-
Aπίστευτος Ταξιτζής, με Οctavia5 DSG. Πιάσαμε κουβέντα για το κιβώτιο (230k και δεν έχει βγάλει τπτ για όσους ανησυχούν ), για κριτικούς κινηματογράφου, για όλα . Πρώτη φορά συνάντησα άνθρωπο του κλάδου του που στεναχωρέθηκε γιατί δεν είχε 5-10 λεπτά για τα ρέστα, ενώ μου είπε 3-4 φορές ευχαριστώ επειδή του έδωσα 4 50λεπτα για ένα 2ευρω. Εξαιρετικός σε όλα.
-
Αχχχχχχχχ πόσο το φχαριστήθηκα (παχύ 'φχ'). Τροχαία σταμάτησε ένα ταξί που κινούταν σε λεωφορειόδρομο στον Πειραιά.
Μού έφτιαξε τη μέρα. Χιχιχιχιχιχιχι. Ελπίζω να τον έσκισαν!
-
Ο χρήστης x-origin έγραψε:
οι ταξιτζήδες στην Ελλάδα δυστυχώς δεν έχουν παιδεία και είναι απαράδεκτοι ως προς την συμπεριφορά τους, όχι όλοι φυσικά!Όχι όλοι. Οι 95 στους 100.
-
Υπερβολές ... .
98 στους εκτατό είναι.
(Εκτός θέματος αλλά το έχω γράψει και στις προτάσεις προς τους 4Τ.
Όταν βάζουν άρθρα με οδηγούς ταξί στο ένθετο, καλό θα ήταν να τους αναφέρουν και κάποια πράγματα που κάνουν και καταντούν τη κυκλοφορία πουτάνα και τα νεύρα των υπολοίπων χρηστών του δρόμου κορδέλες, κι όχι να τους αφήνουν να λένε ότι θέλουν να εμφανίσουν προς τα έξω. Εκτός αν υπάρχουν τόσοι πολλοί οδηγοί ταξί αγοραστές του περιοδικού και φοβούνται μη τους χάσουν. ) -
Το άκουσα στο ραδιόφωνο τις προάλλες και σήμερα που το θυμήθηκα και το έψαξα το βρήκα και οnline - αν και δεν εστιάζει στη συμπεριφορά, το βάζω εδώ ως σχετικό.
(Πηγή: http://www.zougla.gr/news.php?id=20763)Ταξιτζήδες χωρίς δίπλωμα οδήγησης
21 Ιανουαρίου 2009, 08:50Μάνος Νιφλής - Δήμητρα Κόκκορη
'Είναι απίστευτο, αλλά προκύπτει από ελέγχους που έγιναν και έδειξαν τρομακτικά στοιχεία όχι μόνο για την ασφάλεια οδηγών και επιβατών αλλά και για τις συνθήκες εργασίας των οδηγών ταξί.
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ
Βάσει των στοιχείων της έρευνας που διενήργησαν συνδικαλιστές και ελεγκτές του ΙΚΑ ένα αρκετά υψηλό ποσοστό οδηγών ταξί δεν έχει καν άδεια οδήγησης. Όταν το 15% των οδηγών που ελέγχθηκαν δεν έχει δίπλωμα αντιλαμβάνεται κανείς τη σοβαρότητα του θέματος που αφορά τόσο στην ασφάλεια των ιδίων και των υπολοίπων οδηγών όσο και στην ασφάλεια των επιβατών που εμπιστεύονται καθημερινά τη μετακίνησή τους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Από την έρευνα προκύπτει και το, αυτομάτως εξαγόμενο, συμπέρασμα, ότι αν δεν γινόταν αιφνιδιαστικός έλεγχος κανένας δεν θα είχε «μυριστεί» τι συμβαίνει στο χώρο των ταξί. Με λίγα λόγια, είναι προφανές, ότι οι οδηγοί δεν υπόκεινται σε κανένα τακτικό έλεγχο για την ικανότητα της οδήγησής τους με συνέπεια αυτό το ποσοστό των ακαταλλήλων οδηγών να θέτει σε κίνδυνο τις ζωές των επιβατών, αλλά και να αφήνει εκτός εργασίας επαγγελματίες αυτοκινητιστές. Η ανεπάρκεια των ελέγχων αφήνει στο τιμόνι ακόμα και συνταξιούχους που ξεπερνούν το 70ο έτος της ηλικίας τους και καθημερινά δουλεύουν σε καθεστώς πίεσης και μεγάλων δυσκολιών, κυκλοφοριακό, νέφος κ.τ.λ.ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ
Από την ίδια δειγματοληπτική έρευνα που έγινε σε 1500 οδηγούς ταξί προκύπτει ότι το 87% είναι ανασφάλιστοι δουλεύοντας περισσότερες από 12 ώρες στους ελληνικούς δρόμους. Πρόκειται για ανθρώπους, κυρίως οικονομικούς μετανάστες, που δέχονται το καθεστώς της μαύρης εργασίας καθώς, σε πολλές περιπτώσεις, δεν διαθέτουν ούτε τα απαραίτητα έγγραφα παραμονής στη χώρα και αναγκάζονται να σιωπούν για το φόβο της ανεργίας.Το θέμα των συνθηκών εργασίας στα ταξί δεν έρχεται για πρώτη φορά στην επικαιρότητα, πολλές είναι οι καταγγελίες από τους ιδίους τους οδηγούς ταξί που διαμαρτύρονται για τις υπάρχουσες συνθήκες, αλλά τίποτα δεν φαίνεται να πτοεί τα κυκλώματα που λυμαίνονται το χώρο και διακινούν εργαζομένους και επαγγελματικές άδειες ανεξέλεγκτα.
H συγκεκριμένη έρευνα επιβεβαιώνεται και από τους ιδίους τους οδηγούς που μιλούν για την κατάσταση. Ο Γιώργος Αρβανίτης, οδηγός, μιλώντας στη zougla.gr επισημαίνει ότι **οι έλεγχοι είναι ανύπαρκτοι **και αποδίδει την «αναρχία» του χώρου στο γεγονός ότι πρόκειται για επάγγελμα που πολλοί το επιλέγουν ως συμπληρωματικό του βασικού τους εισοδήματος. Θα τον ακούσετε να μιλάει ακόμα και για αστυνομικούς που για να προσθέσουν στο εισόδημά τους κάνουν βάρδιες στο τιμόνι.'
-
Δεν πλήρωσα ταξί για πρώτη φορά στη ζωή μου! Και τελευταία!
Από αρχή Αγίου Δημητρίου μέχρι Τούμπα, πήγα να πληρώσω και αρνήθηκε η οδηγός.
-
η οδηγός ε;
-
Θα ήθελα να τονίσω ότι η μεσόκοπη οδηγός δεν κράτησε τον αριθμό τηλεφώνου μου και δεν με είδε σε καμία περίπτωση σε απόσταση μικρότερη του 1 μέτρου και με ρούχα!
-
Μεσόκοπη ε;; Σαν ξερολούκουμο θα σε είδε... ...αλλά είδε ψυχρασία που λέει και ο Ζήκος και δεν έκανε το βήμα...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Θα ήθελα να τονίσω ότι η μεσόκοπη οδηγός δεν κράτησε τον αριθμό τηλεφώνου μου και δεν με είδε σε καμία περίπτωση σε απόσταση μικρότερη του 1 μέτρου και με ρούχα! -
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Θα ήθελα να τονίσω ότι η μεσόκοπη οδηγός δεν κράτησε τον αριθμό τηλεφώνου μου και δεν με είδε σε καμία περίπτωση σε απόσταση μικρότερη του 1 μέτρου και με ρούχα!
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Το άκουσα στο ραδιόφωνο τις προάλλες και σήμερα που το θυμήθηκα και το έψαξα το βρήκα και οnline - αν και δεν εστιάζει στη συμπεριφορά, το βάζω εδώ ως σχετικό.
(Πηγή: http://www.zougla.gr/news.php?id=20763)Ταξιτζήδες χωρίς δίπλωμα οδήγησης
21 Ιανουαρίου 2009, 08:50Μάνος Νιφλής - Δήμητρα Κόκκορη
'Είναι απίστευτο, αλλά προκύπτει από ελέγχους που έγιναν και έδειξαν τρομακτικά στοιχεία όχι μόνο για την ασφάλεια οδηγών και επιβατών αλλά και για τις συνθήκες εργασίας των οδηγών ταξί.
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ
Βάσει των στοιχείων της έρευνας που διενήργησαν συνδικαλιστές και ελεγκτές του ΙΚΑ ένα αρκετά υψηλό ποσοστό οδηγών ταξί δεν έχει καν άδεια οδήγησης. Όταν το 15% των οδηγών που ελέγχθηκαν δεν έχει δίπλωμα αντιλαμβάνεται κανείς τη σοβαρότητα του θέματος που αφορά τόσο στην ασφάλεια των ιδίων και των υπολοίπων οδηγών όσο και στην ασφάλεια των επιβατών που εμπιστεύονται καθημερινά τη μετακίνησή τους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Από την έρευνα προκύπτει και το, αυτομάτως εξαγόμενο, συμπέρασμα, ότι αν δεν γινόταν αιφνιδιαστικός έλεγχος κανένας δεν θα είχε «μυριστεί» τι συμβαίνει στο χώρο των ταξί. Με λίγα λόγια, είναι προφανές, ότι οι οδηγοί δεν υπόκεινται σε κανένα τακτικό έλεγχο για την ικανότητα της οδήγησής τους με συνέπεια αυτό το ποσοστό των ακαταλλήλων οδηγών να θέτει σε κίνδυνο τις ζωές των επιβατών, αλλά και να αφήνει εκτός εργασίας επαγγελματίες αυτοκινητιστές. Η ανεπάρκεια των ελέγχων αφήνει στο τιμόνι ακόμα και συνταξιούχους που ξεπερνούν το 70ο έτος της ηλικίας τους και καθημερινά δουλεύουν σε καθεστώς πίεσης και μεγάλων δυσκολιών, κυκλοφοριακό, νέφος κ.τ.λ.ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ
Από την ίδια δειγματοληπτική έρευνα που έγινε σε 1500 οδηγούς ταξί προκύπτει ότι το 87% είναι ανασφάλιστοι δουλεύοντας περισσότερες από 12 ώρες στους ελληνικούς δρόμους. Πρόκειται για ανθρώπους, κυρίως οικονομικούς μετανάστες, που δέχονται το καθεστώς της μαύρης εργασίας καθώς, σε πολλές περιπτώσεις, δεν διαθέτουν ούτε τα απαραίτητα έγγραφα παραμονής στη χώρα και αναγκάζονται να σιωπούν για το φόβο της ανεργίας.Το θέμα των συνθηκών εργασίας στα ταξί δεν έρχεται για πρώτη φορά στην επικαιρότητα, πολλές είναι οι καταγγελίες από τους ιδίους τους οδηγούς ταξί που διαμαρτύρονται για τις υπάρχουσες συνθήκες, αλλά τίποτα δεν φαίνεται να πτοεί τα κυκλώματα που λυμαίνονται το χώρο και διακινούν εργαζομένους και επαγγελματικές άδειες ανεξέλεγκτα.
H συγκεκριμένη έρευνα επιβεβαιώνεται και από τους ιδίους τους οδηγούς που μιλούν για την κατάσταση. Ο Γιώργος Αρβανίτης, οδηγός, μιλώντας στη zougla.gr επισημαίνει ότι **οι έλεγχοι είναι ανύπαρκτοι **και αποδίδει την «αναρχία» του χώρου στο γεγονός ότι πρόκειται για επάγγελμα που πολλοί το επιλέγουν ως συμπληρωματικό του βασικού τους εισοδήματος. Θα τον ακούσετε να μιλάει ακόμα και για αστυνομικούς που για να προσθέσουν στο εισόδημά τους κάνουν βάρδιες στο τιμόνι.'
Και μετά μας λένε παίρνουμε συντάξεις πείνας!!!
Ε ναι ρε μεγάλε με τι εισφορες θέλεις να πάρεις σύνταξη? -
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Θα ήθελα να τονίσω ότι η μεσόκοπη οδηγός δεν κράτησε τον αριθμό τηλεφώνου μου και δεν με είδε σε καμία περίπτωση σε απόσταση μικρότερη του 1 μέτρου και με ρούχα!
Κάτσε γιατί μέσα στον πανικό μου μάλλον έκανα λάθος!
-
Τραυματισμός οδηγού ταξί που προσπάθησε να αποφύγει τη σύλληψη
Ένας 38χρονος οδηγός ταξί τραυματίστηκε σε τροχαίο ατύχημα στην προσπάθειά του να διαφύγει από αστυνομικούς της Τροχαίας οι οποίοι επιχείρησαν να τον συλλάβουν για παρανομίες που έκανε στο πρακτορείο των ΚΤΕΛ Πελοποννήσου στον Κηφισό.
Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, αστυνομικός της Μυστικής Υπηρεσίας της Τροχαίας με πολιτικά που είχε επιβιβαστεί σε ΚΤΕΛ του νομού Αχαΐας όταν έφτασαν στο πρακτορείο Πελοποννήσου εντόπισε τέσσερις οδηγούς ταξί οι οποίοι είχαν πάει στο σημείο για να κάνουν επιλογή πελατών.
Ο αστυνομικός τους δήλωσε την ιδιότητά του και ταυτόχρονα κάλεσε δύο συναδέλφους του που ήταν στο πρακτορείο για να τους συλλάβουν. Οι δύο από τους οδηγούς ταξί δήλωσαν αμέσως τα στοιχεία τους και δεν έφεραν αντίσταση, ο τρίτος επιβιβάστηκε στο όχημά του και απομακρύνθηκε με ταχύτητα ενώ ο 38χρονος έτρεξε προς την είσοδο της λεωφόρου Κηφισού.
Σύμφωνα πάντα με την αστυνομία ο αστυνομικός τον ακολούθησε και γύρισε πίσω. Ο 38χρονος οδηγός ταξί πέρασε τις διαχωριστικές μπάρες και βγήκε στη λεωφόρο Κηφισού όπου όμως τον παρέσυρε και τον τραυμάτισε διερχόμενο αυτοκίνητο χωρίς οι αστυνομικοί να το αντιληφθούν.
Διακομίστηκε και νοσηλεύεται στο Γενικό Κρατικό Αθηνών, όπου αργότερα τον βρήκαν οι αστυνομικοί και διαπίστωσαν ότι του είχε αφαιρεθεί η άδεια πριν από 10 ημέρες και πάλι για επιλογή πελατών.
Ο τρίτος ταξιτζής που είχε διαφύγει με το αυτοκίνητο συνελήφθη αργότερα και μαζί με τους δύο συναδέλφους του οδηγούνται σήμερα στο Αυτόφωρο.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
-
Το είδα στις ειδήσεις, απίστευτο...
Για να κάνουμε και μια tongue-in-cheek εμπρηστική δήλωση:
'Ταξιτζήδες. Κάνουν τους μπάτσους να φαίνονται καλοί!'
-
Indeed....
Βέβαια εγώ επειδή είμαι σκατόψυχος θα πώ...οι συνάδελφοι τους μήπως πρέπει να φάνε κι αυτή μια τιμωριούλα που αντί να κάνουν την δουλειά τους ξυνότανε? Έπρεπε δλδ να έρθουν αστυνομικοί με πολιτικά για να αποκαλυφθεί το 'κύκλωμα της επιλογής στον σταθμό Πελοπονήσου'
Εκείνος ο Μπαντουράκης βγήκε να υπερασπιστεί τους συναδέλφους του ή μπα? -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Indeed....
Βέβαια εγώ επειδή είμαι σκατόψυχος θα πώ...οι συνάδελφοι τους μήπως πρέπει να φάνε κι αυτή μια τιμωριούλα που αντί να κάνουν την δουλειά τους ξυνότανε? Έπρεπε δλδ να έρθουν αστυνομικοί με πολιτικά για να αποκαλυφθεί το 'κύκλωμα της επιλογής στον σταθμό Πελοπονήσου'Είναι ένα από τα καλύτερα οργανωμένα κυκλώματα, μέχρι και η πρώην KGB προσπάθησε να το ξεσκεπάσει αλλά μάταια. Όλοι ήξεραν ότι υπάρχει αλλά κανείς δε το έβρισκε.
Αν και στη χώρα μας όλες οι μεγάλες εξαρθρώσεις (όχι μελών του ανθρωπίνου σώματος) κατά τύχη γίνονται (π.χ. 17Ν). Το έχουν μάλλον για γούρι να αφήνουν τα πράγματα στη Θεά τύχη τους. -
Όταν το διάβασα έπεσα από τα σύννεφα - γίνονται τέτοια πράγματα (επιλογή πελατών) από τους ταξιτζήδες και δεν το έχουμε καταλάβει.
Χρειάζονται αστυνομικοί undercover για να τους ανακαλύψουν. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όταν το διάβασα έπεσα από τα σύννεφα - γίνονται τέτοια πράγματα (επιλογή πελατών) από τους ταξιτζήδες και δεν το έχουμε καταλάβει.
Χρειάζονται αστυνομικοί undercover για να τους ανακαλύψουν.Είναι στο πακέτο υπηρεσίας. Με τρία undercover σε κωλόμπαρα, κάνουν και ένα σε ταξι (να ανακτήσουν τα ... υγρά τους)
-
Αυξήσεις στα κόμιστρα και συγκεκριμένα σε κλιμακωτή αύξηση στη μονή και διπλή ταρίφα των ταξί ανακοίνωσε το υπουργείο Μεταφορών.
Η αύξηση της μονής και διπλής ταρίφας θα υλοποιηθεί σε τρεις περιόδους, ώστε να υπάρχει έλεγχος και αξιολόγηση ανά εξάμηνο της τήρησης του μέτρου από πλευράς ταξί.
Η συνολική αύξηση στη μονή ταρίφα θα είναι της τάξεως του 9,9% και θα δοθεί σε τρεις περιόδους ανά εξάμηνο. Το Μάιο του 2009 η μονή ταρίφα από 0,36 ευρώ που είναι σήμερα θα ανέλθει σε 0,48 ευρώ, σε 0,60 ευρώ από τον ερχόμενο Νοέμβριο και σε 0,72 ευρώ από τον Μάιο του 2010, με παράλληλη αξιολόγηση.
Η διπλή ταρίφα από 0,68 ευρώ ανά χιλιόμετρο που είναι σήμερα θα ανέλθει στα 0,84 ευρώ το πρώτο εξάμηνο, σε 1,05 ευρώ το δεύτερο και σε 1,20 ευρώ το τρίτο, δηλαδή 2,7% αύξηση κάθε φορά.
Η αύξηση αυτή παρέχεται κλιμακωτά, ώστε στον ενδιάμεσο χρόνο να αξιολογούνται τα ταξί από το ίδιο το επιβατικό κοινό αλλά και από το υπουργείο, ως προς το κατά πόσο επιτυγχάνουν τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών που έχουν αναλάβει.
Η βελτίωση αυτή συνδέεται με την καθαριότητα των οχημάτων, την εν γένει συμπεριφορά των οδηγών, την εξυπηρέτηση των επιβατών και γενικότερα με την αυστηρή τήρηση της νομοθεσίας και την περιφρούρηση αυτής από τον ίδιο τον Κλάδο.
Αποφασίσθηκε επίσης να μην αυξηθούν οι άλλοι συντελεστές, όπως η σημαία και η χαμηλότερη διαδρομή, ακριβώς για να μην επηρεασθούν οι κοινωνικές ομάδες χαμηλού εισοδήματος. Επίσης, αποφασίστηκε να μην αυξηθεί ο συντελεστής της μεταφοράς από και προς τα αεροδρόμια και τα λιμάνια, ούτε ο συντελεστής της μεταφοράς από τον οδηγό του ταξί των αποσκευών των επιβατών στα αεροδρόμια και στα λιμάνια, για να μην επηρεασθεί το κόστος για τους τουρίστες που φθάνουν στην Ελλάδα.
Η ενδιάμεση αξιολόγηση θα γίνεται όχι μόνο από την Πολιτεία αλλά και από το ίδιο το επιβατικό κοινό, με την κατάθεση σχολίων και παραπόνων στον τηλεφωνικό αριθμό 1019.
Το νέο κοστολόγιο αποτελεί εξορθολογισμό του κομίστρου και στην ουσία δεν αποτελεί αύξηση τιμολογίου, σημειώνει το ΥΜΕ.
Το υπουργείο Μεταφορών αποφάσισε επίσης την αύξηση του κόστους του τηλεφωνικού ραντεβού του ταξί από 2,80 ευρώ που είναι σήμερα σε 3-5 ευρώ και τούτο προκειμένου να υπάρξει ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων ραδιοταξί.
Αποφασίστηκε τέλος, η πιλοτική χρήση ορισμένων λεωφορειολωρίδων εκτός δακτυλίου, όπως και στις Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Το μέτρο θα ισχύσει μέχρι τις 15 Ιουλίου 2009 και αφορά έμφορτα ταξί (με επιβάτη, αλλά χωρίς δικαίωμα να αποβιβάζουν ή να επιβιβάζουν επιβάτες), ώρες εκτός αιχμής (10-13:00 το πρωΐ, από 18:00 - 21:00 το βράδυ), μόνο εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή).
πηγή http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 650075.htm , το διάβασα στο mybike.gr
TΑΧΙ και συμπεριφορά οδηγών - Εμπειρίες