-
delete
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Δεν έγραψα εγώ πουθενά για παραλαβές νέων μηχανών G60, παρά για την ενεργοποίηση των υπαρχόντων Tranz.
Για αυτό λέω
Όχι πέραν των 2 γνωστών παραλαβών
Μια φουρνιά ADTranz (μετέπειτα Bombardier) παραλήφθηκε από τον ΟΣΕ το 1998 (26 μηχανές) και μια δεύτερη φουρνιά (10 μηχανές ιδίου τύπου, αλλά πλέον με τα λογότυπα της Bombardier), παραλήφθηκε τέλη 2003 αρχές 2004. Οι 10 αυτές μηχανές αρχικά προορίζονταν για το δίκτυο Πελοποννήσου της μετρικής γραμμής (με άλλα φορεία βέβαια, λόγω μετρικού εύρους) αλλά στην πορεία έγινε τροποποίηση της παραγγελίας κι έτσι γίνανε κι αυτές κανονικού εύρους.
-
Eυχαριστώ για τη διευκρίνηση.
Για τις μηχανές του '98 ήξερα για τις πρόσφατες είχα άγνοια.
Πάντως η Bombardier έχει κυριαρχήσει παγκοσμίως σε ντιζελομηχανές/ηλεκτρομηχανές συρμών και στην Adtranz μόνο το όνομα έμεινε μου φαίνετε -
Πέρα απο τις μηχανές το ζήτημα του τροχαίου υλικού είναι μεγάλο θέμα.
Λάθος επιλογές όπως τα RB που κάνουν Αθήνα - Κιάτο σε 200σάρες γραμμές με τελική 120χλμ/ώρα ή τα Desiro EMU που χωρίς πραγματικά να έχει λυθεί το θέμα της ηλεκτροκίνησης παρελήφθησαν άρον-άρον για να κάνουν μόνο και μόνο το Νερατζιώτησσα-Αεροδρόμιο.
Πήραν 15 αυτοκινητάμαξες ΜΑΝ2000, εξελιγμένη εκδοχή των ΜΑΝ1. Κατ'εμέ σωστή επιλογή αλλά και πάλι με λάθος χαρακτηριστικά:
Δίδυμες όταν η ΜΑΝ σου δίνει την δυνατότητα για τρίδυμες+ , με μηχανές μειωμένης ιπποδύναμης σε σχέση με τα ΜΑΝ1 με αποτέλεσμα να έχουν τελική 130χλμ/ώρα όταν τα παλιά ΜΑΝ! έφταναν τα 150+χλμ/ώρα και φυσικά την λάθος διαμόρφωση καθισμάτων 'αντίκρι-αντίκρι'.
Και φυσικά να μην ξεχάσουμε την θλιβερή ιστορία των υπέροχων αυτοκινητάμαξων IC/ICE-τα περίφημα 'κόκκινα'- των AEG-LEW.
Εξαιρετικά τραίνα και αφέθηκαν στην τύχη τους. Ενώ είχε προγραμματιστεί πρόγραμμα εκσυγχρονισμού τους σε μηχανικά μέρη και εσωτερική διαμόρφωση ώστε να μπορούν να κάνουν δρομολόγια IC/ICE η όλη ιστορία μετά την εποχή Χατζηδάκη περιορίστηκε σε εξωτερική βαφή και νέα καθίσματα.
Απο εκεί και πέρα σε ότι αφορά τα έργα του δικτύου, τα όσα τραγελαφικά συμβαίνουν σε Χαλκίδα, Λουτράκι, Διακοπτό, Πάτρα, Λαύριο, Καλαμάτα κλπ δείχνουν ότι σε αντίθεση με την Ευρώπη όπου ο σιδηρόδρομμος ανταγωνίζεται και υπερφαλλαγγίζει ακόμα και την πολιτική αεροπορία σε δρομολόγια του εσωτερικού, στην Ελλάδα οι συντεχνίες των ΚΤΕΛ των φορτηγατζήδων και των αντιπροσωπιών ΙΧ θα κρατούν αυτόν τον τόπο σε συγκοινωνιακό μεσαίωνα.
-
Εδώ έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά και όπως προαναφέρθηκε και ποιό πάνω κάποιοι τρώνε με χρυσά κουτάλια απ τις ανύπαρκτες/ελλεεινές/δήθεν μελέτες.
Σε καμιά περίπτωση φυσικά δεν είμαι θιασώτης υπέρ της ιδιωτικοποίησης ΚΑΙ του σιδηροδρόμου.
Οταν αυτό συμβεί ολοκληρωτικά θα έχουμε να κάνουμε με τα λαμόγια του ιδιωτικού τομέα που θα τα τρώνε παρέα με το κράτος.
Με άλλα λόγια μιλάμε για φιλοσοφία ενός τυχοδιώκτη λαού γενικότερα που προσπαθεί να γαντζωθεί από δήθεν ιδεολογίες τη στιγμή που μας λείπουν στοιχιώδεις κανόνες λειουργείας ώς κράτους και λαού γενικότερα.
Τι σημασία έχει αν τα ΑΡΠΑΞΕ ο Βουρλούμης του κρατικού ΟΤΕ απ τον όποι ιδιώτη γκάγκστερ?
Εχει διαφορά?
Αλλού είναι το πρόβλημά μας κι επειδή ΚΑΙ στην περίπτωση του ΟΣΕ αδυνατούμε ΚΑΙ ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ Ως ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ να τα χαλάσουμε με τα συμφέροντα των ΠΡΙΜΟΔΟΤΟΥΜΕΝΩΝ απ το κράτος ΚΤΕΛατζήζων αλλά και να επενδύσουμε (λεφτά έχουμε αλλά πάνε σε κλεπταποδόχους) ως κράτος στο ποιό σύγχρονο/πολιτισμένο/οικολογικό μέσο μεταφοράς η μόνη λύση είναι να δώσουμε το δύκτιό μας αντιπαροχή στη SNCF η τον DB για 100 χρόνια (έτσι κι αλλιώς τα λαμόγια ΜΑΣ τα τρώνε και είμαστε και 200 χρόνια πίσω) και να χαράξει γραμμές TGV από Εβρο μέχρι Πάτρα κι από Θεσ/νίκη μέχρι Ιωάννινα-Πατρα και συνάμα ανάπτυξη του προαστικού και εμπορικού σιδηροδρόμου σε Πελλοπόνησο και υπόλοιπης ηπειρωτικής Ελλάδας δηλ Θεσσαλίας στην ουσία.
Ενα 20% να μένει απ την συμφωνία των κερδών στο κράτος και πάλι κέρδος θα έχουμε χωρίς φυσικά να συνυπολογίσουμε τα γενικότερα ωφέλη του σιδηροδρόμου γενικότερα.
Ε σε 100 χρόνια έτσι κι αλλιώς θα έχουμε αποκτήσει και την κατάλληλη παιδεία επί του θέματος,με μια διαφορά.........
θα έχουν εκτοπιστεί τα ΛΑΜΟΓΙΑ κι αυτό είναι το φρένο στην οποιαδήποτε ανάπτυξη του τοπου.ΝΑ ΞΑΝΑΨΗΦΊΣΤΕ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΒΟΔΙΑ Ε ΒΟΔΙΑ
-
delete
-
Τα Desiro DMU (Diesel) έχουν φύγει για ΟΥΓΓΑΡΙΑ, (Είχε τελειώσει ο χρόνος μίσθωσής και αντί να τα κρατήσουν, τα αγόρασαν οι Ούγγροι), τα βρήκα στο Πολύκαστρο προς Ειδομένη, δείτε τα.
Youtube VideoΚαι ένα δώρο πλάνα από την διαδρομή από Ειδομένη μέχρι Θεσσαλονίκη με Desiro EMU (Ηλεκτρικά)
http://www.youtube.com/watch?v=x07iGd-V ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=NLAdUtc0 ... re=relatedΚαι μερικοί έμποροι.
Λεπτοκαρυά.
Youtube VideoΕδώ ανοίξτε τον ήχο. Καρυές
Youtube Video -
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Ωραία τα πλάνα απ' την διαδρομή και ο ήχος των κινητήρων του Desiro (προσωπικά με 'φτιάχνει περισσότερο απ' των Δ/Α), αλλά μου δημιουργήθηκε μια απορία:Σε κάποια φάση στο part3 ακούγεται κάποιος να λέει 'θα δούμε και θα φωτογραφίσουμε τα Desiro Classic στην Διαλογή, έτσι για να σκάσουν οι εχθροί μας...'
Οι 'εχθροί' σας ποιοί είναι (kOS)ATHEL ?
Αυτοί που τα περίμεναν στην διαλογή Θεσσαλονίκης, χωρίς να τα δουν.
Υ.Γ.ΝΑΙ Στο amnizia είμαι ο kosathel.
-
Ο χρήστης ATHEL έγραψε:
Ωραία τα πλάνα απ' την διαδρομή και ο ήχος των κινητήρων του Desiro (προσωπικά με 'φτιάχνει περισσότερο απ' των Δ/Α), αλλά μου δημιουργήθηκε μια απορία:
Σε κάποια φάση στο part3 ακούγεται κάποιος να λέει 'θα δούμε και θα φωτογραφίσουμε τα Desiro Classic στην Διαλογή, έτσι για να σκάσουν οι εχθροί μας...'
Οι 'εχθροί' σας ποιοί είναι (kOS)ATHEL ?
Αυτοί που τα περίμεναν στην διαλογή Θεσσαλονίκης, χωρίς να τα δουν.
Υ.Γ.ΝΑΙ Στο amnizia είμαι ο kosathel.
Άντε αγαπησιάρη των 'φαλαινών' V200
-
delete
-
Κράτηση θέσης για αύριο γιοκ
e-ticket γιοκΤον παίρνουν και γέρνουν
-
delete
-
Αυτό λέω και εγώ, δεν έχει.
Για IC.
-
Τί ψάχνεις να βρεις Κων/νε. Εδώ τελειώνει και ο Φεβρουάριος και ακόμα δεν έχουν βρει ανάδοχο για την μεταφορά οχημάτων στο εξωτερικό .
Βούρκος είναι αυτός ο τόπος. Δεν λειτουργεί τπτ
-
delete
-
Δεν είμαι και καλά τελευταία οπότε μπορεί να παρεξήγησα, αλλά είναι κακό που ζητάω κάποιες βασικές υπηρεσίες από τον ΟΣΕ εν έτη 2009;
-
delete
-
Για να διαμαρτυρηθώ δηλαδή για την τριτοκοσμική κατάσταση πρέπει να ασχολούμαι με τον ΟΣΕ;; Δεν καταλαβαίνω ποιό είναι το πρόβλημα σε αυτό που είπα.
-
delete
ΟΣΕ