Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μεγαλύτερη ταχύτητα που έχετε πιάσει σε δημόσιο δρόμο?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Μεγαλύτερη ταχύτητα που έχετε πιάσει σε δημόσιο δρόμο?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 33
    • 34
    • 4 / 34
    Περί αυτοκίνησης
    163
    665
    1170
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pierce21 last edited by

      Ο χρήστης Pathos έγραψε:

      Εδώ σ έχω χαλαρά....

      http://img222.imageshack.us/my.php?imag ... 215bw8.jpg

      Πολύ υψηλή ταχύτητα δεν είναι για 'μη-κονκορντ' αεροπλάνο; Ίδια ακριβώς οθονούλα είχα και'γω πάντως

      εχω δει μεχρι και 1100(ισως και λιγο παραπανω) σε υπερατλαντικο ταξιδι σε Αirbus 340

      Συνηθως τα ξεπερναω με ανοιχτο δρομο μεχρι τα 160-170 το twingo δεν προσφερεται για πολλα παραπανω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mariadne last edited by

        Σε ελαφριά κατηφόρα 205 (κοντέρ) με hyundai i30 1.4

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Όλες οι ταχύτητες που αναφέρω επιτεύχθησαν από 1 μόνο φορά & για λιγότερο από 1 λεπτό (όλες είναι ενδείξεις ταχυμέτρου):
          190 χαώ με Clio I 1,4 8V 80PS
          195 χαώ με Leon I 1,4 16V 75PS
          195 χαώ με Astra G 1,4 90PS
          210 χαώ με Astra H 1,6 115PS
          215- χαώ με Fabia Reflex 1,4 101PS
          170 χαώ με Mazda 323 1,3 (του 1981) 70PS
          180 χαώ με Alfetta 2,0 (του 1976) 130PS (ανέβαζε & άλλο, μα δεν τα ξανακάνω, έχει 405.000χλμ...)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            professeur last edited by

            Eπίσης με ένα τέτοιο :

            μετά τα Σελλιανίτικα προς Αθήνα στην Πατρών Κορίνθου 190 χλμ/ώρα κοντερίσια. Ο φίλος που είχα δίπλα έκανε μήνες να μου ξαναμιλήσει!
            Το πλυντήριο, η βιβλιοθήκη και άλλα πράγματα που είχα στην πλάτη δεν μου παραπονέθηκαν καθόλου, άλλωστε βοηθούσαν και αυτά λίγο στην ταχύτητα με τη συνιστώσα που μου δίνανε στην κατηφόρα !

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thanix last edited by

              Κοντερισια παντα
              210 με το πολο
              205 με το πασσατ
              240 με το cooper s works

              Συνοδηγος πολλα παραπανω

              Τωρα σε ταξιδι επειδη ταξιδευω με το πολο πηγαινω 140-160 για να εχω και το κεφαλι μου ηρεμο και να μην εχει πολυ βαβουρα
              Αλλα οταν γυρνουσα απο ιταλια και με επιανε η αναστατωση να φτασω πηγαινα και με πιο πολλα υπαρχουν και φωτο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lokatzis last edited by

                Σε αντίστοιχο θέμα στο παρελθόν (πριν 2 χρόνια και 4 ημέρες) είχα γράψει ότι:

                Ο χρήστης lokatzis έγραψε:

                • 205km/h κοντερίσια με Alfa Romeo 33 1.4 στην Εθνική Ρεθύμνου-Ηρακλείου σε λίγο κατηφόρα (μέχρι 200km/h σε ευθεία σε άλλο σημείο του ίδιου δρόμου)
                • 190km/h κοντερίσια με την Corolla μου στην Αθηνών-Κορίνθου κοντά στους Αγίους Θεοδώρους

                Από τότε η ταχύτητα που έχω πιάσει με την Corolla άλλαξε σε 215km/h κοντερίσια στην Αθηνών-Λαμίας σε κατηφορικό κομμάτι. Βέβαια το ταχύμετρο στα 190-200km/h κλέβει περίπου 10km/h. Στα 215km/h δεν ξέρω πόσα.

                Είμαι ο πιο πορωμένος με αυτοκίνητα από τους φίλους μου οπότε δεν έχει τύχει να συνοδηγήσω σε υψηλές ταχύτητες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  ast last edited by

                  wow! Τρεις με Veyron στο φόρουμ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Μικρότερος, πατούσα όσο πήγαινε το αμάξι. Δηλαδή, με το Zastava που είχα, έβλεπα συχνά 190 στο κοντέρ (κάπου 180) πραγματικά...

                    Σαφώς και είναι καλύτερα να πας με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με 250 και εννοείται, ασφαλέστερο!

                    Πλέον, με την Xsara, μερικές φορές πιάνω καμιά 200άρα στην Εγνατία Οδό, αλλά με το δικό μου, στον αυτοκινητόδρομο, είμαι στο +20, άντε +30, ενώ σε επαρχιακούς, λίγο περισσότερο, μιας και δεν υπάρχουν μπλόκα εκεί συνήθως...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      johnkyr last edited by

                      κοντέρ....

                      audi100 77' ----------175
                      starlet 1.3 85' ------ 175
                      corolla 1,4 02' -------185
                      rallye 1,6 00' --------220
                      audiA3 1,6 98--------190

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        delsol-vti last edited by

                        310 με cbr 1100xx στην Α.Ο. Αν κρυβεσαι κατω απο το τζαμι , ειναι εντυπωσιακη η σταθεροτητα που εχει αυτη η μηχανη, γι αυτο την γουσταρω ασχετα αν θυμαμαι να την βγαζω βολτα 10 φορες ολες κι ολες, κι αυτες το καλοκαιρι
                        240+++ με το delsol μου . Περναω τα 240 που τελειωνει το κοντερ , συνεχιζω μεχρι τα 260 (υποθετικα) και μετα τσαντιζομαι που δεν βλέπω παραπανω χλμ και κοβω
                        Πλεον ψαχνομαι για μεγαλυτερο κοντερ
                        Ολα αυτα στην Α.Ο. καθημερινες αργαμιση η ωρα και σε κοματια σχεδον ερημικα. Απιστευτος αυτος ο δρομος οταν μπαινεις απο Ελευσινα προς Μαρκοπουλο μεταμεσονυχτιες ωρες... και σε καποια φαση βλέπεις μια ανηφορικη φωτισμενη πλατια λωριδα ασφαλτου να ξεδιπλωνεται μπροστα σου για χλμ και να μην υπαρχει ψυχη εκτος απο κανα δυο αμαξια που εισαστε παρεα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης delsol.vti έγραψε:

                          Πλεον ψαχνομαι για μεγαλυτερο κοντερ

                          παρε ενα gps ή κανε καμια μοντιφα στο κινητο σου να δουλευει ως gps(με εξωτερικη κεραια κτλ)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            rx8_drifter last edited by

                            Όταν οδηγάω Γερμανία και δεν έχει όριο, όσο πάει το αβένσις.
                            Εχω δεί μέχρι και 220 στο κοντέρ.

                            Και αυτό δεν είναι δικό μου, είναι ευγενική προσφορά του ξάδερφου όταν είχε έρθει Ολλανδία και γύριζε. Η συγκεκριμένη είναι πάνω στο μεγάλο φράγμα

                            Με ένα Audi A4 3.0 TDi 250-260? είχε χτυπήσει κόφτη (αν και το κοντέρ έδειχνε πάνω απο 250 )

                            Γενικά όμως, πλέον, με τα όρια +10+20 χλμ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iliasp last edited by

                              Τα 250 του κόφτη έχω την εντύπωση ότι αναφέρονται σε πραγματικά χλμ/ώρα!
                              Στα 6κύλινδρα Merc βλέπεις γύρω στα 260-265 km/h κοντερίσια!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                delsol-vti last edited by

                                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                Πλεον ψαχνομαι για μεγαλυτερο κοντερ

                                παρε ενα gps ή κανε καμια μοντιφα στο κινητο σου να δουλευει ως gps(με εξωτερικη κεραια κτλ)

                                Τα ξερω αυτα . Μια αλλη λυση ειναι να βαλω ΑVCR που μετραει και τελικη και μπορω να ρυθμισω και πιεση ανα ταχυτητα αλλα θα μου χαλασει το εσωτερικο του αυτοκινητου που θελω να φενεται οσο γινεται μαμά Το θελω να ειναι μονιμα μεσα στο αμαξι και μπροστα μου και οχι απλα να το μετρησω μια φορα.
                                Ειμαι παραδοσιακος τυπος και μου αρεσουν τα αναλογικα κοντερ Ο αδελφος μου , παλια που ειχε ενα starletaki turbo λίγο βελτιωμένο, ειχε βρει και ειχε φερει κοντερ της TRD που τελειωνε στα 280 (μεχρι 240 ειδε και πολλά του ηταν )
                                Κατι παρομοιο για honda ψαχνω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  professeur last edited by

                                  Ο χρήστης iliasp έγραψε:
                                  Τα 250 του κόφτη έχω την εντύπωση ότι αναφέρονται σε πραγματικά χλμ/ώρα!
                                  Στα 6κύλινδρα Merc βλέπεις γύρω στα 260-265 km/h κοντερίσια!

                                  Έτσι είναι. Στη συμφωνία μεταξύ τους έχουν και ένα +5% περιθώριο οπότε 250+5% = 263 περίπου. Οπότε μπορείς ακόμη και με ηλεκτρονικό κόφτη να δεις 270 παρά στο ταχύμετρο σε συνάρτηση φυσικά και με το αυτοκίνητο σου και το πως το 'θέλανε' στην εταιρία...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyot last edited by

                                    243 (την 5η στον κόφτη των 7000 στροφών) σε έρημη ευθεία εκτός Ελλάδος.
                                    Ψήφισα βάσει αυτού του δεδομένου.
                                    Τα συνοδευτικά σχόλια κάθε επιλογής καταλαβαίνω ότι είναι για πλάκα, αλλά επειδή μπαίνει στο φόρουμ πολύς άσχετος και ανώριμος κόσμος, καλό θα ήταν να έλλειπαν...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pjathan last edited by

                                      Εγώ είμαι ''σπεύδε βραδέως''.
                                      Ως συνοδηγός 245 με Alfa Romeo 75 δίλιτρη ''πειραγμένη'',οδηγός ένας θείος μου.Του διάβασα μετά όλα τα ''ευαγγέλια''....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Είναι για .... ξανθιές ...
                                        αλλά ταιριάζει κι εδώ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hammer_ last edited by

                                          Max 180 κοντέρ σε γερμανική Autobahn, κόφτης 4ης σε MX-5 1.6. Γενικά στη Γερμανία πήγαινα ~150 όπου επιτρεπόταν.

                                          Κατά τα άλλα, κινούμαι ως 120-140, και αν τύχει για καμιά προσπέραση που θεωρώ απαραίτητη (κάποιος που δεν πηγαίνει σταθερά και δεν θέλω να τον έχω μπροστά μου) έχω πιάσει στιγμιαία 155-160 κοντέρ, αλλά πολύ λίγες φορές.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                            Μία φορά έπιασα 55 σε τρελή κατηφόρα αλλά συνήθως πάω με 20 χιλ/ω. (με το ποδήλατο βέβαια).

                                            με έχεις...

                                            Αλλά από βδομάδα βάζω νίτρα (θα φτιάξω φασολάδα), οπότε να τα στήσουμε; Με άδειες εννοείται.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 4 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr