-
μια χαρα ειναι αμα εχει τοσο χαμηλες θερμοκρασιες τον χειμωνα αλλα να αλλαζεις και το
φιλτρο λαδιου γιατι δεν κανει να ανακατευονται διαφορετικα λαδια. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ε τίποτα δεν είναι αυτό... Το 406 τα πρώτα 60k δούλευε με 10-40 ημί, μετά μέχρι τα 150k περίπου με 5-40 και από τότε μέχρι τώρα στα 250k είναι με 5-30. Μεταξύ αλλαγών (10k-13k, ανάλογα της χρήσης) καίει κάπου στα 200-300 γραμμάρια. @@ δλδ.Ενδιαφέρον και εντυπωσιακό θα έλεγα . Και νόμιζα πως μόνο εγώ ήμουν τολμηρός βάζοντας 30άρι σε xantia παλαιότερα, όταν είχε 140k. Σε τι κατάσταση είναι κατά τα άλλα ο κινητήρας; Έχει χρειαστεί επισκευή; Σωστά υποψιάζομαι ότι κάνει ταξίδια/μεγάλες αποστάσεις με σωστή χρήση;
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Ε τίποτα δεν είναι αυτό... Το 406 τα πρώτα 60k δούλευε με 10-40 ημί, μετά μέχρι τα 150k περίπου με 5-40 και από τότε μέχρι τώρα στα 250k είναι με 5-30. Μεταξύ αλλαγών (10k-13k, ανάλογα της χρήσης) καίει κάπου στα 200-300 γραμμάρια. @@ δλδ.
Ενδιαφέρον και εντυπωσιακό θα έλεγα . Και νόμιζα πως μόνο εγώ ήμουν τολμηρός βάζοντας 30άρι σε xantia παλαιότερα, όταν είχε 140k. Σε τι κατάσταση είναι κατά τα άλλα ο κινητήρας; Έχει χρειαστεί επισκευή; Σωστά υποψιάζομαι ότι κάνει ταξίδια/μεγάλες αποστάσεις με σωστή χρήση;
Ο κινητήρας δεν έχει ανοιχτεί για να μπορέσω να δω τα ενδότερα σε τι κατάσταση είναι. Τσιμουχάκια/βαλβίδες δεν θέλει ακόμα (φτου φτου) οπότε... Πάντως όταν ανοίξαμε ψευτοκάπακο (για άσχετο λόγο, έπρεπε να βιδώσουμε την θερμοασπίδα της πολλαπλής) μου είχε κάνει εντύπωση το πόσο καθαρό ήταν μέσα. Πιανόλα κλπ δεν είχαν τπτ και ο εκκεντροφόρος, αμύγδαλα κλπ ήταν σαν καινούρια,χωρίς φθορές. Φαντάζομαι πως αν το λάδι δεν έκανε, θα είχαμε φαινόμενα πρόωρης φθοράς στο valvetrain.
Η χρήση του δεν είναι και τόσο σωστή, και εξηγούμαι. Κατά 70% το οδηγεί η μάνα μου, πράγμα που σημαίνει αλλαγές στις 3,5k στροφές το πολύ. Ο πατέρας μου και εγώ κάνουμε το υπόλοιπο 30%, αλλά και πάλι, το μπούκωμα είναι γεγονός. Το θέμα είναι πως μένουμε εκτός Θεσσαλονίκης και τα πρωινά έχει αρκετά χαμηλές θερμοκρασίες. Συν τοις άλλοις, μένουμε 5 λεπτά από την ΕΟ, οπότε ουσιαστικά το αμάξι με το που πάρει μπρος δουλεύει σε 2,5-3000 σταθερά...
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Παιδιά θυμάται κανείς τι λάδι προτείνει ο κατασκευαστής για Ιμπιζα 1.4 (75 Bhp)?
Ενα οποιοδήποτε λιπαντικό VW 502.00, 5w-40, ACEA A3 θα καλύψει τις ανάγκες του μοτέρ.
Eυχαριστώ. Σκεφτόμουν να του βάλω το 8100 Χ-cess 5w40 που μου έχει περισσέψει και υπερκαλύπτει τις παραπάνω προδιαγραφές αλλά ήθελα να δω πρώτα τι προτείνει η Seat.
-
Ξαναπήρα το αυτοκίνητο σήμερα απο περιέργεια.
Το βάζω μπροστά το πρωί και δεν φάνηκε απολύτως τίποτα απ την εξάτμιση.Τι παίζει και όταν το άφησα ακινητοποιημένο για μέρες έβγαλε το συννεφάκι?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ε τίποτα δεν είναι αυτό... Το 406 τα πρώτα 60k δούλευε με 10-40 ημί, μετά μέχρι τα 150k περίπου με 5-40 και από τότε μέχρι τώρα στα 250k είναι με 5-30. Μεταξύ αλλαγών (10k-13k, ανάλογα της χρήσης) καίει κάπου στα 200-300 γραμμάρια. @@ δλδ.Τόσο καιρό είχα καταλάβει ότι το ανάποδο είναι λογικό
Πάντως εγώ που είμαι τώρα σε 20άρι θεωρώ λογικό κάποια (θα δείξει) στιγμή να πάω σε 30άρι και μετά σε 40άρι κλπ. Υποψιάζομαι ότι θα δείξει από την κατανάλωση....μου είχε κάνει εντύπωση το πόσο καθαρό ήταν μέσα. Πιανόλα κλπ δεν είχαν τπτ και ο εκκεντροφόρος, αμύγδαλα κλπ ήταν σαν καινούρια,χωρίς φθορές.
Έχετε κάνει τίποτα το ιδιαίτερο όσο αφορά την βενζίνη ή το φίλτρο αέρα;
...μένουμε 5 λεπτά από την ΕΟ, οπότε ουσιαστικά το αμάξι με το που πάρει μπρος δουλεύει σε 2,5-3000 σταθερά...
Με την ίδια λογική είχα επιλέξει M1 0w40 πίσω το '99 σε Rallye 16V. Έβγαινα σε 1΄ λεπτό στην ΕΟ και έπρεπε να ακολουθήσω το ρεύμα με τον κινητήρα να γυρίζει κάπως πάνω από τις 3,000.
Έκανε και κάποιες 'γκρίνιες' ο κινητήρας κρύος (δισταγμούς / έλλειψη ομαλής παροχής δύναμης)
Τώρα - με τον νέο ιδιοκτήτη - το αυτοκίνητο αυτό φορά Motul X-Max 5w30
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
...μου είχε κάνει εντύπωση το πόσο καθαρό ήταν μέσα. Πιανόλα κλπ δεν είχαν τπτ και ο εκκεντροφόρος, αμύγδαλα κλπ ήταν σαν καινούρια,χωρίς φθορές.
Έχετε κάνει τίποτα το ιδιαίτερο όσο αφορά την βενζίνη ή το φίλτρο αέρα;
Tι εννοείς; Βενζίνη βάζουμε από ένα συγκεκριμένο πρατήριο εδώ και 3-4 χρόνια πλέον, απλή 95αρα. Παλαιότερα βάζαμε και από άλλα 2, αλλά είχαμε διάφορα συμπτώματα και τους ρίξαμε άκυρο.
Πάντως αλλάζει φίλτρο αέρα και βενζίνης κάθε 10k. -
Όλα τα αμάξια έχουν πλέον καθαρούς κινητήρες. Είναι τα λάδια καλά.
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Με την ίδια λογική είχα επιλέξει M1 0w40 πίσω το '99 σε Rallye 16V. Έβγαινα σε 1΄ λεπτό στην ΕΟ και έπρεπε να ακολουθήσω το ρεύμα με τον κινητήρα να γυρίζει κάπως πάνω από τις 3,000.
Έκανε και κάποιες 'γκρίνιες' ο κινητήρας κρύος (δισταγμούς / έλλειψη ομαλής παροχής δύναμης)
Τώρα - με τον νέο ιδιοκτήτη - το αυτοκίνητο αυτό φορά Motul X-Max 5w30
Με τα Mobil 1 0w-40 παρατήρησες τους δισταγμούς; Με τα X-Max εξαλείφθηκε;
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Ξαναπήρα το αυτοκίνητο σήμερα απο περιέργεια.
Το βάζω μπροστά το πρωί και δεν φάνηκε απολύτως τίποτα απ την εξάτμιση.Τι παίζει και όταν το άφησα ακινητοποιημένο για μέρες έβγαλε το συννεφάκι?
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Ξαναπήρα το αυτοκίνητο σήμερα απο περιέργεια.
Το βάζω μπροστά το πρωί και δεν φάνηκε απολύτως τίποτα απ την εξάτμιση.Τι παίζει και όταν το άφησα ακινητοποιημένο για μέρες έβγαλε το συννεφάκι?
μηπως υγρασια στην εξατμιση?
-
Δεν ήταν ασπρουλιάρικο, ήταν το κλασικό μπλε συννεφάκι
Τεσπά, μόλις το ξεκάπνισα στον αυτοκινητόδρομο και το πάρκαρα.
Τώρα αν δε βρέξει θα κινηθέι την επόμενη βδομάδα οποτε και θα δούμε... -
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Με την ίδια λογική είχα επιλέξει M1 0w40 πίσω το '99 σε Rallye 16V. Έβγαινα σε 1΄ λεπτό στην ΕΟ και έπρεπε να ακολουθήσω το ρεύμα με τον κινητήρα να γυρίζει κάπως πάνω από τις 3,000.
Έκανε και κάποιες 'γκρίνιες' ο κινητήρας κρύος (δισταγμούς / έλλειψη ομαλής παροχής δύναμης)
Τώρα - με τον νέο ιδιοκτήτη - το αυτοκίνητο αυτό φορά Motul X-Max 5w30
Με τα Mobil 1 0w-40 παρατήρησες τους δισταγμούς; Με τα X-Max εξαλείφθηκε;
Δεν ξέρω, θα ρωτήσω
Δεν βλέπω όμως λόγο να έχει σταματήσει το φαινόμενο αυτό...
-
Ήρθε σήμερα το sample kit από τη Blackstone. Το μαύρο μπουκαλάκι έχει ράγισμα στο καπάκι του. Υπάρχει πρόβλημα άραγε;
-
Οι ειδικοί θα ξέρουν σίγουρα. Mail them.
-
πριν λίγες μέρες το έλαβα κι εγώ, είναι σε καλή κατάσταση .....
θα το στείλω σαν δέμα ? δεν το βλέπω να χωράει σε φάκελλο ....
-
Υπάρχουν και μεγάλοι φάκελοι με εσωτερική αντικραδασμική επίστρωση από κυψέλες αέρα. Πήγαινε σε ένα βιβλιοπωλείο και θα βρείς. Μην το στείλεις ως δέμα, είναι πεταμένα λεφτά(20e), οι ίδιοι οι υπάλληλοι στο ταχυδρομείο μου το είπανε.
Εγώ το έστειλα απλό σε φάκελο και πήρα τα αποτελέσματα σε μια βδομάδα, καλύτερα δε νομίζω να γίνεται.
3,2 ευρώ μόνο για τα γραμματόσημα...και δε σε ρωτάνε τι έχει μέσα. Στο δέμα μπορεί να σε ρωτήσουν και να έχεις πρόβλημα.By the way,
Δεν υπάρχουν αξιόλογες διαφορές ανάμεσα σε απλά και συνθετικά λάδια ( τα εστερικά εξαιρούνται) για αλλαγές μέχρι τα 5000χλμ , μπορεί και περισσότερο ανάλογα με τη χρήση. -
Σε φάκελλο Α4 με κυψέλες το έστειλες ? κατάφερες να βάλεις μέσα το δοχείο ?
δεν τον ζυγίζουν τον φάκελλο ?
φαντάζομαι την απάντηση την παίρνουμε με email ? -
Χρησιμοποίησα δικό μου 'δοχείο' , χώρεσε οριακά αλλά υπάρχουν και μεγαλύτεροι φάκελοι, A3 .
Φυσικά και τον ζυγίζουν στο ταχυδρομειο- η απάντηση έρχεται με mail. -
Για το ραγισμένο καπάκι δεν πιστεύω πως υπάρχει πρόβλημα εφόσον ειναι το 3ο στάδιο προστασίας.
Η απάντηση έρχεται με e-mail καθώς και με mail (ταχυδρομικά ). Το 2ο εφόσον τικάρεις το κατάλληλο κουτάκι. Βέβαια και το pdf που λαμβάνεις με mail αρκεί.
Περι λιπαντικών γενικώς