Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf VΙ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf VΙ
    • 1
    • 2
    • 96
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 168
    • 169
    • 98 / 169
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    337
    3380
    34662
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      Εμένα με έπεισες, μπορείς να πείς νυν απολύεις τον δούλο σου δέσποτα τώρα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bouki last edited by

        συντομη ερωτηση: σημερα θα παιρνατε το golf V ή το golf VI? Αν η αντιπροσωπεια προσφερε εκπτωσγ -2000€ το V εννοειται, στην 122/trendline. θεωρειτε οτι η διαφορα αυτη ειναι σημαντικη ή οτι δεν αξιζει τον κοπο γιατι τα 2 αυτοκινητα ειανι ουσιατικα ιδια; Σε 5-6 χρονια τι μεταπωλητικη διαφορα αξιας να εχουν αραγε ενα μοντελο του 2008 με ενα του 2009;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bouki last edited by

          Ο χρήστης Bouki έγραψε:
          συντομη ερωτηση: σημερα θα παιρνατε το golf V ή το golf VI? Αν η αντιπροσωπεια προσφερε εκπτωσγ -2000€ το V εννοειται, στην 122/trendline. θεωρειτε οτι η διαφορα αυτη ειναι σημαντικη ή οτι δεν αξιζει τον κοπο γιατι τα 2 αυτοκινητα ειανι ουσιατικα ιδια; Σε 5-6 χρονια τι μεταπωλητικη διαφορα αξιας να εχουν αραγε ενα μοντελο του 2008 με ενα του 2009;

          Α ναι. Μου κανει εντυπωση παραπανω που καποιος λεει οτι το VI εχει απειρως καλυτερο εξοπλισμο απο το V. Σε ποια εκδοση αναφερεσαι; Εγω που κοιταξα trendline ειναι το ιδιοο πραγμα..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            meco last edited by

            Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
            Eπειδη ειναι το τοπικ του Golf δεν μπορουμε να πουμε τις αποψεις μας? Στην ιδια χωρα ζουμε και εχουμε οδηγησει και εμεις το Γκολφακι. Δεν ειναι ferrari που υπαρχουν ελαχιστες. Καθε 2 μετρα βλεπεις και ενα γκολφ.
            Oπως ειπα και πριν μονο το κιβωτιο αξιζει, ΑΛΛΑ το 5θυρο highline 122ps dsg κοστιζει 23.000 ευρο και ειναι 122 αλογα που να παρει η οργη. ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ 23.000 ΕΥΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΓΚΟΛΦ ΜΕ 122 ΑΛΟΓΑ (+τα προβληματα αξιοπιστιας,το κοστος ανταλλακτικων κ.τ.λ) ,αλλα ο κοινος νους λεει οτι ειναι απατη το Γκολφ
            Δεν θα λετε ψεμματακια και δεν θα κοροιδευετε κανενα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟ ΓΚΟΛΦ και δεν ΑΞΙΖΕΙ να δωσεις 23.000 ευρο για 122 αλογα.

            Δε νομίζω κανείς να είπε ότι είναι ευκαιρία. Ευκαιρία ίσως είναι το octavia και το leon. Το Golf απλά είναι ένας τρόπος να αγοράσεις το καλύτερο μικρομεσαίο (που είναι το leon) μαζί με καλά πλαστικά, περισσότερο image και καλύτερη ηχομόνωση.
            Αν εσένα δε σου αρέσει μη το πάρεις. Πάρε κάτι από τον ανταγωνισμό με 150 άλογα να είσαι πιο αργός από το golf με τα 122, να καταναλώνεις περισσότερο από το Golf με τα 160 να έχεις χειρότερη ποιότητα κατασκευής, χειρότερη αξιοπιστία κ.λ.π.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pkontos1970 last edited by

              Ο χρήστης Bouki έγραψε:
              Σε 5-6 χρονια τι μεταπωλητικη διαφορα αξιας να εχουν αραγε ενα μοντελο του 2008 με ενα του 2009;

              Η αξία μεταπώλησης πέφτει πολύ από γενία σε γενία αυτοκινήτου. Δηλ. το V με το VΙ με ίδια ημερομηνία κυκλοφορίας (π.χ. Ιαν. 09) θα έχουν σε 5-6 χρόνια σημαντική διαφορά στην μεταπώληση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bouki last edited by

                Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:

                Σε 5-6 χρονια τι μεταπωλητικη διαφορα αξιας να εχουν αραγε ενα μοντελο του 2008 με ενα του 2009;

                Η αξία μεταπώλησης πέφτει πολύ από γενία σε γενία αυτοκινήτου. Δηλ. το V με το VΙ με ίδια ημερομηνία κυκλοφορίας (π.χ. Ιαν. 09) θα έχουν σε 5-6 χρόνια σημαντική διαφορά στην μεταπώληση.

                ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000ΧΙΛ ΔΗΛΑΔΗ;;;
                ΑΡΑ ΤΙ ΜΟΥ ΣΥΝΙΣΤΑΤΕ;; ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ VI KAI NA ΑΓΝΟΗΣΩ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ 2000;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  meco last edited by

                  Ο χρήστης Bouki έγραψε:
                  ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000ΧΙΛ ΔΗΛΑΔΗ;;;
                  ΑΡΑ ΤΙ ΜΟΥ ΣΥΝΙΣΤΑΤΕ;; ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ VI KAI NA ΑΓΝΟΗΣΩ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ 2000;;

                  Εγώ σου συνιστώ να πάρεις αυτό που σου αρέσει καλύτερα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bouki last edited by

                    Ο χρήστης meco έγραψε:

                    ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000ΧΙΛ ΔΗΛΑΔΗ;;;
                    ΑΡΑ ΤΙ ΜΟΥ ΣΥΝΙΣΤΑΤΕ;; ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ VI KAI NA ΑΓΝΟΗΣΩ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ 2000;;

                    Εγώ σου συνιστώ να πάρεις αυτό που σου αρέσει καλύτερα.

                    ΣΙΓΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ
                    ΣΧΕΔΟΝ ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nrg_polini last edited by

                      Ο χρήστης Bouki έγραψε:

                      συντομη ερωτηση: σημερα θα παιρνατε το golf V ή το golf VI? Αν η αντιπροσωπεια προσφερε εκπτωσγ -2000€ το V εννοειται, στην 122/trendline. θεωρειτε οτι η διαφορα αυτη ειναι σημαντικη ή οτι δεν αξιζει τον κοπο γιατι τα 2 αυτοκινητα ειανι ουσιατικα ιδια; Σε 5-6 χρονια τι μεταπωλητικη διαφορα αξιας να εχουν αραγε ενα μοντελο του 2008 με ενα του 2009;

                      Α ναι. Μου κανει εντυπωση παραπανω που καποιος λεει οτι το VI εχει απειρως καλυτερο εξοπλισμο απο το V. Σε ποια εκδοση αναφερεσαι; Εγω που κοιταξα trendline ειναι το ιδιοο πραγμα..

                      Σε σχεση με την αντιστοιχη εκδοση του 5 (gt sport που εχω) το 6 tsi 122 highline εχει επιπλεον:

                      1. Αεροσακο γονατου
                      2. 8 ηχεια (αντι 4)
                      3. Cruise control
                      4. Πολυλειτουργικο τιμονι
                      5. Φωτα ημερας
                      6. Υπολογιστης ταξιδιου Plus
                      7. Υποβραχιονιο-τεμπελης
                        8 ) Καθισματα με alcantara

                      Η διαφορά στη τιμή ειναι πολυ μικρή (+500 Ευρω).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης Bouki έγραψε:

                        ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000ΧΙΛ ΔΗΛΑΔΗ;;;
                        ΑΡΑ ΤΙ ΜΟΥ ΣΥΝΙΣΤΑΤΕ;; ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ VI KAI NA ΑΓΝΟΗΣΩ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ 2000;;

                        Εγώ σου συνιστώ να πάρεις αυτό που σου αρέσει καλύτερα.

                        ΣΙΓΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ
                        ΣΧΕΔΟΝ ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ

                        Δεν εννοώ μόνο εμφανισιακά!! Γενικά ποιο σου αρέσει καλύτερα!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosygatos last edited by

                          Ο χρήστης meco έγραψε:
                          ...Αν εσένα δε σου αρέσει μη το πάρεις. Πάρε κάτι από τον ανταγωνισμό με 150 άλογα να είσαι πιο αργός από το golf με τα 122, να καταναλώνεις περισσότερο από το Golf με τα 160 να έχεις χειρότερη ποιότητα κατασκευής, χειρότερη αξιοπιστία κ.λ.π.

                          Εδώ 'καρφώνεις' το Bravo, ε; Συγνώμη, αλλά για τα μόνα που συμφωνώ είναι για την ποιότητα κατασκευής και για την κατανάλωση. ΔΕΝ είναι πιο γρήγορο το 122άρι Golf από το 150άρι Bravo, (πόσο μάλλον από τη sport έκδοση). Την αξιοπιστία του Bravo που την ξέρεις; Μήπως είναι καινούργιο αμάξι και ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ δεν μπορεί να έχει δείξει ακόμα προβλήματα; Και όντως, δεν έχει αναφερθεί πρακτικά κανένα σοβαρό πρόβλημα σε κανένα forum, και σε αντιπροσωπεία στην Πάτρα που έτυχε να δω ένα μου είπαν πως ήταν ΤΟ ΠΡΩΤΟ που τους πήγαν με πρόβλημα. Μάλλον καλά τα νέα από αυτό το μέτωπο.

                          ...Σε σχεση με την αντιστοιχη εκδοση του 5 (gt sport που εχω) το 6 tsi 122 highline εχει επιπλεον:

                          1. Αεροσακο γονατου
                          2. 8 ηχεια (αντι 4)
                          3. Cruise control
                          4. Πολυλειτουργικο τιμονι
                          5. Φωτα ημερας
                          6. Υπολογιστης ταξιδιου Plus
                          7. Υποβραχιονιο-τεμπελης
                            8 ) Καθισματα με alcantara
                            ...

                          Είναι καταπληκτική η Highline μέσα! Βασικά + : 1) Alcantara , 2) Διζωνικός κλιματισμός.
                          Βέβαια, πάμε στα +2200€. Είναι πειρασμος...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pkontos1970 last edited by

                            Ο χρήστης Bouki έγραψε:
                            ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000ΧΙΛ ΔΗΛΑΔΗ;;;

                            Νομίζω ναι. Κοιτα τους πίνακες του autotriti, τιμές μεταχειρισμένων για διάστημα που συμπίπτει νέο μοντέλο με παλαιο, για να συγκρίνεις τιμές στην 5ετία και να έχεις πιο καλή εικόνα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bouki last edited by

                              Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:

                              ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000ΧΙΛ ΔΗΛΑΔΗ;;;

                              Νομίζω ναι. Κοιτα τους πίνακες του autotriti, τιμές μεταχειρισμένων για διάστημα που συμπίπτει νέο μοντέλο με παλαιο, για να συγκρίνεις τιμές στην 5ετία και να έχεις πιο καλή εικόνα.

                              Ισχυει οτι ο TSI τρωει μονο σουπερ -ντουπερ-αμολυβδη;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pkontos1970 last edited by

                                Ο χρήστης Bouki έγραψε:
                                Ισχυει οτι ο TSI τρωει μονο σουπερ -ντουπερ-αμολυβδη;;;

                                ΟΧΙ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  shaqattack last edited by

                                  Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΤΗΣ VW ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΒΕΝΖΙΝΗ.ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΡΗΤΑ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΛΗ ΑΜΟΛΥΒΔΗ.

                                  ΑΠΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΣΤΑ 122 ΑΛΟΓΑ ΠΟΣΟ ΚΑΙΕΙ;ΟΤΙ ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.ΘΑ ΜΕ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΓΙΑ DSG ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    volvozeus last edited by

                                    Δεν ξερω τι ειπε ο πωλητης αλλα καλυτερα να διαβασει το manual πιο προσεχτηκα...σιγουρα καιει και απλη το αυτοκινητο και δεν θα παθει τιποτα, ομως συνισταται η χρηση super για καλυτερες επιδοσεις και οικονομια...ισχυει για ολα τα FSi, και για ολα τα turbo.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pkontos1970 last edited by

                                      Η ερώτηση είναι:

                                      Ισχυει οτι ο TSI τρωει μονο σουπερ -ντουπερ-αμολυβδη;;;

                                      Η απάντηση είναι ΟΧΙ.

                                      Αν είναι καλύτερη η 100άρα, είναι άλλο θέμα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        σε αυτο το θεμα υπαρχει μεγαλο μπερδεμα...η αληθεια ειναι οτι ολοι αυτοι οι κινητηρες καινε μια χαρα την 95αρα με καποια απωλεια ιπποδυναμης,μεγαλυτερη ή μικροτερη κατα περιπτωση..δεν ειναι απαραιτητο να βαλεις 100αρα αν δεν το επιθυμεις.

                                        μαλιστα εχω ενα πολυ χαρακτηριστικο παραδειγμα για αυτο το μπερδεμα.
                                        μια φορα κοιταξα την ταπα του leon cupra,το οποιο εχει ουσιαστικα τον ιδιο κινητηρα με το s3.στο seat εγραφε 95 οκτανια σε μενα γραφει 98.
                                        οπως καταλαβαινετε,αυτο δεν εχει καποια ιδιαιτερη λογικη.αυτο που ισχυει ειναι οτι ναι μεν προτεινονται τα 98(δλδ 100 στη πραξη) οκτανια,ομως δεν υπαρχει προβλημα και με την 95αρα οπως σωστα ειπε και ο βολβοδιας.
                                        το vag στην αρχη πηγε να το παιξει οικολογικο με την 100αρα και τους μειωμενους ρυπους,μετα ομως θα ειδε οτι εχανε πελατες ετσι.
                                        λογω αυτου υπαρχει το φαινομενο σε ιδια αυτοκινητα του ομιλου με ιδιους κινητηρες, να συναντας διαφορετικα πραγματα(οπως αλλα πραγματα να αναγραφονται στις ταπες)

                                        η αληθεια ομως ειναι οτι ακομα και ο πιο πιεσμενος tfsi/tsi καιει την 95αρα χωρις προβληματα.
                                        επισης δε θυμαμαι αν το 95 που ειδα στο cupra ηταν στα ελληνικα(ελληνικες πατεντες καταλαβαινετε ),αλλα και ετσι να ειναι η 95αρα δεν ειναι προβλημα,νομιζω οτι εχει ειπωθει και απο τεχνικους του group.

                                        για τον 122αρη εννοειται πως δε χρειαζεται η 100αρα ουτε υψηλη συμπιεση εχει,ουτε υψηλη πιεση να πεις οτι χανεις αλογα
                                        διατυρω τις επιφυλαξεις μου παντως για καποιους ατμοσφαιρικους με υψηλη συμπιεση..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          volvozeus last edited by

                                          Πριν καποια χρονια στην Αγγλια ειχαν κανει συγκριτικο μεταξυ απλης βενζινης, V power racing, BP ultimate και Tesco (supermarket για οσους δεν γνωριζουν) σε 3 διαφορετικα οχηματα. Το ενα ηταν Clio το αλλο Evo και το 3ο δεν θυμαμαι...τελοσπαντων οι δυναμομετρησεις στο Clio δεν εδειξαν καμια διαφορα ενω στο Evo ηταν γυρω στα 10-20 αλογα (δεν θυμαμαι ακριβως)...το συμπερασμα ηταν οτι οι νορμαλ ατμοσφαιρικοι δεν επηρεαζονται καθολου σε αντιθεση με τους turbo....θα πρεπει να το ψαξω το αρθρο/βιντεακι για πιο ακριβη νουμερα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kon5 last edited by

                                            Ο 1.8tsi με τα 160 καίει 95άρα βάσει κατασκευαστή.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 98 / 169
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr