-
Καλησπέρα , έχω το Scenic 1400 ( 2005 μοντέλο ).
Είμαι στα 60000 χλμ και προσανατολίζομαι να κάνω το σέρβις εκτός αντιπροσωπείας.Κατα την άποψη σας συμφωνείτε με αυτή την επιλογή μου και πόσο περίπου θα στοιχίσει στην αντιπροσωπεία και πόσο εξω ? Επίσης γνωρίζετε τι λάδια να αγοράσω ?
Ευχαριστώ πολύ. -
Καλησπέρα , έχω το Scenic 1400 ( 2005 μοντέλο ).
Είμαι στα 60000 χλμ και προσανατολίζομαι να κάνω το σέρβις εκτός αντιπροσωπείας.Κατα την άποψη σας συμφωνείτε με αυτή την επιλογή μου και πόσο περίπου θα στοιχίσει στην αντιπροσωπεία και πόσο εξω ? Επίσης γνωρίζετε τι λάδια να αγοράσω ?
Ευχαριστώ πολύ. -
Καλησπέρα , έχω το Scenic 1400 ( 2005 μοντέλο ).
Είμαι στα 60000 χλμ και προσανατολίζομαι να κάνω το σέρβις εκτός αντιπροσωπείας.Κατα την άποψη σας συμφωνείτε με αυτή την επιλογή μου και πόσο περίπου θα στοιχίσει στην αντιπροσωπεία και πόσο εξω ? Επίσης γνωρίζετε τι λάδια να αγοράσω ?
Ευχαριστώ πολύ. -
Σαφώς και θα το κάνεις έξω το σέρβις, δεν χωράει αμφισβήτηση. Όσο και να σου κοστίζει έξω , πάλι θα είναι φθηνότερα από ότι στην αντιπροσωπεία. Έχω την εντύπωση ότι τα μοντέλα του 2005 άλλαζαν ιμάντας στα 90.000 αντί των 60.000 χλμ, αν και σε πιάνει το χρονικό όριο(4 χρόνια) όπως κα ινα έχει δες το βιβλιαράκι. Εάν μιλάμε και για ιμάντα χρονισμού + το ρουλεμαν + την αντλία νερού + το κλασικό σέρβις(λάδια, φιλτρα, μπουζί)., τότε πάμε στο 400ρι, πάντα μιλώντας για εξωτερικό συνεργείο που στη Θεσσαλονίκη έχει πόλλά κάλά. Λάδια μην αγοράζεις, άσε να σου βάλουν στο συνεργείο, εκτός εάν τα αλλάξεις εσύ μόνος σου, αλλάζοντας και το φίλτρο μαζί. Πάντα ότι προτείνει ο κατασκευαστής, για το δικο σου K4j Κινητήρα, προτείνω ELF Competition 10-40.
Περισσότερα δες και στο http://www.greekrenaultclub.gr...Προσωπικά έχω αποχωρήσει από εκεί, αλλά παραμένει καλό τεχνικό site. -
Ο χρήστης famas έγραψε:
Σαφώς και θα το κάνεις έξω το σέρβις, δεν χωράει αμφισβήτηση. Όσο και να σου κοστίζει έξω , πάλι θα είναι φθηνότερα από ότι στην αντιπροσωπεία. Έχω την εντύπωση ότι τα μοντέλα του 2005 άλλαζαν ιμάντας στα 90.000 αντί των 60.000 χλμ, αν και σε πιάνει το χρονικό όριο(4 χρόνια) όπως κα ινα έχει δες το βιβλιαράκι. Εάν μιλάμε και για ιμάντα χρονισμού + το ρουλεμαν + την αντλία νερού + το κλασικό σέρβις(λάδια, φιλτρα, μπουζί)., τότε πάμε στο 400ρι, πάντα μιλώντας για εξωτερικό συνεργείο που στη Θεσσαλονίκη έχει πόλλά κάλά. Λάδια μην αγοράζεις, άσε να σου βάλουν στο συνεργείο, εκτός εάν τα αλλάξεις εσύ μόνος σου, αλλάζοντας και το φίλτρο μαζί. Πάντα ότι προτείνει ο κατασκευαστής, για το δικο σου K4j Κινητήρα, προτείνω ELF Competition 10-40.
Περισσότερα δες και στο http://www.greekrenaultclub.gr...Προσωπικά έχω αποχωρήσει από εκεί, αλλά παραμένει καλό τεχνικό site.+1 Και αν θέλεις συνεργεία ενδεικτικά, ρώτα μας. Ναι, άλλαζαν στα 90Κ αλλά τα 4 χρόνια μάλλον σε πιάνουν.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Σαφώς και θα το κάνεις έξω το σέρβις, δεν χωράει αμφισβήτηση. Όσο και να σου κοστίζει έξω , πάλι θα είναι φθηνότερα από ότι στην αντιπροσωπεία. Έχω την εντύπωση ότι τα μοντέλα του 2005 άλλαζαν ιμάντας στα 90.000 αντί των 60.000 χλμ, αν και σε πιάνει το χρονικό όριο(4 χρόνια) όπως κα ινα έχει δες το βιβλιαράκι. Εάν μιλάμε και για ιμάντα χρονισμού + το ρουλεμαν + την αντλία νερού + το κλασικό σέρβις(λάδια, φιλτρα, μπουζί)., τότε πάμε στο 400ρι, πάντα μιλώντας για εξωτερικό συνεργείο που στη Θεσσαλονίκη έχει πόλλά κάλά. Λάδια μην αγοράζεις, άσε να σου βάλουν στο συνεργείο, εκτός εάν τα αλλάξεις εσύ μόνος σου, αλλάζοντας και το φίλτρο μαζί. Πάντα ότι προτείνει ο κατασκευαστής, για το δικο σου K4j Κινητήρα, προτείνω ELF Competition 10-40.
Περισσότερα δες και στο http://www.greekrenaultclub.gr...Προσωπικά έχω αποχωρήσει από εκεί, αλλά παραμένει καλό τεχνικό site.+1 Και αν θέλεις συνεργεία ενδεικτικά, ρώτα μας. Ναι, άλλαζαν στα 90Κ αλλά τα 4 χρόνια μάλλον σε πιάνουν.
Σε ίδιο σενίκ φίλου, με ελάχιστα χιλιόμετρα, σταμάτησε να παίρνει μπροστα. Βγάλαμε και είδαμε τους πολλαπλασιαστες και οι 2 από τους 4 δεν έδιναν ρεύμα. Έτσι πήγαμε και αγοράσαμε 4 καινούργιους από τους καλούς και 4 καινούργια μπουζί. Τα βάλαμε πάνω και εξακολουθεί να μην παίρνει μπρος. Εκτός από το ιστορικό του συγκεκριμένου μοντέλου με τους πολλαπλασιαστές, τι άλλο πρόβλημα έχει;
Πως ελέγχουμε άν είναι κάποια αντλία βενζίνης; Καμιά ασφάλεια που να ελέγχει κάποιο βασικό κύκλωμα παίζει να είναι; Έχει μόνο 22.000 χλμ! -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Σε ίδιο σενίκ φίλου, με ελάχιστα χιλιόμετρα, σταμάτησε να παίρνει μπροστα. Βγάλαμε και είδαμε τους πολλαπλασιαστες και οι 2 από τους 4 δεν έδιναν ρεύμα. Έτσι πήγαμε και αγοράσαμε 4 καινούργιους από τους καλούς και 4 καινούργια μπουζί. Τα βάλαμε πάνω και εξακολουθεί να μην παίρνει μπρος. Εκτός από το ιστορικό του συγκεκριμένου μοντέλου με τους πολλαπλασιαστές, τι άλλο πρόβλημα έχει;
Πως ελέγχουμε άν είναι κάποια αντλία βενζίνης; Καμιά ασφάλεια που να ελέγχει κάποιο βασικό κύκλωμα παίζει να είναι; Έχει μόνο 22.000 χλμ!Εννοείς, πως γυρνάει η μίζα και απλά δεν παίρνει μπροστά;
Έστω και με 'καμμένους' πολλαπλασιαστές νομίζω πως θα έπαιρνε μπροστά...
Κοιτάξτε και τον αισθητήρα ΑΝΣ, καθώς και το εάν 'βούλωσαν' τα μπεκ από κακής ποιότητας βενζίνη. Το τελευταίο το είχα πάθει πρόσφατα και απλά λέω μια ιδέα...@famas, funky : 4 ή 5 χρόνια είναι το περιθώριο ; Εγώ στην τετραετία (ίδιος κινητήρας με αυτόν που μιλάμε, με 22 χιλιάδες κάτι χλμ. ) δεν άλλαξα ιμάντες, γιατί έτσι μου πρότεινε και ο 'ανεξάρτητος' συνεργειάς μου .
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Εννοείς, πως γυρνάει η μίζα και απλά δεν παίρνει μπροστά;
Δεν γυρνάει η μίζα... Κουμπί έχει και αυτή η μ@λ@κία
Που μάλιστα δουλεύει και με χρονοκαθυστέρησηedit: μάλλον πας για το ίδιο service με αυτό που έκανα εγώ πριν 3 εβδομάδες περίπου στο 1.6.... Στον επίσημο 802€ από 960 μετά την έκπτωση και στην γκρίνια...
ΠΑΝΤΟ ΑΛΛΟΥ -
Μπλοκαρισμενο ιμομπιλάιζερ;
-
Συνήθως τα παίζει το ( μάτι ) είναι ο αισθητήρας στο βολάν που δίνει τον χρονισμό στο μοτέρ.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Συνήθως τα παίζει το ( μάτι ) είναι ο αισθητήρας στο βολάν που δίνει τον χρονισμό στο μοτέρ.αυτό φοβάμαι και εγώ
ναι γυρνάει η μίζα αλλά δε σκάει τίποτα...
με 2 καμμένους πολλαπλασιαστές από τους 4 δεν παίρνει μπροστα! -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
@famas, funky : 4 ή 5 χρόνια είναι το περιθώριο ; Εγώ στην τετραετία (ίδιος κινητήρας με αυτόν που μιλάμε, με 22 χιλιάδες κάτι χλμ. ) δεν άλλαξα ιμάντες, γιατί έτσι μου πρότεινε και ο 'ανεξάρτητος' συνεργειάς μου .5 είναι, έχεις δίκιο!
@citastak
Και μένα για το μάτι μου φαίνεται ότι μιλάμε... -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Συνήθως τα παίζει το ( μάτι ) είναι ο αισθητήρας στο βολάν που δίνει τον χρονισμό στο μοτέρ.Το Μεγκάν της αδελφής μου δεν ξεκινούσε, έβγαλα εύκολα τον αισθητήρα (2 βίδες) και τον καθάρισα. Είναι μαγνήτης και είχε μαζέψει ρινίσματα - με το καθάρισμα του αισθητήρα, το αμάξι ξεκινάει σαν καινούριο.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Συνήθως τα παίζει το ( μάτι ) είναι ο αισθητήρας στο βολάν που δίνει τον χρονισμό στο μοτέρ.
Το Μεγκάν της αδελφής μου δεν ξεκινούσε, έβγαλα εύκολα τον αισθητήρα (2 βίδες) και τον καθάρισα. Είναι μαγνήτης και είχε μαζέψει ρινίσματα - με το καθάρισμα του αισθητήρα, το αμάξι ξεκινάει σαν καινούριο.
Και εγώ το έπαθα στο Megane μου και η αντιπροσωπία με το που τους το ανέφερα ότι η οδική βοήθεια τους το μεταφέρει εκεί πακέτο, αφού άλλοτε έπαιρνε και άλλοτε όχι, κατευθείαν ήξεραν τον λόγο και τον άλλαξαν τον αισθητήρα. Ήταν συνηθισμένο 'θέμα' και γνωστό στα συνεργεία.
Αν θυμάμαι καλά ... τιμή γύρω στα 180 ευρώ. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Συνήθως τα παίζει το ( μάτι ) είναι ο αισθητήρας στο βολάν που δίνει τον χρονισμό στο μοτέρ.
Το Μεγκάν της αδελφής μου δεν ξεκινούσε, έβγαλα εύκολα τον αισθητήρα (2 βίδες) και τον καθάρισα. Είναι μαγνήτης και είχε μαζέψει ρινίσματα - με το καθάρισμα του αισθητήρα, το αμάξι ξεκινάει σαν καινούριο.
Και εγώ το έπαθα στο Megane μου και η αντιπροσωπία με το που τους το ανέφερα ότι η οδική βοήθεια τους το μεταφέρει εκεί πακέτο, αφού άλλοτε έπαιρνε και άλλοτε όχι, κατευθείαν ήξεραν τον λόγο και τον άλλαξαν τον αισθητήρα. Ήταν συνηθισμένο 'θέμα' και γνωστό στα συνεργεία.
Αν θυμάμαι καλά ... τιμή γύρω στα 180 ευρώ.το ζήτημα είναι ότι μέσα στο 2008, του άλλαξαν τον συγκεκριμένο αισθητήρα. Να ξαναχάλασε;;;;
-
Αν τον άλλαξες μέσα στο 08, έχεις εγγύηση, οπότε don't worry.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Συνήθως τα παίζει το ( μάτι ) είναι ο αισθητήρας στο βολάν που δίνει τον χρονισμό στο μοτέρ.
Το Μεγκάν της αδελφής μου δεν ξεκινούσε, έβγαλα εύκολα τον αισθητήρα (2 βίδες) και τον καθάρισα. Είναι μαγνήτης και είχε μαζέψει ρινίσματα - με το καθάρισμα του αισθητήρα, το αμάξι ξεκινάει σαν καινούριο.
Και εγώ το έπαθα στο Megane μου και η αντιπροσωπία με το που τους το ανέφερα ότι η οδική βοήθεια τους το μεταφέρει εκεί πακέτο, αφού άλλοτε έπαιρνε και άλλοτε όχι, κατευθείαν ήξεραν τον λόγο και τον άλλαξαν τον αισθητήρα. Ήταν συνηθισμένο 'θέμα' και γνωστό στα συνεργεία.
Αν θυμάμαι καλά ... τιμή γύρω στα 180 ευρώ.το ζήτημα είναι ότι μέσα στο 2008, του άλλαξαν τον συγκεκριμένο αισθητήρα. Να ξαναχάλασε;;;;
Παιζει να εχει χαλασει.... δεν εχει σημασια ποτε τον αλλαξε αλλα ποσο χρησιμοποιειτε, δυστηχως ειναι σχεδιαστικο το θεμα (δλδ η τοποθεσια μεσα στον χωρο του κινητηρα) οπου ζεσταινεται ευκολα και μαζευει και βρωμιες... εγω στο clio τον ειχα καθαρισει 2 φορες και αλλαξει 3 μεσα σε 4 χρονια. 75 ευρω εκαστος. χ 3 (μετα εμαθα οτι βαζεις εναν με 280 ευρω ΄αισθητηρα΄ βελτιωμενο και ξεμπερδευεις...) δεν ξερω εαν ισχυει βεβαια, γιατι ακομα εχω τον αλλαγμενο.
-
Μπορεί κάποιος να προτείνει ένα συνεργείο Renault από το οποίο να έχει μείνει ευχαριστημένος στα Βορεια-Ανατολικά της Αττικής;
-
Μπορει καποιος να μου πει που βρισκεται ο αισθητηρας του βολαν σε MEGANE II, για να τον βγαλω και να τον καθαρισω?
Συντήρηση σε renault Scenic