-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ωραιος ρε μαγκα .βαλε λοιπον την μπλοκαδουρα σου και καλα στριψιματα.μπα δε θα εβαζα, φοβαμαι μη τσακιστω πουθενα
αλλωστε σε μενα τα αλογα ειναι λιγα. -
sorry φιλε δεν πηγαινε σε σενα η απαντηση.
-
δυστυχως για σενα δεν ειναι ετσι τα πραματα
στο 206 μου εχω εδω και 3 χρονια quaife atb(τορσεν δηλαδη) ναι ναι αυτο που βαζανε και φοκους και σκοτωνοντουσαν
ασε τα ιντεγκρα εκει να δεις πεζοδρομιοκυνηγοιμαζι με μενα το εχουν βαλει καμια 40αρια ατομα στο psclub σε αμαξια απο 206 1.4 (ω ναι ) μεχρι 207 gt με 200++ αλογα που πιστεψε με ειναι μη οδηγισμο με 32κιλα ροπη σε μαμα αναρτηση σασι 207Gt.
με το μπλοκε απλα οδηγεις οπως οταν ηταν μαμακανεις ποτε δε κινδυνεψε απο το μπλοκε
μη σου πω για τα 106 που βαζανε δισκατα μπατσι-grt-peugeot sport τα οποια ειναι ακομα πιο ηπια σε αντιδρασεις απο τα quaife............
αν θες μπες και διαβασε και θα δεις ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ Ή ΚΙΝΔΥΝΕΨΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΜΠΛΟΚΕ ΣΕ ΜΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ
το αντιθετο
μαλιστα οπως ειχε πει καποτε ο f1pilot στο 106 κλαμπ για τα ραλλι
δε πρεπει να τα χωριζουμε σε μαμα και φτιαγμενα
σε μπουμπακια και φπε
σε μαμα και με αναρτηση
μονο ενας διαχωρισμος υπαρχει
σε αυτα που εχουν μπλοκε και στα υπολοιπα -
μιλησα για συμβατικα μπλοκε.quaife atb και διαφορα τετοια δεν ειναι μπλοκε .το οτι βαλατε στο club δεν μου λεει τιποτα,καλα κανατε και τα βαλατε.οι εταιριες παραγωγης ομως δεν βαζουν ευκολα και σιγουρα οχι μπλοκε γιατι ειναι επικυνδινα γιαυτους που δεν ξερουν,δεν ειναι ολοι γνωστες.
-
ποια ειναι τα συμβατικα μπλοκε??? δηλαδη τα τορσεν τι ειναι τουρτα παγωτο?
μαλλον δεν εχεις παρει πρεφα τι ειναι και τι κανει το μπλοκε...ειδικα σε ενα μπροσθιοκινητο δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ.
και το οτι δε το βαζουν οι εταιρειες δεν ειναι επιχειρημα
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μιλησα για συμβατικα μπλοκε.quaife atb και διαφορα τετοια δεν ειναι μπλοκε .το οτι βαλατε στο club δεν μου λεει τιποτα,καλα κανατε και τα βαλατε.οι εταιριες παραγωγης ομως δεν βαζουν ευκολα και σιγουρα οχι μπλοκε γιατι ειναι επικυνδινα γιαυτους που δεν ξερουν,δεν ειναι ολοι γνωστες.Για εξήγησε το αυτό,όσον αφορά την επικινδυνότητα... Δηλαδή, το Focus RS χωρίς μπλοκέ θα ήταν λιγότερο επικίνδυνο... Και αν ναι, πότε και που???
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
δυστυχως για σενα δεν ειναι ετσι τα πραματαστο 206 μου εχω εδω και 3 χρονια quaife atb(τορσεν δηλαδη) ναι ναι αυτο που βαζανε και φοκους και σκοτωνοντουσαν
ασε τα ιντεγκρα εκει να δεις πεζοδρομιοκυνηγοιμαζι με μενα το εχουν βαλει καμια 40αρια ατομα στο psclub σε αμαξια απο 206 1.4 (ω ναι ) μεχρι 207 gt με 200++ αλογα που πιστεψε με ειναι μη οδηγισμο με 32κιλα ροπη σε μαμα αναρτηση σασι 207Gt.
με το μπλοκε απλα οδηγεις οπως οταν ηταν μαμακανεις ποτε δε κινδυνεψε απο το μπλοκε
μη σου πω για τα 106 που βαζανε δισκατα μπατσι-grt-peugeot sport τα οποια ειναι ακομα πιο ηπια σε αντιδρασεις απο τα quaife............
αν θες μπες και διαβασε και θα δεις ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ Ή ΚΙΝΔΥΝΕΨΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΜΠΛΟΚΕ ΣΕ ΜΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ
το αντιθετο
μαλιστα οπως ειχε πει καποτε ο f1pilot στο 106 κλαμπ για τα ραλλι
δε πρεπει να τα χωριζουμε σε μαμα και φτιαγμενα
σε μπουμπακια και φπε
σε μαμα και με αναρτηση
μονο ενας διαχωρισμος υπαρχει
σε αυτα που εχουν μπλοκε και στα υπολοιπαΞαναρωτώ εγώ... Έχει ή όχι περίεργη συμπεριφορά ένα μπλοκέ; Θυμάμαι πως το είχε σχολιάσει και ο Clarkson στο TopGear που η συμπεριφορά του RS είναι περίεργη. Δεν μιλώ για σκοτώστρες και λοιπά γραφικά: θέλει ή όχι συνήθεια ένα μπλοκέ;
Κι αν δεν θέλει και δεν υπάρχει κανένα μα κανένα πρόβλημα, τότε γιατί δεν υπάρχει σε κάθε δυνατό προσθικίνητο;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Κι αν δεν θέλει και δεν υπάρχει κανένα μα κανένα πρόβλημα, τότε γιατί δεν υπάρχει σε κάθε δυνατό προσθικίνητο;
Kόστος?
-
Oh Yes!
Κοστος, τι αλλο... -
Προσθιοκίνητο με μπλοκε? Ας πουμε καταρχην το ροβερ 620.....
pskarm, τα bacci grt peugeot sport (ας μην αναλωθουμε σε μεγαλα και μικρα) θα τα χαρακτηριζα πιο 'αντρικα' και όχι πιο ηπια απο τα quaife.
Aν κάποιος θέλει ενα αμαξι που να στριβει, θελω να πιστευω οτι το κατεχει και λιγο το θεμα, οπότε το θέμα μπλοκε μονο να του προσθεσει θα εχει (αλλωστε εκτος απο το να στριβεις ταπα, μπορεις να τραβας και πορτα με γκαζι...σε ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ!!!!) Η μανα μου ναι μπορει να τα βρει σκουρα με το μπλοκε, πες μου εναν ομως εδω μεσα που ειναι οδηγικα στο επιπεδο μιας γυναικας 50 ετων και εβγαλε πριν 5-6 χρονια διπλωμα (χαλαρωστε δεν την αφηνουμε να οδηγαει )
-
το atb ειναι πιο αμεσο σε αντιδρασεις αλλα πιο φιλικο σε οριακες καταστασεις και βεβαια με χαμηλοτερα ορια...
το μεσο οδηγο ομως θα τον ψαρωσει πιο πολυ απο ενα δισκατο αυτο το κοσκινισμα στο τιμονικαι επισης αυτο το ειδικο του θεματος δε το καταλαβαινω. το δικο μου αμαξι εχει κανει 70000χλμ ετσι το επαιρνε παλια και η μανα μου καμια φορα εχουν μαθει 2 γκομενες να οδηγουν πανω του κανενας ποτε δε καταλαβε οτι φοραει μπλοκε. δεν υπαρχει καμια ΜΑ ΚΑΜΙΑ απολυτως αντιδραση σε νορμαλ οδηγησ για να τρομαξει το μεσο οδηγο. αντιθετα επειδη ανεβαινουν στο θεο τα ορια του αυτοκινητου το πιθανοτερο ειναι να μη ζησει γενικα ποτε μια τετοια κατασταση καποιος σα τη μανα μας.... οκ αμα κανει μπουκες ή στριβει μεκλειδωμενο σχεδον τιμονι σε φουρκετες ή παταει κερμπ το ξανασυζητηταμε αλλα εμενα η δικια μου δε οδηγει ετσι
το rs ηταν μια ειδικη περιπτωση και το μπλοκε του εχει συζητθει πολυ τι και πως καθως σε αλλα αμαξια το εκανε και σε αλλα οχι. εγω προσωπικα θεωρω οτι συντελουσε η κατασταση του αυτοκιητου καθως με λιωμενα λαστιχα ή λαθος αναρτηση το τορσεν δουλευει πολυ πιο αμεσα και σε ψαρωνει στην οδηγηση...
ακουσατε ποτε κανενα ναλεει τα ιδια για μαζντα? για μινι? και μη μου πειτε οτι εκεινα δεν εχουν ροπη.....
για ιντεγκρα πιο παλια?
οποτε για μενα ειδικα το θεμα atb και φοκους ειναι μια παρεξηγημενη ιστοριαπερα απο ολα τα αλλα το βλεπω και στο δικο μου. εδω μιαμιση μοιρα καμπερ εδωσα και το μπλοκε αλλαξε τελειως τροπο λειτουργιας...
-
Επειδή πιάσαμε τα μπλοκέ διαφορικά σε μπροσθιοκίνητο όχημα, έχω να κάνω μία απορία:
Δεν μεγαλώνουμε τον κύκλο περιστροφής αν βάλουμε μπλοκέ διαφορικό μπροστά?
θυμάμαι χαρακτηριστικά έναν φίλο/γνωστό μου που έβαλε μπλοκέ μπροστά (Escort απλό που έγινε RS ) και μου είχε πει επί λέξη:'ρε φίλε, μετά που έβαλα μπλοκέ 70/30, δυσκολεύομαι να στρίψω σε στενά στενάκια!υπάρχουν και κάποιες φορές που θα χρειαστεί να κάνω μανούβρα μπρος-πίσω, ενώ παλιότερα αυτό δε συνέβαινε'.
Φαντάζομαι αυτό συμβαίνει γιατί από κάποια στιγμή και μετά ο εμπρός εξωτερικός τροχός δεν μπορεί να πάρει περισσότερες στροφές από αυτές που πρέπει (δεν του το επιτρέπει το διαφορικό), οπότε δεν μπορεί να στρίψει και πάρα πολύ (πλέον).
Όντως ισχύει αυτό?
Επιπλέον, ΑΝ βάλει κάποιος διαφορικό πιο ελεύθερο από 70/30 (αν υπάρχει βέβαια - πχ 80/20), ουσιαστικά δε χάνει το μεγάλο πλεονέκτημα του 'σφιχτού' διαφορικού, δηλαδή να βάζει καλύτερα τη δύναμη κάτω το αμάξι?
Όλα αυτά ουσιαστικά δεν είναι σοβαρό μειονέκτημα, ΑΝ κάποιος αποφασίσει τελικά να βάλει μπλοκέ διαφορικό εμπρός?
Κάνω κάπου λάθος στον όλο συλλογισμό μου? -
ayto συμβαινει σε δισκατα με μεγαλο ποσοστο εμπλοκης αν θυμαμαι καλα
σε τορσεν δεν εχεις κανενα προβλημα καθως δουλευει 0-100%
δηλαδη αν δεν εχεις ολισθηση (ευθεια ή στροφες με λιγα χλμ) το διαφορικο ειναι ελευθερο οπως το εργοστασιακο...αν γλυστρας αρχιζει και κλειδωνει σταδιακα αναλογα με την ολισθηση -
Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση.
-
το μπλοκε μπαινει μονο σε πισωκινητα αμαξια,αυτα που βαζουν στα προσθιοκινητα ειναι διαφορικα περιορισμενης ολισθησης.αντε για να συνενοηθουμε καμια φορα.
-
το ιδιο πραγμα δεν ειναι αυτα τα δυο??
-
H μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω ενός πεντατάχυτου
κιβωτίου, ενώ για τη βελτίωση της πρόσφυσης των τροχών έχει
χρησιμοποιηθεί ο συνεκτικός συμπλέκτης (Viscodrive) που
συναντήσαμε και στην HF.η φιατ στο κουπε χρησιμοποιει το viscodrive εμεις βεβαια εδω στην ελλαδα το λεμε μπλοκε διαφορικο.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ayto συμβαινει σε δισκατα με μεγαλο ποσοστο εμπλοκης αν θυμαμαι καλασε τορσεν δεν εχεις κανενα προβλημα καθως δουλευει 0-100%
δηλαδη αν δεν εχεις ολισθηση (ευθεια ή στροφες με λιγα χλμ) το διαφορικο ειναι ελευθερο οπως το εργοστασιακο...αν γλυστρας αρχιζει και κλειδωνει σταδιακα αναλογα με την ολισθησηΤο μοναδικο μπλοκε διαφορικο ευρειας παραγωγης που δουλευει
με ποσοστο εμπλοκης απο 0% εως 100% ειναι αυτο που φοραει η προηγουμενη και
η τωρινη Μ3.
Τα μπλοκε διαφορικα εχουν κατα βαση ενα στανταρ ποσοστο εμπλοκης.
Πχ η 997GT3 εχει 25% στο γκαζι, και κοντα στο 40% στα φρενα αν θυμαμαι καλα. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
το μπλοκε μπαινει μονο σε πισωκινητα αμαξια,αυτα που βαζουν στα προσθιοκινητα ειναι διαφορικα περιορισμενης ολισθησης.αντε για να συνενοηθουμε καμια φορα.Μπλοκε διαφορικο=διαφορικο περιορισμενης ολισθησης.
Μπαινει και σε μπροστοκινητα, και σε πισωκινητα.
Απλα ειναι πιο συνηθισμενο και ουσιαστικα ξεκινησε να μπαινει σε
δυνατα πισωκινητα.
Τον τελευταιο καιρο για λογους marketing βαπτιζονται σε πολλα αυτοκινητα
καποια εξτρα ηλεκτρονικα που προσομοιωνουν την λειτουργια ενος μπλοκε,
ως μπλοκε διαφορικα, με κοστος πχ σε cooper s τα 150ευρω.
Πολυ καλο βοηθημα, αποτελεσματικο, αλλα δεν ειναι μηχανικο μπλοκε
τυπου τορσεν (Τοrque Sensing) που συνηθως χρησιμοποιειται απο αρκετους
κατασκευαστες σε ισχυρα και κυριως πισωκινητα αυτοκινητα. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
το μπλοκε μπαινει μονο σε πισωκινητα αμαξια,αυτα που βαζουν στα προσθιοκινητα ειναι διαφορικα περιορισμενης ολισθησης.αντε για να συνενοηθουμε καμια φορα.
Μπλοκε διαφορικο=διαφορικο περιορισμενης ολισθησης.
Μπαινει και σε μπροστοκινητα, και σε πισωκινητα.
Απλα ειναι πιο συνηθισμενο και ουσιαστικα ξεκινησε να μπαινει σε
δυνατα πισωκινητα.
Τον τελευταιο καιρο για λογους marketing βαπτιζονται σε πολλα αυτοκινητα
καποια εξτρα ηλεκτρονικα που προσομοιωνουν την λειτουργια ενος μπλοκε,
ως μπλοκε διαφορικα, με κοστος πχ σε cooper s τα 150ευρω.
Πολυ καλο βοηθημα, αποτελεσματικο, αλλα δεν ειναι μηχανικο μπλοκε
τυπου τορσεν (Τοrque Sensing) που συνηθως χρησιμοποιειται απο αρκετους
κατασκευαστες σε ισχυρα και κυριως πισωκινητα αυτοκινητα.Και το ονομάζουν και μπλοκέ στον κατάλογό τους.
Στρίβοντας με 25.000 ευρώ