-
στο scenic II που εχουμε το οποίο είναι σαν να λέμε megane II, από όλα αυτά εχουν φθαρει μονο τα πλαστικά γύρω από την κάρτα, στο κουμπι σταρτ, και στις πόρτες εκει που είναι τα κουμπια για τα παραθυρα, και οταν λεω φθαρει, εννοώ οτι εχει γραντζουνιστεί το πολύ μαλακο πλαστικό.. επίσης ο ήχος της πόρτας του οδηγού έχει αλλάξει στο πιο μεταλικό, ενώ του συνοδηγού τεινει προς τα εκει.. (στις πίσω δεν εχει αλλοιωθεί ο ήχος) τέλος στις μεγάλες ανωμαλίες στου δρόμου, εχει γίνει και πιο μεταλικός ο ήχος της αναρτησης,ουτε ντουλαπακια σπασμένα ούτε κατι αλλο κατεστραμμένο στο εσωτερικό.. επειδή εχουμε το μαυρο μπεζ εσωτερικό με τα μπεζ καθίσματα να πώ πως τα καθίσματα εχουν δυστυχώς αποκτήσει μονιμες βρωμιές, αλλά το πλαστικό οταν πλυθει μοιάζει σχεδόν καινούριο, όλα αυτά ενώ το αυτοκίνητο κοντεύει τα 90.000 χλμ και είναι του 2004
-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Εμένα μου έκανε εντύπωση το 'Ράψημο' της λαμαρίνας στον ουρανό που πλέον δεν χρειάζεται πλαστικά καλύματα γιατί εξαιρετικό.
Μάλλον γιατί έχει γίνει με laser, οπότε δεν υπάρχουν πόντες για να πρέπει να καλυφθούν.
Ναι αυτό λέω και εγώ...δεν μας εχει συνηθίσει η Renault σε τέτοια συναρμολόγηση
Μην είστε τόσο σίγουροι για την ποιότητα συναρμολόγησης λόγω έλλειψης πλαστικών καλυμάτων στον ουρανό. Στο Clio II MY2002 που είχα, στα συγκεκριμένα σημεία που επίσης δεν είχαν πλαστικά καλύμματα μετά τον πρώτο χρόνο είχε σκάσει αρκετά έντονα η βαφή και φαινόταν άσχημα. Εννοώ ότι είχαν σχηματιστεί και στις δυο πίσω πλευρές του ουρανού εκεί που ενώνει με τις πίσω κολώνες διαμήκεις ρωγμές (ή γραμμώσεις αν προτιμάτε) στο χρώμα, σαν αρμοί...Αν αυτό είναι ποιότητα, εγώ είμαι πάπας
Μακάρι να μην είναι κάτι παρόμοιο στο νέο Megane, γιατί κατά τα άλλα φαίνεται καλό αυτοκίνητο... -
Δεν νομίζω να υπάρχουν ζητήματα αξιοπιστίας. Το Clio III και η νέα Laguna με την μέχρι τώρα πορεία τους ( ειδικά το πρώτο ) δείχνουν οτι οι Γάλλοι έπαθαν και έμαθαν.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δεν νομίζω να υπάρχουν ζητήματα αξιοπιστίας. Το Clio III και η νέα Laguna με την μέχρι τώρα πορεία τους ( ειδικά το πρώτο ) δείχνουν οτι οι Γάλλοι έπαθαν και έμαθαν.Όπως επίσης τα τελευταία χρόνια έχουν ωφεληθεί σε αυτούς τους τομείς από την συνεργασία τους με την Nissan (όπως και η Nissan σε άλλους τομείς π.χ. παθητική ασφάλεια Qashqai). Δεν είναι τυχαίο που πλέον στα μοντέλα που παρουσιάστηκαν πρόσφατα δίνουν μεγαλύτερη εγγύηση 3 χρόνια ή 150.000χλμ.
-
Βασικά είναι καθαρά για λόγους μάρκετινγκ. Κάτι στο στύλ 7ετούς εγγύησης της ΚΙΑ.
Η εικόνα της εταιρείας έχει δεχτεί σοβαρό πλήγμα κυρίως από το προηγούμενο Laguna ( αφού οι λίαν προβληματικοί 1.4 βενζίνης δεν είναι και οτι πιο διαδεδομένο στην Ευρώπη ) και προσπαθεί ακριβώς να δείξει οτι πλέον όλα έχουν αλλάξει. -
Σίγουρα είναι και μάρκετινγκ (το συγκεκριμένο σλόγκαν εγγύηση 3 χρόνια ή 150.000 χλμ πάντως μου θυμίζει nissan που το χρησιμοποιεί χρόνια τώρα), αλλά σίγουρα και το τελικό προϊόν έχει βελτιωθεί γι΄αυτό και μπορούν και την δίνουν. Σ' αυτό συνηγορεί και το γεγονός πως στις διάφορες έρευνες αξιοπιστίας, ενώ κάποια μοντέλα της Renault (όπως π.χ. Laguna χρονολογίας 2000-2004) ήταν στα κόκκινα, από το 2005 και μετά έχουν γυρίσει στο πράσινο με σημαντικά χαμηλότερα ποσοστά εμφάνισης βλαβών.
-
Εν ολιγοις από τη δοκιμή στο τελευταίο AutoBild πρόκειται γ ένα ουδέτερο αυτοκίνητο. Ουτε υστερεί κάπου σημαντικά με εξαίρεση τους χώρους για τους πίσω επιβάτες αλλά ούτε ξεχωρίζει σε κάποιο τομέα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Στα θετικά του σίγουρα η σχεδίαση η ποιόητα του και ο χώρος αποσκευών.
Πάντως στα αρνητικά του έχω να βάλω την εγγύηση, όπου σε αντίθεση με τη Laguna και το Koleos που έχουν 3 χρόνια ή 150.000km το Megane III έχει μόνο 2 χρόνια, όπως τα προηγούμενα Renault. Το αναφέρει και η διαφήμιση που έχει στο οπισθόφυλλο το Autobild.
-
Έτσι είναι, ούτε κρύο, ούτε ζέστη. Χωρίς τον TCe 130 δε νομίζω πως αξίζει η αγορά του.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Εν ολιγοις από τη δοκιμή στο τελευταίο AutoBild πρόκειται γ ένα ουδέτερο αυτοκίνητο. Ουτε υστερεί κάπου σημαντικά με εξαίρεση τους χώρους για τους πίσω επιβάτες αλλά ούτε ξεχωρίζει σε κάποιο τομέα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Στα θετικά του σίγουρα η σχεδίαση η ποιόητα του και ο χώρος αποσκευών.Πάντως στα αρνητικά του έχω να βάλω την εγγύηση, όπου σε αντίθεση με τη Laguna και το Koleos που έχουν 3 χρόνια ή 150.000km το Megane III έχει μόνο 2 χρόνια, όπως τα προηγούμενα Renault. Το αναφέρει και η διαφήμιση που έχει στο οπισθόφυλλο το Autobild.
Εκκρεμεί η απόφαση από την PGA, περί της δυνατότητας επέκτασης της εγγύησης για 3 χρόνια ακόμη, με κόστος περί τα 300 €. Το θέμα είναι ότι το 'καθυστερούν' και τα πουλάκια (=πελάτες) πετάνε ...
-
Σιγά μην πει το Γερμανόφωνο Autobild ότι το νέο Megane είναι ανταγωνιστικό!!!!!
-
Die Neue Renault Megane ist antagonistich auf wiedersehen und mit Reisenleiterin.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Die Neue Renault Megane ist antagonistich auf wiedersehen und mit Reisenleiterin. -
το autobild λεει οτι το αυτοκινητο εχει προβλημα στους πισω χωρους...αποτι καταλαβα πρεπει ναναι το ιδιο με το απερχομενο μεγκαν...το τιμονι εχει βελτιωθει αρκετα και αποσο βλεπω και σε ξενα sites η αναρτηση ειναι αρκετα καλη...
δεν εκανε 'θαψιμο' το περιοδικο και ας δωσουμε ενα credit τη στιγμη που η ρενω προσπαθει να πουλησει 1.6 ατμοσφαιρα στην ελλαδα με 100 και 110 αλογα....της ευχομαι να μη πουλησει ουτε ενα μπας και μαθει να προσαρμοζεται πιο γρηγορα στη πραγματικοτητα..οταν ερθει το 1.4Τ το ξανασυζηταμε το θεμα..
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
το autobild λεει οτι το αυτοκινητο εχει προβλημα στους πισω χωρους...αποτι καταλαβα πρεπει ναναι το ιδιο με το απερχομενο μεγκαν...το τιμονι εχει βελτιωθει αρκετα και αποσο βλεπω και σε ξενα sites η αναρτηση ειναι αρκετα καλη...
δεν εκανε 'θαψιμο' το περιοδικο και ας δωσουμε ενα credit τη στιγμη που η ρενω προσπαθει να πουλησει 1.6 ατμοσφαιρα στην ελλαδα με 100 και 110 αλογα....της ευχομαι να μη πουλησει ουτε ενα μπας και μαθει να προσαρμοζεται πιο γρηγορα στη πραγματικοτητα..
οταν ερθει το 1.4Τ το ξανασυζηταμε το θεμα..Για τους πίσω χώρους υπάρχει ένα θέμα... Σήμερα πήγα και το ξαναείδα λίγο πιο χαλαρός και αφιέρωσα 5 αντί για 2 λεπτά ... Έκατσα 'πίσω από μένα' (είμαι 1,82) και θα ορκιζόμουν πως σε σχέση με το Clio μου άντε να περίσσευε ένας 'αέρας' 5-6 πόντων ... Σύμφωνοι, αλλά το αυτοκίνητο είναι ...μισό μέτρο μεγαλύτερο από το δικό μου!!
Για το 1.4 TcE μου τα είπαν δύο εξουσιοδοτημένοι: το περιμένουν τον ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ (δηλαδή, αντίο -υποψιασμένε- πελάτη) ... -
Οι πίσω χώροι είναι λίγο χειρότεροι από αυτούς του απερχόμενου.
-
Πωπω τί χάλια τιμές είναι αυτές? 15500 το πιο φτηνό? Το 3θυρο υποθέτω? Με μεταλικό χρώμα, 2 έξτρα πόρτες και λοιπά έξοδα θα πάει, με το κλειδί στο χέρι, στο πάτο της θάλασσας. Πού να βγεί και το σεντάν δλδ, θα γελάσουμε πολύ!!!!!και είναι και η ιπποδύναμη η ίδια!!!!!
-
στο auto τριτη λεει οτι ειναι αρκετα γρήγορο και στην επιταχυνση απο σταση και εν κινησει, λογικό αφού είναι και πιο ελαφρυ από το παλιό, και εκει του κόβει πόντους μόνο απο τον χώρο για τους πίσω
-
@ Govus: εμένα μου είπαν ότι το 1.4 TCE θα έρθει τέλη Μαιου! Και γενικά έτσι αναφέρουν στα περισσότερα έντυπα για αρχές Ιουνίου.
@ Megane98hp: 15.500 έχει το 5θυρο με 1.6 100 άλογα. Και το 3θυρο και το 5θυρο με 1.6 110 άλογα ξεκινάνε με ίδια τιμή 16.850 για την ίδια ακριβώς έκδοση.
Σχετικά με τους χώρους πίσω νομίζω είναι κάτι που σε οποιοδήποτε μικρομεσαίο μικρή σημασία έχει αφού πίσω συνήθως κάθονται τα παιδάκια της οικογένειας. Μεγαλύτερη σημασία μάλλον έχει ο χώρος αποσκευών όπου το Megane με 405 λίτρα έχει από τους κορυφαίους της κατηγορίας.
Οσο για τις επιδόσεις το αυτοκίνητο με 110 άλογα μια χαρά αποδίδει για ατμοσφαιρικό κιόλας κινητήρα. Σίγουρα καλύτερα από το προηγούμενο αφού το νέο Megane είναι ελαφρύτερο από το προηγούμενο. Ετσι κι αλλιώς ακόμη και στο autobild αναφέρει ότι πλησιάζει σε επιδόσεις τον 1.6 του Auris που αποδίδει 124 ίππους. Το θέμα είναι ότι περίπου με τα ίδια λεφτά το Group VAG δίνει περισσότερα άλογα και καλύτερες επιδόσεις είτε από στάση είτε σε ρεπριζ. Οπότε εμπορικά η απάντηση σε αυτούς τους κινητήρες θα είναι μόνο ο 1.4 TCE.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Σχετικά με τους χώρους πίσω νομίζω είναι κάτι που σε οποιοδήποτε μικρομεσαίο μικρή σημασία έχει αφού πίσω συνήθως κάθονται τα παιδάκια της οικογένειας. Μεγαλύτερη σημασία μάλλον έχει ο χώρος αποσκευών όπου το Megane με 405 λίτρα έχει από τους κορυφαίους της κατηγορίας.
Δε νομίζω, οι χώροι είναι αρκετά σημαντικοί από τη στιγμή που τα μικρομεσαά επιλέγονται πλέον και από οικογενειάρχες. Δε θα ήταν θέμα αν οι χώροι βρισκόταν στο μέσο όρο αλλά έμένα μου φάνηκε πιο ευρύχωρο μονάχα από τη σειρά 1.
Οσο για τις επιδόσεις το αυτοκίνητο με 110 άλογα μια χαρά αποδίδει για ατμοσφαιρικό κιόλας κινητήρα. Σίγουρα καλύτερα από το προηγούμενο αφού το νέο Megane είναι ελαφρύτερο από το προηγούμενο. Ετσι κι αλλιώς ακόμη και στο autobild αναφέρει ότι πλησιάζει σε επιδόσεις τον 1.6 του Auris που αποδίδει 124 ίππους. Το θέμα είναι ότι περίπου με τα ίδια λεφτά το Group VAG δίνει περισσότερα άλογα και καλύτερες επιδόσεις είτε από στάση είτε σε ρεπριζ. Οπότε εμπορικά η απάντηση σε αυτούς τους κινητήρες θα είναι μόνο ο 1.4 TCE.
Ο 1.6 με τα 110 όντως αποδίδει ικανοποιητικότατα, ωστόσο αυτό γίνεται λόγω του αρκετά «πυκνού» εξαριού σασμάν. Αυτό σημαίνει πως ο θόρυβος που εισέρχεται στη καμπίνα είναι αρκετά έντονος ακόμη και αν θες να κινηθείς με μέσες ταχύτητες και υψηλή σχέση στο κιβώτιο. Οι αλλαγές είναι συνεχείς και ιδιαίτερα «σπαστικές» ορισμένες φορές καθώς λες και αυτή την 6η δε θέλουν να την επιλέγεις (θέλει ιδιαίτερη πίεση προς τα δεξιά για να μη μπει τετάρτη).
Δε παύει βέβαια να είναι (έτσι φαίνεται τουλάχιστον) ένα καλοκατασκευασμένο και όμορφο αυτοκίνητο. -
1.4 Tce Τον Σεπτέμβριο και όχι νωρίτερα.
Πέρα από το Golf που και λόγω κινητήρα οι περισσότεροι το θεωρούν καλύτερο...και σύμφωνα με τα περιοδικά δεν θε πρεπει να αγοράσουμε άλλο αυτοκίνητο....Ποιο άλλο θεωρείτε ότι είναι καλύτερη επιλογή απο το Megane?
Renault Megane III