Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 1 Series (F20) 2011
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 1 Series (F20) 2011
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 146
    • 147
    • 3 / 147
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    184
    2923
    3786
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ήδη εξελίσσεται η επόμενη 1 στο πάτωμα της ήδη υπάρχον και θα είναι πισωκίνηση...no question about that!

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        Eλπίζω να κάνουν κανα μαγικό και να αποκτήσει και χώρους πίσω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης mirage έγραψε:
          Eλπίζω να κάνουν κανα μαγικό και να αποκτήσει και χώρους πίσω.

          Βασικά είπαν ότι θα είναι πιο μεγάλη από τη τωρινή και κυρίως πιο ευρύχωρη πίσω.

          Να δούμε τι θα γίνει στο τέλος, γιατί είναι κάπως δύσκολο να έχει χώρους ένα μικρομεσσαίο πισωκίνητο.

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pik last edited by

            για να δουμε...

            ωραια η 1 ομως...αν ειχα και αλλο μεγαλο οχημα η σαν δευτερο θα την αγοραζα(αν ειχα χρηματα...)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kikizas-grigoris last edited by

              Μαλλον το Car που εγραφε για τα νεα μοτερ πρεπει να ειναι πιο αξιοπιστη πηγη απο το Autozeitung με αυτα που γραφει στην τελευταια παραγραφο:

              http://www.autozeitung.de/neue-kompakte-bis-2012

              Παρολα αυτα μου 'καθονται' καλυτερα αυτα τα specs...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lapin last edited by

                Την αντικατάσταση στη σημερινή γενιά του κινητήρα των 1.6 λίτρων 122ps από ένα δίλιτρο (!) με την ίδια ιπποδύναμη τη μάθατε;

                http://www.km77.com/00/bmw/1/t01.asp

                http://www.km77.com/eli/motor/Ficha.asp ... che3=10210

                ποιο downsizing; εδώ μιλάμε πλέον για oversizing!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης Lapin έγραψε:
                  Την αντικατάσταση στη σημερινή γενιά του κινητήρα των 1.6 λίτρων 122ps από ένα δίλιτρο (!) με την ίδια ιπποδύναμη τη μάθατε;

                  http://www.km77.com/00/bmw/1/t01.asp

                  http://www.km77.com/eli/motor/Ficha.asp ... che3=10210

                  ποιο downsizing; εδώ μιλάμε πλέον για oversizing!

                  Ουουου...'παλιό' νέο: viewtopic.php?p=1408274#p1408274

                  Τουλάχιστον θα έχει αξιοπρεπείς επιδόσεις με καλή ροπή.

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                    Την αντικατάσταση στη σημερινή γενιά του κινητήρα των 1.6 λίτρων 122ps από ένα δίλιτρο (!) με την ίδια ιπποδύναμη τη μάθατε;

                    http://www.km77.com/00/bmw/1/t01.asp

                    http://www.km77.com/eli/motor/Ficha.asp ... che3=10210

                    ποιο downsizing; εδώ μιλάμε πλέον για oversizing!

                    Ουουου...'παλιό' νέο: viewtopic.php?p=1408274#p1408274

                    Τουλάχιστον θα έχει αξιοπρεπείς επιδόσεις με καλή ροπή.

                    Στην Ελλάδα βέβαια είναι οικονομική αυτοκτονία....
                    Ανεβαίνουν τραγικά τα τέλη ταξινόμησης, τα τέλη κυκλοφορίας και η ασφάλεια... Ελάχιστο κέρδος λοιπόν... Ήδη φαντάζομαι οι πωλητές της BMW έχουν αρχίσει το...τράβηγμα των μαλλιών τους!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos last edited by

                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                      Την αντικατάσταση στη σημερινή γενιά του κινητήρα των 1.6 λίτρων 122ps από ένα δίλιτρο (!) με την ίδια ιπποδύναμη τη μάθατε;

                      http://www.km77.com/00/bmw/1/t01.asp

                      http://www.km77.com/eli/motor/Ficha.asp ... che3=10210

                      ποιο downsizing; εδώ μιλάμε πλέον για oversizing!

                      Ουουου...'παλιό' νέο: viewtopic.php?p=1408274#p1408274

                      Τουλάχιστον θα έχει αξιοπρεπείς επιδόσεις με καλή ροπή.

                      Στην Ελλάδα βέβαια είναι οικονομική αυτοκτονία....
                      Ανεβαίνουν τραγικά τα τέλη ταξινόμησης, τα τέλη κυκλοφορίας και η ασφάλεια... Ελάχιστο κέρδος λοιπόν... Ήδη φαντάζομαι οι πωλητές της BMW έχουν αρχίσει το...τράβηγμα των μαλλιών τους!

                      Τα τέλη ταξινόμησης όντως θα έχουν θέμα...αλλά όλα τα άλλα δεν έχουν και απαγορευτική διαφορά. Τα τέλη είναι καμιά 200αριά τον χρόνο (17 ευρώ το μήνα ) και άντε το ίδιο θα ισχύει για την ασφάλεια...αν και το κόστος των ασφαλίστρων πρωτίστως επηρεάζεται από το κόστος του αυτοκινήτου.

                      Πάντως θα κλάψουν με ΜΑΥΡΟ δάκρυ!!!

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thaliarque last edited by

                        Σόρυ που συνεχίζω το οφτόπικ, αλλά το ενδεχόμενο να συνεχίσει να παράγεται ο τωρινός 1.6 για τις 116i και
                        316i που έρχονται στην Ελλάδα έχει αποκλειστεί;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
                          Σόρυ που συνεχίζω το οφτόπικ, αλλά το ενδεχόμενο να συνεχίσει να παράγεται ο τωρινός 1.6 για τις 116i και
                          316i που έρχονται στην Ελλάδα έχει αποκλειστεί;

                          E ναι μάλλον. Δεν έχω διαβάσει κάτι επίσημο από την Ελληνική αντιπροσωπεία. Θα δούμε...αλλά απ'ότι κατάλαβα σταματάει εντελώς, τώρα για την Ελλάδα θα κρατήσουν ολόκληρη γραμμή παραγωγής του 1600? Αν είναι δυνατόν

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Και έτσι τελειώνει το όνειρο του κάθε Ελληναρά , 316 με εμφάνιση Μ , αλλά να μην το γράφει από πίσω και να είναι κότες στον δρόμο γιατί τους περνάνε και τα Ματιζ

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Ο χρήστης criuser έγραψε:
                              Και έτσι τελειώνει το όνειρο του κάθε Ελληναρά , 316 με εμφάνιση Μ , αλλά να μην το γράφει από πίσω και να είναι κότες στον δρόμο γιατί τους περνάνε και τα Ματιζ

                              Επιτέλους!

                              (γιαυτό σας λέω χαίρομαι )

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                highfidelity last edited by

                                Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                Και έτσι τελειώνει το όνειρο του κάθε Ελληναρά , 316 με εμφάνιση Μ , αλλά να μην το γράφει από πίσω και να είναι κότες στον δρόμο γιατί τους περνάνε και τα Ματιζ

                                Επιτέλους!

                                (γιαυτό σας λέω χαίρομαι )

                                Εγώ δεν θα χαιρόμουν... Αν γίνει αυτό, οι πωλήσεις θα κατακρημνισθούν, αφού η 116 και η 316, αποτελούν την συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων των BMW (τα ΜΙΝΙ είναι άλλο ανέκδοτο...).
                                Αν συμβεί αυτό, φοβάμαι πως τα ...σπασμένα, θα βγουν από την συντήρηση, άρα ν'αναμένεις αύξηση αυτών που πληρώνεις για service. Και μπορεί τώρα που έχεις λίγα χιλιόμετρα να μην σε απασχολεί, αλλά όταν έλθει η ώρα του μεγάλου service, θα σε απασχολήσει...

                                Λογικά, η Mercedes, δεν θα προλαβαίνει να πουλάει την C180 και ειδικά την C180 Blue...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                  Και έτσι τελειώνει το όνειρο του κάθε Ελληναρά , 316 με εμφάνιση Μ , αλλά να μην το γράφει από πίσω και να είναι κότες στον δρόμο γιατί τους περνάνε και τα Ματιζ

                                  Επιτέλους!

                                  (γιαυτό σας λέω χαίρομαι )

                                  Εγώ δεν θα χαιρόμουν... Αν γίνει αυτό, οι πωλήσεις θα κατακρημνισθούν, αφού η 116 και η 316, αποτελούν την συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων των BMW (τα ΜΙΝΙ είναι άλλο ανέκδοτο...).
                                  Αν συμβεί αυτό, φοβάμαι πως τα ...σπασμένα, θα βγουν από την συντήρηση, άρα ν'αναμένεις αύξηση αυτών που πληρώνεις για service. Και μπορεί τώρα που έχεις λίγα χιλιόμετρα να μην σε απασχολεί, αλλά όταν έλθει η ώρα του μεγάλου service, θα σε απασχολήσει...

                                  Λογικά, η Mercedes, δεν θα προλαβαίνει να πουλάει την C180 και ειδικά την C180 Blue...

                                  Όσπου να κάνουν τον κύκλο και να φτάσει η ώρα του 'μεγάλου' service Greg θα έχω πάρει τη καινούρια 1 . Οδηγώ σχεδόν 7-8000 κμ τον χρόνο και ακόμα δεν έχω αλλάξει τακάκια, παραμόνο λάδια.

                                  Θα είναι πάντως ενδιαφέρον case study να δούμε τι θα κάνει η BMW τώρα στην Ελλάδα που τελειώνουν τα 1600άρια μοτέρ.

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    highfidelity last edited by

                                    Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                    Θα είναι πάντως ενδιαφέρον case study να δούμε τι θα κάνει η BMW τώρα στην Ελλάδα που τελειώνουν τα 1600άρια μοτέρ.

                                    Σε πρώτη φάση θα βάλει τις πλερέζες μάλλον!
                                    Μετά, λογικά θα κόψει κάμποσα από τα κέρδη της και θα ξεκινάει την μικρή δίλιτρη με πολύ βασικό εξοπλισμό, ώστε να κρατιέται η τιμή εκκίνησης χαμηλά και να μην τρομάζει ο πελάτης... Και φυσικά μια καλή έκπτωση στα εξτρά, που είναι και υπερτιμολογημένα...

                                    Γενικά πάντως, ό,τι και να κάνουν, την ζημιά θα την πάθουν...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      μεχρι να ερθουν τα 1300turbo

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Πάντως νομίζω ότι δε τους πολυενδιαφέρει η αγορά της Ελλάδας.

                                        Στην Αγγλία 'πετάνε' τα 116i και αγοράζουν το καινούριο 116d...εδώ εμείς ακόμα, στη κοσμάρα μας, απαγορεύουμε το πετρέλαιο και κλαίνε οι αντιπροσωπείες.

                                        Συνεπώς δε θα τη πολυνοιάξει τη BMW στη Γερμανία αν δε πουλήσουν τα 1600άρια μοτέρ.

                                        Όταν έρθουν τα 1.300Τ θα κλαίω για τη μεταπώλησή μου βασικά...

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          highfidelity last edited by

                                          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                                          Πάντως νομίζω ότι δε τους πολυενδιαφέρει η αγορά της Ελλάδας.

                                          Αυτό είναι ΤΕΛΕΙΩΣ λάθος. Θέλεις να πεις πως έχουν κάνει τέτοιες επενδύσεις και δεν τους ενδιαφέρει αν πουλάνε ή όχι; Η αγορά της Ελλάδας, μπορεί να μην έχει τα νούμερα της Γερμανίας, αλλά δεν είναι καθόλου ασήμαντη: σκέψου πόσες καινούριες και μεταχειρισμένες BMW καταλήγουν στην Ελλάδα και ίσως αναθεωρήσεις...

                                          Αν βάλεις και τα ΜΙΝΙ, θα δεις πως η Ελλάδα είναι μια αγορά που ενδιαφέρει την BMW και την ενδιαφέρει πολύ... Εγώ δεν θεωρώ καθόλου απίθανο, να διατηρήσουν ακόμη και το 1600άρι μοτέρ, για την Ελλάδα και την Πορτογαλία... Η BMW θέλει να έχει ισχυρή παρουσία σε ΚΑΘΕ αγορά και δεν θα...σερβίρει τους πελάτες της στο πιάτο της Mercedes τόσο εύκολα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                            Πάντως νομίζω ότι δε τους πολυενδιαφέρει η αγορά της Ελλάδας.

                                            Αυτό είναι ΤΕΛΕΙΩΣ λάθος. Θέλεις να πεις πως έχουν κάνει τέτοιες επενδύσεις και δεν τους ενδιαφέρει αν πουλάνε ή όχι; Η αγορά της Ελλάδας, μπορεί να μην έχει τα νούμερα της Γερμανίας, αλλά δεν είναι καθόλου ασήμαντη: σκέψου πόσες καινούριες και μεταχειρισμένες BMW καταλήγουν στην Ελλάδα και ίσως αναθεωρήσεις...

                                            Αν βάλεις και τα ΜΙΝΙ, θα δεις πως η Ελλάδα είναι μια αγορά που ενδιαφέρει την BMW και την ενδιαφέρει πολύ... Εγώ δεν θεωρώ καθόλου απίθανο, να διατηρήσουν ακόμη και το 1600άρι μοτέρ, για την Ελλάδα και την Πορτογαλία... Η BMW θέλει να έχει ισχυρή παρουσία σε ΚΑΘΕ αγορά και δεν θα...σερβίρει τους πελάτες της στο πιάτο της Mercedes τόσο εύκολα...

                                            Θέλω να πω ότι δε θα τους 'πονέσει' τόσο πολύ σε σημείο που θα νοιαστούν ή θα κάνουν κάτι διαφορετικό αν θα χάσουν πωλήσεις από τα 1600άρια.

                                            Συμφωνούμε ότι είναι μεγάλη αγορά, το σχόλιό μου πήγαινε για τα 1600άρια μοτέρ/αυτοκίνητα που θα χάσει από τις πωλήσεις τώρα που πλέον σταμάτησε η παραγωγή του.

                                            Αν και νομίζω ότι αυτοί που θα αγόραζαν 316i, ίσως είναι καλή ευκαιρία να πάνε στη 318i ή ακόμα και στη 320i. Αυτό όσον αφορά τη 3άρα με το συγκεκριμένο target group που έχει.

                                            Την 1 θα πονέσει νομίζω.

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 3 / 147
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr