-
Μόλις γύρισα από ταξίδι και έκανα δοκιμή τα φώτα φυσικά, η διαφορά υπάρχει αλλά σε καμία περίπτωση +50% όπως έγραφε το κουτί.....απλά έχω πιο πολύ φωτισμό και πιο ξεκούραστο φως.....
Αύριο θα δω το κουτί και θα γράψω τη μάρκα, είναι Ιταλικά μου είπε ο φίλος μου και είναι 4000Κ
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Δύσκολα μετά τη διετία.
Δεν έχει ακόμα 2 έτη, είναι 20 μηνών μόνο....
Επισκευάζεται εντός εγγύησης τότε. Κι αν ξαναπαρουσιάσει το ίδιο πρόβλημα μέσα στην επόμενη διετία από την επισκευή, τότε καλύπτεται ξανά από εγγύηση.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Για τα μαγνητικού ρευστού αμορτισέρ του Astra GTC (της Sachs είναι αν δεν κάνω λάθος) μπορεί να μας διαφωτίσει κανείς, αν επιδέχονται service κι αν ναι, πότε γίνεται (χλμ) σε τι συνίσταται και πόσο περίπου κοστίζει....Διαφορετικά, αν απαιτείται αντικατάσταση , περίπου πότε απαιτείται και πόσο κοστίζει.
Έχω το GTC 1.8 MY05 με IDS+ που συνδυάζεται με αυτού του τύπου τα αμορτισέρ.Εστειλα e-mail στη SACHS και μου απαντησαν οτι το εν΄λογω συστημα δεν παιρνει καμμια συντηρηση...τωρα για αντικατασταση περιπου στα 1600 ευρω ζητανε...στην αντιπροσωπεια απο οτι ξερω...
Εγω εχω 82000 χλμ και μου φαινονται απο πεσμενα...εως χαλια...και ετσι πηγα να τα δω πριν κανα μηνα σε σερβις της OPEL οι μετρησεις εδειξαν γυρω στο 75% για τον μπροστα αξονα και γυρω στο 67% για τον πισω,ο τεχνικος μου ειπε οτι εχουν ακομα ψωμι...και μου συστησε να μην τ'αλλαξω... Παντως εμενα δεν με ικανοποιουν ετσι οπως ειναι...αλλα δεν δινω και 1600 ευρω για να τα αντικαταστησω...lazarefa πως τα νιωθεις εσυ τα αμορτισερ και ποσα χλμ εχει το GTC σου????
Καλη Χρονια σε ολους
Αυτό φοβόμουν κι εγώ (αντικατάσταση και τα 4 αντί επισκευής). Προσωπικά έχω 45350χλμ μετά από 40 μήνες χρήσης του αυτοκινήτου (60% χλμ σε αυτοκινητόδρομο, 40% εντός λεκανοπεδίου). Δε θα έλεγα ότι τα αντιλαμβάνομαι εμφανώς πεσμένα, ειδικά σε ότι αφορά τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε ανοιχτούς δρόμους στις στροφές όπου ακόμα και παρά το γεγονός ότι τα ελαστικά που φοράει είναι στα τελευταία τους, κρατάει πολύ καλά. Το μόνο που έχω παρατηρήσει στα τελευταία 1000χλμ περίπου είναι ένα σχετικά εμφανές ξερό κοπάνημα σε λακούβες και σαμαράκια το οποίο πιθανόν να οφείλεται και στη σκλήρυνση της γόμας των ελαστικών (είπαμε 40 μήνες χρήσης, βάλε και 2-3 μήνες επιπλέον παλαιότητας των ελαστικών), σε όλους τους τροχούς ανεξαιρέτως.
Ψάχνοντας πριν λίγο στο γερμανικό ebay, βρήκα αυτό:http://cgi.ebay.de/Opel-Astra-H-IDS-plu ... m153.l1262' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Το μαγαζί αυτό διατείνεται ότι πουλάει γνήσια αμορτισέρ (αυτά που φοράμε εμείς) προς 250 ευρώ το κομμάτι. Βάλε και τα 22 ευρώ ταχυδρομικά επί 4, πάμε στα 1088 ευρώ η τετράδα, ίσως κάτι λιγότερο αν παραγγελθούν και τα 4 ταυτόχρονα. Μέχρι τα 1600 είναι πάνω από 500 ευρώ διαφορά. Αν τα 1600 που σου ζήτησαν περιλαμβάνουν και εργατικά τοποθέτησης, παίζει να συμφέρει να τα πάρεις από έξω. Υποθέτω ότι κανονικά τα περαστικά δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 100 με 130 ευρώ (2 εργατώρες για 4 αμορτισέρ + ευθυγράμμιση)....
καλη φαινεται η τιμη που τα εχεις βρει...250 ευρο εχουν το καθενα γιατι τα πισω λογικα πρεπει να ειναι αναλογικα φτηνοτερα.Παντως δεν ξερω απο ebay τιποτα εαν τα παραγειλεις απο εκει ελπιζω να βοηθησεις.... Τωρα και εμενα τα αμορτισερ αντιδρουν εντελως ξερα και το αυτοκινητο νιωθω οτι πλεει κατα το διαμηκη αξονα και καποιες φορες και κατα τον εγκαρσιο, και τα λαστιχα μου ειναι ενος ετους σε 16αρες εργοστασιακες ζαντες...και επισης οπως εχω γραψει και σε αλλο ποστ πιο πανω απο τα 62000χλμ περιπου και μετα ακουω ενα μεταλλικο θορυβο σαν να χτυπαει αλυσιδα οταν πεφτουν σε λακουβες οι μπροστα τροχοι...το φαινομενο αυτο το παρατηρησα και σε αλλο GTC που εκανε τον ιδιο ηχο περνωντας σε λακουβα διπλα μου Στο σερβις δεν μπορεσαν να το εντοπισουν...απλα ειπαν οτι δεν βρηκαν κατι το ανησυχητικο στην αναρτηση η το συστημα διεθυνσης...Χτες τωρα μετα απο ενα ταξιδι στην Αθηνα και πισω με 3 ατομα και λιγες αποσκευες το αμαξι ηταν εντελως απογοητευτικο απο πλευρας σταθεροτητας στις ανωμαλιες του δρομου και απο πλευρας ανεσης...Μετα τις γιορτες θα ανεβω Αθηνα στην αντιπροσωπεια για να βρεθει μια λυση σε αυτο το θεμα δεν αντεχω αλλο... Παντως σε αλλα φορουμ εχω δει οτι υπαρχει και η περιπτωση αλλαγης των αμορτισερ με αλλα απλα και την ακυρωση του CDC συστηματος....θα δω και αυτο το ενδεχομενο... και θα ενημερωσω αντιστοιχα...
-
Έχεις την δυνατότητα να βάλεις απλή ανάρτηση ( όχι Opel δηλαδή ) που όντως θα ακυρώσει όχι όλο το IDS+ αλλά το κομμάτι που αφορά τις αναρτήσεις. Εγώ πχ έχω το χαμηλωμένο , ενισχυμένο σασί , το sport switch αλλά όχι τις αναρτήσεις. Έχει το σύστημα που ελέγχει εάν το αμάξι είναι ίσιο ή γέρνει σε κάποια πλευρά ( προσπαθεί να το έχει ίσιο , δεν ξέρω πως ίσως εφαρμόζοντας κάποια προφόρτιση ; ) , έχω την δυνατότητα μερικής απενεργοποίησης του ESP ( μέχρι τα 70χάω ) και γενικά ότι σου δίνει το sport switch σχετικά με το τιμόνι και τον χαρτογράφηση του κινητήρα αλλά νομίζω ότι το IDS+ ( το πλήρες , όχι το κουτσουρεμένο που έχω εγώ ) έχει και άλλα χαρακτηριστικά , μεταξύ των οποίων και οι αναρτήσεις.
Υποθέτω ότι θα είναι ασφαλές και με την εγκατάσταση απλών αναρτήσεων. Από την άλλη 4 αμορτισέρ της Irmscher ( μαζί με τα ελατήρια ) κοστίζουν τοποθετημένα από 1.000 έως 1.200 ( ανάλογα την αντιπροσωπία και την επαφή ) για το 5d , που έχω ρωτήσει. Πάντως εάν είχα τα συγκεκριμένα αμορτισέρ , θα ξαναέβαζα αυτά.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν νομίζω ότι φταίει το πλαστικό στο μοτέρ γιατί αλλιώς όλα τα κλαπέτα θα είχαν πρόβλημα. Στο δικό μου με ECC τα κλαπέτα ανοιγοκλείνουν αυτόματα. Το αυτό και η ανακύκλωση γιατί έχω αυτόματη ανακύκλωση από αισθητήρα. Εάν ήταν να σπάνε με κραδασμούς τότε θα τα παίρναμε όλα στο χέρι. Το δικό μου και όσα έχω ακούσει δυστυχώς , έσπασαν από μηχανικό.
Είπα πιο πάνω γιατί ζορίζεται κυρίως το μοτέρ/κλαπέτο της ανακύκλωσης. Αν χαλάσει το μοτέρ, ξέρετε γιατί.
Από οπελ είναι ; Δεν αμφιβάλλω σε αυτό που λές. Παρέθεσα αυτά που γνωρίζω ή έχω ακούσει.
-
Όχι, αλλά το πρόβλημα εμφανίζεται σε πολλά αμάξια. Τα μοτεράκια δεν διαφέρουν και πάρα πολύ πάντως.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Έχεις την δυνατότητα να βάλεις απλή ανάρτηση ( όχι Opel δηλαδή ) που όντως θα ακυρώσει όχι όλο το IDS+ αλλά το κομμάτι που αφορά τις αναρτήσεις. Εγώ πχ έχω το χαμηλωμένο , ενισχυμένο σασί , το sport switch αλλά όχι τις αναρτήσεις. Έχει το σύστημα που ελέγχει εάν το αμάξι είναι ίσιο ή γέρνει σε κάποια πλευρά ( προσπαθεί να το έχει ίσιο , δεν ξέρω πως ίσως εφαρμόζοντας κάποια προφόρτιση ; ) , έχω την δυνατότητα μερικής απενεργοποίησης του ESP ( μέχρι τα 70χάω ) και γενικά ότι σου δίνει το sport switch σχετικά με το τιμόνι και τον χαρτογράφηση του κινητήρα αλλά νομίζω ότι το IDS+ ( το πλήρες , όχι το κουτσουρεμένο που έχω εγώ ) έχει και άλλα χαρακτηριστικά , μεταξύ των οποίων και οι αναρτήσεις.Υποθέτω ότι θα είναι ασφαλές και με την εγκατάσταση απλών αναρτήσεων. Από την άλλη 4 αμορτισέρ της Irmscher ( μαζί με τα ελατήρια ) κοστίζουν τοποθετημένα από 1.000 έως 1.200 ( ανάλογα την αντιπροσωπία και την επαφή ) για το 5d , που έχω ρωτήσει. Πάντως εάν είχα τα συγκεκριμένα αμορτισέρ , θα ξαναέβαζα αυτά.
1.Ναι ακυρωνεις το Continous** D**amping Control μονο.
2.Και γω το χαμηλωμενο σασι εχω αλλα το ESP απενεργοποιται πληρως τωρα τις κλισεις πως τις ελεγχει δεν ξερω. εαν βγαλω τις μαμα αναρτησεις...
3.Τωρα για τα συγκεκριμενα αμορτισερ δεν νομιζω οτι εχουν να δωσουν κατι το ιδιαιτερο....εκτος ισως απο την καπως μεγαλυτερη διαρκεια ζωης τους...κατα τα αλλα ειναι καπως περιεργη η λειτουργια τους,οταν ηταν καινουρια εννοω...και καπως 'αψυχολογητη' η αποσβεση τους σε καθε λακουβα....Καλη χρονια.....
-
Απενεργοποιείται πλήρως το ESP ; Είσαι σίγουρος ; Γιατί το βιβλιαράκι μου λέει ότι μετά τα 70 ενεργοποιείται ξανά.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Απενεργοποιείται πλήρως το ESP ; Είσαι σίγουρος ; Γιατί το βιβλιαράκι μου λέει ότι μετά τα 70 ενεργοποιείται ξανά.Ναι....η ενδειξη ESP off στο χιλιομετρητη μενει αναμενη με οσα χλμ και εαν πηγαινεις...οπως και η κιτρινη λυχνια του ESP....By the way ξερεις μηπως ποσο παει το κλαπετο του αερισμου???γιατι και το δικο μου εχει σπασει...
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Απενεργοποιείται πλήρως το ESP ; Είσαι σίγουρος ; Γιατί το βιβλιαράκι μου λέει ότι μετά τα 70 ενεργοποιείται ξανά.
Ναι....η ενδειξη ESP off στο χιλιομετρητη μενει αναμενη με οσα χλμ και εαν πηγαινεις...οπως και η κιτρινη λυχνια του ESP....By the way ξερεις μηπως ποσο παει το κλαπετο του αερισμου???γιατι και το δικο μου εχει σπασει...
Δεν είσαι εντός εγγύησης ; Κοστίζει εάν θυμάμαι καλά περίπου στα 80 με 100. Αλλά μία βόλτα στον Τακιδέλλη στην Λυκόβρυση ( Σοφ. Βενιζέλου 9 , 141 23 Λυκόβρυση
Τηλ. : 210 - 2775216 - Τηλ./Φαξ : 210 - 2840174 ) πιθανόν να σε γλυτώσει από αρκετά έξοδα. -
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Απενεργοποιείται πλήρως το ESP ; Είσαι σίγουρος ; Γιατί το βιβλιαράκι μου λέει ότι μετά τα 70 ενεργοποιείται ξανά.
Ναι....η ενδειξη ESP off στο χιλιομετρητη μενει αναμενη με οσα χλμ και εαν πηγαινεις...οπως και η κιτρινη λυχνια του ESP....By the way ξερεις μηπως ποσο παει το κλαπετο του αερισμου???γιατι και το δικο μου εχει σπασει...
Δεν είσαι εντός εγγύησης ; Κοστίζει εάν θυμάμαι καλά περίπου στα 80 με 100. Αλλά μία βόλτα στον Τακιδέλλη στην Λυκόβρυση ( Σοφ. Βενιζέλου 9 , 141 23 Λυκόβρυση
Τηλ. : 210 - 2775216 - Τηλ./Φαξ : 210 - 2840174 ) πιθανόν να σε γλυτώσει από αρκετά έξοδα.Thanks....ειμαι εκτος εγγυησης ενα χρονο+ τωρα...
-
O κολλητος μου μολις εβαλε σε astra opc τα continental sp contact 3...ειναι καλα?Απο τη μανα του ειχε τα sp.cont2...σκιστηκε το λαστιχο του σε μια λακκουβα και ειχε φαστ(βλεπε κιτ επισκευης αντι για ρεζερβα..τι μ@λ@κ!@)...φυσικα δεν το χρησιμοποιησε και το λαστιχο δεν φτιαχνοταν,αρα και να το χρησιμοποιουσε...εγω τον ειχα πρηξει να παρει μια ρεζερβα αλλα αυτος...τωρα την επαθε και αλλαξε ευκαιριακα ολη τη τετραδα μιας και δεν ειχαν πολλα χιλιομετρα ζωη ακομη τα παλια...
-
Είμαι κατοχος του Opel Astra GTC 1.6 . Το έχω 3 χρονια με 80.000 χλμ. Ειμαι ικανοποιημενος απο την οδηγικη συμπεριφορα, μηχανη, ποιότητα υλικων. Έχω απογοητευτει όμως από τα ηλεκτρικά προβλήματα που παρουσιάζονται και ερευνώντας και σε ξενόγλωσσα site ανακάλυψα οτι τα ίδια προβλήματα παρουσιάστηκαν σε πολλούς. Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι η κόρνα που άλλοτε δουλεύει και άλλοτε όχι και αφού επισκέφτηκα 2 φορές την αντιποροσωπεία το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει. Ένα δεύτερο πρόβλημα ειναι με το ράδιο που μερικές φορές χάνει την ποιότητα του σήματος όπου μέχρι τώρα νομιζα ότι οφείλεται στον ραδιοφωνικό σταθμό που εκπέμπει αλλά ανακάλυψα στο forum ότι και άλλοι έχουν το ίδιο πρόβλημα. Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα αν καποιος εχει να προτείνει λύσεις.
Εν κατακλείδει έχω αρχίσει να αμφιβάλλω για την αξιοπιστία της Opel και το επόμενο αυτοκινητο μου θα είναι σίγουρα ιαπωνικό -
Ο χρήστης astragtc έγραψε:
Είμαι κατοχος του Opel Astra GTC 1.6 . Το έχω 3 χρονια με 80.000 χλμ. Ειμαι ικανοποιημενος απο την οδηγικη συμπεριφορα, μηχανη, ποιότητα υλικων. Έχω απογοητευτει όμως από τα ηλεκτρικά προβλήματα που παρουσιάζονται και ερευνώντας και σε ξενόγλωσσα site ανακάλυψα οτι τα ίδια προβλήματα παρουσιάστηκαν σε πολλούς. Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι η κόρνα που άλλοτε δουλεύει και άλλοτε όχι και αφού επισκέφτηκα 2 φορές την αντιποροσωπεία το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει. Ένα δεύτερο πρόβλημα ειναι με το ράδιο που μερικές φορές χάνει την ποιότητα του σήματος όπου μέχρι τώρα νομιζα ότι οφείλεται στον ραδιοφωνικό σταθμό που εκπέμπει αλλά ανακάλυψα στο forum ότι και άλλοι έχουν το ίδιο πρόβλημα. Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα αν καποιος εχει να προτείνει λύσεις.
Εν κατακλείδει έχω αρχίσει να αμφιβάλλω για την αξιοπιστία της Opel και το επόμενο αυτοκινητο μου θα είναι σίγουρα ιαπωνικόΛογικά στα άλλα φόρουμ που ανακάλυψες συμπασχοντες , θα είδες ότι η Opel έχει δύο βήματα επίλυσης της βλάβης. Η βλάβη με την κόρνα και τα χειριστήρια στο τιμόνι προέρχεται από πρόβλημα της CIM , μίας κεντρικής μονάδας που βρίσκεται στην κολόνα του τιμονιού και ελέγχει από την γωνία του τιμονιού μέχρι τους διακόπτες που αφορούν το καντράν ( πχ sport switch ) στην κεντρική κονσόλα. Το πρώτο βήμα είναι επισκευή της πλεξούδας και το δεύτερο αντικατάσταση εντός εγγύησης ( 6ετής ). Το πρόβλημα έχει εξαλειφθεί σε νέα οχήματα από πέρυσι και πρόβλημα έχουν μόνο σε όσα αυτοκίνητα με MY2007 και πίσω δεν είχε παρουσιαστεί.
Το ράδιο επίσης...Χάνει το σήμα ή μειώνει την ένταση ; Εάν μειώνει την ένταση τότε να ξέρεις ότι μέχρι ενός σημείου είναι φυσιολογικό. Εάν χάνει το σήμα τότε έλεγξε εάν έχει ενεργοποιήσει το REG και το TP. Εάν έχεις CD30 MP3 , ειδικά αυτό με τους 9 σταθμούς είναι πολύ συχνό. Θα σου πρότεινα , εάν θες να επενδύσεις λίγο χρήμα , να ψάξεις στο ebay να βρεις το CDC40 ΜΡ3. Άψογος ήχος και 6πλή CDιέρα αλλά θέλει οθόνη GID και πάνω για να παίξει.
Καλώς αμφισβητείς την αξιοπιστία της Opel. Ένα πρόβλημα που έχει λυθεί εδώ και σχεδόν δύο χρόνια από την Opel δείχνει πρόβλημα στην αξιοπιστία της εταιρείας. Είναι σαφές. Θα έλεγα ότι όμως ότι θα έπρεπε να αλλάξεις και συνεργείο.
Για το ράδιο...εάν το κάνει από τότε που το αγόρασες θα έπρεπε να κοιτάξεις αντικατάσταση σε εγγύηση.
-
Ευχαριστω Γιώργο (ginogsm)για τις πληροφορίες.
Για το ράδιο έχω το CD30 χωρίς MP3. Το πρόβλημα δεν είναι ότι χάνει εντελώς το σήμα απλά μειώνεται η ένταση και λίγο η ποιότητα του ήχου που είναι εκνευριστικό.
Για την κόρνα έχουν αλλάξει την πλεξούδα. Τώρα αν συνεχιστεί το πρόβλημα θα τους αναφέρω για το CIM. Γνωρίζεις το κόστος για νέα CIM? Γνωρίζεις αν περιλαμβάνεται στην 6ετη εγγύηση? Το έχω 3 χρόνια αλλά λογικά πιστεύω ότι περιλαμβάνεται στην 2ετη εγγύηση. -
Kαλά πλάκα κάνετε; Ποιά εξαετή εγγύηση για τα ηλεκτρικα κλπ. Εχω Zafira και κάτι ξέρω...
-
Ο χρήστης astragtc έγραψε:
Ευχαριστω Γιώργο (ginogsm)για τις πληροφορίες.
Για το ράδιο έχω το CD30 χωρίς MP3. Το πρόβλημα δεν είναι ότι χάνει εντελώς το σήμα απλά μειώνεται η ένταση και λίγο η ποιότητα του ήχου που είναι εκνευριστικό.
Για την κόρνα έχουν αλλάξει την πλεξούδα. Τώρα αν συνεχιστεί το πρόβλημα θα τους αναφέρω για το CIM. Γνωρίζεις το κόστος για νέα CIM? Γνωρίζεις αν περιλαμβάνεται στην 6ετη εγγύηση? Το έχω 3 χρόνια αλλά λογικά πιστεύω ότι περιλαμβάνεται στην 2ετη εγγύηση.Εάν απλώς χαμηλώνει τότε σημαίνει ότι ζεσταίνεται. Χαμηλώνει για λίγη ώρα και μετά ξανανεβάζει. Είναι ένα σύστημα ασφαλείας της ίδιας της συσκευής. Δεν σε κάνει πολύ χαρούμενο αλλά σε κάνει πιο χαρούμενο από το να στο κάψει. Ψάξε για CDC40 θα σου λύσει όλα σου τα προβλήματα.
Kαλά πλάκα κάνετε; Ποιά εξαετή εγγύηση για τα ηλεκτρικα κλπ. Εχω Zafira και κάτι ξέρω...
Η CIM περιλαμβάνεται στην εγγύηση. Το αμάξι είναι στα 4 χρόνια ( ΜΥ2005 ) και πέρυσι άλλαξα τη CIM εκτός της διετούς εγγύησης χωρίς πρόβλημα. Ο κεντρικός και οι κύριοι περιφερειακοί εγκέφαλοι όπως η CIM περιλαμβάνονται στην 6ετή. Το κόστος της είναι στα 1.200 ευρώ περίπου.
-
-
Καλησπέρα παιδιά.
Έχω το 1.6Τ εδώ και 21 μήνες και έχω διανύσει 26000 χλμ. χωρίς κανένα πρόβλημα, εκτός από κάτι μικροτριγμούς σε κανα δυο σημεία.
Σήμερα το πρωί καθώς πήγαινα στη δουλειά για ένα-δύο δευτερόλεπτα άναψαν όλες οι ενδεικτικές λυχνίες στο καντράν και οι δείκτες ταχύμετρου, στροφόμετρου και βενζίνης έπεσαν στο τέρμα, όπως όταν είναι σβηστό το όχημα και επανήλθαν. Από εκεί και έπειτα όλα καλά.
Υπάρχει κανείς άλλος εκεί έξω που να του παρουσιάστηκε κάτι ανάλογο και το κυριότερο όλων, να αρχίσω να ανησυχώ;
-
Μπαταρία πιθανόν.Συνήθως όταν η μπαταρία την ακούει ανάβει το σύμπαν στο ταμπλό σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο. Αλλά το κάνει όταν πάς να εκκινήσει όχι όταν δουλεύει.
Έχεις μιλήσει με κάποιο συνεργείο ;
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)