Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά σβέλτου μικρομεσαίου έως 22Κ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά σβέλτου μικρομεσαίου έως 22Κ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 10
    • 11
    • 3 / 11
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    60
    207
    328
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mphysiker last edited by

      Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

      Eφοσον ειναι απωθημενο εχω μια προταση

      Πας στην BMW ''Κυριοι γεια σας οριστε τα 22κ ευρω μου θελω να μου βρειτε μια καλη 120 μτχ!Μολις βρειτε παρτε τηλ να ερθω να σας τα δωσω''

      Και εχεις και αμαξι που γουσταρεις και καλο κινητηρα!

      Σκεψου το!

      Ομολογώ οτι το έχω σκεφτει... όμως φοβάμαι την αγορά μεταχειρισμένου. Παντα θα έχω την έννοια αν είναι τρακαρισμένο, αν έχει ψευτικα χλμ αν... αν..
      Επίσης θεωρώ μεγάλο το ποσό των 22Κ για μτχ. Ίσως 17-18Κ για μια μτχ 116 facelift να το σκεφτόμουν αλλα και πάλι ...

      To αν ειναι τρακαρισμενο μπορεις να το δεις ευκολα!
      Τωρα για αμαξι 2ετιας ποσο να τα γυρισουν παλι λιγα θα εχει
      120μτχ απο μενα !
      Κανε το γουστο σου

      true...ψαξε για μτχ 120...τα αλλα που λες πιθανολογω οτι δε σαρεσουν στην ουσια...

      (ασε που εχεις και κανα 2 επιλογες που μονο για να σου στησει η αντιπροσωπεια αγαλμα ευεργετη κανουν)

      Μπορέις να μου πεις ποιες επιλογές εννοείς?
      Θέλω και τεκμηρίωση βεβαια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        adis4gr last edited by

        astra, 116, c30...το αστρα παει για αλλαγη και ποτε δεν ηταν καλυτερο απο το γκολφ σου, ασε που φημες λενε οτι ο κινητηρας του και οι αναρτησεις του δε συμβαδιζουν...αν θες να πας σε χειροτερο αμαξι πασο...

        116 και c30 ασχολιαστα...λογικα θα σαι μεταξυ σειρα 1 και μιτο και οπως προειπα καλα θα κανεις να ψαξεις για 120...με το γκολφ 160 στο πισω μερος του μυαλου...

        αλλα η αλφα ειναι αλφα οπως και να το κανουμε!

        υγ.βασικα μη νομιζεις οτι στη λεω..τα λεφτα σου λυπαμαι! ρωτησες στη vw ποσο παιρνει το γκολφ σου?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stormold last edited by

          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
          Λιγο ατυχες να συγκρινεις αυτοκινητο ατμοσφαιρικο που εχει αρκετα χρονια στην αγορα,
          με το μικρο (και) 'ταπεινο?' scirocco που τουλαχιστον διαθετει 20κιλα ροπης, και για την
          Ελληνικη πραγματικοτητα (δρομους) σαν κινητηρας ειναι παραπανω απο ικανοποιητικος.
          Φταιει βασικα και η μοδα των αφθονων ιππων που μας εχει κανει να σκεφτομαστε ετσι...

          Aν θεωρήσω ότι τα λες μία χαρά ... τότε ποιος ο λόγος να μην πάρει την 'μικρή' BMW;

          Και γιατί θεωρούμε το scirocco μικρό; 4,26 μέτρα μήκος και 1250 κιλά θεωρείται μικρό;;

          Δεν βρίσκω λογική κάποιος να πάρει το 122άλογα όταν με 1750euro παραπάνω παίρνει το 160άλογα...

          Από εκεί και πέρα αν κοιτάμε μόνο την εμφάνιση και μία σβελτάδα (π.χ. για προσπεράσεις) τότε όλα τα αυτοκίνητα που έχουν αναφερθεί αυτό το διαθέτουν και φυσικά και το Scirocco, το οποίο ως Coupe Sport είναι αισθητικά ποιο ελκυστικό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mphysiker last edited by

            @Adis4gr:
            Δεν νομίζω οτι μου την λες απλα θέλω να συλλέξω όσο το δυνατόν περισσότερες τεκμηριωμένες απόψεις.
            Εν μέρη συμφωνώ με όσα λες, ωστόσο αγορές οπως της 116 και του c30 είναι ειδικές. Ειλικρινά αν η βόλβο έιχε ένα κινητήρα της προκοπής (έστω και τον 1.6 Ti-VCT της Ford) θα αγόραζα το c30 με κλειστά μάτια, λόγω της αισθητικής του, του εξαιρετικού ποιοτικά εσωτερικού αλλά και της απο όσο διαβάζω κορυφαίας ποιότητας κύλησής του (δεν το έχω οδηγήσει). Η δε 116 είναι 'απωθημένο' οπως προανέφερα κυρίως για την αγάπη που έχω στις 'μπεμπες'. Τέλος δεδομένου οτι αλλάζω ένα αυτοκίνητο στα 2.5 χρόνια σίγουρα θα έχω οικονομική ζημία. Το gtc απλώς έρχεται σε ένα ενδιαφέρον οικονομικα πακέτο (προφανώς λόγω της επικείμενης αντικατάστασης) όντας σχεδόν ισάξιο με το γκολφ μου σε όλους τους τομείς συν την επιζητούμενη δύναμη του κινητήρα και τις επιδόσεις που μου λείπουν. Άρα οικονομοτεχνικά αποτελεί ρεαλιστική επιλογή.

            ΥΓ. Η φάου βε μου το αγοράζει 1000 ευρά παραπάνω απο τους υπόλοιπους..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skye last edited by

              Πρωτα απ'ολα ξεχνας 116 και C30 λογω κινητηρα και μονο (οχι οτι δεν ειναι επαρκεις οι κινητηρες τους, αλλα ειναι μονο επαρκεις, μια ταχυτητα κατω απ'τα υπολοιπα).

              Περι MiTo: τους χωρους μην τους σκεφτεσαι ηλικιακα αλλα με βαση τις αναγκες σου. Οι χωροι δεν εχουν να κανουν με το αν εισαι 25, 30 ή 40 αλλα με το αν τους χρειαζεσαι. Αν κινεισαι στην πολη και δεν χρειαζεσαι χωρους, δεν βλεπω κανενα λογο γιατι να πας στην κατηγορια του Golf και οχι στην κατηγορια της MiTo.

              Περι Golf: Καλο χρυσο και αγιο, αλλα εχει πηξει ο τοπος απο V και θα πηξει και απο τη νεα γενια φυσικα.
              Το Σιροκο απ'οσο λενε τα παιδια εδω στο forum εχει μακροχρονες παραδοσεις. Εγω αμαξι με αναμονη 4μηνου δεν θα επαιρνα. Επισης αν ειναι να πας σε Σιροκο 120 αντι για Golf 160 δεν ξερω κατα ποσο αξιζει.... για μενα δεν πολυαξιζει.
              Το Λεον ειναι πολυ καλη περιπτωση, αλλα δεν μου αρεσει το εσωτερικο του.
              Εγω θα ημουν μεταξυ Mito, Γκολφ, Λεον και Σιροκο. Το Astra απορριπτεται (ειναι οπελ ). Απ'αυτα προσωπικα θα διαλεγα Mito επειδη ειναι η πιο ομορφη
              Για σενα δεν μπορω να ξερω αλλα πιστευω οτι θα διαλεξεις τελικα το Σιροκο . Τουλαχιστον παρ'το με 160 ιππους και καλοριζικο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • giuseppe-busso
                giuseppe-busso last edited by

                Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:

                1. Mito 1.4 155ps (+ εμφανιση έξω, είναι άλφα/- εμφανιση μέσα, το γνωστό θέμα περι ασάφειας στην ευθεία)

                δε διαβάζω παρακάτω . Για να χρησιμοποιείς τη φράση 'είναι άλφα' στα θετικά στοιχεία του αυτοκινήτου, σημαίνει ότι αυτή έχεις αποφασίσει να πάρεις απλώς δεν το ξέρεις ακόμη

                καλορίζικη

                RESPECT
                Νομίζω το έθεσες καθωσπρέπει το θέμα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jntaras last edited by

                  Κανε τεστ ντραιβ το σιροκκο και θα την παρεις την αποφαση,αλλα για μενα,το 160,χωρις εξτρα Επισης θα δεις την μεγαλη διαφορα απο το golf...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jntaras last edited by

                    Ο χρήστης mphysiker έγραψε:
                    Φίλοι συνφορουμίστες,
                    τείνω να το πάρω απόφαση και να αποχωριστώ, παρόλο που το λυπάμαι (είναι 2.5 ετών) το golf V fsi μου για τα θέλγητρα ενός σβέλτου μικρομεσαίου (ή μικρού με μήκος άνω των 4 μ.) με μέγιστο κόστος (αυστηρά) στα 22 Κ. Οι χώροι είναι επιθυμητοί αλλά όχι απαραίτητοι. Το αυτοκίνητο θα ήθελα να έχει ενα χαρακτήρα σβέλτου Grand Tourer (και όχι GTi) όσο είναι δυνατόν σε αυτή την κατηγορία τιμής. Κατόπιν σχετικής ερευνας αγοράς καταλήγω στα εξής:

                    1. Mito 1.4 155ps (+ εμφανιση έξω, είναι άλφα/- εμφανιση μέσα, το γνωστό θέμα περι ασάφειας στην ευθεία)
                    2. Astra GTC 1.6T (+τιμή,ποιότητα εσωτερικού, καλούτσικο παντού/- αντικαθίσταται οσονούπω, καλούτσικο παντού)
                    3. Peugeot 207 GT (+διακριτική εμφάνιση, καλός κινητήρας/ - τιμή, 5ταχυτο κιβώτιο) ή εναλλακτικά το rallye και μένουν και ρέστα.
                    4. Golf VI 3d. 160ps (+κινητήρας, ποιότητα, ολοκληρωμένος χαρακτήρας/ - τιμή,εμφάνιση, πάλι γκολφ ρε γ@μώτο?)
                    5. Scirocco 122 ps (+εμφάνιση / - εσωτερικό ίδιο με το γκολφ μου, τιμή)
                    6. Leon 1.8 TFSI 160 ps (+ κινητήρας, τιμή / - εμφάνιση μέσα-έξω, ποιότητα εσωτερικόυ, είναι αρκετά χρόνια στην αγορά)
                    7. 116i 3d (+εμφάνιση μέσα έξω και ποιότητα εσωτερικού, πίσω κίνηση / τιμή, μέτριες επιδόσεις)

                    Απο τα παραπάνω Μιτο, 207, GTC και Λεόν βρίσκονται σε τελική τιμή (συνυπολογίζοντας εκπτώσεις, τόκους κλπ) κοντά στα 20Κ, το γκόλφ είναι ακριβώς στο Budget, scirocco και 116 το υπερβαίνουν αρκετά.Θα μου άρεσε και το C30 αλλα δυστυχώς στο 1.8 η τιμή φαντάζομαι ξεφευγει....
                    Σχόλια, ιδέες, προτάσεις όλα καλοδεχούμενα! Θα εκτιμήσω ιδιαίτερα και θα με βοηθήσουν σχόλια κατόχων των παραπάνω.
                    Ευχαριστώ.

                    Στα + του Σιροκκο βαλε το φοβερο στησιμο και τους πολλαπλους για να δεις την ουσια του στην πραγματικοτητα..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mphysiker last edited by

                      Καλημέρα και πάλι, συμπεράσματα μετα απο μια περιήγηση στις αντιπροσωπίες:
                      Λεόν: Πήγα με καλή διαθεση να το (ξανα)δω, δεδομένης της εκτίμησης μου για τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, προσπαθώντας να πείσω τον εαυτό μου οτι τελικά δεν είναι τόσο άσχημα τα πράγματα στο εσωτερικό. Φευ! Αφήστε που εξωτερικά άναμεσα στο παρμπριζ και το καπό έχει μια μεγάλη λωρίδα πλαστικού (WTF!!?) την οποία δεν είχα προσέξει παλαιότερα. ξενέρωμα οπότε απορρίπτεται...
                      GTC: Καλό, χρυσό, άγιο αλλά αν το γκολφάκι μου είναι μια φορά αδιάφορο το αστράκι είναι 10... βέβαια τουτο δω έχει δύναμη. πολλή δύναμη.
                      Γκολφ 6: με τίποτα δεν αντέχω αλλα 5-6 χρόνια με γκόλφ. Το βλέπω καμια φορά στο δρόμο και πρέπει να φτασει στα 5-10 μέτρα για να καταλάβω οτι είναι το 6 και όχι το 5.
                      207 GT: μπα, κυρίως λόγω σχέσης τιμής-πακέτου.
                      Οπότε καταλήγω ανάμεσα σε 116 και σιρόκο 122 ιππ. που έχουν τη ίδια ακριβώς τιμή και ιπποδύναμη (έχουν διαφορά στη ροπή 3 κιλά περίπου) με αουτσάιντερ τη λίγο φτηνότερη μίτο..
                      Μέσα στο 3ήμερο θα τα οδηγήσω και απο δευτέρα θα έχω ελπιζω καταλήξει.
                      Εντωμεταξύ οποιοδήποτε σχόλιο και τεκμηριωμένη προτίμηση ανάμεσα στα 3 είναι καλοδεχούμενη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Η απόφαση είναι καθαρά προσωπική (και υποκειμενική) αφού και τα 2 αυτοκίνητα στα οποία έχεις καταλήξει είναι πολύ καλά. Προσωπικα προτιμώ την 116i γιατί μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά, έχει πίσω κίνηση και γενικά την θεωρώ καλύτερο αυτοκίνητο (σε στήσιμο, φρένα, τιμόνι, ποιότητα κλπ.), με μόνο μείον τους σχετικά μικρότερους χώρους. Επίσης, από την εξυπηρέτηση της VW (όταν είχα Golf) δεν είχα μείνει και πολύ ευχαριστημένος. Όχι ότι η BMW είναι τέλεια, αλλά τουλάχιστον η δικιά μου εμπειρία δείχνει ότι είναι αρκετά καλύτερη.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          rafi last edited by

                          Ο χρήστης mphysiker έγραψε:
                          Καλημέρα και πάλι, συμπεράσματα μετα απο μια περιήγηση στις αντιπροσωπίες:
                          Λεόν: Πήγα με καλή διαθεση να το (ξανα)δω, δεδομένης της εκτίμησης μου για τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, προσπαθώντας να πείσω τον εαυτό μου οτι τελικά δεν είναι τόσο άσχημα τα πράγματα στο εσωτερικό. Φευ! Αφήστε που εξωτερικά άναμεσα στο παρμπριζ και το καπό έχει μια μεγάλη λωρίδα πλαστικού (WTF!!?) την οποία δεν είχα προσέξει παλαιότερα. ξενέρωμα οπότε απορρίπτεται...
                          GTC: Καλό, χρυσό, άγιο αλλά αν το γκολφάκι μου είναι μια φορά αδιάφορο το αστράκι είναι 10... βέβαια τουτο δω έχει δύναμη. πολλή δύναμη.
                          Γκολφ 6: με τίποτα δεν αντέχω αλλα 5-6 χρόνια με γκόλφ. Το βλέπω καμια φορά στο δρόμο και πρέπει να φτασει στα 5-10 μέτρα για να καταλάβω οτι είναι το 6 και όχι το 5.
                          207 GT: μπα, κυρίως λόγω σχέσης τιμής-πακέτου.
                          Οπότε καταλήγω ανάμεσα σε 116 και σιρόκο 122 ιππ. που έχουν τη ίδια ακριβώς τιμή και ιπποδύναμη (έχουν διαφορά στη ροπή 3 κιλά περίπου) με αουτσάιντερ τη λίγο φτηνότερη μίτο..
                          Μέσα στο 3ήμερο θα τα οδηγήσω και απο δευτέρα θα έχω ελπιζω καταλήξει.
                          Εντωμεταξύ οποιοδήποτε σχόλιο και τεκμηριωμένη προτίμηση ανάμεσα στα 3 είναι καλοδεχούμενη.

                          αν ειναι διλιτρο το αποκλε'ιεις.??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mphysiker last edited by

                            Ο χρήστης rafi έγραψε:

                            Καλημέρα και πάλι, συμπεράσματα μετα απο μια περιήγηση στις αντιπροσωπίες:
                            Λεόν: Πήγα με καλή διαθεση να το (ξανα)δω, δεδομένης της εκτίμησης μου για τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, προσπαθώντας να πείσω τον εαυτό μου οτι τελικά δεν είναι τόσο άσχημα τα πράγματα στο εσωτερικό. Φευ! Αφήστε που εξωτερικά άναμεσα στο παρμπριζ και το καπό έχει μια μεγάλη λωρίδα πλαστικού (WTF!!?) την οποία δεν είχα προσέξει παλαιότερα. ξενέρωμα οπότε απορρίπτεται...
                            GTC: Καλό, χρυσό, άγιο αλλά αν το γκολφάκι μου είναι μια φορά αδιάφορο το αστράκι είναι 10... βέβαια τουτο δω έχει δύναμη. πολλή δύναμη.
                            Γκολφ 6: με τίποτα δεν αντέχω αλλα 5-6 χρόνια με γκόλφ. Το βλέπω καμια φορά στο δρόμο και πρέπει να φτασει στα 5-10 μέτρα για να καταλάβω οτι είναι το 6 και όχι το 5.
                            207 GT: μπα, κυρίως λόγω σχέσης τιμής-πακέτου.
                            Οπότε καταλήγω ανάμεσα σε 116 και σιρόκο 122 ιππ. που έχουν τη ίδια ακριβώς τιμή και ιπποδύναμη (έχουν διαφορά στη ροπή 3 κιλά περίπου) με αουτσάιντερ τη λίγο φτηνότερη μίτο..
                            Μέσα στο 3ήμερο θα τα οδηγήσω και απο δευτέρα θα έχω ελπιζω καταλήξει.
                            Εντωμεταξύ οποιοδήποτε σχόλιο και τεκμηριωμένη προτίμηση ανάμεσα στα 3 είναι καλοδεχούμενη.

                            αν ειναι διλιτρο το αποκλε'ιεις.??

                            Σε ποιο αναφέρεσαι?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rafi last edited by

                              Ο χρήστης mphysiker έγραψε:

                              Καλημέρα και πάλι, συμπεράσματα μετα απο μια περιήγηση στις αντιπροσωπίες:
                              Λεόν: Πήγα με καλή διαθεση να το (ξανα)δω, δεδομένης της εκτίμησης μου για τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, προσπαθώντας να πείσω τον εαυτό μου οτι τελικά δεν είναι τόσο άσχημα τα πράγματα στο εσωτερικό. Φευ! Αφήστε που εξωτερικά άναμεσα στο παρμπριζ και το καπό έχει μια μεγάλη λωρίδα πλαστικού (WTF!!?) την οποία δεν είχα προσέξει παλαιότερα. ξενέρωμα οπότε απορρίπτεται...
                              GTC: Καλό, χρυσό, άγιο αλλά αν το γκολφάκι μου είναι μια φορά αδιάφορο το αστράκι είναι 10... βέβαια τουτο δω έχει δύναμη. πολλή δύναμη.
                              Γκολφ 6: με τίποτα δεν αντέχω αλλα 5-6 χρόνια με γκόλφ. Το βλέπω καμια φορά στο δρόμο και πρέπει να φτασει στα 5-10 μέτρα για να καταλάβω οτι είναι το 6 και όχι το 5.
                              207 GT: μπα, κυρίως λόγω σχέσης τιμής-πακέτου.
                              Οπότε καταλήγω ανάμεσα σε 116 και σιρόκο 122 ιππ. που έχουν τη ίδια ακριβώς τιμή και ιπποδύναμη (έχουν διαφορά στη ροπή 3 κιλά περίπου) με αουτσάιντερ τη λίγο φτηνότερη μίτο..
                              Μέσα στο 3ήμερο θα τα οδηγήσω και απο δευτέρα θα έχω ελπιζω καταλήξει.
                              Εντωμεταξύ οποιοδήποτε σχόλιο και τεκμηριωμένη προτίμηση ανάμεσα στα 3 είναι καλοδεχούμενη.

                              αν ειναι διλιτρο το αποκλε'ιεις.??

                              Σε ποιο αναφέρεσαι?

                              megane coupe TCe 180

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mphysiker last edited by

                                Το μεγκάν κουπέ μου αρέσει, ειδικά το πίσω μερος του(οτι έχω δει από τις φώτο βέβαια). Αν είχε έρθει το 1.4 TCE θα ήταν σίγουρα στις επιλογές μου. Ωστόσο απο ότι έχω μάθει θα έρθει κατα καλοκαίρι και το δίλιτρο ξεφέυγει λίγο σε κόστος + τα τέλη 450 Ε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rafi last edited by

                                  Ο χρήστης mphysiker έγραψε:
                                  Το μεγκάν κουπέ μου αρέσει, ειδικά το πίσω μερος του(οτι έχω δει από τις φώτο βέβαια). Αν είχε έρθει το 1.4 TCE θα ήταν σίγουρα στις επιλογές μου. Ωστόσο απο ότι έχω μάθει θα έρθει κατα καλοκαίρι και το δίλιτρο ξεφέυγει λίγο σε κόστος + τα τέλη 450 Ε

                                  ναι όντως, ειναι κανα 2χιλιαρο πανω από το οριο των 22000 αλλά για δίλιτρο ειναι φτηνο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pittas last edited by

                                    Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                                    Απλά να σημειώσω ότι με τις εκπτώσεις που πάιζουν τώρα, την 116i την παίρνεις με €22-24.000 ανάλογα με την έκδοση (για ετοιμοπαράδοτα πάντα).

                                    η 116 με δυσκολια χαρακτηριζεται αυτοκινητο
                                    Ειναι τοσο αργη που τρομαζει τον οποιοδηποτε....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      neos last edited by

                                      Εντάξει χαλαρώστε, δεν είναι και τόσο τραγωδία. Είναι κάπως καλύτερα από ένα 1.400άρι Golf με 90 ίππους. Στην πόλη δεν έχει πρόβλημα αν πατάς αποφασιστικά το γκάζι και με 120χλμ ταξιδεύει άνετα. Για παραπάνω δεν κάνει, αλλά στα βασικά τα πάει οκ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        ε οφειλει να ναι σαφως πιο γρηγορη απο 1.4 γκολφ!!!
                                        το 1.4 με τα 90 ειναι ταφος!!
                                        και τα golf οσο ειχαν τους 1.6 fsi δεν ηταν καλυτερα...

                                        δεν ειναι κακος ο κινητηρας της 116,απλα ο ανταγωνισμος πλεον ειναι σαφως πιο μπροστα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mphysiker last edited by

                                          Καλά ρε σεις... Δλδ πριν απο 2-3 χρόνια πως ζούσαμε χωρίς τα τούρμπο? Θυμάμαι την 147 που οταν είχε πρωτοβγεί την ήθελα σαν τρελος και ήταν ότι πιο γρήγορο στην κατηγορία με 120 ιππ. Είναι δυνατόν τα 122 της 116 να ναι λίγα? Σίγουρα τα τσι έιναι γρηγορότερα αλλα δεν μετράει μονο αυτό. Ασε που συμμετέχεις και πολύ περισσότερο στην οδήγηση με μια ατμόσφαιρα 120 ίππων...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • giuseppe-busso
                                            giuseppe-busso last edited by

                                            Ο χρήστης mphysiker έγραψε:
                                            Οπότε καταλήγω ανάμεσα σε 116 και σιρόκο 122 ιππ. που έχουν τη ίδια ακριβώς τιμή και ιπποδύναμη (έχουν διαφορά στη ροπή 3 κιλά περίπου) με αουτσάιντερ τη λίγο φτηνότερη μίτο

                                            116i: Ευχάριστη οδική συμπεριφορά, ζυγισμένο αμάξι. Κάθεσαι χαμηλά σχεδόν στο πάτωμα. Σε άλλους αυτό είναι θετικό, σε άλλους αρνητικό αλλά δεν είναι πανάκεια το ότι επειδή κάθεσαι χαμηλά ότι βρίσκεσαι σε καμια πολεμίστα. Εμένα προσωπικά το να κάθομαι χαμηλά σε C-seg μου είναι μάλλον αρνητικό και μη βολικό. Οι χώροι πίσω είναι για 2 άτομα μόνο και θυμίζουν αυτοκίνητο τουλάχιστον ενός επιπέδου κάτω. Τα υλικά εσωτερικού είναι τα Νο2 της κατηγορίας έπειτα από αυτά της Alfa Romeo 147. Η συναρμολόγηση είναι η Νο1 της κατηγορίας αξιοζήλευτη και από ακριβότερα αυτοκίνητα. Η ανανεομένη 1 series είναι πολύ πιο προσεγμένη στην εμφάνιση, είναι σίγουρα ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει ενώ απο το προφίλ θυμίζει σχήμα 'μπότας'. Κινητήρας αξιοπρεπέστατος για ατμοσφαιρικός και με το ED έχει καλές καταναλώσεις. Τα οφέλη της πίσω κίνησης είναι μόνο στα χαρτιά. Αναγκαία η 120i για να τα δεις αυτά.

                                            VW Scirocco: Είναι VW και αυτό από μόνο του για μένα αποτελεί αρνητικό. Ξεχωριστή σχεδίαση μεν ατσούμπαλη δε. Παρολαυτά ξεχωριστή όμως σε συνδυασμό με ανοιχτόχρωμη επιλογή εξωτερικού, με σκούρα χρώματα και βρώμικο περνά απαρατήρητο. Στα μείον το ότι δεν έχει το πολύ προσεγμένο εσωτερικό του GolfVI. Καλή επιλογή κινητήρα ο 122άρης μόνο με turbo. Απεχθάνομαι το πολύπλοκο turbo-compressor. Φρέσκο μοντέλο με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, άχρωμο εσωτερικό. Όμορφα καθίσματα. Θα φύγεις απο Golf V, θα μπεις σε Σιροκο και θα νομίζει ότι είσαι στο ίδιο αμάξι. μην ξεγελιέσαι, το εξωτερικό το βλέπουνοι άλλοι και εσύ μόνο όταν παρκάρεις και ξεπαρκάρεις. Πίσω χώροι για 2 άτομα. Πιο άνετα από την 1 series σαφώς.

                                            Alfa Romeo Mito: Είναι Alfa Romeo και αυτό κουβαλά κάποια στοιχεία. Design και φινέτσα, οδική συμπεριφορά και στήσιμο, φρένα και τιμόνι. Και στην έκδοση των 155 ίππων καταιγιστικές επιδόσεις. Η 3η της σκοτώνει ενώ τελική ταχύτητα θα δεις εώς και 240χλμ/ώρα. Φρέσκο και ακυκλοφόρητο όχημα, σίγουρα ξεχωριστό και μουράτο. Ειδικά το βράδύ κάνει ΜΠΑΜ ότι αυτή είναι η Mito με τέτοια πανέμορφα φώτα. Μειονέκτημα είναι ότι πρόκειται για b-seg και αντιπαλεύται άλλα 2 C-seg. Ποιότητα κύλισης ακόμη και με 18άρες ελέω χρήσης ελατηρίων εντός των αμορτισέρ που μειώνουν τις κλίσεις δίχως να μειώνουν όμως άνεση. Έτσι η χρήση ημιάκαμπτου πίσω εν τέλει θεωρείται προσόν αφού έχει σχεδόν ίδιο port baggage με την 147(22 λιτρα μικρότερο). Ίδιος πλάτος και ύψος με την 147 αλλά 16 πόντους πιο κοντό. Χώροι πίσω για 2 άτομα αλλά στα έξτρα υπάρχει και η επιλογή διαιρούμενου 3θέσιου καθίσματος. Χώροι για τους πίσω πιο άνετοι από της 1 παρότι μια κατηγορία μεγέθους κάτω στα χαρτιά και μόνο.
                                            Γκάζια αν τα θες τα έχεις με ότι ταχύτητα και να είσαι στον επιλογέα. Καίει όταν θα της πίνεις το αίμα αλλά πάει και με καταναλώσεις των 6-7-8 λίτρων αν είσαι με το Νormal και δεν υπερβαίνεις τα όρια της μέγιστης ροπής εκεί γύρω στις 2.500σαλ.
                                            Τα φρένα θα σε αφήσουν ΑΦΩΝΟ. Σταματάει από τα 100χλμ/ώρα σε 34 μέτρα ΜΟΝΟ. Ακούραστα.
                                            Παράγει ήχο παραδοσιακά σαν Alfa με ενα ευχάριστο γουργουρητό και στο πάτημα του γκαζιού σε πορώνει.
                                            Τιμόνι κατώτερο από το κορυφαιό των κορυφαιών της 147 αλλά το καλύτερο ηλεκτρικό της αγοράς. Ανώτερο ποιοτικά σε feeling από της 1series & Scirocco.
                                            Πατάει σαν αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας και στο ακραίο στρίψιμο με λίγο άφημα στο γκάζι διώχνει την ουρίτσα της, κλασσικό ιταλικό. Μέγα προτέρημα αυτό της προ-τοποθέτησης στη στροφή. Στα θετικά της η χαμηλή της τιμή σε σχέση με τα 2 από πάνω με πολύ γεμάτο εξοπλισμό. Μένουν και ρέστα για τα έξτρα.
                                            Έχει πανέμορφο εσωτερικό σε σχεδίαση, nice place to be there όπως λέει κάθε φορά που μπαίνει σε Alfa o Jeremy C. Ποιοτικό και πολύ καλά συναρμολογημένο. Ανώτερο το εσωτερικό της 1 series, αναμενόμενο, όχι όμως και αυτό το άχρωμο πράμα που υπάρχει στο Σιροκο.

                                            Επίλογος: Στη θέση σου θα απέρριπτα το Σιρόκο. Από Alfa σε Alfa πας, από BMW σε BMW πας. Από Golf σε Golf ΔΕΝ ΠΑΣ.
                                            Οπότε καταλήγω σε BMW 1 και Alfa Mito. Αν θες γκάζια, στήσιμο και ένα φρέσκο στην αγορά αμαξι, πάρε Mito. Αν θες την ποιότητα σε συναρμογή, σε κύλιση με έναν αξιοπρεπέστατο ατμοσφαιρικό γεμάτος σε όλο το φάσμα στροφών και πίσω κίνηση(αν μπορείς να την εκμεταλλευτείς, πες το και σε μένα), όλα αυτά σε ένα ζυγισμένο πλαίσιο με κόστος τους χώρους της καμπίνας πίσω, τότε πάρε την προπέλα. Ότι και να πάρεις από τα 2 θα τα ευχαριστηθείς. Το καθένα έχει τη χάρη του αλλά τα κοινά τους σημεία είναι λίγα.

                                            ΥΓ: Απο εμένα Mito. Πολλοί που δυσπιστούσαν πριν την αγορά μιας Alfa Romeo, μόλις την έζησαν δεν ξαναψώνισαν από αλλού....Μπες στο club και δεν θα χάσεις...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 3 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr