Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 280
    • 281
    • 282
    • 283
    • 284
    • 315
    • 316
    • 282 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    82078
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mesastou
      mesastou last edited by

      Ο χρήστης mariost έγραψε:
      Τις ευχαριστίες σου dinosech δωστες στον mesastou μιας και είναι ένας από τους δασκάλους μου στα λιπαντικά.
      Φυσικά και δεν είναι όλα τα Fuchs γκρουπ 4. Για ποιά ακριβώς θέλεις να μάθεις;

      Ευχαριστώ για τα λόγια σου. Έτσι πρέπει να γίνεται, οι μαθητές να ξεπερνούν τους δασκάλους - σε όσους τομείς μπορούν, αλλιώς τι πρόοδο έχουμε

      Για μένα, αυτά που ανέφερε παλαιότερα ο miltellas πως από τα PDS και λοιπά μπορούσε με κάποια βεβαιότητα να συμπεράνει το Group ήταν μαύρη τρύπα - όχι ότι το είχα ψάξει (ας πούμε στο BITOG).

      mouths are for eating, noses for breathing.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mariost last edited by

        Ο χρήστης dinosech έγραψε:
        Fuchs Titan Supersyn 5W40 και 0W30.

        Η fuchs είναι φειδωλή στα τεχνικά χαρακτηριστικά της. Παρόλα αυτά και σύμφωνα με το αυστραλέζικο site http://www.msdsonline.com.au/fuchs το 5-40 είναι 'synthetic hydrocarbon base fluid' δηλ. PAO -group IV. Ομοίως και το 0-30 longlife plus. Προσοχή εδώ γιατί βγαίνει και το titan supersyn sl 0-30 για το οποίο δεν βρήκα κάτι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mariost last edited by

          Ο χρήστης mesastou έγραψε:

          Για μένα, αυτά που ανέφερε παλαιότερα ο miltellas πως από τα PDS και λοιπά μπορούσε με κάποια βεβαιότητα να συμπεράνει το Group ήταν μαύρη τρύπα - όχι ότι το είχα ψάξει (ας πούμε στο BITOG).

          Οντως. Οι εταιρείες αλλάζουν τα TDS,SDS τόσο εύκολα με αποτέλεσμα ακόμα και κολοσσοί όπως η Mobil να πέφτουν σε λάθη. Δηλ. άλλα να αναγράφει το TDS και άλλα το SDS. Αντε βγάλε άκρη μετά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dinosech last edited by

            Σ'ευχαριστώ πολύ mariost!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lazarefa last edited by

              Λιπαντικά για Mercedes C180 του 1997 με 120.000χλμ (ατμοσφαιρικό μοτέρ με 114PS αν θυμάμαι καλά την ιπποδύναμη) έχουμε να προτείνουμε; Στο manual του αυτοκινήτου δεν αναφέρει συγκεκριμένο ιξώδες, παρά μόνο την παλιά προδιαγραφή CCMC-G5 που από ότι είδα είναι περίπου ταυτόσημη με τη νεότερη ACEA A1, καθώς και την API SG. Το αμάξι ανήκει σε συνάδελφο που όταν τον ρώτησα τι λάδια βάζει, μου είπε ότι στο εξουσιοδοτημένο του βάζουν κάτι Divinol με πιθανό ιξώδες 15W50, τα οποία, για 6 λίτρα (5,8 παίρνει) συν το φίλτρο λαδιού του χρεώνουν γύρω στα 110 ευρώ στην αλλαγή

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • mesastou
                mesastou last edited by

                Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
                Λιπαντικά για Mercedes C180 του 1997 με 120.000χλμ (ατμοσφαιρικό μοτέρ με 114PS αν θυμάμαι καλά την ιπποδύναμη) έχουμε να προτείνουμε; Στο manual του αυτοκινήτου δεν αναφέρει συγκεκριμένο ιξώδες, παρά μόνο την παλιά προδιαγραφή CCMC-G5 που από ότι είδα είναι περίπου ταυτόσημη με τη νεότερη ACEA A1, καθώς και την API SG. Το αμάξι ανήκει σε συνάδελφο που όταν τον ρώτησα τι λάδια βάζει, μου είπε ότι στο εξουσιοδοτημένο του βάζουν κάτι Divinol με πιθανό ιξώδες 15W50, τα οποία, για 6 λίτρα (5,8 παίρνει) συν το φίλτρο λαδιού του χρεώνουν γύρω στα 110 ευρώ στην αλλαγή

                Επαναφέρω ένα παλαιότερο κειμενάκι

                Πιστεύω πως θα βοηθούσε όλους όσοι ζητούν προτάσεις για λάδια να μας αναφέρουν, κάποια από τα παρακάτω στοιχεία (όχι, δεν χρειάζεται όλα, βασικά όπου ξεφεύγουν από τον μέσο όρο):
                [list:2pki5ocd]
                Αυτοκίνητο, έτος παραγωγής, κινητήρα, χιλιόμετρα, ποσό συχνές είναι οι αλλαγές ως τώρα, με τι τύπου λάδια
                Έχει αισθητή κατανάλωση λαδιού, αν ναι πόσο και με κανονική ή σκληρή χρήση. (ml ανά 1000 χιλιόμετρα)
                Τι διαδρομές κάνει (διάρκεια, χλμ, τρόπος οδήγησης , μέση ταχύτητα, ορεινές διαδρομές; φορτωμένο ή άδειο;)
                Χροιά κινητήρα, αποδεκτή, ενοχλητική, άνευ σημασίας;
                Τι γράφει το manual σχετικά με τα λάδια
                Πόσος χρόνος ζεστάματος είναι αποδεκτός, θερμοκρασίες εκκίνησης.
                Το πατάς σε χαμηλές ή ψιλές στροφές
                Προτεραιότητες (τι ζητάς από τα λάδια;)
                Πόσα χρήματα είναι διευθετημένοι να διαθέτουν και πόσα χιλιόμετρα κάνουν ανά έτος.
                ... και ότι άλλο θεωρούν σχετικό.
                [/list:u:2pki5ocd]
                Πιστεύω πως έτσι οι προτάσεις μας θα είναι ποιο σωστές και όλοι ποιο ικανοποιημένοι

                end of spastikos mode

                mouths are for eating, noses for breathing.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lazarefa last edited by

                  Λοιπόν, μια που θέλεις (θέλετε) όλα τα στοιχεία:

                  Το αυτοκίνητο γράφει περί τα 8-10000χλμ το χρόνο. Τουλάχιστον το 80% αυτών είναι αστικά (εντός Αττικής) και σχετικά συχνά σε μικρές αποστάσεις (10χλμ και κάτω). Μέχρι τώρα οι αλλαγές γίνονταν 1 φορά το χρόνο.
                  Αισθητή κατανάλωση λαδιού δεν υπάρχει. Ο οδηγός είναι νορμάλ προς σχετικά συντηρητικός και γενικά ψείρας με το αμάξι του. Δεν το σκίζει μέσα στην πόλη. Λόγω και μακριάς κλιμάκωσης σασμάν, πολύ σπάνια θα ξεπεράσει τις 3500-4000σαλ. Η χροιά του μοτέρ έτσι όπως την άκουσα εγώ σήμερα το πρωί ήταν κάπως περίεργη, μεταλλική ας πούμε, κατά το ξεκίνημα. Τα υπόλοιπα τα έχω αναφέρει ήδη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • mesastou
                    mesastou last edited by

                    Θα πρότεινα κάποιο 5w40 ή ακόμα καλύτερα 0w40. Αν το καίει στροφή προς 50άρι ή σε κάποιο high mileage. Το 0 προτιμότερο λόγω των μικρών αποστάσεων (χρειάζονται πάνω από 15 λεπτά για να ζεσταθούν πλήρως τα λάδια).

                    Προδιαγραφές Α3 και αλλαγές πάλι στον χρόνο.

                    mouths are for eating, noses for breathing.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nidosan last edited by

                      Παιδιά θυμάται κανείς τι λάδι προτείνει ο κατασκευαστής για Ιμπιζα 1.4 (75 Bhp)?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        rx8_drifter last edited by

                        Σήμερα μετά απο καιρό είπα να πάρω το αυτοκίνητο, για να το κινήσω λίγο.
                        Εξωτερική θερμοκρασία -6.
                        Βάζω μπροστά, παίρνει αμέσως, το λαμπάκι του λαδιού σβήνει σχεδόν αμέσως και πάω πίσω στο πορτ μπαγκάζ να πάρω την ξύστρα.
                        Παρατηρησα ένα συννεφάκι λαδιού να αιωρείται πίσω απ την εξάτμιση...

                        Να θυμίσω ότι έχω μέσα 5-40 (castrol μάλλον) και μιλάμε για το αβένσις (270,000χλμ)

                        Είναι ανησυχητικό αυτό? Με το 10αρι μέχρι τώρα δεν είχα παρατηρήσει τέτοιο φαινόμενο, αλλα απ την άλλη σε τέτοιο ξεκίνημα το λαμπάκι του λαδιού θα είχε αργήσει να σβήσει.

                        Δώστε τα φώτα σας

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          italakias last edited by

                          δεν μας ειπες τι λαδια προτεινει ο κατασκευαστης.
                          270.000 ειναι πολλα μηπως πρεπει να στραφεις σε κανα 15-50.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            rx8_drifter last edited by

                            ο κατασκευαστής προτείνει 10-40
                            Δεν θέλω να ανέβω στο W λόγω του κρύου. Δεν είχα άλλωστε ποτέ πρόβλημα με το 10-40 σε κατανάλωση. Αλλά πρώτη φορά κατέβηκα σε 5άρι. Υπάρχει περίπτωση να είναι το συγκεκριμένο λάδι που δεν 'δεχεται' το α μάξι (μάρκα εννοώ)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              italakias last edited by

                              μπορει γιατι ειναι λεπτα και τα καιει.μεινε στο 10w-40 και μην πειραματιζεσαι,δεν υπαρχει λογος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rx8_drifter last edited by

                                Με τρώει ο κ0λος μου είναι αλήθεια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Πόσο καιρό έχει που τα έβαλες Πάνο; Μπορεί να χρειαστεί μια ακόμα αλλαγή μέχρι να σταθεροποιηθεί το αμάξι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rx8_drifter last edited by

                                    Όταν ήμουν Ελλάδα Ντίνο, δλδ πριν απο 3 βδομάδες και 2000χλμ
                                    Δε λέει να τα εγκαταλείψω έτσι άδοξα Θα κάνω άλλη μια δοκιμή, απλά αυτά θα φύγουν γρήγορα μάλλον

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Ε τίποτα δεν είναι αυτό... Το 406 τα πρώτα 60k δούλευε με 10-40 ημί, μετά μέχρι τα 150k περίπου με 5-40 και από τότε μέχρι τώρα στα 250k είναι με 5-30. Μεταξύ αλλαγών (10k-13k, ανάλογα της χρήσης) καίει κάπου στα 200-300 γραμμάρια. @@ δλδ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mariost last edited by

                                        Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                                        Παιδιά θυμάται κανείς τι λάδι προτείνει ο κατασκευαστής για Ιμπιζα 1.4 (75 Bhp)?

                                        Ενα οποιοδήποτε λιπαντικό VW 502.00, 5w-40, ACEA A3 θα καλύψει τις ανάγκες του μοτέρ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mariost last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                          Ε τίποτα δεν είναι αυτό... Το 406 τα πρώτα 60k δούλευε με 10-40 ημί, μετά μέχρι τα 150k περίπου με 5-40 και από τότε μέχρι τώρα στα 250k είναι με 5-30. Μεταξύ αλλαγών (10k-13k, ανάλογα της χρήσης) καίει κάπου στα 200-300 γραμμάρια. @@ δλδ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rx8_drifter last edited by

                                            Ο χρήστης mariost έγραψε:

                                            Ε τίποτα δεν είναι αυτό... Το 406 τα πρώτα 60k δούλευε με 10-40 ημί, μετά μέχρι τα 150k περίπου με 5-40 και από τότε μέχρι τώρα στα 250k είναι με 5-30. Μεταξύ αλλαγών (10k-13k, ανάλογα της χρήσης) καίει κάπου στα 200-300 γραμμάρια. @@ δλδ.

                                            Λεω να ακολουθήσω κι εγώ την ίδια πορεία με διαφορά φάσης 100k

                                            Eρώτηση:
                                            Είναι αποδεκτό να γυρίσεις σε 10-40 το καλοκαίρι πχ και μετά να ξαναπάω σε 5-40? Δλδ οι εναλλαγές στα ιξώδη

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 280
                                            • 281
                                            • 282
                                            • 283
                                            • 284
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 282 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr