-
στο κοντερ μπορει αλλα στα οργανα αλλα δειχνουν.
-
Μα αφου αναφερομαι σε τεστ των 4Τ προφανως μιλαω για πραγματικα χιλιομετρα.Μετρημενα με τα μηχανηματα τους αλλιως πως θα λεγανε οτι η 3η βγαζει π.χ 147χλμ/ωρα???Με το ματι μαλλον δυσκολο
Καποιος ομως ψαγμενος φιλος θα το δει και θα μας λυσει την απορια.... -
golf gt 170hp
1η 61
2η101
3η139
4η181
5η220
6η220 6100στρ. -
Πάντως το ABS τα έβγαλε τα λεφτά του.
Πριν μερικές μέρες με βρεγμένο οδόστρωμα τα είδα όλα. Ακολουθούσα ένα peugeot 206 το οποίο χρειάστηκε να φρενάρει απότομα επειδή το προπορευόμενο όχημα χρειάστηκε να φρενάρει απότομα επειδή το 2ο προπορευόμενο όχημα είδε θέση παρκαρίσματος και τράβηξε άγκυρα
Αυτός που ακολουθούσε τον μακάκα με την άγκυρα τη γλίτωσε.
Το peugeot δεν τα κατάφερε...μπαμ
Το bravo σταμάτησε στην τρίχα από το peugeot -
Ιταλακιας ευχαριστω!!
Για μενα πιο ενδεικτικα της επιταχυνσης ειναι ο χρονος που θελει το αμαξι για 400 και 1000 μετρα.
Σε αυτα το Μπραβο ηταν πολυ πιο αργο σε σχεση με τον ανταγωνισμο συμφωνα με το Drive?
Παντως ο 1.8Τfsi ειναι πιο γρηγορος στα πολλα χιλιομετρα....Το εχω επιβεβαιωση πολλες φορεςΔεν ξερω αν εχουμε φοβερα φρενα παντως το τεραστιο λαστιχο(225!!!!/45/17) κανει πολυ δουλεια στο φρεναρισμα!
Παλι καλα που δεν ειχες κανεναν απο πισω να σε κανει καινουργιο -
Ftskammins όσο αφορά το τεστ του DRIVE το BRAVO είχε τις χειρότερες επιδόσεις απο όλα τα συμμετέχοντα οχήματα με εξαίρεση εαν θυμάμαι καλά το άνοιγμα της 4ης σχέσης..... σε επιταχύνσεις κλπ ήταν το χειρότερο.... Επίσης εντύπωση έκανε και το γεγονος οτι σε όλα τα στηχεία έδιναν πολύ υψηλές στροφές..... Τώρα πως γίνεται τεστ με το ένα αυτοκίνητο (το βασικο αναφοράς του τεστ) με εξτρά σημαντικό για τις επιδόσεις (κιβώτιο) και το άλλο με απενεργοποιημένα συστήματα μόνο αυτοί το ξέρουν....
Γενικά όμως αξίζει να του ρίξεις μια ματιά γιατί όντως μιλάμε για πολλά περίεργα μέσα.... όχι μόνο με το BRAVO αλλά και με τα υπόλοιπα του τέστ..... εδώ έβγαλαν κορυφή του τέστ σε όλα το C4!!!!!!!!!! Καλό αυτοκίνητο αλλα τέτοιες διαφορές σε σχέση με to PEUGEOT και το BRAVO??? και απο όλα τα άρθρα των τελευταίων μηνών μόνο σε αυτό έβγαζαν τέτοια πράγματα....
Και μία ερώτηση...... για εμάς τους καινούριους... το κιβώτιο πώς θα το στρώσουμε???
Να του μιλάμε γλυκά, να του χαμογελάμε ηή να του πάμε καμια γκόμενα να το @#%&σει?? (θα έβαζα και ανάλογο βίντεο αλλα θα με σούταραν)Το πιο ωραίο πάντως με το τασάκι είναι οτι εάν ταξιδεύουν 2 άτομα και πίνουν καφέ ο ένας θα πρέπει να κρατάει το τασάκι στο χέρι......
-
Καλα ρε συ.....καφενειο θα το κανεις??
Καφεδες και τσιγαρα εν κινηση?
Πατα πιο πολυ γκαζι να φτασεις εκει που θες πιο γρηγορα να πιεις καφε με την ησυχια σου
Αν εχεις το περιοδικο γραψε τους χρονους που εχει στις μετρησεις να σου πω αν μου φαινονται ΟΚ ή οχι.
Δεν κανεις κατι συγκεκριμενο για το κιβωτιο...Απλα μην το σκιζεις απο την αρχη και σιγα σιγα θα μαλακωνει μονο του.
Με 4η ειναι λογικο να ειμαστε πιο γρηγοροι μια που εχουμε αρκετα πιο κοντο κιβωτιο.....Και με 5η παντως θα επρεπε να ειμασταν αν οχι μπροστα τουλαχιστον ισοδυναμοι με τον ανταγωνισμο.
Εγω αυτο που ξερω ειναι οτι στον δρομο το αμαξι ειναι βολιδα!!
εμενα με ικανοποιει πληρως η ταχυτητα του σε σχεση με το βαρος του παντως.
Τελικα το σπορ το ειχαν πατημενο στο Drive ή οχι? -
Την Γκόμενα να του την πάω????
Θα σου γράψω τους χρόνους το βράδυ απο το σπίτι που θα το έχω μπροστά μου γιατι τώρα είμαι στο γραφείο.....
Επίσης θα ήθελα όσοι φίλοι έχουν άποψη να μου την πούν για το SERVICE της ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ στην Πάτρα
-
Το αμάξι την επόμενη μέρα που θα το πάρω θα πάει αυθημερόν Θεσσαλονίκη και μετά απο 2 μέρες Σπάρτη ...... 5 το πρωί με την τσίμπλα στο μάτι
Πόσο γκάζι να πατήσω ο άμοιρος???? ABARTH ΑΚΟΥΣ????????????????????????
-
Ευχαριστούμε για τις ευχές οι νέοι!
Για δώστε καμια συμβουλή για το στρώσιμο. Διαβάζω στο νετ διάφορους ''ανορθόδοξους'' τρόπους στρωσίματος,αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να τολμήσω κάτι τέτοιο
Μάλλον θα ακολουθήσω πιστά το manual του αυτοκινήτου και τις πιο νορμαλ απόψεις που λένε όχι πάνω από 4000 στροφές και εναλλαγή των στροφών σε τακτά διαστήματα. Μετά από πόσα χλμ. λέτε να το ανοίξω λίγο?
Και κάτι ακόμα. Τι μέθοδο ακολουθείιτε για το ζέσταμα-κρύωμα που μου είπαν και στην αντιπροσωπεία ότι είναι απαραίτητο στα τούρμπο? Πως μπορείς να είσαι σίγουρος πριν σβήσεις τον κινητήρα ότι η τουρμπίνα έχει σταματήσει να γυρνάει? -
Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
Ευχαριστούμε για τις ευχές οι νέοι!
Για δώστε καμια συμβουλή για το στρώσιμο. Διαβάζω στο νετ διάφορους ''ανορθόδοξους'' τρόπους στρωσίματος,αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να τολμήσω κάτι τέτοιο
Μάλλον θα ακολουθήσω πιστά το manual του αυτοκινήτου και τις πιο νορμαλ απόψεις που λένε όχι πάνω από 4000 στροφές και εναλλαγή των στροφών σε τακτά διαστήματα. Μετά από πόσα χλμ. λέτε να το ανοίξω λίγο?
Και κάτι ακόμα. Τι μέθοδο ακολουθείιτε για το ζέσταμα-κρύωμα που μου είπαν και στην αντιπροσωπεία ότι είναι απαραίτητο στα τούρμπο? Πως μπορείς να είσαι σίγουρος πριν σβήσεις τον κινητήρα ότι η τουρμπίνα έχει σταματήσει να γυρνάει?Το manual λεει στρώσιμο 'για την αρχική περίοδο', ένας θεός ξέρει πόσο είναι αυτό. Η αντιπροσωπεία μου είπε δε χρειάζεται καθόλου στρώσιμο. Προσωπικά, από την αρχή το πήγαινα μέχρι 4-4.500 σ.α.λ., θα δεις πως φτάνουν και περισσεύουν αφού μέχρι εκεί έχεις κάργα ροπή. Επίσης, μέχρι τα 200 χλμ δεν είχα ανοίξει καθόλου το sport, ίσως αυτό να ήταν υπερβολικό. Τώρα έχω φτάσει στα 1500 χλμ και αρχίζω να το πιέζω περισσότερο χωρίς να το σκέφτομαι, αλλά νομίζω πως θέλω άλλο τόσο για να ανοίξει ο κινητήρας αρκετά και να στρώσει και το κιβώτιο.
Ζέσταμα: ξεκινάς αμέσως με χαλαρή οδήγηση μέχρι να ανέβει αρκετά ο δείκτης θερμοκρασίας, μετά κανονικά.
Σβήσιμο: αμέσως, αν είσαι μετά από απλή διαδρομή χωρίς πολύ turbo, αν όμως έχεις χώσει γκάζια άστο κανά λεπτό στο ρελαντί πριν το σβήσεις. -
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
Την Γκόμενα να του την πάω????Θα σου γράψω τους χρόνους το βράδυ απο το σπίτι που θα το έχω μπροστά μου γιατι τώρα είμαι στο γραφείο.....
Επίσης θα ήθελα όσοι φίλοι έχουν άποψη να μου την πούν για το SERVICE της ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ στην Πάτρα
Η γκομενα ειναι προεραιτικη....Αν θες ,για να το εγκαινιασεις ,ριξε μια στο πισω καθισμα(προσεξε γιατι ξεκουμπονει η πλατη των μπροστινων καθισματων σχετικα ευκολα )
Περιμενω για τους χρονους....Οσο προσεκτικοτερο ζεσταμα κανουμε και οσο καλυτερο(περισσοτερη ωρα)κρυωμα τοσο καλυτερα για την τουρμπινα μας.Μην ξεχνατε οτι σηκωνουμε ιδιαιτερα υψηλη πιεση!!
ευτυχως χωρις το σπορ πατημενο ειναι πολυ ευκολο να κρατας την τουρμπινα σε χαμηλες πιεσεις οποτε 5 λεπτα πριν φτασουμε στον προορισμο μας βγαζουμε το σπορ και παμε χαλαρα!Για το στρωσιμο....Πολλα ακουγονται και γραφονται ομως θεωρω καλυτερο και το πιο λογικο, δηλαδη την κανονικη χρηση του οχηματος χωρις υπερβολες στις επιταχυνσης για καμια 1500αρια χλμ.
Μετα τα πρωτα 200χλμ να πατησετε και το σπορ εξακολουθοντας ομως να πηγαινετε συντηριτικα.
Για το κιβωτιο χρειαζεται υπομονη....
Δεν εχουν σημασια μονο οι σαλ αλλα και η πιεση στην τουρμπινα οποτε με προσοχη το βυθισμα του ποδιου στο γκαζι.Και οι τουρμπινες θελουν στρωσιμο!
Κατα τα αλλα χαρειτε το αμαξι σας και μην ανησυχειτε....Εγγυηση εχουμε -
και μια ερώτηση με την αγορά του αυτοκινήτου μου έδωσαν 5 χρόνια οδική βοήθεια FIAT assistance. Την έχει χρησιμοποιησει κανένας??? συνεργάζεται με άλλη συγκεκριμένη εταιρεία??
-
επειδη βαριέμαι να γράφω πολλά θα γράψω τις ρεπριζ απο το τεστ του drive στην πιο κοντή ταχύτητα.. άλλωστε αυτή εχει νόημα στις προσπεράσεις:
50-80km/h με 3η
c4 150hp 4.0
bravo 150hp με 18' αρες μαλλον με πατημένο το σπορ προγραμμα 3.7
astra gtc 180hp 3.5
308 175hp 3.3
leon 160hp 3.7
golf 160hp(dsg7) 3.280-110 με 3η/4η
c4 4.6/4.9
bravo 4.4/5.8
astra 4.0/5.8
308 4.0/4.7
leon 3.9/5.2
golf 3.8/4.5110-140 με 4η
c4 7.1
bravo 6.8
astra 6.7
308 5.8
leon 6.1
golf 5.7βαρη(Σαφες μειονεκτημα το bravo)
c3 1290
bravo 1420
astra 1450
308 1390
leon 1350
golf 1340αυταααα
βλέπουμε λόγω dsg7 το ευνόητο προβάδισμα του golf..
απο την άλλη αν υπολογίσεις το μεγάλο βάρος του bravo+μικρότερη ιπποδύναμη οι ρεπριζ του είναι καταπληκτικές.
-
Χωρίς κικντάουν τι προβάδισμα ακριβώς έχει το DSG;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Χωρίς κικντάουν τι προβάδισμα ακριβώς έχει το DSG;τι εννοείς?
το πρόβλημα είναι η αντιστοίχιση των σχέσεων καθως ολα τα άλλα εχουν 6 σχέσεις και το golf 7.. αν του ανεβάσω μια σχέση οι επιδόσεις γίνονται 4.1/4.5/6.9 δλδ χειρότερες όλων σχεδόν οπότε δεν θα είναι δίκαιο -
Λοιπόν σε συνέχεια των λεπτομερειών που έδωσε ο sred σχετικά με το δημοσίυμα του DRIVE παραθέτω τα υπόλοιπα αποτελέσματα:
Ισχύς στους τροχούς PS/RPM: C4 139,6/4500 - FIAT BRAVO 146/5400 - ASTRA 163,7/5550 - 308GT 165,1/4900 - LEON 168,5/4900 - GOLF 160,3/53
Απώλειες με την ίδια σειρα οχημάτων 11,4 - 21,9 - 24,4 - 12,9 - 9,4 - 15,2 σε PSΣτα φρένα km/h με την ίδια σειρα:
50-0: 9,3 - 9,7 - 9,3 - 9,3 - 9,9 - 9,2
80-0: 24,5 - 25,5 - 23,9 - 24,0 - 25,7 - 24,1
110-0 46,7 - 49,1 - 44,9 - 45,6 - 49,4 - 46,6Σε γενική εικόνα το τέστ έδειξε ότι LEON έχει τα χειρότερα φρένα στην κατηγορία με δέυτερο το BRAVO, καλύτερο στα φρένα το ASTRA.
Στα ρεπρίζ απο 50-80 το BRAVO είναι μακράν το χειρότερο με 8,9' καλύτερο το GOLF με 5,3'
στα 80-110 καλύτερο το GOLF με 6,0' το BRAVO και C4 τα χειρότερα με 7,4 και 7,5 αντίστοιχα
στα 110-140 καλύτερο το 308 με 8,¨6'
Σε όλα τα ρεπρίζ ακόμα και με χαμηλές αλλα και ψηλές σχέσεις το GOLF έχει τεράστιο προβάδισμα ακόμα και 80% -
και κάποιες απορίες:
α) έχει κανείς άποψη για το service του ζαφειρόπουλου στην Πάτρα?
β) τις μεγάλες απώλειες ροπής που παρουσιάζει ένα αυτοκίνητο μπορεί κάποιος με κάποιο τρόπο να τις περιορίσει? και αν ναι πώς? είναι καθαρά θέμα βελτίωσης? (πχ αλλαγή τουρμπίνας κλπ κλπ)
γ) γιατί η θύρα USB δεν μπορεί να μπεί και after sales ακόμα και αν δεν μπει στην θέση που θα την έβαζε το εργοστάσιο?? -
Μια χαρα φυσιολογικα μου φαινονται τα νουμερα του Drive!
Το Μπραβο εχει την μικροτερη ιπποδυναμη(ονομαστικα) και τα λιγοτερα κυβικα!!!Η C4 εχει ιδια ιπποδυναμη(ονομαστικα), μικροτερο βαρος περισσοτερα κυβικα και ειναι πιο αργη(λογικο αφου στους τροχους αποδιδει λιγοτερο)...Θαυμα εχουν κανει οι Ιταλοι
Η αποκαλυψη ειναι το Γκολφ!Φανταστικοι χρονοι!Βεβαια προφανως το βοηθαει το 7ταχυτο.Βεβαιως εχει και 175 αλογα στο στροφαλο!Οπως βεβαια καταλαβαινουμε απο τις ρεπριζ το 0-100 που εχει το Μπραβο θα μπορουσε να ειναι καλυτερο απο 9,6 αλλιως θα δεν θα ηταν οπως και ειναι ανταγωνιστικο στις ρεπριζ...Μαλλον το χαντακωνει η αλλαγη ταχυτητας και το βαρος που στην εκκινηση παιζει μεγαλο ρολο.
Δεν βλεπω λοιπον κατι το περιεργο στους χρονους...Οποιος εχει τα περισσοτερα αλογα σε αναλογια με το βαρος του περναει μπροστα σαν γενικος κανονας.
Προφανως το Μπραβο της δοκιμης ηταν φουλ εξτρα για να φτασει τετοιο βαρος αλλα σε αυτο δεν φταιει το Drive...αυτο του δωσανε αυτο μετρησε!
Και τελος οπως εχω δει σε ολα τα τεστ τα Μπραβο φορανε τις 18αρες ζαντες που και αυτο παιζει το ρολο του. -
Επισης....Τωρα που θα βγει ιταλικος κινητηρας 1.8Τ θα δουμε ποσα απιδια βαζει σακος με τον πραγματικο ανταγωνισμο
Πηραν το 1.4Τ και το βαλαν απεναντι σε 1.8 επισης τουρμπο
Το 1.8Τ κυριοι με 160 αλογα δεν ειναι downsizing ουτε 100 αλογα το λιτρο με τουρμπο!!!
Βαλτο διπλα σε ενα ατμοσφαιρικο 1.8 να δουμε τι γινεται και αν το downsizing εχει αποτελεσματα
Το γκολφ ξαναλεω οτι τα σπασε τα χρονομετρα
Παντως αν καποιος δεν ειναι ευχαριστημενος με το Μπραβο του με ενα προγραμματακι θα δει τουρμπο like in the old day'sSorry αν γινομαι επιθετικος αλλα σας βλεπω που χαλιεστε εστω και λιγο για τα νουμερα....Πρεπει να ξερουμε τι αγοραζουμε και να μην εχουμε παραλογες προσδοκιες.
Fiat Bravο 2007