-
Απο εγκυρες πηγες εμαθα ανεπισημα οτι η προκυρηξη των αγωνων ταχυτας θα παραμεινει ιδια με τις προηγουμενες.Ειναι λοιπον αποφαση της εθεα να διατηρησeι τo σχημα που σημειωσε ...τεραστια επιτυχια τα προηγουμενα χρονια και οδηγησε τους αγωνες ταχυτητας σε τετοια επιτυχια που οι οργανωτες εδιωχναν συμμετοχες και εκλειναν τις πορτες της πιστας γιατι δεν χωρουσαν αλλοι θεατες.
Απο την περισυνη προταση της επιτροπης ταχυτητας κρατησαν μονο την κατηγορια OPEN που θα την δοκιμασουν σαν κυπελλο(αχ βρε Νικολα...).
Καλη επιτυχια λοιπον στην εθεα και στον προεδρο της και αερα στα πανια σας.
Ξερω οτι εχετε αλλα προβληματα να λυσετε αυτη την εποχη ...αλλα ξερετε κατι δεν μας νοιαζει !!!!
**ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ **απο αυτο εδω τον φιλοξενο χωρο την προκηρυξη αγωνων που θα συνθεσουν το δικο μας 'πρωταθλημα' η οπως αλλιως πρεπει να ονομασθει ,με μια συγκεκριμενη κατηγορια ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ αυτοκινητων να βρουμε και μια λεσχη ... να μας αγκαλιασει και να κανουμε 4-5 αγωνες μεσα στην χρονια και στο τελος να απονειμουμε τα κυπελλα μας.
Τωρα αν βρεθει και ο ΣΟΑΑ και μας αγκαλιασει η και καποιος χορηγος για καποιου ειδους πριμ που θα βοηθησει τους οδηγους ακομα καλλιτερα.Προτεινω μια κατηγορια 1600 που ειναι η πολυπληθεστερη με κλασεις και κυπελλα σε Α0 Ν1 Ν2 Α5 Α6 Ε9 Ε10 ΝΑΤ13
σΤΗΝ ΡΙΤΣΩΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 81 !!!! ΤΕΤΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (που δεν νοιαζουν την εθεα βεβαια σε επιπεδο αγωνων ταχυτητας)
Πολυ προχειρα βαλμενη ιδεα, αλλα αν βρεθουν 2-3 ατομα που θελουν και μπορουν να ασχοληθουν με την οργανωση αυτου του θεσμου,ειμαι σιγουρος οτι θα βγαλουμε λαυρακι!!!
sx ,ΝΤ βαλτε πλατη και θα γινει.
Οι αγωνιζομενοι τι λετε?
ΟΙ οργανωτες (που ξερω πολυ καλα οτι διαβαζετε forum) τιλετε?
Οι θεατες -φιλοι τι λετεdimos
-
Απο εγκυρες πηγες εμαθα ανεπισημα οτι η προκυρηξη των αγωνων ταχυτας θα παραμεινει ιδια με τις προηγουμενες.Ειναι λοιπον αποφαση της εθεα να διατηρησeι τo σχημα που σημειωσε ...τεραστια επιτυχια τα προηγουμενα χρονια και οδηγησε τους αγωνες ταχυτητας σε τετοια επιτυχια που οι οργανωτες εδιωχναν συμμετοχες και εκλειναν τις πορτες της πιστας γιατι δεν χωρουσαν αλλοι θεατες.
Απο την περισυνη προταση της επιτροπης ταχυτητας κρατησαν μονο την κατηγορια OPEN που θα την δοκιμασουν σαν κυπελλο(αχ βρε Νικολα...).
Καλη επιτυχια λοιπον στην εθεα και στον προεδρο της και αερα στα πανια σας.
Ξερω οτι εχετε αλλα προβληματα να λυσετε αυτη την εποχη ...αλλα ξερετε κατι δεν μας νοιαζει !!!!
**ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ **απο αυτο εδω τον φιλοξενο χωρο την προκηρυξη αγωνων που θα συνθεσουν το δικο μας 'πρωταθλημα' η οπως αλλιως πρεπει να ονομασθει ,με μια συγκεκριμενη κατηγορια ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ αυτοκινητων να βρουμε και μια λεσχη ... να μας αγκαλιασει και να κανουμε 4-5 αγωνες μεσα στην χρονια και στο τελος να απονειμουμε τα κυπελλα μας.
Τωρα αν βρεθει και ο ΣΟΑΑ και μας αγκαλιασει η και καποιος χορηγος για καποιου ειδους πριμ που θα βοηθησει τους οδηγους ακομα καλλιτερα.Προτεινω μια κατηγορια 1600 που ειναι η πολυπληθεστερη με κλασεις και κυπελλα σε Α0 Ν1 Ν2 Α5 Α6 Ε9 Ε10 ΝΑΤ13
σΤΗΝ ΡΙΤΣΩΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 81 !!!! ΤΕΤΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (που δεν νοιαζουν την εθεα βεβαια σε επιπεδο αγωνων ταχυτητας)
Πολυ προχειρα βαλμενη ιδεα, αλλα αν βρεθουν 2-3 ατομα που θελουν και μπορουν να ασχοληθουν με την οργανωση αυτου του θεσμου,ειμαι σιγουρος οτι θα βγαλουμε λαυρακι!!!
sx ,ΝΤ βαλτε πλατη και θα γινει.
Οι αγωνιζομενοι τι λετε?
ΟΙ οργανωτες (που ξερω πολυ καλα οτι διαβαζετε forum) τιλετε?
Οι θεατες -φιλοι τι λετεdimos
-
Απο εγκυρες πηγες εμαθα ανεπισημα οτι η προκυρηξη των αγωνων ταχυτας θα παραμεινει ιδια με τις προηγουμενες.Ειναι λοιπον αποφαση της εθεα να διατηρησeι τo σχημα που σημειωσε ...τεραστια επιτυχια τα προηγουμενα χρονια και οδηγησε τους αγωνες ταχυτητας σε τετοια επιτυχια που οι οργανωτες εδιωχναν συμμετοχες και εκλειναν τις πορτες της πιστας γιατι δεν χωρουσαν αλλοι θεατες.
Απο την περισυνη προταση της επιτροπης ταχυτητας κρατησαν μονο την κατηγορια OPEN που θα την δοκιμασουν σαν κυπελλο(αχ βρε Νικολα...).
Καλη επιτυχια λοιπον στην εθεα και στον προεδρο της και αερα στα πανια σας.
Ξερω οτι εχετε αλλα προβληματα να λυσετε αυτη την εποχη ...αλλα ξερετε κατι δεν μας νοιαζει !!!!
**ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ **απο αυτο εδω τον φιλοξενο χωρο την προκηρυξη αγωνων που θα συνθεσουν το δικο μας 'πρωταθλημα' η οπως αλλιως πρεπει να ονομασθει ,με μια συγκεκριμενη κατηγορια ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ αυτοκινητων να βρουμε και μια λεσχη ... να μας αγκαλιασει και να κανουμε 4-5 αγωνες μεσα στην χρονια και στο τελος να απονειμουμε τα κυπελλα μας.
Τωρα αν βρεθει και ο ΣΟΑΑ και μας αγκαλιασει η και καποιος χορηγος για καποιου ειδους πριμ που θα βοηθησει τους οδηγους ακομα καλλιτερα.Προτεινω μια κατηγορια 1600 που ειναι η πολυπληθεστερη με κλασεις και κυπελλα σε Α0 Ν1 Ν2 Α5 Α6 Ε9 Ε10 ΝΑΤ13
σΤΗΝ ΡΙΤΣΩΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 81 !!!! ΤΕΤΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (που δεν νοιαζουν την εθεα βεβαια σε επιπεδο αγωνων ταχυτητας)
Πολυ προχειρα βαλμενη ιδεα, αλλα αν βρεθουν 2-3 ατομα που θελουν και μπορουν να ασχοληθουν με την οργανωση αυτου του θεσμου,ειμαι σιγουρος οτι θα βγαλουμε λαυρακι!!!
sx ,ΝΤ βαλτε πλατη και θα γινει.
Οι αγωνιζομενοι τι λετε?
ΟΙ οργανωτες (που ξερω πολυ καλα οτι διαβαζετε forum) τιλετε?
Οι θεατες -φιλοι τι λετεdimos
-
εγώ δε θα έλεγα όχι σε ένα event που θα γύριζα στις Σέρρες με όλα τα 1600 παρέα. άμα δίνουν και κύπελλα για κάθε κλάση (όπως το κάνουν τα μινι-ράλι με 40 συμμετοχές) τότε θα μαζέψει κόσμο
Μια γύρα τα -1400, μια τα -1600 (μάλλον θα είναι η πολυπληθέστερη), μια τα -2000 και μια OPEN και turbo.
4 αγώνες για μια μέρα καλά είναι. και αν υπάρχουν cup να μπουν και αυτά μεσα στον αγώνα των κυβικών τους για να ρίξουν κάνα γύρο σε Αλφάτα αυτοκίνητα. Ετσι μάλιστα !
και ενδιάμεσα μπορεί να οργανωθεί και κάνα σύντομο drift από αγωνιστικά προς τέρψη της κερκίδας.
σταματάω, πήρα φόρα
-
ΛΟΙΠΟΝ??
ΧΑΣΑΤΕ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΑΣ??
-
Καταρχην ειναι ξεκαθαρο οτι οι ταχυτητες μπορουν να επιβιωσουν μονο στα χερια αυτων που τις αγαπανε. Η πρωτοβουλια του Δημου ειναι ο μονος δρομος αρκει βεβαια να διαμορφωθει ενα σχημα οπως το περιγραφει. Ειμαι σιγουρος οτι η ορεξη εστω και λιγων φιλων της πιστας ειναι πολλαπλασια απο τη συνολικη προσπαθεια των επισημων οργανων τα τελευταια χρονια...
Στοιχειωδης ρεαλισμος επιβαλει σχημα βασισμενο σε ηδη υπαρχον υλικο που ειτε τρεχει ειτε σκονιζεται καπου. Για παμε λοιπον.
4 κατηγοριες:
-
Ν1 και Ν2: Μαζι εχουν 31 αυτοκινητα στη Ριτσωνα. Διαφορετικο κυπελο η καθε μια αλλα με ενα πλεονεκτημα βαρους στα μικρα ωστε να πηγαινουν ολα παρεα στον αγωνα και να εχει αφθονη κοντρα. Επισης καλυτερο βαρος στα καθαρα Ν1, Ν2 ωστε να ειναι ανταγωνιστικα απεναντι στα φουλ εξτρα αδερφακια τους.
-
Α6 και 106 cup: 15 στη Ριτσωνα και μερικα σε αποθηκες. Και παλι με ενα πλεονεκτημα βαρους στα του cup για να εξομοιωθουν σε δυνατοτητες. Αν και τα 206 ειναι κοντα σε επιδοσεις, γιατι οχι και αυτα μεσα αν το θελουν οι ιδιοκτητες τους.
-
Nissan Micra και Seat Leon: Τα δυο πρωην ενιαια γυριζουν με διαφορα το πολυ 1 δευτερολεπτου. Παιχνιδι με βαρη για να ερθουν στα ισια και ανοιχτη προσκληση σε οσους δεν αρεσει η νεα προκυρηξη της Νισσαν. Φυσικα ευπροσδεκτος και οποιος επιλεξει να χτισει καινουργιο Micra.
-
Ν3: 8 μολις αυτοκινητα στη Ριτσωνα αλλα επενδυση για το χτισιμο της κατηγοριας που θα γινει βιτρινα. Αν υπαρχουν και μερικα 1.8 Ibiza, μεσα και αυτα με βαρος-προκληση να γεμισει το grid.
Σε ολους τις κατηγοριες προσθετα κιλα στους νικητες για να τονωνεται ο συναγωνισμος στον επομενο αγωνα. Επισης, βαθμολογικο συστημα που θα τιμωρει σκληρα τις εγκαταληψεις ωστε να σκεφτεται ο παρορμητικος την επαφη.
Το κυριοτερο; Δεσμευση απο τωρα οτι και οι 4 κατηγοριες θα συνεχισουν να υπαρχουν μεχρι το 2006. Με προσθηκες ενδεχομενως αλλα παντα με σεβασμο στις επενδυσεις που εχουν γινει με πολυ κοπο.
-
-
Egw exw na kanw mono mia erwthsh:
Pws ginetai epi epoxhs tripoleos '92,'93,'94 na blepeis gyro stis 80 symetoxes se oles tis kathgores kai para polloys 8eates eidika sthn K-10-K11 (oi palioteroi 8ymoynte), meta na dhmioyrgeitai to aytokinhtodromio twn megarwn kai oloi na lene epiteloys oti 8a einai kalyteros o 8esmos kai ksafnika na einai mono 3 kai o koykos? Mhpws 8ymate kaneis tis 8rylikes maxes me ta ZX metaksy Mixelakakh, Paparinopoyloy,Ziaka kai Papantwnh, h akoma kai ton kalo mas giatroylh (platis) poy egrafe panw sto ZX giati 8ee moy den brexeis kai molis ebrekse (ton xwro ths broxhs ekane? Akoma den mporw na katalabw)phre thn prwth 8esh... h metepeita tis akoma pio megales maxes me ta Ibiza 2000cc?
Kata thn gnwmh moy ekei htan ola ta lefta....
Den pisteyw na 8elete na sxoliasw kai tis maxes stis kathgories N1-N2 poy tote to mono poy epitrepotan htan anarthsh kai xamhlwma(mexri kapoioys pontoys) filtro kai eksatmish? Tote poy htan ola ntymena kai htan san politika amaksia me ta ka8hsmata pisw kpl?
Moy fenetai oti epikratei to rhto 'Ka8e perisy kai kalytera'....
Sorry gia to megalo moy post.....
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Egw exw na kanw mono mia erwthsh:
.....Καλή η ερώτηση...
-
ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΟ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΣΤΟΥ ΚΟΥΦΟΥ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΠΑΡΕ ΤΗ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΦΥΓΕ.
ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΖΗΤΑΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ? [moderator]..... ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ Η ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΤ ΙΔΙΑΝ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΩΝΕΣ ΑΝ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ.
ΣΑΣ ΕΥΧΩΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ. -
Ο χρήστης giorgosstamatis έγραψε:
ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΟ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΣΤΟΥ ΚΟΥΦΟΥ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΠΑΡΕ ΤΗ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΦΥΓΕ.
ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΖΗΤΑΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ? [moderator]... ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ Η ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΤ ΙΔΙΑΝ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΩΝΕΣ ΑΝ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ.
ΣΑΣ ΕΥΧΩΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!
Και εγώ μαζί να βοηθήσω!! Αν μας χωράει φυσικά ο μπαξές -
Αλήτης είναι ο καθένας που μπαίνει και βριζει...!!!! και βεβαια στο επιστρέφω με κεφαλαια μαλιστα!
Με την ευκαιρία, μακάρι να μην ξαναμπεις σε αυτό το φορουμ..., αφου δεν εγκρινεις τιποτα απο ότι κάνουμε στο περιβαλον ευθυνης μας....
άλλωστε καθε φορά, θα μπεις για να κατηγορίσεις εμένα ή συνεργάτες μου...και βεβαια δεν θα κάνουμε διαλογο γιατί ετσι η αλλοιως... και για οδηγ΄'αρες και για την προσφορα ή ακόμα και τα λαθη του καθενός μας....
ο καθενας εχει την ιστορια του, ενω οσοι δεν εχουν μάλλον αδικουν εαυτους αν προσπαθουν κατι να φτιαξουν χωρις κοπο με βρισιες και υπονοούμενα.
Αλήθεια μεγαλε τι κολημα εχεισ?
πες το μήπως και συνενοηθούμε?
μήπως ειχα ποτε σχεσεις με συγγενικό σου προσωπο??? και δεν μπορεις να το ξεπεράσεις? προσπαθησε!να σε χαιρόμαστε, παντως...
Στρατης
-
Re paidia den hremoyme ligo ta pneymata?
-
Κύριε σταμάτη πρέπει να έχετε προσωπικά για να αναφέρεστε με αυτόν τον τρόπο στο πρόσωπο του sx γιατι τα πράγματα δεν σας εκφραζουν.Στον κύριο Στρατή που εσείς κατηγορείτε έπεσε στα χέρια του μια επιστολή
απο τα χέρια μου που στην ουσία δεν τον αφορούσε αν κοίταζε τα πράγματα απο την θέση που αναφέρετε εσείς.Μόνος του μου πρότεινε να το δημοσιέυσει στους 4τ φεβρουαρίου σελ.184 αν θέλετε να το επαληθέυσετε.Αν δεν ήταν αντικειμενεικός και δεν ενδιαφερόταν για το καλύτερο δεν θα έμπενε στον κόπο μιας και δεν έχει καποιο ατομικό συμφέρον.Αναφέρω την παραπάνω κίνησή του σάν παράδειγμα απο προσωπική εμπειρίαγια τον κυριο sx.Τον sx δεν του εχω πεί ουτε μια καλημέρα απο κοντά και ούτε τον γνωριζω προσωπικά.Εγώ απο την λίγη πείρα μεσα στους αγώνες και αρκετή τοσα χρόνια σαν θεατής ξέρω καλά οπως και όλοι μας ποιοί είναι οι αλήτες που υπάρχουνε στο σπόρ που αγαπάμε.Δεν σέβομε την παραπάνω αναφορά σας στο πρόσωπο του sx.Λυπάμε για το όλο σκηνικό.
Φιλικά
Οικονόμου Χρυσ/ντης -
[moderator] Ασχετες προσωπικές παρατηρήσεις!!
-
-
Μην χάσετε σήμερα (18 Φεβρ.) το μεσημέρι στην εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη στο STAR, μεγάλο αφιέρωμα στα sites του Internet που προάγουν την ανθρώπινη επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις, με δηλώσεις επώνυμων μελών αλλά και ανώνυμων (με σκιά στο πρόσωπο) του 4Τ forum.
(ας το γράψει κάποιος στο βίντεο και για όσους το χάσουν λόγω εργασίας)
-
ε μα μπαίνει ο κάθε πικραμένος και μας λέει τι του φταίει.... ηηηημαρτον ρε σεις !!!
-
Τελικά όμως εκει είναι και όλο το παιχνίδι ετσι?
Ο κάθε πικραμένος Ελληνάρας,που είναι απολύτως βέβαιος ότι ξέρει την λύση για τα πάντα αλλά και τις αιτίες των πάντων,βγαίνει δημόσια και εκφράζεται!!
Ετσι μπορούμε να έχουμε μια καλή εικόνα του τι συνέβαινε πριν!Οταν σε μια καφετέρια ή σε ένα εστιατόριο...ο κάθε ένας 'γνώστης' ανέλυε την γνώμη του σε άλλους 'γνώστες' και δημιουργούσε τελικά μια εικόνα όπως αυτός την έβλεπε!! (Ο Γκαίμπελς δεν είχε πει ότι όταν ρίχνεις συνέχεια λάσπη,τελικά κάτι θα μείνει?..)Η μαγκιά είναι να έχεις το 'στομάχι' να περάσεις απο αυτή την διαδικασία!
Και συγκεκριμένοι εδω αποδεικνύουν ότι το έχουν (ετσι ΣΧ?)!!Γιατι τέτοιου είδους φαινόμενα δεν είναι δυνατόν να τα αποφύγεις σε ένα ελεύθερο Φόρουμ!! -
Φίλοι μου
Είναι αφελές να προσπαθούμε να βάλλουμε μυαλό σε κάποιον που φοράει σκάφανδρο.
Ο χώρος των αγώνων αυτοκινήτου μπορεί να έχει τα όποια προβλήματα, ιδιομορφίες, μικροσυμφέροντα, στραβοπατήματα και άλλα συναφή, ΑΛΗΤΕΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ. Κάθε τέτοια συμπεριφορά είναι κατακριτέα και οδηγείται σε άμεση απομόνωση.
Ας σταματήσουμε να δίνουμε τροφή σε τέτοιους επισκέπτες. Η αντιπαράθεση μπορεί αν γίνεται με πολλούς άλλους τρόπους και να είναι και αποδοτική.
Φίλε ΚΟΥΚ πολύ μου αρέσει το 'Που πάμε 5000 μόνοι μας'. Ας είμασταν 5000 και ας είμασταν μόνοι μας. Στα μηδενικά πάσχουμε.
Γιάννης Μεσημέρης -
Πρωτο θεμα στο rally.gr οι πιστες με τον Μ.Σ. να ισορροπεί αναμεσα στην απαραιτητη αισιοδοξια αλλα και τον σκληρο ρεαλισμο. Ολα καλα, μεχρι που φτανεις στις αποψεις της τετραδας των εκπροσωπων των εταιριων. Και εκει αρχιζουν και πονανε τα ματια σου... Λενε λοιπον:
Ο χρήστης Κώστας Πρεζεράκος, Toyota έγραψε:
Μόνο η προβολή από την τηλεόραση μπορεί να σώσει τον θεσμό από την καταστροφήΗ πηγή του προβλήματος βρίσκεται στον τομέα της προβολής, η οποία είναι σχεδόν ανύπαρκτη
Δυστυχώς η τηλεόραση αλλά και οι dealer λάμπουν δια της απουσίας τους από τους ελληνικούς αγώνες
Διορθωστε με αν κανω λαθος αφου με τη Nova δεν εχω καλες σχεσεις, αλλα δε μεταδοθηκαν ολοι οι αγωνες του 2003 απο το Supersport? Αν ναι, μηπως θα επρεπε να ειπωθουν για τους παραπανω αναλογα σχολια με αυτα του κυριου της Citroen?
Σε καθε περιπτωση δε θα επρεπε καποιος να τους θυμισει οτι δεν αρκει η καλυψη αλλα πρεπει να υπαρχει και τα αναλογο προιον? Και για το προιον θα επρεπε να εχουν αποψη. Οχι να την υλοποιησουν φυσικα, δεν ειναι δικια τους δουλεια και αυτο, απλα να εχουν αποψη. Ενας απο τους 4 εχει. Δυστυχως, ειναι απιστευτη:
Σαν λύση βλέπω ένα τύπο εκσυγχρονισμένου Πρωταθλήματος Ενιαίου, με δύο περίπου συμμετοχές από κάθε εταιρεία κάτω από την «ομπρέλα» ενός ή κάποιων υπερμάνατζερ από τον ΣΟΑΑ ή την ΕΘΕΑ.
Δε θελω να το σχολιασω. Για την ακριβεια αν ημουν στη θεση του Μανωλη θα φοβομουν να ζητησω λεπτομερειες. Απλα μια ερωτηση θα τολμουσα να κανω: Το εχετε δει πουθενα αλλου στον κοσμο το μοντελο αυτο;
Επίσης απο τον ιδιο κατι εξαιρετικα αφιερωμενο σε οσους νομιζουν οτι οι παραπανω κυριοι ειναι αυτοι που στεκονται κοντα στα δυσκολα των Ελληνικων αγωνων :
Εμείς, από την πλευρά μας καλώς ή κακώς πρέπει να κοιτάμε και το καλό της εταιρείας που εκπροσωπούμε, γι’ αυτό κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν συμμετέχουμε φέτος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας
Και πολυ σωστα το θετει ο ανθρωπος το θεμα βεβαια.
Παντως το ενδιαφερον ακομα και στο φορουμ για τις ταχυτητες ειναι μικρο. Ισως γιατι οι περισσοτεροι απο εμας ειναι των ραλι. Ομως... Μεταφερω αυτο που εγραψε ο προεδρος του ΣΟΑΑ σε αλλο θεμα και ειναι κατα τη γνωμη μου 101% ευστοχο:
Ας ανοίξουμε τα μάτια μας. Φέτος η ταχύτητα, αύριο ποιός θα έχει σειρά;
ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΜΕΝΩΝ ..ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ