Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 207 Rallye
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 207 Rallye
    • 1
    • 2
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 29 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    663
    4666
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pskarm last edited by

      195 και με χαμηλοτερες θερμοκρασιες καυσαεριων και πιο πλουσιο μειγμα απο το μαμα...
      γενικα αν δεις χαρτογραφιση μαμα 207 θα τραβας τα βυζια σου.
      υπερβολικα φτωχο και επιθετικο .....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stormold last edited by

        Το έχει πάρει κανείς τελικά αυτό;

        Υπάρχει κάποιος να μας πει απόψεις από την συμβίωση μαζί του;
        Από ποιότητα πως τα πάει; Τριγμοί εσωτερικά, μηχανικά, ηλεκτρικά;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          evgenios last edited by

          Ο χρήστης pskarm έγραψε:
          195 και με χαμηλοτερες θερμοκρασιες καυσαεριων και πιο πλουσιο μειγμα απο το μαμα...
          γενικα αν δεις χαρτογραφιση μαμα 207 θα τραβας τα βυζια σου.
          υπερβολικα φτωχο και επιθετικο .....

          To RC με το Rallye/GT εχουν την ιδια τουρμπινα και intercooler?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης pskarm έγραψε:
            εχεις απολυτο δικιο δε το εθεσα σωστα
            τα αμαξια δεν εχουν καμια σχεση μα καμια...

            απλα το 207 με
            600 ενα προγραμμα
            1000 ενα quaiffe
            ενα διακοπτακι για το esp-off
            160 ενα σετ τακακια ds2500
            και ενα καλο συμπλεκτη (απαραδεκτος ο μαμα και για αυτο δυσανασχετει το σαζμαν)

            δηλαδη βια 20000
            γινεται οπλο και μπορει να σου προσφερει αρκετες συγκινησεις για τα δεδομενα της σημερινης εποχης

            με 18500 παίρνεις το punto abarth Που και πιο γρήγορο είναι , και πιο όμορφο + έχει και έτοιμο κιτάκι με εγγύηση

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mivec_power last edited by

              χτες ξαναοδήγησα το 207 rallye ενός φίλου... παρατηρήσεις:

              1. το κιβώτιο δεν έχει και το τέλειο κούμπωμα, ποιο πολύ να πω με ενόχλησε η ασάφεια του επιλογέα παρά το κούμπωμα
              2. θα ήθελα οι σχέσεις να μην ήταν τόσο κοντές (λόγω ροπής κινητήρα), έστω και χωρίς 6άρι
              3. αισθητό lag μέχρι τις 1500rpm σε σημείο να νομίζεις ότι οδηγείς 207 με 75 ίππους
              4. καλό τράβηγμα και αίσθηση ροπής μέχρι και 5-5.5k, μετά όμως νιώθεις το ξεφούσκωμα του κινητήρα
              5. καθόλου σπορ ήχος, μάλλον καθόλου ήχος γενικότερα, έστω ένα ξεφύσημα όπως στα tsi
              6. τιμόνι ψιλοαναίσθητο, δε μοιάζει να αποκτά ιδιαίτερη αίσθηση όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν
              7. φρένα δε θα τα έλεγα πολύ δυνατά για τις επιταχύνσεις που μπορεί να επιτύχει το αυτοκίνητο
                8 ) ορισμένα πλαστικά στο εσωτερικό φαίνονται χαμηλής ποιότητας (πχ χειρόφρενο, κονσόλα ανάμεσα οδηγό-συνοδηγό)
              8. παρόλο τα 24 κιλά ροπής από τις 1500, του λείπει ένα πέταγμα κάποια στιγμή, θα έλεγα ότι σε αυτόν τον κινητήρα του αρμόζει να τον δουλεύεις σαν diesel (1500-4500) και να έχεις πολύ ικανοποιητικές επιταχύνσεις
              9. στα συν undercover εμφάνιση (ειδικά στο γκρι που οδήγησα), σε φανάρι κανείς δεν περιμένει ότι οδηγάς ένα 150άρι peugeot χαχαχα
              10. η ροπή της 3ης μέσα στην πόλη είναι χαλαρωτική, ώστε να μην ασχολείσαι και τόσο πολύ με τον επιλογέα
              11. στον αυτοκινητόδρομο ξεχνάς την 5η, με 140 έχεις γύρω στις 4000, αλλά χωρίς θόρυβο
              12. αρκετά καλή κατανάλωση για 16άρι turbo

              τελικό συμπέρασμα... είναι ένα αρκετά τίμιο αμάξι για τα λεφτά του, με επιταχύνσεις που τις βρίσκεις σε περισσότερα χρήματα, λογική κατανάλωση (πολύ χαμηλότερη απ΄ότι έχω δει στον ειδικό τύπο πχ για το gp abarth), απλώς δεν είναι rallye, είναι θα έλεγα ένα ροπάτο diesel με μεγαλύτερο εύρος απόδοσης....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stormold last edited by

                Στα ίδια ακριβώς κατέληξα και εγώ μετά από ψάξιμο και επικοινωνία με φίλους και τελικά το έβγαλα εκτός. Πήγα και το είδα και σε μία εμπορία και δεν με ενθουσίασε.
                Έτσι όπως το είδα από το πλάι θέλει και αυτό χαμήλωμα. (γιατί τα Γαλλικά τα κάνουν τόσο ψηλά; )
                Από μπροστά που το κοιτούσα μου φάνηκε σαν να είχε μικρό πλάτος...

                Αρνητικό επίσης θεωρούν πολλοί και την ξαφνική αυτόματη ενεργοποίηση του ESP μετά τα 50km/h ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  faroux last edited by

                  εγώ πάλι πιστεύω πώς είναι ενα αρκετά γρήγορο rallye με δυνατό χαρακτήρα!!!
                  επιβλητικό και συγχρόνος άνετο!!! κάθε αυτοκίνητο έχει τον δικό του κωδικό χρήσης!
                  το θέμα ειναι....μπόρει κανείς να το απολαύσει στο έπακρο? να το οδηγήσει στα άκρα?
                  τότε μπορείς να καταλάβεις τι μπορεί να σου προσφέρει!! όσο για το πιο ειναι πιο καλό? (abarth h rallye)
                  εγώ ενα θα πώ!! το μεν rallye στις 30.000 χιλιόμετρα στρώνει,το δε abarth μπορεί να στα δώσει στο χέρι!! μην ξεχνάμε πώς μέσα σ'ολα υπάρχει και ο όρος ''αξιοπιστία'' εγώ abarth δεν τραβάω να το βγάλω στην άκρη του δρόμου μέχρι να έρθει η express!! 😉

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης faroux έγραψε:
                    το μεν rallye στις 30.000 χιλιόμετρα στρώνει,το δε abarth μπορεί να στα δώσει στο χέρι!! μην ξεχνάμε πώς μέσα σ'ολα υπάρχει και ο όρος ''αξιοπιστία'' εγώ abarth δεν τραβάω να το βγάλω στην άκρη του δρόμου μέχρι να έρθει η express!! 😉

                    Για καντο πιο λιανα γιατι δεν καταλαβα τιποτα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      konstantinos last edited by

                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                      το μεν rallye στις 30.000 χιλιόμετρα στρώνει,το δε abarth μπορεί να στα δώσει στο χέρι!! μην ξεχνάμε πώς μέσα σ'ολα υπάρχει και ο όρος ''αξιοπιστία'' εγώ abarth δεν τραβάω να το βγάλω στην άκρη του δρόμου μέχρι να έρθει η express!! 😉

                      Για καντο πιο λιανα γιατι δεν καταλαβα τιποτα

                      Πόσο ζυγίζει δηλαδή το GP Abarth?...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        Ο χρήστης faroux έγραψε:
                        εγώ πάλι πιστεύω πώς είναι ενα αρκετά γρήγορο rallye με δυνατό χαρακτήρα!!!
                        επιβλητικό και συγχρόνος άνετο!!! κάθε αυτοκίνητο έχει τον δικό του κωδικό χρήσης!
                        το θέμα ειναι....μπόρει κανείς να το απολαύσει στο έπακρο? να το οδηγήσει στα άκρα?
                        τότε μπορείς να καταλάβεις τι μπορεί να σου προσφέρει!! όσο για το πιο ειναι πιο καλό? (abarth h rallye)
                        εγώ ενα θα πώ!! το μεν rallye στις 30.000 χιλιόμετρα στρώνει,το δε abarth μπορεί να στα δώσει στο χέρι!! μην ξεχνάμε πώς μέσα σ'ολα υπάρχει και ο όρος ''αξιοπιστία'' εγώ abarth δεν τραβάω να το βγάλω στην άκρη του δρόμου μέχρι να έρθει η express!! 😉

                        Αξιοπιστία και 207 rallye στην ίδια πρόταση ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stormold last edited by

                          Ο χρήστης Storm έγραψε:
                          Στα ίδια ακριβώς κατέληξα και εγώ μετά από ψάξιμο και επικοινωνία με φίλους και τελικά το έβγαλα εκτός.** Πήγα και το είδα και σε μία εμπορία και δεν με ενθουσίασε.**
                          Έτσι όπως το είδα από το πλάι θέλει και αυτό χαμήλωμα. (γιατί τα Γαλλικά τα κάνουν τόσο ψηλά; )
                          Από μπροστά που το κοιτούσα μου φάνηκε σαν να είχε μικρό πλάτος...

                          Αρνητικό επίσης θεωρούν πολλοί και την ξαφνική αυτόματη ενεργοποίηση του ESP μετά τα 50km/h ...

                          Μα πόσο βαρεμένος και βιτσιόζος μπορεί να είμαι τελικά;
                          Ένα αυτοκίνητο που δεν με ενθουσίασε, τελικά πήγα και το αγόρασα...

                          Ληγμένα παίρνω;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            faroux last edited by

                            Αξιοπιστία και 207 rallye στην ίδια πρόταση ...

                            **sorry έκανα λάθος!! ειναι άτοπο!!!! δεν χρείαζοταν να τα γράψω και τα δυο!!!! **:)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kotetsi last edited by

                              Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                              εγώ πάλι πιστεύω πώς είναι ενα αρκετά γρήγορο rallye με δυνατό χαρακτήρα!!!
                              επιβλητικό και συγχρόνος άνετο!!! κάθε αυτοκίνητο έχει τον δικό του κωδικό χρήσης!
                              το θέμα ειναι....μπόρει κανείς να το απολαύσει στο έπακρο? να το οδηγήσει στα άκρα?
                              τότε μπορείς να καταλάβεις τι μπορεί να σου προσφέρει!! όσο για το πιο ειναι πιο καλό? (abarth h rallye)
                              εγώ ενα θα πώ!! το μεν rallye στις 30.000 χιλιόμετρα στρώνει,το δε abarth μπορεί να στα δώσει στο χέρι!! μην ξεχνάμε πώς μέσα σ'ολα υπάρχει και ο όρος ''αξιοπιστία'' εγώ abarth δεν τραβάω να το βγάλω στην άκρη του δρόμου μέχρι να έρθει η express!! 😉

                              Αξιοπιστία και 207 rallye στην ίδια πρόταση ...

                              Ήταν πετυχημένο όμως, δεν μπορείς να πεις!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης faroux έγραψε:
                                :ysterical:

                                Αξιοπιστία και 207 rallye στην ίδια πρόταση ...

                                **sorry έκανα λάθος!! ειναι άτοπο!!!! δεν χρείαζοταν να τα γράψω και τα δυο!!!! **:)

                                Καλά έκανες ... Μου αρέσουν οι αστειατορες ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos-men last edited by

                                  δηλαδη πρεπει να ειμαι πολυ κωλος που εδω και 20000 κμ δεν εχω δει ουτε ενα λαμπακι αναμενο.και εχω ακουσει τα υδραυλικα ωστηρια μονο μια φορα για 10 sec η εσεις ειστε υπερβολικοι το εχω παρει και μεταχειρισμενο με 15000....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης nikos-men έγραψε:
                                    δηλαδη πρεπει να ειμαι πολυ κωλος που εδω και 20000 κμ δεν εχω δει ουτε ενα λαμπακι αναμενο.και εχω ακουσει τα υδραυλικα ωστηρια μονο μια φορα για 10 sec η εσεις ειστε υπερβολικοι το εχω παρει και μεταχειρισμενο με 15000....

                                    ποιοι είναι υπερβολικοί ρε μαν ;

                                    μπες στο πεζό κλαμπ που σίγουρα είσαι γραμμένος να τα δεις.

                                    όλοι βγάζουν προβλήματα αλλά οι πρώτες γενιές των GT/Rallye ήταν άστα βράστα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos-men last edited by

                                      συμφωνω οτι εβγαζε πολλαπλασιαστες και τεντωτηρα καδενας βασικα αλλα απο εκει και περα memonomena προβληματα.εδω 2γνωστων μου grande punto εχουν βγαλει τα κερατα τους.και με πανω απο 40 βαθμους στον ηλιο παιρνουν μπρος με προσπαθεια οπως και τα fiesta.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ironman02 last edited by

                                        Ρε παιδιά σε όποιο forum και να μπείτε θα δείτε προβλήματα. Τι περιμένετε, να μπεί ο άλλος και να γράψει τι ώραια και καλά που είναι το αμάξι του και δεν είχε πρόβλημα ποτέ? Προβλήματα θα αναφέρουν για να τα λύσουν. Όλα τα αμάξια παρουσιάζουν προβλήματα. Μηχανές είναι..Πάντως τα προβλήματα που έχουν παρουσιάσει μερικά rallye είναι πταίσματα, όπως ο τεντωτήρας της καδένας που ακούγεται περίεργα καμιά φορά και μπορείς να τον αλλάξεις με το νέο ανταλλακτικό και όλα οκ. Όχι οτι θα πάθει και τίποτα δηλαδή με το παλιό απ'ότι έχω καταλάβει αλλά προληπτικά. Υπάρχουν άτομα με 80000 χλμ με τον παλιό να ακούγεται πού και πού και δεν έχει πάθει τίποτα το αμάξι. Τώρα αν αυτό το θεωρείτε πρόβλημα οκ...

                                        Για πολλαπλασιαστές πρώτη φορά το ακούω και δε νομίζω οτι ισχύει..

                                        Από πότε βγήκε αναξιόπιστο το rallye? Έλεος...!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stormold last edited by

                                          Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω και τι έχουν πάθει οι ιδιοκτήτες και τα πουλάνε τα Rallye/GT/RC...

                                          Πάνω από 100 αγγελίες μόνο στο car.gr για Rallye/GT/RC...
                                          Και άλλες τόσες σε φόρουμς, εφημερίδες και άλλα sites...

                                          Και πάνω από 200 αγγελίες γενικά για το 207 μόνο στο car.gr...

                                          Αυτοκίνητο που εμφανίσθηκε το 2006 και ήδη έχουν γεμίσει οι μάντρες με μεταχειρισμένα...

                                          Αυτοκίνητα που ακόμα δεν έχουν κλείσει 4ετία...και τα πουλάνε άρον-άρον...

                                          Τρομερό χάσιμο μεταπωλητικής αξίας. Ούτε το Hyundai μου δεν είχε χάσει τόσα λεφτά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                            Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω και τι έχουν πάθει οι ιδιοκτήτες και τα πουλάνε τα Rallye/GT/RC...

                                            Πάνω από 100 αγγελίες μόνο στο car.gr για Rallye/GT/RC...
                                            Και άλλες τόσες σε φόρουμς, εφημερίδες και άλλα sites...

                                            Και πάνω από 200 αγγελίες γενικά για το 207 μόνο στο car.gr...

                                            Αυτοκίνητο που εμφανίσθηκε το 2006 και ήδη έχουν γεμίσει οι μάντρες με μεταχειρισμένα...

                                            Αυτοκίνητα που ακόμα δεν έχουν κλείσει 4ετία...και τα πουλάνε άρον-άρον...

                                            Τρομερό χάσιμο μεταπωλητικής αξίας. Ούτε το Hyundai μου δεν είχε χάσει τόσα λεφτά...

                                            Αν σκεφτεις οτι εχεις ενα ιδιο μαλλον δε σε συμφερει αυτο που κανεις τωρα..
                                            Πετα του μια θυρα usb και κρατα το μεχρι να πεθανει..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 29 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr