολυπλοκα και αναξιοπιστα
                                            μηπως να το γυρισουμε ολοι ξανα στα ατμοσφαιρικα...?

                                            Τώρα κατεβαίνω κάτω να αποσυνδέσω την τουρμπίνα Έτσι θα είμαι κατά το ήμισυ πιο αξιόπιστος, αύριο με το φως του ήλιου θα βγάλω και τον ιμάντα του κομπρέσσορα για να έχω απόλυτη αξιοπιστία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 23 / 33
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr