-
Ας τα αφήνανε όλα με ένα Τ δίπλα από τα κυβικά να τελειώναμε...
(χωρίς πλάκα...καταντάει κουραστικό κάποιες φορές αυτό με τις ονομασίες. ) -
Γιατι το dsg που ειναι και S tronic και pdk...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εμενα παντως μου σπαει τα νευρα που τα βγαλανε ολα tsi βαριουνται να φτιαχνουν διαφορετικα αυτοκολλητακια???και η audi που θεωρουσα οτι διατηρει τη σωστη ονομασια μιας και τον 1.4Τ τον ονομαζει tfsi, βγαζει κομπρεσσορατο με την ονομασι 3.0 tfsi
η σεατ στο νεο ibiza cupra θα βγαλει twin turbo στον 1.4 και αντε μετα να βγαλεις ακρη
εχουν ενα καρο κινητηρες και πολυ καλα κανουν,αλλα μονο 3 ονομασιες(fsi,tsi,tfsi).αν δλδ δε το ριξεις στο διαβασμα δε καταλαβαινεις τι αγοραζεις
Προφανώς τους έκατσε το μοτέρ ΚΑΙ διαφημιστικά. Ένα όνομα για όλα τα τουρμπο μοτέρ, TSI.
Γιατί να έχουν πολλά ονόματα και να μπερδεύονται οι πελάτες;Όσο για την Audi, οντως είναι η μόνη που τα προφέρει σωστά, ακόμα και στον 3λιτρο τούρμπο. ΟΚ, μικρό το κακό, ένα τούρμπο έχει, έστω και κομπρέσσορα.
Θέλω να δώ πώς θα ονομάσει το πρώτο της TSI μοτέρ (με κομπρέσσορα + τούρμπο) που θα μπεί στο TT RS... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
εμενα παντως μου σπαει τα νευρα που τα βγαλανε ολα tsi βαριουνται να φτιαχνουν διαφορετικα αυτοκολλητακια???
και η audi που θεωρουσα οτι διατηρει τη σωστη ονομασια μιας και τον 1.4Τ τον ονομαζει tfsi, βγαζει κομπρεσσορατο με την ονομασι 3.0 tfsi
η σεατ στο νεο ibiza cupra θα βγαλει twin turbo στον 1.4 και αντε μετα να βγαλεις ακρη
εχουν ενα καρο κινητηρες και πολυ καλα κανουν,αλλα μονο 3 ονομασιες(fsi,tsi,tfsi).αν δλδ δε το ριξεις στο διαβασμα δε καταλαβαινεις τι αγοραζεις
Προφανώς τους έκατσε το μοτέρ ΚΑΙ διαφημιστικά. Ένα όνομα για όλα τα τουρμπο μοτέρ, TSI.
Γιατί να έχουν πολλά ονόματα και να μπερδεύονται οι πελάτες;Όσο για την Audi, οντως είναι η μόνη που τα προφέρει σωστά, ακόμα και στον 3λιτρο τούρμπο. ΟΚ, μικρό το κακό, ένα τούρμπο έχει, έστω και κομπρέσσορα.
Θέλω να δώ πώς θα ονομάσει το πρώτο της TSI μοτέρ (με κομπρέσσορα + τούρμπο) που θα μπεί στο TT RS...ΤKFSI...
-
αυτο το μοτερ ποτε θα βγει?θα μπει πουθενα αλλου εκτος απο audi??
ο τουρμποκομπρεσσορας παντως μεχρι στιγμης ειναι μονοπωλιο της vw(για αυτο πιστευω οτι η seat θα βελει twin turbo),οπως και ο 2.0tfsi με το μεταβλητο βυθισμα πιστονιων(και την επιπλεον ροπη) μπαινει μονο σε αουντι.
καποια πραγματα τα κραταει ο καθενας για παρτη του κι ας ειναι στο ιδιο γκρουπ,οπως και τους twin spark η ΑR
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
εμενα παντως μου σπαει τα νευρα που τα βγαλανε ολα tsi βαριουνται να φτιαχνουν διαφορετικα αυτοκολλητακια???
και η audi που θεωρουσα οτι διατηρει τη σωστη ονομασια μιας και τον 1.4Τ τον ονομαζει tfsi, βγαζει κομπρεσσορατο με την ονομασι 3.0 tfsi
η σεατ στο νεο ibiza cupra θα βγαλει twin turbo στον 1.4 και αντε μετα να βγαλεις ακρη
εχουν ενα καρο κινητηρες και πολυ καλα κανουν,αλλα μονο 3 ονομασιες(fsi,tsi,tfsi).αν δλδ δε το ριξεις στο διαβασμα δε καταλαβαινεις τι αγοραζεις
Προφανώς τους έκατσε το μοτέρ ΚΑΙ διαφημιστικά. Ένα όνομα για όλα τα τουρμπο μοτέρ, TSI.
Γιατί να έχουν πολλά ονόματα και να μπερδεύονται οι πελάτες;Όσο για την Audi, οντως είναι η μόνη που τα προφέρει σωστά, ακόμα και στον 3λιτρο τούρμπο. ΟΚ, μικρό το κακό, ένα τούρμπο έχει, έστω και κομπρέσσορα.
Θέλω να δώ πώς θα ονομάσει το πρώτο της TSI μοτέρ (με κομπρέσσορα + τούρμπο) που θα μπεί στο TT RS...ΤKFSI...
Mέχρι στιγμής αρέσκεται στο λιτό 'Τ' για όλα, ανεξάρτητα το είδος της υπερπλήρωσης που χρησιμοποιεί.
Όσο για το ΤΚFSI, δε χρειάζεται να έχεις σπουδάσει μάρκετινγκ για να καταλάβεις ότι απλά....δεν κάνει!@ QsisVTS
Προς το παρόν, μόνο για το ΤΤ RS, αλλά σίγουρα έρχονται κι άλλα...
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
ΤKFSI...TCFSI
(compressor )
Πετυχημένο πάραυτα...
Να δω μετά πόσοι θα το προφέρουν σωστά...Ο 2.0Τ με το μεταβλητό βύθισμα θα μπει και στο Golf GTi
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ΤKFSI...
TCFSI
(compressor )
Πετυχημένο πάραυτα...
Να δω μετά πόσοι θα το προφέρουν σωστά...Ο 2.0Τ με το μεταβλητό βύθισμα θα μπει και στο Golf GTi
Eχω συνηθισει να το βλεπω με Κ αλλα ετσι ειναι το σωστο...αντε να το προφερεις
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Ο 2.0Τ με το μεταβλητό βύθισμα θα μπει και στο Golf GTi
ναι εε??
ειχα μεινει στο οτι θα ειναι ο ιδιος με τον προηγουμενο...
ο τωρινος tfsi θα παει για καταργηση?? -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ο τωρινος tfsi θα παει για καταργηση??όχι αφού θα μπαίνει στο scirocco, στο tiguan και σε άλλα 'απλά μοντέλα'...
Θεωρητικά και από τη μεριά του (αδιόρθωτα λαίμαργου για άλογα) καταναλωτή, θα έλεγα ναι γιατί απλά με συμφέρει
Γιατί να μου δίνει στο αμάξι μου τον 2.0Τ με τα 28,5 χρεπο-kg( ) ροπής όταν με 2.0Τ του group μπορώ να έχω 35kg και καλύτερη κατανάλωση? -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ΤKFSI...
TCFSI
(compressor )
Πετυχημένο πάραυτα...
Να δω μετά πόσοι θα το προφέρουν σωστά...Ο 2.0Τ με το μεταβλητό βύθισμα θα μπει και στο Golf GTi
Γιατί έχω την εντύπωση ότι δε θα μπεί? Απλά θα είναι ο παλιός με αυξημένη ιπποδύναμη.
-
ειχαν πει αρχικα οτι δε θα μπει,αλλα μπορει να αλλαξαν τα πραγματα..
με 35 κιλα ροπης μπορει να εχω προβλημα..
να μη μπει!!! -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ΤKFSI...
TCFSI
(compressor )
Πετυχημένο πάραυτα...
Να δω μετά πόσοι θα το προφέρουν σωστά...Ο 2.0Τ με το μεταβλητό βύθισμα θα μπει και στο Golf GTi
τσίφσι
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αντικειμενικά;Αντικειμενικότατα.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το αμάξι είναι τέλειο. Άδικα το συζητάτε.
Σαν τα χιονια!
Πες και συ τιποτα γιατι μονο εγω μου φαινεται υποστηριζω την σχεδιαση του.Έλα Γρηγόρη. Έχεις δίκιο, δεν πολυμπαίνω πλέον, αλλά ό,τι ήταν να πούμε για το αυτοκίνητο έχει λεχθεί εδώ και καιρό. Από ένα σημείο και μετά γέμισε είτε νέους που κάνουν τις ίδιες ερωτήσεις στις οποίες έχουν δοθεί απαντήσεις εδώ και μήνες (και μάλιστα για πράγματα που θα μπορούσαν να μάθουν με μία βόλτα σε μια αντιπροσωπεία), είτε φανατικούς άλλων εταιρειών που μπαίνουν για να πουν πόσο χάλια είναι. Με τους δεύτερους δεν αξίζει να ασχολείσαι, αφού δεν τους αρέσει ας μην το πάρουν, θα ξεχωρίζουν περισσότερο αυτά που κυκλοφορούν. Εξάλλου, μόνο και μόνο που τριγυρνούν εδώ μέσα δείχνει ότι το αμάξι το γουστάρουν τρελά, αλλά δε θέλουν να το παραδεχτούν. Ασ' τους να σκάνε.
-
-
το γεγονός ότι πουλάει δεν έχει να κάνει τόσο με την ομορφιά του όσο με τη χαμηλή τιμή (1.4 γαρ με χαμηλά τέλη ταξινόμησης)... άλλωστε αν είσαι συνειδητοποιημένος VWάκιας και πας για το 6άρι, ε το scirocco θα σου φαίνεται brera:)
συμφωνώ ότι περί ορέξεως... αλλά για ψάξτε λίγο σε ξένα φόρουμ όπου αποκαλούν το αυτοκίνητο 'fugly'
τελοσπάντων κατά τη γνώμη μου η VW κατάφερε να φτιάξει ένα ύψους 1.4 μέτρων χωρίς ίχνος sexiness (gt, brera), ούτε και επιθετικό το λες (integra)... τελικά μήπως είναι fugly (fat + ugly)?όσο για το αν κάνει εντύπωση στο δρόμο... σίγουρα στα 24k δεν υπάρχει κάτι πιο ξεχωριστό-περίεργο (όχι όμως και αντικειμενικά όμορφο), οπότε ίσως αυτό αποτελεί και τον κύριο λόγο αγοράς... κρίμα πάντως που μάλλον αργεί η έλευση του CR-Z ώστε να είχαμε και ένα αντίστοιχο αντίπαλο
edit djrimokbp ναι οι φώτος είναι από Πάτρα (Ελ. Στρατιώτου)
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
το γεγονός ότι πουλάει δεν έχει να κάνει τόσο με την ομορφιά του όσο με τη χαμηλή τιμή (1.4 γαρ με χαμηλά τέλη ταξινόμησης)... άλλωστε αν είσαι συνειδητοποιημένος VWάκιας και πας για το 6άρι, ε το scirocco θα σου φαίνεται brera:)συμφωνώ ότι περί ορέξεως... αλλά για ψάξτε λίγο σε ξένα φόρουμ όπου αποκαλούν το αυτοκίνητο 'fugly'
τελοσπάντων κατά τη γνώμη μου η VW κατάφερε να φτιάξει ένα ύψους 1.4 μέτρων χωρίς ίχνος sexiness (gt, brera), ούτε και επιθετικό το λες (integra)... τελικά μήπως είναι fugly (fat + ugly)?όσο για το αν κάνει εντύπωση στο δρόμο... σίγουρα στα 24k δεν υπάρχει κάτι πιο ξεχωριστό-περίεργο (όχι όμως και αντικειμενικά όμορφο), οπότε ίσως αυτό αποτελεί και τον κύριο λόγο αγοράς... κρίμα πάντως που μάλλον αργεί η έλευση του CR-Z ώστε να είχαμε και ένα αντίστοιχο αντίπαλο
Ενταξει φιλε μου,αφου το λενε τα ξενα φορουμ τελειωσε!Ειναι fugly...ξερεις ποσα αντιθετα μπορω να σου βρω,ή ποσα φορουμ για καθε μοντελο της αυτοκινητοβιομηχανιας που να το λενε fugly...τεσπα καλυτερα να μενεις στην αποψη σου γιατι με το να ενστερνιζεσαι αποψεις ξενων φορουμ...χαιρω πολυ...
-
Απλά δε μπορώ να καταλάβω, πως σε κάποιους δεν αρέσει το συγκεκριμένο αμάξι και ψάχνουν τι λένε τα ξένα forum και κάθονται και σχολιάζουν στο δικό μας (ενδεχομένως και σε άλλα) με τέτοια επιμονή!! Εγώ για παράδειγμα ασχολούμε με το συγκεκριμένο forum γιατί σε ένα μήνα θα το έχω και θέλω να μοιράζομαι γνώμες με κατόχους του , ή με μελλοντικούς κατόχους. Ασχολούμε και με το forum της Volvo γιατι έχω ένα S40. Μέχρι εκεί! Δεν ασχολούμαι με αυτοκίνητα που μου αρέσουν (άλλα δε μπορώ να τα πάρω) και εννοείται πως δεν ασχολούμε ΚΑΘΟΛΟΥ με αυτοκίνητα που δε μου αρέσουν!! Εδώ βλέπω είναι αρκετοί που το αντιπαθούν αλλά ασχολούνται μαζί μας ενδεχομένως πιο πολύ από μένα που το γουστάρω τρελά! Μήπως ...λέω μήπως είναι τσιμπιμένοι μαζί του αλλά ακόμα δε το έχουν καταλάβει...
-
Μήπως είναι απλά χόμπυ τους?
VW Scirocco