-
τι να σου πω μπορεί να μην το ακούμπησε αλλα και με sirocco φίλου που άνοιξε ήταν 5 αυτοκίνητα πίσω! Τώρα τι να σου πω μπορεί να έτυχε. Πάντως τα 207 δεν είναι γρήγορα και μην ξεχνάς ότι δεν απενεργοποιείται το antispin και από την εκκίνηση χάνουν ένα αμάξι σίγουρα! Το ίδιο πρόβλημα με το antispin έχουν και τα czt.
-
Ο χρήστης grande jerry έγραψε:
τι να σου πω μπορεί να μην το ακούμπησε αλλα και με sirocco φίλου που άνοιξε ήταν 5 αυτοκίνητα πίσω! Τώρα τι να σου πω μπορεί να έτυχε. Πάντως τα 207 δεν είναι γρήγορα και μην ξεχνάς ότι δεν απενεργοποιείται το antispin και από την εκκίνηση χάνουν ένα αμάξι σίγουρα! Το ίδιο πρόβλημα με το antispin έχουν και τα czt.Τυχαία είδα 'κόντρα' (χαζομάρα θα την χαρακτήριζα καλύτερα με την κίνηση που είχε) στην Καβάλας στο ρεύμα προς Αθήνα σε κατηφόρα, χτες το βράδυ ανάμεσα σε A3 (μπορεί να ήταν και S3, οπτικά τουλάχιστον ήταν) και corsa OPC.
Μια και ήμουν το ακριβώς πίσω τους αυτοκίνητο θα έβαζα στοίχημα οτι το A3 θα ξέφευγε τουλάχιστον στην αρχή άνετα... (τετρακίνηση και κατηφόρα και χάλια δρόμος και κλπ κλπ)Κι όμως ! Με τους συγκεκριμένους οδηγούς (που μου φάνηκαν αποφασισμένοι για την χαζομάρα τους) το OPC αν και σπίνιαρε έντονα για 1sec στην εκκίνηση και την πρώτη αλλαγή, δεν έμεινε πίσω.
Λογικά το Abarth μπορεί να μεταφέρει καλύτερα την δύναμή του στον δρόμο και να ισορροπήσει τα λιγότερα άλογα απο το OPC.
Θα προτιμούσα όμως να τα βλέπαμε αυτά στην πίστα και όχι μέσα στην κίνηση....
-
Ξέρω σας έχω πρήξει αλλά τι να κάνω και ρω έχω απορίες.
Πάμε ξανά λοιπόν στο θέμα των λαδιών.. τι λαδιά μας βάζουνε ρε παιδία? τα έχει αλλάξει κάποιος??
Γιατί στο βιβλίο του αυτοκίνητου γράφει για ημι-συνθετικά λαδιά 5w-40. και όταν ρώτησα τον τύπο στο συνεργείο αν ισχύει δεν μου απάντησε.ΥΓ. Στην έκθεση πρέπει να είναι άρρωστοι σήμερα τους πήρα τηλ για κάποια χρήματα που μου χρωστούσαν και με εξυπηρέτησαν ευγενικά και γρήγορα, μάλλον έχουν πυρετουλη γιατί δεν με έχουν συνηθίσει σε τέτοια εξυπηρέτηση.
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Τυχαία είδα 'κόντρα' (χαζομάρα θα την χαρακτήριζα καλύτερα με την κίνηση που είχε) στην Καβάλας στο ρεύμα προς Αθήνα σε κατηφόρα, χτες το βράδυ ανάμεσα σε A3 (μπορεί να ήταν και S3, οπτικά τουλάχιστον ήταν) και corsa OPC.
Μια και ήμουν το ακριβώς πίσω τους αυτοκίνητο θα έβαζα στοίχημα οτι το A3 θα ξέφευγε τουλάχιστον στην αρχή άνετα... (τετρακίνηση και κατηφόρα και χάλια δρόμος και κλπ κλπ)Κι όμως ! Με τους συγκεκριμένους οδηγούς (που μου φάνηκαν αποφασισμένοι για την χαζομάρα τους) το OPC αν και σπίνιαρε έντονα για 1sec στην εκκίνηση και την πρώτη αλλαγή, δεν έμεινε πίσω.
Αν το Audi ήταν γνήσιο S3, ούτε με κυάλια δε θα τό 'βλεπε το Corsa. Ακόμα και με κουλό οδηγό.
-
Ο χρήστης illusion έγραψε:
Ξέρω σας έχω πρήξει αλλά τι να κάνω και ρω έχω απορίες.
Πάμε ξανά λοιπόν στο θέμα των λαδιών.. τι λαδιά μας βάζουνε ρε παιδία? τα έχει αλλάξει κάποιος??
Γιατί στο βιβλίο του αυτοκίνητου γράφει για ημι-συνθετικά λαδιά 5w-40. και όταν ρώτησα τον τύπο στο συνεργείο αν ισχύει δεν μου απάντησε.ΥΓ. Στην έκθεση πρέπει να είναι άρρωστοι σήμερα τους πήρα τηλ για κάποια χρήματα που μου χρωστούσαν και με εξυπηρέτησαν ευγενικά και γρήγορα, μάλλον έχουν πυρετουλη γιατί δεν με έχουν συνηθίσει σε τέτοια εξυπηρέτηση.
Στο φυλλαδιάκι του Esseesse γράφουν για συνθετικά 'Selenia Abarth SAE 10W50' κάθε 10.000χλμ
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Στο φυλλαδιάκι του Esseesse γράφουν για συνθετικά 'Selenia Abarth SAE 10W50' κάθε 10.000χλμΑκριβώς και είναι πανάκριβα κιόλας και racing
-
10/50 λαδια το 2009?
-
-
http://flcf.onion.it/commonfile/ita/pdf ... at_ITA.pdf
-
Εδώ είναι και τα χαρακτηριστικά τους για του γνώστες του 'Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις'
http://flcf.onion.it/commonfile/eng/pdf/1313_stec_ENG.pdf
**Με πρόλαβε ο Super Busso ..... **
25χ4 (3,3lt με την αλλαγή φίλτρου)=100Ευρά.... δεν είναι και λίγα......
**Illusion ** δεν νομίζω να έχεις παράπονο.... Έχτρα άμεση η απάντηση...
-
εγώ πάντως πλήρωσα 110 euro χωρίς το φίλτρο το οποιο νομίσω έχει 30 euro.
-
και γω πιστευω πως το 10w-50 ειναι πολυ χοντρο λαδι θα μας τρελανουν??
απο οτι ξερω μπορουμε να βαλουμε κ λαδι αλλης μαρκας αρκει να πληρει τις προδιαγραφες οποτε.... -
k go tha ithela na to rotiso auto se antiprosopia giati exo kone gia xontriki se alles markes,min ta skao tsampa!!!!An pliroun tis prodiagrafes den nomizo na iparei problima...
-
αμα πληρουν τις προδιαγραφες δεν μπορουν να πουν τπτ τελικα απλα εχουν βρει την καραμελα με την εγγυηση για να μας τα παιρνουν.
-
Ρε παιδια εχετε βρει λαδια 10-50 σε αλλη μαρκα εκτος απο Selenia; Εγω με ενα γρηγορο ψαξιμο στο internet δε βρηκα. Αραγε απο το εργοστασιο τι λαδια να μας εχουν βαλει;
-
Ο χρήστης akis1821 έγραψε:
Ρε παιδια εχετε βρει λαδια 10-50 σε αλλη μαρκα εκτος απο Selenia; Εγω με ενα γρηγορο ψαξιμο στο internet δε βρηκα. Αραγε απο το εργοστασιο τι λαδια να μας εχουν βαλει;Τα 10W50 είναι για το Esseesse
Το απλό Abarth θέλει:
Synthetic SAE 5W-40 ACEA C3, FIAT 9.55535-S2Και τα προτεινόμενα εργοστασιακά είναι τα:
SELENIA K P.E. -
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Ρε παιδια εχετε βρει λαδια 10-50 σε αλλη μαρκα εκτος απο Selenia; Εγω με ενα γρηγορο ψαξιμο στο internet δε βρηκα. Αραγε απο το εργοστασιο τι λαδια να μας εχουν βαλει;
Τα 10W50 είναι για το Esseesse
Το απλό Abarth θέλει:
Synthetic SAE 5W-40 ACEA C3, FIAT 9.55535-S2Και τα προτεινόμενα εργοστασιακά είναι τα:
SELENIA K P.E.Velissarie εχεις δικιο,ετσι λεει το βιβλιαρακι.. Απλα στο συνεργειο μου ειπαν οτι βαζουν τα 10w-50 στις αλλαγες λαδιων του απλου Αbarth
-
Ο χρήστης akis1821 έγραψε:
Ρε παιδια εχετε βρει λαδια 10-50 σε αλλη μαρκα εκτος απο Selenia; Εγω με ενα γρηγορο ψαξιμο στο internet δε βρηκα. Αραγε απο το εργοστασιο τι λαδια να μας εχουν βαλει;
Τα 10W50 είναι για το Esseesse
Το απλό Abarth θέλει:
Synthetic SAE 5W-40 ACEA C3, FIAT 9.55535-S2Και τα προτεινόμενα εργοστασιακά είναι τα:
SELENIA K P.E.Velissarie εχεις δικιο,ετσι λεει το βιβλιαρακι.. Απλα στο συνεργειο μου ειπαν οτι βαζουν τα 10w-50 στις αλλαγες λαδιων του απλου Αbarth
Παιδια και εγω για 10w -50 ηξερα βασικα δεν εχω κοιταξει βιβλιαρακι αλλα αυτα μου ειχανε πει και αλλαγη βαση κατασκευαστη 15.000 χλμ . Να ρωτησω κατι οι υπολοιποι που εχετε Abarth σας εχει καψει καθολου λαδι?????Ρωταω ενημερωτικα αν και σιγουρα θα εχει καψει έστω και λίγο μιας και ειναι τα πρωτα λαδια σε τουρμπατο αμαξι και αρονταριστο μοτερ
-
Εχω 4200km και δεν μου εχει καψει σταγονα λαδι. Απο τα 3000km σταματησα το στρωσιμο (οχι κοφτες βεβαια). Με golf gti 1η και 2η του εφευγα στην 3η με επιανε.δοκιμη σε δυο φαναρια με το ιδιο αποτελεσμα.
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Ρε παιδια εχετε βρει λαδια 10-50 σε αλλη μαρκα εκτος απο Selenia; Εγω με ενα γρηγορο ψαξιμο στο internet δε βρηκα. Αραγε απο το εργοστασιο τι λαδια να μας εχουν βαλει;
Τα 10W50 είναι για το Esseesse
Το απλό Abarth θέλει:
Synthetic SAE 5W-40 ACEA C3, FIAT 9.55535-S2Και τα προτεινόμενα εργοστασιακά είναι τα:
SELENIA K P.E.και το απλό abarth αυτά τα 10-50 παίρνει! Αυτά μου βάλανε και μένα.
Fiat Grande Punto ABARTH