Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 281
    • 282
    • 283
    • 284
    • 285
    • 315
    • 316
    • 283 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    82021
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      italakias last edited by

      μια χαρα ειναι αμα εχει τοσο χαμηλες θερμοκρασιες τον χειμωνα αλλα να αλλαζεις και το
      φιλτρο λαδιου γιατι δεν κανει να ανακατευονται διαφορετικα λαδια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • mesastou
        mesastou last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Ε τίποτα δεν είναι αυτό... Το 406 τα πρώτα 60k δούλευε με 10-40 ημί, μετά μέχρι τα 150k περίπου με 5-40 και από τότε μέχρι τώρα στα 250k είναι με 5-30. Μεταξύ αλλαγών (10k-13k, ανάλογα της χρήσης) καίει κάπου στα 200-300 γραμμάρια. @@ δλδ.

        Ενδιαφέρον και εντυπωσιακό θα έλεγα . Και νόμιζα πως μόνο εγώ ήμουν τολμηρός βάζοντας 30άρι σε xantia παλαιότερα, όταν είχε 140k. Σε τι κατάσταση είναι κατά τα άλλα ο κινητήρας; Έχει χρειαστεί επισκευή; Σωστά υποψιάζομαι ότι κάνει ταξίδια/μεγάλες αποστάσεις με σωστή χρήση;

        mouths are for eating, noses for breathing.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Ο χρήστης mesastou έγραψε:

          Ε τίποτα δεν είναι αυτό... Το 406 τα πρώτα 60k δούλευε με 10-40 ημί, μετά μέχρι τα 150k περίπου με 5-40 και από τότε μέχρι τώρα στα 250k είναι με 5-30. Μεταξύ αλλαγών (10k-13k, ανάλογα της χρήσης) καίει κάπου στα 200-300 γραμμάρια. @@ δλδ.

          Ενδιαφέρον και εντυπωσιακό θα έλεγα . Και νόμιζα πως μόνο εγώ ήμουν τολμηρός βάζοντας 30άρι σε xantia παλαιότερα, όταν είχε 140k. Σε τι κατάσταση είναι κατά τα άλλα ο κινητήρας; Έχει χρειαστεί επισκευή; Σωστά υποψιάζομαι ότι κάνει ταξίδια/μεγάλες αποστάσεις με σωστή χρήση;

          Ο κινητήρας δεν έχει ανοιχτεί για να μπορέσω να δω τα ενδότερα σε τι κατάσταση είναι. Τσιμουχάκια/βαλβίδες δεν θέλει ακόμα (φτου φτου) οπότε... Πάντως όταν ανοίξαμε ψευτοκάπακο (για άσχετο λόγο, έπρεπε να βιδώσουμε την θερμοασπίδα της πολλαπλής) μου είχε κάνει εντύπωση το πόσο καθαρό ήταν μέσα. Πιανόλα κλπ δεν είχαν τπτ και ο εκκεντροφόρος, αμύγδαλα κλπ ήταν σαν καινούρια,χωρίς φθορές. Φαντάζομαι πως αν το λάδι δεν έκανε, θα είχαμε φαινόμενα πρόωρης φθοράς στο valvetrain.

          Η χρήση του δεν είναι και τόσο σωστή, και εξηγούμαι. Κατά 70% το οδηγεί η μάνα μου, πράγμα που σημαίνει αλλαγές στις 3,5k στροφές το πολύ. Ο πατέρας μου και εγώ κάνουμε το υπόλοιπο 30%, αλλά και πάλι, το μπούκωμα είναι γεγονός. Το θέμα είναι πως μένουμε εκτός Θεσσαλονίκης και τα πρωινά έχει αρκετά χαμηλές θερμοκρασίες. Συν τοις άλλοις, μένουμε 5 λεπτά από την ΕΟ, οπότε ουσιαστικά το αμάξι με το που πάρει μπρος δουλεύει σε 2,5-3000 σταθερά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nidosan last edited by

            Ο χρήστης mariost έγραψε:

            Παιδιά θυμάται κανείς τι λάδι προτείνει ο κατασκευαστής για Ιμπιζα 1.4 (75 Bhp)?

            Ενα οποιοδήποτε λιπαντικό VW 502.00, 5w-40, ACEA A3 θα καλύψει τις ανάγκες του μοτέρ.

            Eυχαριστώ. Σκεφτόμουν να του βάλω το 8100 Χ-cess 5w40 που μου έχει περισσέψει και υπερκαλύπτει τις παραπάνω προδιαγραφές αλλά ήθελα να δω πρώτα τι προτείνει η Seat.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rx8_drifter last edited by

              Ξαναπήρα το αυτοκίνητο σήμερα απο περιέργεια.
              Το βάζω μπροστά το πρωί και δεν φάνηκε απολύτως τίποτα απ την εξάτμιση.

              Τι παίζει και όταν το άφησα ακινητοποιημένο για μέρες έβγαλε το συννεφάκι?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • mesastou
                mesastou last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                Ε τίποτα δεν είναι αυτό... Το 406 τα πρώτα 60k δούλευε με 10-40 ημί, μετά μέχρι τα 150k περίπου με 5-40 και από τότε μέχρι τώρα στα 250k είναι με 5-30. Μεταξύ αλλαγών (10k-13k, ανάλογα της χρήσης) καίει κάπου στα 200-300 γραμμάρια. @@ δλδ.

                Τόσο καιρό είχα καταλάβει ότι το ανάποδο είναι λογικό
                Πάντως εγώ που είμαι τώρα σε 20άρι θεωρώ λογικό κάποια (θα δείξει) στιγμή να πάω σε 30άρι και μετά σε 40άρι κλπ. Υποψιάζομαι ότι θα δείξει από την κατανάλωση.

                ...μου είχε κάνει εντύπωση το πόσο καθαρό ήταν μέσα. Πιανόλα κλπ δεν είχαν τπτ και ο εκκεντροφόρος, αμύγδαλα κλπ ήταν σαν καινούρια,χωρίς φθορές.

                Έχετε κάνει τίποτα το ιδιαίτερο όσο αφορά την βενζίνη ή το φίλτρο αέρα;

                ...μένουμε 5 λεπτά από την ΕΟ, οπότε ουσιαστικά το αμάξι με το που πάρει μπρος δουλεύει σε 2,5-3000 σταθερά...

                Με την ίδια λογική είχα επιλέξει M1 0w40 πίσω το '99 σε Rallye 16V. Έβγαινα σε 1΄ λεπτό στην ΕΟ και έπρεπε να ακολουθήσω το ρεύμα με τον κινητήρα να γυρίζει κάπως πάνω από τις 3,000.

                Έκανε και κάποιες 'γκρίνιες' ο κινητήρας κρύος (δισταγμούς / έλλειψη ομαλής παροχής δύναμης)

                Τώρα - με τον νέο ιδιοκτήτη - το αυτοκίνητο αυτό φορά Motul X-Max 5w30

                mouths are for eating, noses for breathing.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Ο χρήστης mesastou έγραψε:

                  ...μου είχε κάνει εντύπωση το πόσο καθαρό ήταν μέσα. Πιανόλα κλπ δεν είχαν τπτ και ο εκκεντροφόρος, αμύγδαλα κλπ ήταν σαν καινούρια,χωρίς φθορές.

                  Έχετε κάνει τίποτα το ιδιαίτερο όσο αφορά την βενζίνη ή το φίλτρο αέρα;

                  Tι εννοείς; Βενζίνη βάζουμε από ένα συγκεκριμένο πρατήριο εδώ και 3-4 χρόνια πλέον, απλή 95αρα. Παλαιότερα βάζαμε και από άλλα 2, αλλά είχαμε διάφορα συμπτώματα και τους ρίξαμε άκυρο.
                  Πάντως αλλάζει φίλτρο αέρα και βενζίνης κάθε 10k.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Όλα τα αμάξια έχουν πλέον καθαρούς κινητήρες. Είναι τα λάδια καλά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mariost last edited by

                      Ο χρήστης mesastou έγραψε:

                      Με την ίδια λογική είχα επιλέξει M1 0w40 πίσω το '99 σε Rallye 16V. Έβγαινα σε 1΄ λεπτό στην ΕΟ και έπρεπε να ακολουθήσω το ρεύμα με τον κινητήρα να γυρίζει κάπως πάνω από τις 3,000.

                      Έκανε και κάποιες 'γκρίνιες' ο κινητήρας κρύος (δισταγμούς / έλλειψη ομαλής παροχής δύναμης)

                      Τώρα - με τον νέο ιδιοκτήτη - το αυτοκίνητο αυτό φορά Motul X-Max 5w30

                      Με τα Mobil 1 0w-40 παρατήρησες τους δισταγμούς; Με τα X-Max εξαλείφθηκε;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        rx8_drifter last edited by

                        Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                        Ξαναπήρα το αυτοκίνητο σήμερα απο περιέργεια.
                        Το βάζω μπροστά το πρωί και δεν φάνηκε απολύτως τίποτα απ την εξάτμιση.

                        Τι παίζει και όταν το άφησα ακινητοποιημένο για μέρες έβγαλε το συννεφάκι?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          italakias last edited by

                          Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

                          Ξαναπήρα το αυτοκίνητο σήμερα απο περιέργεια.
                          Το βάζω μπροστά το πρωί και δεν φάνηκε απολύτως τίποτα απ την εξάτμιση.

                          Τι παίζει και όταν το άφησα ακινητοποιημένο για μέρες έβγαλε το συννεφάκι?

                          μηπως υγρασια στην εξατμιση?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            rx8_drifter last edited by

                            Δεν ήταν ασπρουλιάρικο, ήταν το κλασικό μπλε συννεφάκι
                            Τεσπά, μόλις το ξεκάπνισα στον αυτοκινητόδρομο και το πάρκαρα.
                            Τώρα αν δε βρέξει θα κινηθέι την επόμενη βδομάδα οποτε και θα δούμε...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • mesastou
                              mesastou last edited by

                              Ο χρήστης mariost έγραψε:

                              Με την ίδια λογική είχα επιλέξει M1 0w40 πίσω το '99 σε Rallye 16V. Έβγαινα σε 1΄ λεπτό στην ΕΟ και έπρεπε να ακολουθήσω το ρεύμα με τον κινητήρα να γυρίζει κάπως πάνω από τις 3,000.

                              Έκανε και κάποιες 'γκρίνιες' ο κινητήρας κρύος (δισταγμούς / έλλειψη ομαλής παροχής δύναμης)

                              Τώρα - με τον νέο ιδιοκτήτη - το αυτοκίνητο αυτό φορά Motul X-Max 5w30

                              Με τα Mobil 1 0w-40 παρατήρησες τους δισταγμούς; Με τα X-Max εξαλείφθηκε;

                              Δεν ξέρω, θα ρωτήσω

                              Δεν βλέπω όμως λόγο να έχει σταματήσει το φαινόμενο αυτό...

                              mouths are for eating, noses for breathing.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Ήρθε σήμερα το sample kit από τη Blackstone. Το μαύρο μπουκαλάκι έχει ράγισμα στο καπάκι του. Υπάρχει πρόβλημα άραγε;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mousatos last edited by

                                  Οι ειδικοί θα ξέρουν σίγουρα. Mail them.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    johnkyr last edited by

                                    πριν λίγες μέρες το έλαβα κι εγώ, είναι σε καλή κατάσταση .....

                                    θα το στείλω σαν δέμα ? δεν το βλέπω να χωράει σε φάκελλο ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mousatos last edited by

                                      Υπάρχουν και μεγάλοι φάκελοι με εσωτερική αντικραδασμική επίστρωση από κυψέλες αέρα. Πήγαινε σε ένα βιβλιοπωλείο και θα βρείς. Μην το στείλεις ως δέμα, είναι πεταμένα λεφτά(20e), οι ίδιοι οι υπάλληλοι στο ταχυδρομείο μου το είπανε.
                                      Εγώ το έστειλα απλό σε φάκελο και πήρα τα αποτελέσματα σε μια βδομάδα, καλύτερα δε νομίζω να γίνεται.
                                      3,2 ευρώ μόνο για τα γραμματόσημα...και δε σε ρωτάνε τι έχει μέσα. Στο δέμα μπορεί να σε ρωτήσουν και να έχεις πρόβλημα.

                                      By the way,
                                      Δεν υπάρχουν αξιόλογες διαφορές ανάμεσα σε απλά και συνθετικά λάδια ( τα εστερικά εξαιρούνται) για αλλαγές μέχρι τα 5000χλμ , μπορεί και περισσότερο ανάλογα με τη χρήση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        johnkyr last edited by

                                        Σε φάκελλο Α4 με κυψέλες το έστειλες ? κατάφερες να βάλεις μέσα το δοχείο ?
                                        δεν τον ζυγίζουν τον φάκελλο ?
                                        φαντάζομαι την απάντηση την παίρνουμε με email ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mousatos last edited by

                                          Χρησιμοποίησα δικό μου 'δοχείο' , χώρεσε οριακά αλλά υπάρχουν και μεγαλύτεροι φάκελοι, A3 .
                                          Φυσικά και τον ζυγίζουν στο ταχυδρομειο- η απάντηση έρχεται με mail.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • mesastou
                                            mesastou last edited by

                                            Για το ραγισμένο καπάκι δεν πιστεύω πως υπάρχει πρόβλημα εφόσον ειναι το 3ο στάδιο προστασίας.

                                            Η απάντηση έρχεται με e-mail καθώς και με mail (ταχυδρομικά ). Το 2ο εφόσον τικάρεις το κατάλληλο κουτάκι. Βέβαια και το pdf που λαμβάνεις με mail αρκεί.

                                            mouths are for eating, noses for breathing.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 281
                                            • 282
                                            • 283
                                            • 284
                                            • 285
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 283 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr