Ο χρήστης asanakis kostas έγραψε:
απο 150 σε 180 αλογα και απο 21 ροπη σε 26 και 29 με το σπορτ πατημενο για ξαναψαξτω σιγουρα εχει
για ΦΙΑΤ
Εχεις pm.
Ο χρήστης asanakis kostas έγραψε:
απο 150 σε 180 αλογα και απο 21 ροπη σε 26 και 29 με το σπορτ πατημενο για ξαναψαξτω σιγουρα εχει
για ΦΙΑΤ
Εχεις pm.
Ποτε δεν αμφισβητησα την αξιοπιστια των Ιαπωνικων αυτοκινητων! Με χαλαει κυριως η εμφανιση τους, κατα τα αλλα κορυφαια σε πολλους τομεις.
Ο χρήστης Ασπρουλης έγραψε:
Ρε σεις μην ψαρωνεται με το abarth δεν ειναι η ιδια εταιρεια, οι ιδιοι ανθρωποι με την τοτε abart.
Fiat ειναι πο αποφασισε να ξαναριξει στο παιχνιδι το ονομα για εμπορικους σκοπους.
Ξερεται τι βλαβες εβγαζαν τα Φιατ προηγουμενης γενειας?
Στο αυτοκινητο ειμαι γερμανο ιαπωνας.
Φιλε μου ειχες ποτε ιταλικο αυτοκινητο? Μου επιτρεπεις να σου πω εγω τις βλαβες τους που εχω αλλαξει 3 ιταλικα και συνεχιζω εδω και λιγους μηνες με abarth??
UNO TURBO - Το πουλησα με 120000Km χωρις το παραμικρο προβλημα.Μειονεκτημα του το κακο κρατημα.
33 1,7 16V - Μετα απο περιπου 160000km το πουλησα εχωντας αλλαξει μονο μιζα και τα δυο ηλεκτρικα παραθυρα.
145 2,0 - Το εδωσα το αμαξι πριν 6 μηνες. Με 115000km, αλλαγη μιζας,μπαταριας μονο!! Λογικο βρισκω το γεγονος οτι το αμαξι τσιμπαγε λιγο λαδι μιας και δουλευε συνηθως στα υψη.
Οι παραπανω λογοι με οδηγησαν παλι σε ιταλια πλευρα...
Χθες πριν ξεκινησω για ταξιδι περασα απο φιλο μου που εχει βουλκανιζατερ. Μου ειπε οτι αυτη η διασταση ελαστικου θελει πιεση 40. Με τοση πιεση ειχα παραλαβει το αμαξι απο την abarth,μετα απο καποια km την ειχα κατεβασει. Απο χθες την ανεβασα παλι αλλα δυστυχως λογω κακοκαιριας στο ταξιδι δεν καταφερα να καταλαβω τυχον αλλαγες. Επισης σημερα παρακολουθωντας το αμαξι ειδα σκουρια στο πανω μερος της βιδας του αριστερου αμορτισερ! Το ιδιο παρατηρησα και στην αντιστοιχη βιδα της πορτας του οδηγου!!Ριξτε μια ματια.
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
με τα πατακια ρωτησε κανεις τι γινεται?
Στην προηγουμενη σελιδα ειχα αναφερει οτι τα πατακια ηρθαν. 3 σχεδια και τιμη στα 67ευρω.
Νομιζω παιδια οτι αυτο συμβαινει με οποιοδηποτε καινουργιο μοντελο.Και δεν εχει να κανει μονο με τα πατακια και τα επιπλεον 67Ε. Μετα απο 1χρονο μπορει να δεις και εκπτωση 1000-1500Ε. Αυτα πανω κατω ολοι τα ξερουμε! Παντως και τα τρια σχεδια ειναι ομορφα.Εγω διαλεξα αυτα με την κοκκινη ραφη και το σηματακι που υπαρχει και στα τεσσερα πατακια.
Μην δεχτεις επισκευη,ζητα καινουργιο αμαξι. Πιθανοτατα να αναγκαστεις να ξεκινησεις δικαστικη διαμαχη,αλλα εφοσον καταλαβουν οτι το τραβας θα σου ζητησουν συμβιβασμο που αν τον δεχτεις βλεπω να χανεις κανα 2χιλιαρικα...ομως θα εχεις παλι καινουργιο!
Παιδια καλησπερα. Μολις εμαθα οτι στην ABARTH εφεραν τα πατακια. Σε τρια σχεδια και απο τιμες 57Ε + ΦΠΑ.
Ο χρήστης πανος_fabia 101 έγραψε:
μια ακόμη απορία, ξέρω γίνομαι κουραστικός, αλλά το κάνω για να ξορκίσω το κακό!σε 10 μέρες θα το έχω στα χέρια μου!
στην ενότητα για το punto διαβάζω ότι τα τακάκια απο το αυτοκίνητο σφυράνε, και ο λόγος οφείλεται στο ότι είναι κατασκευασμένα απο οικολογικό υλικό!!!
συμβαίνει το ίδιο και με τα φρένα του bravo γιατι δεν είδα κανένα να παραπονιέται και το έχω απορία!!
Φιλε καλησπερα. Ειμαι κατοχος Abarth Punto και μετα τα πρωτα 1000km το σφυριγμα στα φρενα ηταν και ειναι πολυ εντονο. Εφοσον ζεσταθουν κανενα προβλημα αλλωστε πλεον το συνηθισα.
Λοιπον παιδια για να καταληξουμε καπου ας κρατησουμε και τις 2 προτασεις < ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΡΑΔΥ - ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΣΗΜΕΡΙ > και ας στειλουν οι ενδιαφερομενοι εως αυριο το απογευμα την ημερα προτιμησης τους. Με βαση αυτην καταληγουμε σε μια τελικη αποφαση.