-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Στο λεω γιατι ψαχνομουν στο παρελθον για το συγκεκριμενο...
Μαλλον τα βαπτισε ο πωλητης ξενον ή μπερδευτηκε...
AFL ειναι με λαμπες αλογονου.
Εργοστασιακο ξενον 400ευρω δεν υπαρχει...Πολύ περίεργο αυτό, θα πρέπει να ξεκαθαριστεί
Πάντως είναι ωραία τα άτιμα τα γλήγοραbtw κοίταξα μία και το 308 στην Peugeot και δε με άρεσε μέσα, έχει μια 'πεστή' κλίση το ταμπλώ που μου την έσπασε... και τα πλαστικά του είναι πολύ άγρια στην υφή και είναι πολύ περίεργα τριγωνικές οι πόρτες δίπλα στο παράθυρο! wtf
@ inimic: MX-5 δεν υπάρχει σαν επιλογή γιατί το ζητούμενο δεν είναι μόνο το στρίψιμο
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Στο λεω γιατι ψαχνομουν στο παρελθον για το συγκεκριμενο...
Μαλλον τα βαπτισε ο πωλητης ξενον ή μπερδευτηκε...
AFL ειναι με λαμπες αλογονου.
Εργοστασιακο ξενον 400ευρω δεν υπαρχει...Όντως εργοστασιακά xenon με 400 λίγο δύσκολο...
Σκέψου οτι πέρα από τα γνωστά (λάμπες ballast κλπ) περιλαμβάνουν ειδικό μηχανισμό για ανύψωση-καταβίβαση των φανών ανάλογα με το οδόστρομα , πιτσιλιστίρια φανών ... -
μα αυτο εχει γινει εχει προστεθει καγκουρικο βοδι κιτ,απλα εγινε απο το εργοστασιο!
-
ψηφισα 207 αν και μου φαινονται πολλα τα λεφτα για τετοια αμαξια ,και με τετοια κριση .
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Στο RC η ψήφος και δεν υπάρχει λόγος να ξοδεύεται για να γίνει ένας απο τους 200 που θα έχουν το Le Mans, να είχε κάτι το ουσιαστικό πάει και έρχεται, να δώσει παραπάνω λεφτά για να του βάζουνε λουρίδες στο καπώ No way! !
Βέβαια εάν έμπαιναν και τα μεταχειρισμένα στο παιχνίδι θα ήταν πιο ευκολη η επιλογή
+1...το τουινγκο προβλεπεται τσιμπημενο αποτι καταλαβα, no doubt οτι θα ναι εξοχο αλλα πολλα λεφτα...
εαν μπορει να παρει κλιο ας το παρει...αν δεν μπορει ας παει στη πεζω.. δυστυχως η ρενω ειναι για πλουσιους εδω στην ελλαδα..
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το OPC ποιοτικα ειναι καλυτερο απο το 207 (οχι οτι το 207 δεν ειναι καλο) αλλα επειδη φανταζομαι οτι προεχει το στριψιμο, εκει το 207 υπερεχει αισθητα...
δηλαδη το εσωτερικο του κορσα σου φανηκε πιο ποιοτικο απο του 207?
-

δεν το εχω οδηγησει
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Το OPC ποιοτικα ειναι καλυτερο απο το 207 (οχι οτι το 207 δεν ειναι καλο) αλλα επειδη φανταζομαι οτι προεχει το στριψιμο, εκει το 207 υπερεχει αισθητα...
δηλαδη το εσωτερικο του κορσα σου φανηκε πιο ποιοτικο απο του 207?
Ναι, εχω κατσει και στα δυο, και αυτο συμπερανα
-
και εγω συμφωνω οτι το corsa ειναι πιο ποιοτικο αλλα και το 207 ειναι πολυ καλο για τη κατηγορια,ειδικα το gt που εχει ο φιλος μου με τα δερματινα φιλετακια.
αυτα τα 2 μαλλον ειναι τα καλυτερα σουπερμινι απο αποψη ποιτητας εσωτερικου -
...μαζι με το Fiesta...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η μιτο ειναι σαφως πισω απο τα παραπανω και απ'οτι καταλαβαινω τον νοιαζουν κυριως οι επιδοσεις.
Εδω μαλλον εννοεις οτι ειναι πισω σε επιδοσεις στην ευθεια γιατι αν μιλας για το πατημα τοτε μαλλον κανεις λαθος. Η MiTo εχει εξαιρετικο πατημα. Επισης αν και ειναι πισω σε επιδοσεις αυτες δεν ειναι κακες, ισα ισα που εχει εξαιρετρικες ρεπριζ και ικανοποιητικη τελικη με 215 χλμ (δεν εχει και μεγαλη σημασια). Το 0-100 το εχω δει μετρημενο απο 8,3 εως 8,6 γιατι απλα δεν μπορεις να κανεις καλη εκινηση λογω του συστηματος ελεγχου της προσφυσης. Ποια τα πλεονεκτηματα της MiTo; Ειναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ (υποκειμενικο),εχει εξαιρετικο πατημα, μαγικα φρενα και με 21000 μπορεις να την παρεις με το sport pack που εχει αυτες τις καταπληκτικες 17αρες με τους 5 κυκλους, τον σπορ πισω προφυλακτηρα, την αεροτομη και καποιες αλλες εσωτερικες λεπτομερειες. Ο υπολοιπος εξοπλισμος ειναι υπερπληρης και το γκαζι δεν θα του λειψει καθολου. Οποτε ας το σκεφτει, ειναι μια πολυ καλη επιλογη γιατι με maximum εξοπλισμο αντε να του παει 21 Κ - 21,5 Κ αρκετα κατω απο τα 25 Κ που εχει ως οριο.
-
αν μιλαμε για στροφες, τοτε RX-8
-
Ο χρήστης punto ELX έγραψε:
ψηφισα 207 αν και μου φαινονται πολλα τα λεφτα για τετοια αμαξια ,και με τετοια κριση .+10000000
ομως επελεξα 207...
-
Αν σταθεις στα 21000 η MiTo με το σπορ πακετο μαλλον ειναι μονοδρομος ,καλο και το RC αλλα αν κανεις μια μικρη υπερβαση στο οικονομικο και πας σε cooper S .... θα με θυμηθεις .
-
Ο χρήστης cooperS_JCW έγραψε:
Αν σταθεις στα 21000 η MiTo με το σπορ πακετο μαλλον ειναι μονοδρομος ,καλο και το RC αλλα αν κανεις μια μικρη υπερβαση στο οικονομικο και πας σε cooper S .... θα με θυμηθεις .Είναι που είναι πολλά τα λεφτά για τόσο μικρά αμάξια, αν βάλουμε και το cooper S στην συζήτηση που από εσωτερικούς χώρους είναι... και είναι και αρκετά πιο ακριβό από 25.000€ , τότε εκεί είναι που το μαμάμε τελείως.(αν θυμάμαι καλά για το Cooper S με το κλειδί στο χέρι, χρειάζεται κάποιος 30φεύγα χιλιάδες ευρώπουλα το οποίο ξεφεύγει τελείως από το οικονομικό πλαίσιο που μας έδωσε ο φίλος μας. )
Τρελό στρίψιμο και γκάζι το cooper.Δε λέω όχι (ίσως όχι τόσο γκάζι όσο του OPC βέβαια ), αλλά αυτό είναι το μόνο που προσφέρει και τίποτα περισσότερο (κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα).Χώρος αποσκευών πάρα πολύ μικρός, ενώ αν κάτσω στη θέση του οδηγού και ρυθμίσω τη θέση, οριακά χωράω στην ακριβώς από πίσω θέση με τα γόνατά μου να ακουμπάνε στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού. (και δεν έχω και κανένα τρελό ύψος) Προσωπικά μου φαίνεται απαράδεκτο για αμάξι 30.000+€.Αν μιλάμε μόνο για αγορά για οδηγική ευχαρίστηση (δηλαδή σου περισσεύουν τα 30.000€ και έχεις και 2ο μεγαλύτερο αμάξι για να μπορείς να κάνεις και κανένα ταξίδι με 'νορμαλ' αποσκευές), τότε πάσο. Ίσως το καλύτερο αμάξι στα λεφτά αυτά, αφού κυριολεκτικά έχει αίσθηση kart.
Στα 25.000€ όμως ή έστω στα 30.000€ που μιλάμε για ένα έστω νέο άνθρωπο που έχει 1 αμάξι για να κινείται, για να πάει εκδρομές κτλ, το cooper μου φαίνεται άτοπο.Ήμουν ανάμεσα στο 207 rc και στο Corsa opc.Και τα 2 είναι πολύ ποιοτικά αμάξια.Για τη Mito που αναφέρθηκε, δεν έχω καμία άποψη.Το εσωτερικό του 207 είναι πολύ ποιοτικό και πολύ όμορφο.Προσωπικά μου άρεσε περισσότερο από του Corsa OPC κι αυτό γιατί το τελευταίο έχει στο εσωτερικό του κάτι φιλέτα βαμμένα στο χρώμα του αυτοκινήτου που με ξυνίζουν απίστευτα (όπως και στο Astra opc) καθώς μου κάνουν το εσωτερικό να φαίνεται πολύ φτηνό και χαλάνε την όλη ποιοτική εικόνα.
Ψήφισα Corsa OPC ίσως γιατί είναι το πιο άργιο (ας πούμε) της παρέας και από όψη και από δύναμη (τρελό γκάζι κατά τη γνώμη μου για την κατηγορία του και ταπεινώνει αρκετά 'γρήγορα' μεγαλύτερα μοντέλα).Γενικότερα μου φαίνεται το πιο ολοκληρωμένο σε αυτά τα λεφτά.Μοναδικό μειονέκτημα είναι αυτό που προαναφέρθηκε:δείχνει λίγο καγκουρεμένο εξωτερικά
ΥΓ:προσωπικά ίσως να κοιτούσα πιο μεγάλο αμάξι στα ~25.000€ με ισάξια ή λίγο λιγότερη δύναμη.
-
Καταρχην το θεμα του στρειβειν (και με ποσα) σηκωνει πολυ συζητηση...Ειμαι σε παρομοια αναζητηση εδω και περιπου ενα χρονο και ειλικρινα δεν μπορω να καταληξω. Αν το αυτοκινητο δεν προοριζεται για πιστα σε καποια χρονικα διαστηματα, τοτε πιστεψε με ολα που εχουν αναφερθει στριβουν και μαλιστα πολυ καλα!Εγω που το ψαχνω ωσ τριτο αυτοκινητο και τα εχω οδηγησει ολα πλην του κλιο ρς σε δημοσιο δρομο και σε στριφτερη διαδρομη ειλικρινα ειδα μικρες διαφορες. Ολα ειναι θεμα αισθησης που αποκομιζεις. Το κουπερ ναι ειναι αλλου αλλα πανακριβο και λιγο δυστροπο (ποσοι νομιζεις πργματικα εχουν φτασει στα ορια του?). Το πεζω ειναι πολυ κοντα σε στησιμο και σε επιδοσεις στην πιστα αλλα στο δρομο μου φανηκε πιο ευκολο. Το OPC δεν πιανεται στο δρομο και ειλικρινα δεν καταλαβαινω το οτι λενε μερικοι οτι δεν στρειβει. Απλα ειναι πιο αποτομο (και υποστροφικο) στο οριο, πραγμα που ο ενθουσιωδης οδηγος (με αρ...δια) το αντιπαρερχεται.Η μιτο ειναι επισης καλη και αποτελεσματικη και αρκετα φτηνοτερη με λιγο χειροτερες επιδοσεις που ομως επαναλαμβανω στο δρομο δεν σε περιοριζουν σε καμια περιπτωση.
Ειλκρινα τα δυο πιο παιχνιδιαρικα που εχω οδηγησει ειναι το καινουργιο φιεστα s και φυσικα το all time classic mx5. Καμια σχεση μεταξυ τους αλλα ακου... Και τα δυο ειναι αρκουντως γρηγορα και κυριως αναδικνυουν ευκολα εναν υπερστροφικο χαρακτηρα. Δεν θα κερδισουν ποτε σε κοντρα τα παραπανω αλλα απο αισθηση ειναι πραγματικα υπεροχα.
Το μχ5 ειναι σχολειο πισωκινησης, ενω το φιεστα (σημαντικα φτηνοτερο απ'ολα) θυμιζει κατι απο ραλλυ (ιεροσυλια ξερω...) στο αφημα του γκαζιου και στα αργα φρενα.
Αν επρεπε να επιλεξω που θα το κανω στο επομενο διμηνο, μαλλον RC βλεπω. Αν πρυτανευσει η λογικη (τριτο τουτου γαρ) φιεστα ς . Αν ειναι να χωρισω αβλεπει ΜΧ5!!!
-
συμφωνω και εγω mx-5 1.8 με μπλοκε εξτρα (μπαινει απο εμποριο ) και εισαι μια χαρα
επισης το κλιο εχει προσφορα και βγαινει οριακα κατω απο τα 25 αυτη τη στιγμη οποτε πλεον ειναι ανεκτη η τιμη του
-
Λοιπόν, αρχικά να ευχαριστήσω(-ουμε) πολύ για τις απαντήσεις.
Διθέσια αυτοκίνητα έχουν φάει Χ γιατί θα είναι το μοναδικό του αμάξι και πρέπει να χωράει ανθρώπους και πράγματα σε κάποια λογικά πλαίσια. Ξέρω, το Mx-5 είναι έρωτας
Το Fiesta 1.6 απορρίπτεται, γιατί προτιμάει τούρμπο αμάξι για την καλύτερη ροπή του (ταξίδι-προσπεράσεις), αν και τα σχόλια σχετικά με τις δυνατότητες και την αίσθησή του σε στροφές είναι πολύ θετικά από όσους το έχουν οδηγήσει. Αν υπήρχε Fiesta ST με κάποιον τουμπάτο κινητήρα ίσως να είχε μπει στη συζήτηση.
Άρχισε να κοιτάει και τη MiTo και φαίνεται ότι άλλαξε πολύ η ιδέα που είχε για αυτήν Βγαίνει σε καλή τιμή με φουλ εξοπλισμό, έχει πολλά πράγματα για customisation και λένε πως πάει πολύ καλά στο δρόμο με το D.
Απέρριψε και κάποια άλλα αυτοκίνητα για Α,Β λόγους που ανέφερα και πριν (Cooper είναι πανάκριβο, Twingo RS μάλλον πέφτει πολύ μικρό σε μέγεθος και είναι ατμόσφαιρα). Μεγαλύτερα αυτοκίνητα επίσης δεν παίζουν, δεν χρειάζεται παραπάνω χώρους και βάρος ειδικά όταν θα πρέπει να κάνει κάποια έκπτωση σε άλογα για κάτι τέτοιο.
Το θέμα περί έκπτωσης στο Clio RS θα διερευνηθεί φαντάζομαιΤα φώτα του Opel είναι τα AFL και όχι xenon, λάθος του πωλητή.
Μάλλον το σκηνικό θα παιχτεί ανάμεσα σε Corsa OPC και MiTo τελικά
-
To 500 Abarth το έχει απορρίψει;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
To 500 Abarth το έχει απορρίψει;Ναι έχει βγει ξεκάθαρα εκτός. Διάφοροι λόγοι μη ρωτάς πολλά
Στρίβοντας με 25.000 ευρώ