-
-
Πιο σκληρό το i30 από το Ceed;
-
Δεν ρυθμίζεται το κάθισμα στην πλούσια έκδοση? Στη τελειώς βασική γιατί ρυθμιζόταν?
-
το ότι έχει δύναμη μέχρι τις 5500 στροφές ( και μετά πέφτει) είναι λάθος. Στα χαρτιά τα 109 άλογα τα βγάζει στις 6200.
Έχω κάνει 30.000 χλμ και η δύναμη του μοτέρ αυξάνει σίγουρα μέχρι τις 6200, όσες φορές έχω κάνει αλλαγές στον κόφτη (6500). Σε αντίθεση με το προηγούμενο Matrix που είχα το οποίο δεν αισθανόταν καλά ψηλά.Φιλικά,
Σπύρος
-
Ο χρήστης mariadne έγραψε:
το ότι έχει δύναμη μέχρι τις 5500 στροφές ( και μετά πέφτει) είναι λάθος. Στα χαρτιά τα 109 άλογα τα βγάζει στις 6200.
Έχω κάνει 30.000 χλμ και η δύναμη του μοτέρ αυξάνει σίγουρα μέχρι τις 6200, όσες φορές έχω κάνει αλλαγές στον κόφτη (6500). Σε αντίθεση με το προηγούμενο Matrix που είχα το οποίο δεν αισθανόταν καλά ψηλά.Φιλικά,
Σπύρος
Κι όμως μερικοί εδώ μέσα διαπίστωσαν πως δίνει μέχρι τις 5500 αμάξι που βγάζει αποδεδειγμένα την μέγιστη ιπποδύναμη στις 6200
Τι άλλο θα ακούσουμε? Όσο για την Φαμπιάτου φυσικά θα πουν ότι και αυτή είναι προκατειλημμένη υπέρ της Hyundai. Όλο και κάτι θα βρουν να θάψουν ανυπόστατα ένα ικανοποιητικό αμάξι.
-
Μπορεί να ήθελε χιλιόμετρα για να ανοίξει το μοτέρ, το συγκεκριμένο είχε 15k.
Όσο για την Κ. Φαμπιάτου, ας την αφήσουμε εκτός των σχολίων.
Τα ανυπόστατα πού τα είδες δεν καταλαβαίνω. Ανυπόστατο θα ήταν αν έλεγε κανείς ότι το i30 είναι μπουρδέλο, period. Εφόσον αναφέρονται συγκεκριμένοι τομείς που πιστεύει κάποιος ότι χωλαίνει, δεν υφίσταται ανυπόστατο. -
Μπορούμε να παρακολουθούμε σε ένα μόνο τοπίκο το θέμα με το i30;
-
το i30 είναι πιο μαλακό απο το CEED μακράν απλά παραείναι μαλακό και αυτό το λένε και όσοι το αγόρασαν...... ο συσχετισμός του αυτοκινήτου αυτού με LEON, 308 κλπ κλπ είναι άτοπος....... και πιστέυω πώς και με το CEED είναι άτοπος.... απευθύνονται καθαρά σε άλλο αγοραστικό κοινό..... απλά το CEED θα άξιζε ένα καλύτερο μοτέρ.... το ι30 είναι απο τα πιο αν όχι το πιο οικογενειακό ΄της κατηγορίας ....... απλά για τα λεφτά του είναι όμορφο και καλό αυτοκίνητο....είναι αρκετά μετριοπαθές και σε καιά περίπτωση δεν είναι για να τρελαίνεται κάποιος.......
-
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
και πιστέυω πώς και με το CEED είναι άτοπος.... απευθύνονται καθαρά σε άλλο αγοραστικό κοινό.....Ναι, είναι ξεκάθαρο πως το ceed απευθύνεται στους λάτρεις της σπορ οδήγησης, ενώ το άι30 σε αυτούς που ψάχνουν έναν χιλιομετροφάγο, κάτι που μπορεί να σε πάει ως το Βερολίνο σε 1 μέρα ατσαλάκωτο.
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ποιο κουπε εχεις εσυ? βαλε και οτι το στιλο χαλαρα θα μενε απουλητο κατα πασα πιθανοτητα...τεσπα, η χιουνται κανει καλη προσπαθεια αλλα νωρις να τη συγκρινουμε απευθειας με παραδοσιακες μαρκες...
Το Stilo ίσως και να έμενε απούλητο για κάποιο διάστημα. Αλλά τι να το κάνεις όταν με το πρόβλημα που έχει, δύσκολα θα πουληθεί. Ειδικά σε μάντρα...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Χθες στην SKODA είχε έρθει ένα παληκάρι με FIAT STILO 1600 για ανταλλαγή με SKODA OCTAVIA. Το Stilo μοντέλο 2005 απο τα τελευταία. Πανέμορφο. Κίτρινο με μαύρη μεγάλη ηλιοροφή που είχε και ηλεκτρονικό εσωτερικό σκιάδιο (κουρτινάκι). Το είδα και εγώ. Δυστυχώς όμως το Stilo είχε πρόβλημα. Δεν λειτουργούσε η ηλιοροφή και το ηλεκτρονικό σκιάδιο κόλλαγε κατά την κίνηση σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο. **Είπαν ότι ανταλλαγή δεν κάνουν με Ιταλικά και τον 'έδιωξαν'... **Δίπλα στο stilo είχα παρκάρει εγώ. Εμένα μου έδωσαν εκείνη την στιγμή 11000euro χωρίς να το κοιτάξουν το Coupe και μου είπαν αν θέλω να προχωρήσω άμεσα σε παραγγελία του Fabia.
Η αξιοπιστία μίας μάρκας, τους αρκεί ώστε να ξέρουν ότι το αυτοκίνητο δεν έχει πρόβλημα.Αυτά τα γράφω για να δούμε το θέμα και από μία άλλη οπτική γωνία.
Άλλο να μην είναι εμπροτικό ένα αυτοκίνητο και να θεωρήσουν πως θα μπορέσουν να το μεταπωλήσουν εύκολα και άλλο αυτό που δήλωσαν, πράγμα που δείχνει το πόσο ερασιτεχνικά χειρίζονται ορισμένα πράγματα. Επειδή θεωρώ πως τέτοιες απόψεις είναι το λιγότερο βλακώδεις, καλό θα ήταν να μη δούμε το θέμα αυτό υπό αυτή τουλάχιστον την οπτική γωνία. Ό,τι να’ναι λένε στις περισσότερες αντιπροσωπείες.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Άλλο να μην είναι εμπροτικό ένα αυτοκίνητο και να θεωρήσουν πως θα μπορέσουν να το μεταπωλήσουν εύκολα και άλλο αυτό που δήλωσαν, πράγμα που δείχνει το πόσο ερασιτεχνικά χειρίζονται ορισμένα πράγματα. Επειδή θεωρώ πως τέτοιες απόψεις είναι το λιγότερο βλακώδεις, καλό θα ήταν να μη δούμε το θέμα αυτό υπό αυτή τουλάχιστον την οπτική γωνία. Ό,τι να’ναι λένε στις περισσότερες αντιπροσωπείες.Δεν διαφωνώ. Οι περισσότεροι 'πωλητές' στις εμπορίες είναι γνωστοί για τις συμπεριφορές τους.
Απλά, εγώ κοιτούσα να κάνω τη δουλειά μου και ευτυχώς διαπίστωσα ότι εύκολα την κάνω.
Να φανταστείς ότι περιμένω τηλέφωνο σήμερα για να επισημοποιήσω (και καλά) την ανταλλαγή... -
Με το καλό!
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Με το καλό!χε!χε! με πειράζεις ε;
δεν θα την κάνω την ανταλλαγή. τουλάχιστον όχι πριν δω και άλλα αυτοκίνητα. ίσως κάνω την έκπληξη και κάνω ανταλλαγή με μεταχειρισμένο...
Εσύ τι θα προτιμούσες;
Την Skodia Fabia 1600
ή αυτό;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/93035
http://www.car.gr/classifieds/cars/bigimages/93035Εγώ γιατί προτιμώ το 2ο;
Είναι πρόκληση... -
Έχω το i30 1.4 style 8 μήνες με 9500 χιλιόμετρα. Ο τύπος που λέει όλα αυτά τα αρνητικά προφανώς και είναι προκατειλημένος. Το αυτοκίνητο σε καμμία περίπτωση δεν πλέει. Η ανάρτηση είναι όντως λίγο πιο μαλακή από του ceed, αλλά και πάλι δεν είναι πολύ μαλακή. Απλώς το μεγάλο προφίλ των 15' ελαστικών του δίνουν αυτή την άνεση.
Εμένα αυτό που μου αρέσει με αυτό το αυτοκίνητο είναι το γεγονός ότι μπορώ να κάνω πολλά χιλιόμετρα χωρίς να με κουράσει. Ο κινητήρας είναι αρκετά δυνατός και γενικά το αυτοκίνητο είναι πολύ ασφαλές. Μια φορά έτυχε σε μια αριστερή ανηφορική στροφή να είμαι ακριβώς πίσω από ένα 2 λιτρο subaru impreza (με είχε περάσει στο φανάρι και τον κυνήγησα) με 105km/h έβλεπα τους πίσω τροχούς του impreza να γλυστράνε, ένιωθα και τους δικούς μου να γλυστράνε, με λίγα λόγια πηγαίναμε εντελώς οριακά πάνω στη στροφή. Κάποια στιγμή φρενάρει απότομα, φρενάρω κι εγώ ενεργοποιείται το abs και το αυτοκίνητο πήγε ακριβώς εκεί που ήθελα, δεν μου άφησε καμία υπόνοια κινδύνου.
Απλώς η hyundai δεν κάνει καθόλου κινήσεις εντυπωσιασμού και γενικά το εσωτερικά παρόλο που είναι πολύ ποιοτικό, δεν έχει καθόλου εντυπωσιακά στοιχεία. Είναι και άκρως εργονομικό. Εγώ αν και 25άρης εργένης, το προτίμησα...
-
Kαι εγώ ισχυρίζομαι πως εφόσον είσαι κάτοχος του αυτοκινήτου, είσαι και συ προκατειλημμένος.
-
Τί να σου πω, έχω οδηγήσει και το καινούριο focus 1.6 sport και προτιμώ να οδηγάω το δικό μου i30 1,4. Δεν ξέρω για ποιο λόγο.
-
Ο χρήστης planetman έγραψε:
Τί να σου πω, έχω οδηγήσει και το καινούριο focus 1.6 sport και προτιμώ να οδηγάω το δικό μου i30 1,4. Δεν ξέρω για ποιο λόγο.Πραγματικά, ούτε και εγώ ξέρω και κυριως δε μπορώ να φανταστώ ούτε έναν.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Τί να σου πω, έχω οδηγήσει και το καινούριο focus 1.6 sport και προτιμώ να οδηγάω το δικό μου i30 1,4. Δεν ξέρω για ποιο λόγο.
Πραγματικά, ούτε και εγώ ξέρω και κυριως δε μπορώ να φανταστώ ούτε έναν.
To i30 έχει USB!
Eγώ μόνο και μόνο για αυτό το λόγο θα πάρω Κορεάτη...
-
Ο χρήστης planetman έγραψε:
Έχω το i30 1.4 style 8 μήνες με 9500 χιλιόμετρα. Ο τύπος που λέει όλα αυτά τα αρνητικά προφανώς και είναι προκατειλημένος. Το αυτοκίνητο σε καμμία περίπτωση δεν πλέει. Η ανάρτηση είναι όντως λίγο πιο μαλακή από του ceed, αλλά και πάλι δεν είναι πολύ μαλακή. Απλώς το μεγάλο προφίλ των 15' ελαστικών του δίνουν αυτή την άνεση.Εξαρταται τι εχεις συνηθισει να οδηγεις.
Εμένα αυτό που μου αρέσει με αυτό το αυτοκίνητο είναι το γεγονός ότι μπορώ να κάνω πολλά χιλιόμετρα χωρίς να με κουράσει.
Εχεις κανει πολλα χιλιομετρα με καποιο αλλο της κατηγοριας και σε ειχε κουρασει? Το Golf πχ?
Ο κινητήρας είναι αρκετά δυνατός και γενικά το αυτοκίνητο είναι πολύ ασφαλές. Μια φορά έτυχε σε μια αριστερή ανηφορική στροφή να είμαι ακριβώς πίσω από ένα 2 λιτρο subaru impreza (με είχε περάσει στο φανάρι και τον κυνήγησα) με 105km/h έβλεπα τους πίσω τροχούς του impreza να γλυστράνε, ένιωθα και τους δικούς μου να γλυστράνε, με λίγα λόγια πηγαίναμε εντελώς οριακά πάνω στη στροφή. Κάποια στιγμή φρενάρει απότομα, φρενάρω κι εγώ ενεργοποιείται το abs και το αυτοκίνητο πήγε ακριβώς εκεί που ήθελα, δεν μου άφησε καμία υπόνοια κινδύνου.
Καταρχην μιλαμε για τρελη παρατηρητικοτητα! Απο κει και περα ισχυριζεσαι οτι το ι30 στριβει οσο καλα (ή μηπως καλυτερα?) απο Impreza?
Απλώς η hyundai δεν κάνει καθόλου κινήσεις εντυπωσιασμού και γενικά το εσωτερικά παρόλο που είναι πολύ ποιοτικό, δεν έχει καθόλου εντυπωσιακά στοιχεία. Είναι και άκρως εργονομικό. Εγώ αν και 25άρης εργένης, το προτίμησα...
Απλως η Hyundai ειναι μια εταιρεια budget και οποιος προσπαθει να πεισει για κατι παραπανω αυταπαταται! Δεν χρειαζετε να κανεις κινησεις εντυπωσιασμου για να πουλησεις σε αυτη την κατηγορια.
ΥΓ1: Το οτι γλυστραει (αν γλυστραει!) δεν σημαινει απολυτα οτι δεν στριβει καλα!
ΥΓ2: Δεν το λεω υποτιμητικα το budget...Η εταιρεια φτιαχνει προιοντα οικονομικα και απευθυνετε σε αυτο το κοινο και δεν ειναι καθολου κατακριτεο. Μην προσπαθειτε ομως να πεισετε οτι ειναι καλυτερα τα αυτοκινητα της απο αλλων εταιρειων. Δεν ξερω ουτε εναν που να μπορουσε (οικονομικα) να αγορασει πχ Golf και να επελεξε συνειδητα Hyundai!
Hyundai i30