Φίλοι Alfisti σας χαιρετώ.
Είναι νέος στο forum, αλλά από εδώ και πέρα θα είμαι κοντά σας συχνά.
Καταρχήν έχω μία 147 3d (Μάιος 2002) Distinctive με 16' , VDC (λάθος - λάθος), Cd changer, cruise control, clima kit δηλαδή σχεδόν τα πάντα (έκτος από δέρμα, ηλιοροφή και κάτι ψιλά άλλα). Από το αυτοκίνητο είναι πολύ ευχαριστημένος, γενικά. Μόνο κάτι ψιλοτριγμοί, οι οποίοι δεν χαλάνε την πολύ καλή εικόνα. Και αεροδυναμικοί θόρυβοι από τους υαλοκαθαριστήρες από τα 150 μέχρι τα 180. Το αυτοκίνητο είχε από τη μάνα του Pilot Exalto (???? περίεργο) τα οποία πλέον στις 30.000 χλμ παρέδωσαν (άργησαν λίγο λόγω VDC). Μάλλον τα ίδια θα ξαναβάλω, αν και σκέφτομαι και τα potenza.
ΘΕΜΑ 1ο
ΟΜΩΣ!!! Εδώ και κανένα τρίμηνο έχω πρόβλημα την τρίτη ταχύτητα. Ένα ενοχλητικό γκλακ σε γρήγορα ανεβάσματα και κατεβάσματα από τις 4.000 στροφές και πάνω. Στο συνεργείο (Spicar) μου είπαν ότι είναι το συγχρονιζέ της τρίτης. Θέλει λύσιμο το κιβώτιο και αλλαγή. Είμαι στην εγγύηση μέχρι το Μάιο. Είναι λογικό να ζητήσω ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ όλου του κιβωτίου? Στη Spicar ούτε να το ακούσουν, αλλά μήπως πρέπει να επιμείνω. Μπορεί να έχει γίνει ζημιά και στο γρανάζι της τρίτης εξάλλου, αν και από τότε που παρουσιάστηκε το πρόβλημα τη φυλάω την τρίτη με ευλάβεια. Στη Spicar είναι λίγο απαράδεκτοι οι τύποι. Ξέρετε κανένα καλό συνεργείο για αυτή τη δουλειά ?
Αγχώνομαι γιατί το πρώτο σοβαρό πρόβλημα έσκασε λίγο πριν λήξει η εγγύηση (Μάιος 2004).
ΘΕΜΑ 2ο
Ένα ακόμα πρόβλημα που έχω (και που δεν βρίσκει κανείς τι στο καλό είναι) είναι ένας ανεπαίσθητος μεταλλικός θόρυβος συντονισμού στις 2.300 με 2.500 στροφές με 1η και 2α (κυρίως στις ανηφόρες). Είναι τόσο ανεπαίσθητος που οι ..γηξκσφηξκ. στη Spicar κάνουν ότι δεν τον ακούν.
Από εξάτμιση δεν είναι.
ΘΕΜΑ 3ο
Από τελική πως πάτε ? Μιλάω πάντα 147 χωρίς μετατροπές.
Το κοντέρ είναι γνωστό ότι κλέβει αρκετά. Με ένδειξη 120 πραγματικά είναι 111,9. Αν το κοντέρ κλέβει αναλογικά, τότε η ένδειξει της τελικής των 195 kmh πρέπει να είναι τα 210. Αυτό επιβεβαιώνεται και από το στροφόμετρο. Πράγματι, με τις στροφές της τελικής που δίνουν τα περιοδικά, το κοντέρ γράφει 210 kmh. Αυτό όμως, έγω το βλέπω μόνο σε ελαφριές κατηφόρες (και λίγο παραπάνω). Στις ευθείες το κοντέρ σταματάει κάπου ανάμεσα σε 200-205. Που σημαίνει 190 παρά κάτι ψιλά. (Πάντα μιλάω χωρίς αέρα και από βενζίνη κάτω από τη μέση). Σας ακούγεται σοβαρό? Η το έχετε παρατηρήσει και άλλοι ?
ΘΕΜΑ 4ο
Και μία ακόμα ερώτηση. Ποιά είναι η γνώμη σας για αλλαγή στα ελαστικά μπρος πίσω ? Στις 15.000 χλμ που ήμουν έτοιμος να το κάνω μου είπαν στο συνεργείο για διαφορετικό πάτημα εμπρός πίσω, για διάφορα προβλήματα που θα είχα ειδικά στην 147 (λόγω διαφορετικών γωνιών καμπερ) και γενικά ότι είναι καλύτερα να το αφήσω και μόλις τελειώσουν τα λάστιχα να τα αλλάξω. Λογικό μου φάνηκε. Έτσι κι αλλιώς για μένα στις 30.000 χλμ με τα ίδια λάστιχα δεν έχει νόημα, αλλά ρωτάω για το επόμενο σετ.
Αυτά.
Ελπίζω να μην σας κούρασα. (Δεν είμαι και πολύ σχετικός με τα πολύ τεχνικά)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
ΥΓ 1. Μην αρχίζετε να φωνάζετε επειδή το πρόβλημα με το κιβώτιο το έχω τρεις μήνες και δεν το έχω λύσει ακόμα!!! Το ξέρω είμαι απαράδεκτος. Εννοείται ότι τρέχω με τη δουλειά μου κλπ, αλλά και πάλι απαράδεκτος είμαι. Και το πληρώνω κάθε φορά που στα 100 kmh, αντί να την καρφώσω γρήγορα την 3η (από 4η ή 5η) και να φύγω, περιμένω γλυκά γλυκά να την αλλάξω για να αποφύγω το γκλακ.
ΥΓ 2. Αναφορικά με το 3ο Θέμα - ο Θεός να δώσει μη μας κάτσει κανένα ραντάρ σε αυτές τις δοκιμές της τελικής (φτου φτου φτου)