-
αυτο το βιντεακι θελει να σου δειξει οτι με βαρυ ποδι δε σε οφελει σε τπτ ενα υβριδικο.
μπορεις απλα να μην πατας γκαζι ο,τι κι αν εχεις και θα καψεις πολυ λιγοτερο
δε χρειαζεται να εχεις υβριδικο με επιδοσεις υβριδικου,μπορεις με τα ιδια λεφτα να παρεις ενα κανονικο αυτοκινητο με παραπανω απο αξιοπρεπεις επιδοσεις και οταν θες να κανεις οικονομια απλα να οδηγεις οικονομικα
σε συνολικη καταναλωση μπορει να καψεις και 2 λιτρα πανω,μπορει και 3 τουλαχιστον θα εχεις κανονικο αυτοκινητο!!!!! -
Το συγκριτικό κατανάλωσης σε πίστα μεταξύ των Prius και M3 είναι απόλυτα αληθινό ΚΑΙ απόλυτα ακραίο. Το υβριδικό, όπως και οποιοδήποτε όχημα, έχει κάποιες δυνατότητες και κάποιο προσανατολισμό στη σχεδιασή του, πολύ διαφορετικό εν προκειμένω από την Μ3.
Το αν οι δυνατότητες που έχει το αυτοκίνητο, αφορούν τον οδηγό του, ή ο οδηγός του μπορεί να τις αξιοποιήσει ή όχι, ή τελικά το πήρε για να το παίξει ''ευσυνείδητος οικολόγος'' σαν μερικούς μερικούς πολιτικάντηδες, ή να αξιοποιήσει την άδεια δακτυλίου, είναι άλλο θέμα.
Εξίσου ανόητο με το να πηγαίνει κάποιος κόφτες το Prius σαν αυτοσκοπό, θα ήταν να αγοράσει κάποιος μια Μ3 για να πηγαίνει μόνο στον Σκλαβενίτη και να μπαίνει στον δακτύλιο τις ώρες αιχμής, ως αυτοκίνητο πόλης.Μην χτυπάτε το σαμάρι λοιπόν, αλλά δείτε τι δυνατότητες σας προσφέρονται και ΑΝ σαν αφορούν και κατά πόσο.
-
Τα αμάξια έχουν και φρένα. Ακόμη και τα υβριδικά όταν πατάς δυνατά το φρένο, φρενάρουν με τους δίσκους και όχι ηλεκτρικά.
Γνωστός έκαψε πάνω από 20 λίτρα/100χλμ με Octavia RS στην διαδρομή Θεσσαλονίκη - Καϊμακτσαλάν.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο το βιντεακι θελει να σου δειξει οτι με βαρυ ποδι δε σε οφελει σε τπτ ενα υβριδικο.
μπορεις απλα να μην πατας γκαζι ο,τι κι αν εχεις και θα καψεις πολυ λιγοτερο
δε χρειαζεται να εχεις υβριδικο με επιδοσεις υβριδικου,μπορεις με τα ιδια λεφτα να παρεις ενα κανονικο αυτοκινητο με παραπανω απο αξιοπρεπεις επιδοσεις και οταν θες να κανεις οικονομια απλα να οδηγεις οικονομικα
σε συνολικη καταναλωση μπορει να καψεις και 2 λιτρα πανω,μπορει και 3 τουλαχιστον θα εχεις κανονικο αυτοκινητο!!!!!+1000
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
αυτο το βιντεακι θελει να σου δειξει οτι με βαρυ ποδι δε σε οφελει σε τπτ ενα υβριδικο.
μπορεις απλα να μην πατας γκαζι ο,τι κι αν εχεις και θα καψεις πολυ λιγοτερο
δε χρειαζεται να εχεις υβριδικο με επιδοσεις υβριδικου,μπορεις με τα ιδια λεφτα να παρεις ενα κανονικο αυτοκινητο με παραπανω απο αξιοπρεπεις επιδοσεις και οταν θες να κανεις οικονομια απλα να οδηγεις οικονομικα
σε συνολικη καταναλωση μπορει να καψεις και 2 λιτρα πανω,μπορει και 3 τουλαχιστον θα εχεις κανονικο αυτοκινητο!!!!!+1000
Τα υβριδικά είναι της μόδας και στο μέλλον όλα τα αμάξια θα είναι υβριδικά. Οι χώρες που θα κατασκευάζουν τις μπαταρίες θα έχουν ΣΟΒΑΡΑ περιβαλλοντικά προβλήματα.
-
Για το test του TG.
Δεν έχει λογική να πάρεις ένα αμάξι που είναι σχεδιασμένο για στρωτή οδήγηση και να το βάλεις σε μία πίστα και να κινείσαι με τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα πρακτικά ακυρώνοντας όλη τη τεχνογνωσία που έχει καθώς από κάποια στιγμή και μετά λειτουργούσε πρακτικά μόνον ο ηλεκτροκινητήρας.
Αν έκαναν τεστ ένα πρωϊνό με 2 ώρες μποτιλιάρισμα στο Λονδίνο και ο 4λιτρος έδειχνε 20 λίτρα στα 100 και το Prius 7 ποιό θα έβγαινε κερδισμένο????
Μην προσπαθείτε να κρίνεται ένα αμάξι για αυτό που δεν είναι. Το Prius, ΙΜΑ, Insight είναι απλά αυτοκίνητα που έχουν σχεδιαστεί με στόχο τη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης στο daily commuting με φυσιολογικές ταχύτητες. Η M3 από την άλλη έχει βελτιστοποιηθεί να πάει με τα χίλια αν και μπορεί να πάει αξιοπρεπώς και χαλαρά (το αξιοπρεπώς σε σχέση με μία απλή 3άρα σε τυπικό Ελληνικό δρόμο με κατσαρό οδόστρωμα και τις λακούβες να κάνουν τη μέση αλοιφή).
Μπορώ και εγώ πολύ εύκολα να πάρω την Μ3 στην Αθήνα και να την οδηγήσω ώστε να κάψει όσο τίποτα άλλο.
Στο φίλο που λέει για τα 12 λίτρα ως το Σούνιο. Αν καταφέρεις να κάνεις 12 λίτρα ως το Σούνιο (έχω κάνει ως 6 λίτρα πραγματικά όμως με το ESP να χτυπά υπερωρίες στο ΙΜΑ) με το Prius και δεν έχεις φύγει σε κάποια στροφή sorry αλλά πρέπει να είσαι πραγματικά ή πολύ μεγάλος οδηγός ή ο Θεός ο ίδιος.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο το βιντεακι θελει να σου δειξει οτι με βαρυ ποδι δε σε οφελει σε τπτ ενα υβριδικο.
μπορεις απλα να μην πατας γκαζι ο,τι κι αν εχεις και θα καψεις πολυ λιγοτερο
δε χρειαζεται να εχεις υβριδικο με επιδοσεις υβριδικου,μπορεις με τα ιδια λεφτα να παρεις ενα κανονικο αυτοκινητο με παραπανω απο αξιοπρεπεις επιδοσεις και οταν θες να κανεις οικονομια απλα να οδηγεις οικονομικα
σε συνολικη καταναλωση μπορει να καψεις και 2 λιτρα πανω,μπορει και 3 τουλαχιστον θα εχεις κανονικο αυτοκινητο!!!!!οταν ενοεις κανονικο αυτοκινητο τι ενοεις?ποια ειναι τα δεδομενα γιατι θα καραφλιασουμε.
-
Πράγματι η κατασκευή της μπαταρίας αλλά και η τελική αποσυρσή της όταν η οφέλιμη ζωή της λήξει έχουν μεγάλες επιπτώσεις στο περιβάλλον στις οποίες δεν βλέπω κανέναν να στέκεται. Επίσης δεν ξέρω ποια είναι η αντοχή τους στο χρόνο (όσο αφορά τη χωρητικότητά τους, εδώ πχ παίρνεις ένα laptop ή ένα κινητό και σε 1 χρόνο βλέπεις πως η μπαταρία με τις πολλές επαναφορτίσεις χάνει σε χωρητικότητα κι εκεί που είχε 1,5 ώρα τώρα έχεις 1, παράδειγμα λέω...).
Άσχετο με αυτό πάντως, κοιτώντας στο spritmonitor τις καταναλώσεις κάποιων μοντέλων που με ενδιαφέρουν προσπάθησα να καταλήξω σε κάποια συμπεράσματα όσον αφορά την απόσβεση που θα είχαμε με ένα υβριδικό. Έτσι υπολόγισα το τελικό κόστος που θα είχε ένα αυτοκίνητο λαμβάνοντας υπόψη την μέση κατανάλωσή του (Prius 5,22lt/100km, VW Golf TSi 122 7,18lt/100km, Honda Civic Hybrid 5,86lt/100km), την αρχική τιμή πώλησής του (στοιχεία από autobild.gr: Prius 26100, VW Golf TSi 122 20800, Honda Civic Hybrid 24390), την παραδοχή ότι τα υβριδικά δεν πληρώνουν καθόλου τέλη κυκλοφορίας (τα συμβατικά πληρώνουν 200 ευρώ ανά χρόνο), μια μέση κάλυψη χλμ ανα χρόνο 15000 χλμ και μια μέση τιμή της βενζίνης 1,2 ευρώ στη διάρκεια των 12 χρόνων (180000 χλμ). Την βενζίνη την έβαλα ακριβή επίτιδες για να βοηθήσω τα υβριδικά να αποσβέσουν τη διαφορά. Τα αποτελέσματα (στα 180000 χλμ τελικό κόστος: Prius 37375, VW Golf TSi 122 36509, Honda Civic Hybrid 37048 euros) δείχνουν πως ακόμη και σε ένα αρκετά μεγάλο διάστημα η διαφορά στην τιμή των οχημάτων αυτών δεν εκμηδενίζεται.
Δεν λαμβάνω επίσης υπόψην μου την ενδεχόμενη μείωση της χωρητικότητας των μπαταριών τους η οποία θα είχε δυσμενές αντίκτυπο στις καταναλώσεις τους. -
**ακροβατη **παρολο που δε με αφορα ιδιαιτερα το περιβαλλον τα εχω τονισει κι αλλες φορες ολα αυτα που λες.
δε γινεται να μιλαμε για προστασια του περιβαλλοντος με μπαταριεςστα 25Κ ειναι πολλα τα αυτοκινητα που μπορω να θεωρησω οχι απλως φυσιολογικα,αλλα και εξαιρετικα!!
βεβαια ειναι θεμα προτεραιοτητων.εσυ θες να μπαινεις καθε μερα στο δακτυλιο φανταζομαι και να καις λιγο εγω θελω επιδοσεις.ΟΜΩΣ με ενα μικρο και πολυ φθηνο αμαξακι καις αρκετα λιγο και γλιτωνεις και χρημα απο το μικροτερο κοστος κτησης και με το μετρο μπορεις να πας οπου θες στο κεντρο.
συνεπως δε μπορω να κατανοησω τους λογους για τους οποιους εδωσες ενα καρο λεφτα για να παρεις ενα 1500αρη με 75 αλογα και αλλα 40 σε μπαταριες..
θα μου πεις δε σε ενδιαφερουν οι επιδοσεις,αλλα σε αυτα τα λεφτα μπορεις να παρεις κατι καλυτερο απο ενα toyota κι ας μην εχει επιδοσειςβεβαια οπως εχω ξαναπει και σε αλλες περιπτωσεις δε προκειται εγω να σου αλλαξω γνωμη,ειδικα μια γνωμη που χρυσοπληρωσες.μη βγαλουμε ομως και το prius κελεπουρι επειδη καιει λιγο!!
κι αλλα καινε λιγο(ισως οχι τοσο λιγο,αλλα λιγο) ειναι πιο φθηνα και οταν χρειαστεις το γκαζι ειναι πολυ γρηγοροτερα
πχ 1.4Τ των 122
το πριους μου φαινεται υπερβολικο οποιες κι αν ειναι οι αναγκες σου!γιατι αν το παμε κι αλλιως με τα λεφτα που κανει δεν υποδηλωνει κατοχο που εχει αναγκη να κανει οικονομια.αν θελει καποιος να κανει οικονομια ας κανει οικονομια,δεν ειναι λυση να αγορασει ενα αργο αυτοκινητο που δε μπορει να καψει με τιποτα για να κανει οικονομια!!!
και δε ξερω αν το διαβασες που το εγραψα πριν,οταν ειδα τον πατερα μου να καιει 8,8 λιτρα ανεβαινοντας βουνο με τη δικη μου βενζινορουφηχτρα των 2000 κυβικων και 265 αλογων,για να μου δειξει οτι αδικα παραπονιεμαι οτι καιει , καταλαβα οτι τελικα ειναι θεμα οδηγου και ποδιου,οχι τοσο πολυ αυτοκινητου.
Εγω δεν προκειται ποτε να καψω τοσο λιγο γιατι δεν εχω την υπομονη,ομως οποτε δειχνω αυτοσυγκρατηση σε οποιο αυτοκινητο κι αν ειμαι,τα αποτελεσματα ειναι θεαματικα! -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Και μην πεσετε τωρα ολοι οι οικολογοι πανω μου και μου πειτε για την καταναλωση στην πολη.....εγω περπαταω η περνω το Μετρο οποτε ειμαι πιο οικολογος απ ολους...Ναι, αλλά πρέπει να υπολογίσεις πόσο CO2 εκπέμπεις μέσω της αναπνοής την ώρα που περπατάς. Επίσης, στην περίπτωση του Μετρό, πρέπει για να είμαστε δίκαιοι να μετρήσουμε και το CO2 όπως και τα σωματίδια που εκλύονται όχι μόνο από την κίνησή του, αλλά και από την κατασκευή ολόκληρης της υποδομής. Εδώ χάθηκαν περίπτερα...
-
εχω ακουσει(δεν ειμαι και βεβαιος) οτι ο κλανιες των αγελαδων εκλυουν περισσοτερο CO2 απ'οτι ολα τα αυτοκινητα μαζι
για αυτο γινονται συζητησεις για συνθετικο κρεας -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Και μην πεσετε τωρα ολοι οι οικολογοι πανω μου και μου πειτε για την καταναλωση στην πολη.....εγω περπαταω η περνω το Μετρο οποτε ειμαι πιο οικολογος απ ολους...
Ναι, αλλά πρέπει να υπολογίσεις πόσο CO2 εκπέμπεις μέσω της αναπνοής την ώρα που περπατάς. Επίσης, στην περίπτωση του Μετρό, πρέπει για να είμαστε δίκαιοι να μετρήσουμε και το CO2 όπως και τα σωματίδια που εκλύονται όχι μόνο από την κίνησή του, αλλά και από την κατασκευή ολόκληρης της υποδομής. Εδώ χάθηκαν περίπτερα...
-
Οι μπαταρίες όπως και το σύνολο των τμημάτων που αφορούν την υβριδική τεχνολογία ανακυκλώνονται.
Με τη λογική πάντως της μη ανακύκλωσης που πολλοί χρησιμοποιούν θα μπορούσα και εγώ να αντιπαραβάλλω ως επιχείρημα ότι με 1.3 λίτρα κινητήρα έχω την απόδοση ενός καλού 1.8 χωρίς να απαιτείται 1 λίτρο λάδια ανά αλλαγή παραπάνω κάθε 15k χιλιόμετρα. Δηλαδή σε ένα διάστημα ζωής 120k θα έχω γλυτώσει το περιβάλλον 8 λίτρα λάδι.
Μην πέφτουμε στην παγίδα αυτών που κάνουν έρευνες πληρωμένες από κάποιες βιομηχανίες για να τους εξαγοράσουν χρόνο ώστε να αναπτύξουν μία συγκεκριμένη τεχνολογία. Η εταιρεία μελετών που κάποτε δήλωνε ευθαρσώς ότι ένα Hummer μολύνει λιγότερο από ένα Prius το επόμενο έτος (όταν η GM είχε παρουσιάσει το Volt) είχε αντιστρέψει πλήρως τα αποτελέσματα της δίδοντας μεγαλύτερη βαρύτητα στο θέμα της ηλεκτρικής αυτονομίας με αντίστοιχη μεταβολή της σχετικής βαθμολογίας (η οποία 'εντελώς τυχαία' θα προσέδιδε την 1η θέση στο όχημα της GM). Ακόμα δε, στην πρώτη ανάλυση της, δεν είχε λάβει καθόλου υπόψη τα δεκάδες κιλά παραπάνω Νικελίου που υπάρχουν στο σασί ενός όχηματος όπως το Hummer που ζυγίζει ούτε λίγο ούτε πολύ έναν τόννο.
Σήμερα όπου επιβάλλεται σχεδόν το σύνολο του οχήματος να ανακυκλωθεί, όπου ο χρήστης ενός υβριδικού μέσω των πολυετών εγγυήσεων δεν πρόκειται ποτέ να πάει στον Μαστρό-Νίκο για επισκευή, είναι ανεδαφικό (να μην χρησιμοποιήσω τη λέξη γελοίο) να μιλάμε για υψηλότερο Environmental Impact. Βέβαιο είναι ότι το ενεργειακό impact είναι υψηλότερο. Το πόσο ποικίλει ανά όχημα και τεχνολογία αλλά η απόσβεση του έρχεται σε μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.
-
Είχα διαβάσει κάπου (ίσως και στους 4Τ) πριν φύγω ότι τα πιο οικολογικά αυτοκίνητα είναι... τα μεταχειρισμένα (!) καθώς δεν σπαταλάται ενέργεια και απόβλητα για την κατασκευή τους. Αν και λίγο υπερβολικό συμπέρασμα νομίζω πως έχει μια μικρή δόση αλήθειας, καθώς όσο πιο συχνά αλλάζουμε αυτοκίνητο επιβαρύνουμε ανάλογα και το περιβάλλον.
Τέσπα μεγάλη κουβέντα και ξεφεύγουμε από το θέμα. Για εμένα προσωπικά πωλούνται ακόμα πολύ ακριβά και δεν θα έκανα απόσβεση παρά μόνο σε μεγάλο βάθος χρόνου (μπορεί ήδη να το είχα πουλήσει - δείτε προηγούμενο post) οπότε εν αναμονή εκπτώσεων! -
ενας αλλος λογος που τα υβριδικα καινε λιγοτερο ειναι οτι ψυχολογικα σε βαζουν σε ενα mood να τα οδηγεις οικονομικα.
πιστευω οτι αν οδηγηθουν 'κανονικα' η διαφορα τους με τα συμβατικα μειωνεται και αλλο.
πχ, στο δικο μου, σε επαρχιακο δρομο που ηθελα να το παω χαλαρα, εκαψε 4,8/100. Μιλαω για ταχυτητες 60-90.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ενας αλλος λογος που τα υβριδικα καινε λιγοτερο ειναι οτι ψυχολογικα σε βαζουν σε ενα mood να τα οδηγεις οικονομικα.πιστευω οτι αν οδηγηθουν 'κανονικα' η διαφορα τους με τα συμβατικα μειωνεται και αλλο.
πχ, στο δικο μου, σε επαρχιακο δρομο που ηθελα να το παω χαλαρα, εκαψε 4,8/100. Μιλαω για ταχυτητες 60-90.
Αυτο το πραγμα που εγραψες ισχυει
Τα συγχρονα αυτοκινητα δεν καινε δεκαλιτρα στα 100κμ αν δεν τα ξεζουμισεις
Αλλα βεβαια στους δρομους ολοι βλεπουμε ποσο ενδιαφερει στο μεσο ελληνα οδηγο η οικονομια
Δεν γινεται απο τη μια να θελεις οικονομια , κι απο την αλλη να πηγαινεις με 150+ -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ενας αλλος λογος που τα υβριδικα καινε λιγοτερο ειναι οτι ψυχολογικα σε βαζουν σε ενα mood να τα οδηγεις οικονομικα.πιστευω οτι αν οδηγηθουν 'κανονικα' η διαφορα τους με τα συμβατικα μειωνεται και αλλο.
πχ, στο δικο μου, σε επαρχιακο δρομο που ηθελα να το παω χαλαρα, εκαψε 4,8/100. Μιλαω για ταχυτητες 60-90.
Μήπως είναι κρυφο-υβριδικό και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι ακόμα??
Ακολουθεί παραφρασμένη διαφήμιση κινητής τηλεφωνίας:
'*Θέλω να έχω ένα οικογενειακό αυτοκίνητο πολυτελείας που να καίει 5Λ/100ΚΜ όταν οδηγώ χαλαρά, 6Λ/100ΚΜ όταν οδηγώ σβέλτα και 7,5Λ/100ΚΜ όταν οδηγώ σαν τρελός - δίχως αύριο - όσο πάει - pedal to the metal.
Υπάρχει κανένα που να τα κάνει όλα αυτά??*'
...χιούμορ....
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ενας αλλος λογος που τα υβριδικα καινε λιγοτερο ειναι οτι ψυχολογικα σε βαζουν σε ενα mood να τα οδηγεις οικονομικα.πιστευω οτι αν οδηγηθουν 'κανονικα' η διαφορα τους με τα συμβατικα μειωνεται και αλλο.
πχ, στο δικο μου, σε επαρχιακο δρομο που ηθελα να το παω χαλαρα, εκαψε 4,8/100. Μιλαω για ταχυτητες 60-90.
Σωστός.
-
Δυστυχως οι ελπιδες για ενα υβριδικο με προσιτη τιμη αποδεικνύονται φρούδες.
Το Insight αναμένεται στην ελληνική αγορά στο τέλος Μαρτίου, ξεπερνώντας -σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις- τα 20.000 ευρώ
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Δυστυχως οι ελπιδες για ενα υβριδικο με προσιτη τιμη αποδεικνύονται φρούδες.Το Insight αναμένεται στην ελληνική αγορά στο τέλος Μαρτίου, ξεπερνώντας -σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις- τα 20.000 ευρώ
αν η τιμή παίζει με το navi (όπως το είδα σήμερα στο AUtobild) τότε είναι φυσιολογική.
Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;